Novčane nagrade Telekoma Srbija za tehnološko preduzetništvo
 Startapovima Balloonera, AddTag i Cactomain dodeljene su novčane nagrade za dalje razvijanje poslovnih ideja u okviru prvog mts startap ubrzanja, programa podrške preduzetničkim timovima koji predviđa ukupan novčani iznos od 20.000 evra. Tročlani žiri ocenio je da rešenja tima Balloonera za jeftinije balonske letove u svemir i istraživanje stratosfere, servis tima Cactomain za pojednostavljeno registrovanje i upravljanje internet domenima, kao i rešenje tima AddTag za lakšu komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima, imaju najviše izgleda da u narednom periodu razviju održive proizvode i ostvare uspeh i na globalnom tržištu.

Profesorka iz Srbije osvojila prvu nagradu na globalnoj konferenciji Microsoft Global Education Exch
Microsoft inovativna nastavnica Ana Živković, profesorka engleskog jezika u osnovnoj školi „Čegar“ iz Niša, osvojila je prvu nagradu za najmaštovitije predavanje („Envision Session“) na globalnoj konferenciji E2 Global Education Exchange, održanoj prošle nedelje u Torontu. Ona je svojim kolegama-predavačima iz svih krajeva sveta predstavila neke od praktičnih i inovativnih načina za postizanje zavidnih rezultati u nastavi, čak i sa ograničenim tehnološkim mogućnostima u radu.

Sajam poslova i praksi 21. i 22. marta u Beogradu!
Studenti Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, 21. i 22. marta na Saobraćajnom fakultetu, organizuju Sajam poslova i stručnih praksi za studente i diplomce saobraćajnih fakulteta i visokih saobraćajnih škola „ Transport and Traffic Business Days ". Sajam „Transport and Traffic Business Days   ̋ je nastao kao unapređenje manifestacije „ Nedelja srpske privrede – Nedelja zapošljavanja   ̋ koja je održana 2008. godine.

NAGRADA KOMPANIJI KNJAZ MILOŠ ZA DRUŠTVENO ODGOVORNI PROJEKAT „POKRENIMO NAŠU DECU“
 Kompanija Knjaz Miloš dobitnik je nagrade magazina Diplomacy&Commerce u kategoriji „Biznis i sport“ za projekat „Pokrenimo našu decu“. Nagrađeni projekat pokrenuo je brend Aqua Viva u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, u cilju promovisanja redovne fizičke aktivnosti kod najmlađih.

Prva besplatna online škola programiranja za mame, MAMA PROGRAMIRA, izazvala je ogromno interesovanje mama iz cele Srbije. Skoro 800 mama se prijavilo za online učenje oblasti HTML, CSS i osnove JavaScripta na konkursu koji je završen ove nedelje. Mama programira je inicijativa Centra za mame, udruženja građanki i građana koje se zalaže za prava mama, sprovedena uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija i u saradnji sa Krojačevom školom veb dizajna i veb programiranja.

Zašto više devojčica i mladih žena u Evropi ne izučava predmete iz nauke i tehnologije?
Najnovije istraživanje kompanije Microsoft pokazuje da većina devojčica postaje zainteresovana za predmete iz oblasti nauke, tehnologije, inženjerstva i matematike u uzrastu oko 11,5 godina, ali da već oko 15. godine njihovo interesovanje za ove tzv. „STEM“ discipline drastično opada. Rezultati su pokazali da, u proseku, postoji jasan vremenski okvir od četiri godine za podsticanje strasti prema ovim oblastima, kako bi devojčice i mlade žene nastavile aktivno da ih izučavaju i razmatraju u planiranju svoje karijere.

U sklopu Međunarodnog ekonomskog foruma “Perspektive” dodeljene nagrade
U sklopu predstavljanja Projekta dodjele nagrada i priznanja “Stvaratelji za stoljeća” i laureata u subotu, 11. ožujka 2017. godine, u dubrovačkom Hotelu Sheraton, dodijeljene su velike nagrade i priznanja “Stvaratelji za stoljeća” za doprinos razvoju u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Svečanost dodjele nagrada vrijednim pojedincima, tvrtkama, organizacijama i institucijama koje svojim predanim radom doprinose razvoju poduzetništva održala se u sklopu regionalnog summita poduzetnika Srednje i Jugoistočne Europe naziva „300 najboljih“.

SAVLADAJTE VEŠTINE TRAŽENJA POSLA 2017
Završavate studije, a još uvek niste sigurni da li je vaš CV primamljiv poslodavcima i kako zapravo teku stvari na samom intervjuu za posao? Kako bi pomogli mladima da što brže dođu do zaposlenja, članovi studentske organizacije Matematičkog fakulteta ─ Omikron organizuju projekat pod nazivom „JobPrep”, 18. i 19. marta u zgradi StartIT Centra. Učešće na projektu je besplatno i namenjen je studentima završnih godina i master studija koji izučavaju informacione tehnologije. Prijave su otvorene na www.omikron.org.rs/jobprep i traju do 15. marta.

Drugu godinu za redom globalna istraživačka kuća Gartner prepoznaje Microsoft kao vodećeg vizionara, odnosno najbolje pozicioniranu kompaniju u Gartnerovom „Magičnom kvadrantu“ za Business Intelligence i Analytics Platforms kategorije u 2017. godini. Ovo je ujedno i 10. godina u nizu da se Microsoft nalazi među liderima u okviru ovog istraživanja.
 

 

Viber objavio imenovanje Džamela Agaue na funkciju Generalnog izvršnog direktora
Viber, jedna od vodećih svetskih aplikacija za razmenu poruka, objavio je da - od danas - Džamel Agaua (Djamel Agaoua) preuzima dužnosti Generalnog izvršnog direktora (CEO) istoimene kompanije. Agaua će predvoditi Viber u njegovim nastojanjima da unapredi razvoj inovativnih novih funkcija i proširi globalnu bazu korisnika ove platforme.

Telekom Srbija dobitnik VIRTUS nagrade za dugoročno partnerstvo sa Nacionalnom dečjom linijom
Kompanija Telekom Srbija dobitnik je Virtus nagrade za dugoročno partnerstvo sa neprofitnim sektorom za saradnju sa Nacionalnom dečjom linijom koja pruža telefonske savete deci širom Srbije. Nagrada predstavlja još jednu potvrdu  posvećenosti kompanije da kroz partnerstva sa različitim organizacijama da svoj doprinos u cilju  rešavanja važnih društvenih problema.

Kompanija Ringier Axel Springer dobitink VIRTUS nagrade za filantropiju
Kompanija Ringier Axel Springer osvojila je specijalnu nagradu za iniciranje, podršku i promociju svoje humanitarne kampanje "Srce za decu" na desetoj jubilarnoj dodeli VIRTUS nagrade za filantropiju u organizaciji "Trag" fondacije. Među nominovanima, kompanija Ringier Axel Springer je kroz inicijativu "Srce za decu" u okviru više humanitarnih akcija obezbedila uslove za bolji život preko 400 mališana. Tokom sprovođenja akcije, kompanija i “Blic fondacija” su svakodnevno informisala javnost o inicijativama koje mogu podržati, ali i o rezultatima kampanje.