Srpska društvena igra “Overtime” nadomak crowdfunding uspeha
 Prekovremeni rad postaje izazov u novoj društvenoj igri “Overtime” za čiju je štampu udruženje “Dažbog Igre” pokrenulo “crowdfunding kampanju”na platformi Kickstarter. Tri nedelje nakon lansiranja, kampanju od uspeha deli samo još 10% od traženih $9.000! Da podržite kampanju i osigurate svoj primerak ove zarazne igre po povoljnijoj ceni možete do 16. novembra putem linka - “Zaista smo prijatno iznenađeni količinom podrške, kao i činjenicom da najveći broj podržavaoca dolazi upravo iz Srbije. Drago nam je da je srpska zajednica ljubitelja igara prepoznala kvalitet igre, a siguran sam da se u radnji igre može pronaći gotovo svako.”, rekao je Pavle Ilijašević, idejni tvorac.
 
“Overtime” je satirična kartična igra za 3 do 6 igrača, u kojoj su igrači ostali prekovremeno na poslu a naravno žele što pre da odu kući. Da bi to uradili, igrači treba da završe sve svoje obaveze tako što će ih vredno sami uraditi, ili tako što će ih taktično "podvaliti" svojim kolegama da završe posao umesto njih. Prvi igrač koji se reši svih svojih zadataka pobeđuje! 
 
Udruženje se već pet godina bavi kreiranjem i promocijom autorskih društvenih igara, a iza sebe ima preko deset igara na čijem usavršavanju je posvećen ceo tim. Sa željom da naprave korak dalje i upuste se u komercijalnu prodaju svojih zabavnih igara, odlučili su se za crowdfunding,

kao alternativni način finansiranja, koji će im doneti i neophodna sredstva ali i promociju samog proizvoda u zajednici ljubitelja igara.
 
Pavle tvrdi da je zapravo bio inspirisan čestim prekovremenim radom na svom poslu - Dešavalo se da u sred noći moram da vozim do drugog grada ne bih li rešio nastali izazov. Umesto da bude demotivisan prekovoremenim radom na koji je prinuđen, Pavle je zapravo svoju situaciju pretočio u zabavnu društvenu igru.
 
Članovi Udruženja Dažbog Igre su kao jedni od najboljih timova Crowdfunding Akademije održane u Beogradu ovog leta u organizaciji Crowdfunding.rs, dobili podršku u vidu mentorstva tokom pripreme kampanje, kao i video produkciju i dizajn kampanje.
 
Kampanju za Overtime društvenu igru možete podržati do 16. novembra putem linka>>