METRO petu godinu za redom belezi rast like-for-like prodaje
Prema izveštaju o godišnjim finansijskim rezultatima za 2017/18 kompanija METRO, specijalizovana za veleprodaju i maloprodaju prehrambenih proizvoda, povećala je svoju like-for-like prodaju u lokalnoj valuti za 1.3%, petu uzastopnu godinu. Ovaj rezultat ostvaren je u 35 zemalja kroz Cash & Carry i segment usluge dostave. Usled negativnih valutnih kretanja u Rusiji, Aziji i istočnoj Evropi, prema izveštaju, prodaja u evrima opala je za 1.4% u odnosu na prethodnu godinu, odnosno na 29.5 milijardi eura. Prodaja u domaćoj valuti porasla je za 1,5%. Tokom 2017/18, like-for-like prodaja u Nemačkoj, porasla je za 0.8%, dok je like-for-like prodaja u istočnoj Evropi (bez Rusije) i Aziji zabeležila naročito pozitivna kretanja, rastući po stopi od 6,1% (istočna Evropa bez Rusije) i 4,0% (Azija). Strateški fokus METRO-a, na kojem je tokom godine intenzivno radio, odnosi se na ključne grupe kupaca – HoReCa i trgovci – čime je i osigurao rast like-for-like prodaje od 3.6% kod HoReCa kupaca i 4.6% kod trgovaca. Prodaja kroz dostavu zadržala je, snažan, dvocifreni rast od 14% odnosno 5.3 milijardi EUR, te sada predstavlja 18% ukupnih prihoda (2016/17: 15.6%).

Regionalni mentoring skup u Beogradu „Mentoring - Overall Coordination Meeting“
15 godina uspešne saradnje Razvojne agencije Srbije sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju u podršci malim i srednjim preduzećima - U okviru projekta „Uspostavljanje i promocija mentoring usluge za MMSPP u zemljama zapadnog Balkana, Faza 2, 2017-2020“ koji realizuje Razvojna agencija Srbije (RAS) uz podršku Japanske agencije za međunarodnu saradnju (JICA), biće održan sastanak u Beogradu na kome će učestvovati visoki prestavnici Ambasade Japana, Japanske agencije za međunarodnu saradnju (JICA), mentori i predstavnici regionalnih agencija iz Srbije, predstavnici partnerskih organizacija iz Republike Srpske, Crne Gore, Makedonije, Federacije Bosne i Hercegovine, uz goste iz Bugarske agencije za razvoj malih i srednjih preduzeća. Ovo je jedini projekat JICA koji ima regionalni karakter i redak primer da JICA podržava četvrti projekat zaredom u jednoj zemlji.

Pokreni ISKRU!
ISKRA za inspirativne ideje, ličnu i profesionalnu transformaciju i akciju! Međunarodna konferencija ISKRA koja se održava u subotu 24. novembra 2018. godine u Madlenianumu je inspirativan, interaktivan, zabavan i edukativni događaj, gde će stručnjaci iz oblasti ličnog i profesionalnog razvoja podeliti moćne tehnike, alate i principe i pružiti nam odgovore na najvažnija pitanja danas: kako ostvariti zadate ciljeve; koji alati su potrebni da bi se ideja transfomisala u uspešno završen projekt; kako prevazići prepreke koje se nalaze na putu prema uspešnom, zdravom i ispunjenom životu. Osmišljena je pre svega kao praktičan vodič s mnogo konkretnih koraka i smernica. Nalazite li da iako radite prave stvari, preduzimate sve neophodne korake, ipak taj cilj koji očajno želite da dostignete deluje sve dalje i dalje? Kada privučete suprotno od onoga što ste želeli, da li gubite samopouzdanje i veru u sebe? Zar ne bi bilo sjajno ako biste mogli da sebi darujete život koji stvarno zaslužujete?

Otvaranje iStyle prodavnice u SC Promenada
U četvrtak, 15. novembra, uz dugoočekivano otvaranje SC Promenada, konačno nam u Novi Sad dolazi jedan od najpoželjnijih svetskih brendova – Apple. Četvrti put u Srbiji, a prvi put u Novom Sadu, iStyle otvara Apple Premium Reseller prodavnicu nudeći kupcima mogućnost da isprobaju veliki broj Apple-ovih inovativnih proizvoda i dožive pravo Apple iskustvo kupovine. Za dobru atmosferu na samom otvaranju iStyle prodavnice biće zadužen naš mladi reper i kompozitor, Slobodan Veljković, poznatiji kao Coby, dok drugi deo večeri preuzima neprevaziđeni dvojac „Anđela i Đavola“ iliti Uroš Đurić i Srđan Žika Todorović. Takođe, iStyle tim obezbedio je izvanredne popuste na svoje proizvode tokom svečanog otvaranja, preko 400 poklona, kao što su MacBook Air, iPhone, iPad, Beats slušalice i mnoge druge pogodnosti za sve svoje verne potrošače.

Srpska društvena igra “Overtime” nadomak crowdfunding uspeha
 Prekovremeni rad postaje izazov u novoj društvenoj igri “Overtime” za čiju je štampu udruženje “Dažbog Igre” pokrenulo “crowdfunding kampanju”na platformi Kickstarter. Tri nedelje nakon lansiranja, kampanju od uspeha deli samo još 10% od traženih $9.000! Da podržite kampanju i osigurate svoj primerak ove zarazne igre po povoljnijoj ceni možete do 16. novembra putem linka -  “Zaista smo prijatno iznenađeni količinom podrške, kao i činjenicom da najveći broj podržavaoca dolazi upravo iz Srbije. Drago nam je da je srpska zajednica ljubitelja igara prepoznala kvalitet igre, a siguran sam da se u radnji igre može pronaći gotovo svako.”, rekao je Pavle Ilijašević, idejni tvorac. “Overtime” je satirična kartična igra za 3 do 6 igrača, u kojoj su igrači ostali prekovremeno na poslu a naravno žele što pre da odu kući.

Nova Iskra Workspace objavio je zajedničko ulaganje sa jednim od vodećih globalnih coworking opera
Jedna od vodećih globalnih coworking i coliving platformi ulazi na tržište našeg regiona kroz akviziciju većinskog udela u specijalizovanoj kompaniji Nova Iskre - Novi Prostori d.o.o, popularnog srpskog coworking operatera. Samo dva meseca po otvaranju druge lokacije Nova Iskra Workspace-a u srcu Zemuna, u Beogradu, vodeći coworking operater u našem regionu objavio je akviziciju većinskog udela od strane jednog od vodećih globalnih coworking i coliving operatera, rent24. Cilj investicije u srpsku kompaniju je razvoj u regionalnog lidera u domenu postavljanja i menadžmenta coworking i event prostora, ili pak coliving koncepata. rent24 (www.rent24.com) je globalni lider u oblasti pružanja coworking i coliving usluga. U portfoliju trenutno je oko 45 lokacija koje se prostiru na tri kontinen ta, dok se novi prostori priključuju skoro na nedeljnom nivou.

Četujte munjevitim brzinama na najnovijoj verziji Vibera
Viber, vodeća globalna aplikacija za razmenu poruka, ponosno predstavlja inovacije u četovanju za 1 milijardu svojih registrovanih korisnika - nudeći im od sada mogućnost da razmenjuju poruke – čak dvostruko brže! Uz to, Viber nudi novi i poboljšani dizajn za brži protok razmene poruka - i prikaz ekrana četova korisnika koji nije samo jednostavan za korišćenje – već i lep za svačije oko. Da li ste se ikad pitali tokom četovanja sa prijateljima – jesu li uopšte otvorili vašu poruku? Zašto im treba toliko dugo da vam odgovore? Od sada, Viber diže razmenu instant poruka na novi ‘ultra’ nivo u realnom vremenu - kako biste lakše pratili vaše prijatelje i sve prepiske sa njima preko unapređenog Viber čet-ekrana. Zahvaljujući ovim inovacijama na Viberu, njegovi korisnici sada postaju i deo Viber zajednice, koja im nudi.

Jedinstvena metoda ranog otkrivanja preeklampsije od sada i u Medigroup-u
Nova metoda otkriva komplikacije u prvom tromesečju trudnoće - MediGroup, najveći privatni zdravstveni sistem u Srbiji i regionu organizovao je edukativni seminar iz oblasti perinatalne medicine za specijaliste ginekologije i biohemije. Tom prilikom, profesor dr Aleksandar Ljubić, profesor dr Ljiljana Mirković, specijalista ginekologije i akušerstva, i magistar farmacije Miloš Leković, medicinski biohemičar u kompaniji Roche, održali su predavanje na temu ultrazvuka i skrininga u perinatalnoj medicini, kao i kliničkoj primeni biomarkera u preeklampsiji. Preeklampsija predstavlja ozbiljnu komplikaciju koja se može javiti u trudnoći kao posledica poremećaja u posteljici, a nakon čega se smanjuje dotok krvi od majke do bebe.

Kako upravljati teškim, problematičnim i konfliktnim zaposlenima
U svakoj firmi ili timu postoji makar jedan „težak“ zaposleni koji narušava radnu atmosferu. Takvi zaposleni su nemotivisani, nefleksibilni, ne donose željeni rezultat i imaju negativan efekat na čitav tim! Kako da kao lider odgovorite na delikatne situacije sa zaposlenima i profesionalno se postavite? Kako da uspostavite kontrolu, autoritet i jasna pravila? Kako da sprečite sukobe i manipulacije? Kako da uspostavite poverenje i napravite dogovore o obavezujućim ponašanjima i ciljevima? Zbog velikog interesovanja, po četvrti put organizuje se seminar sa iskusnim trenerom poslovnih veština koji poseduje višegodišnje praktično HR iskustvo na liderskim i ekspertskim pozicijama u vodećim kompanijama na našem tržištu.

AQOS Technologies postao partner Games2win, vodećom svetskom kompanijom za igrice
San Francisko - Games2win: Jedna od vodećih kompanija mobilnih igrica na svetu, Games2win, sa preko 150 miliona korisnika, objavila je svoje partnerstvo sa kompanijom AQOS Technologies, koja je svoje umeće dizajniranja automobila prilagodila globalnom tržištu mobilnih igrica. Objašnjavajući partnerstvo, izvršni direktor Games2win i suosnivač Alok Kejrival rekao je: "U našem porfoliju posedujemo jednu od najboljih i najvećih svetskih igrica za vožnju i parkiranje.

Srpski mentori završili obuku za Kaizen
Sertifikovani mentori, predstavnici 16 akreditovanih regionalnih razvojnih agencija (ARRA) u Srbiji, uspešno su završili trodnevni trening iz oblasti Kaizena i tim povodom su im u Razvojnoj agenciji Srbije (RAS) uručena priznanja. Trening je, u okviru projekta „Uspostavljanje i promocija mentoring usluge za MMSPP u zemljama Zapadnog Balkana, faza 2“ koji realizuje Razvojna agencija Srbije (RAS) uz podršku Japanske agencije za međunarodnu saradnju (JICA), održao japanski konsultant Tadao Iši.
Proces mentoringa odvija se po metodologiji Razvojne agencije Srbije, razvijenoj u dugogodišnjoj saradnji sa Japanskom agencijom za međunarodnu saradnju (JICA).

Represent System još jednom će pružiti platformu za nova znanja o content i digitalnom marketingu -  Ako ste propustili prvu konferenciju o content i digitalnom marketingu, sada imate priliku da učestvujete na drugoj “Content Experience” konferenciji, jedinstvenom događaju koji organizuje regionalna komunikacijska agencija Represent System. Content Experience se održava 7. juna u beogradskom co-working prostoru Share Square i na njemu će učestvovati svetski poznati stručnjaci, iskusni profesionalci – poznati predavači iz Evrope i regiona, koji spremaju sjajne teme za sve koji se bave marketingom, strategijom, contentom, digitalom, nativom.