Predsednik MK Grupe Miodrag Kostić sa polaznicima četvrte generacije edukativnog programa AmChamps razgovarao o poslovnim uspesima, biznisu, i razvijanju preduzetničkog duha. Četvrta generacija edukativnog programa „AmChamps – Mladi lideri promena“ imala je danas priliku da od Miodraga Kostića, predsednika MK Group i jednog od najuspešnijih ljudi u domaćoj privredi, čuje dragocene savete za postizanje poslovnog uspeha i pokretanje sopstvenog biznisa.

Sto mladih lidera na Zlatiboru - razvoj zasnovan na znanju
Sto mladih lidera iz cele Srbije, predstavnika kompanija i studenata različitih fakulteta, okupiće se ovog vikenda na Forumu mladih lidera Srbije na Zlatiboru. Forum će otvoriti popularni voditelj Ivan Ivanović i muzičar Marčelo. Događaj su podržali Američka privredna komora, Konrad Adenauer fondacija, Beogradski univerzitet, brojni mediji i studentske organizacije, prepoznajući značaj podsticanja mladih na umrežavanje, pokretanje inicijativa i promocije uspeha.

U BEOGRADU SE ODŽAVA PRVA REGIONALNA CAPITAL MARKET KONFERENCIJA
ReCap - Regionalna Capital Market konferencija održaće se 22. i 23. maja u Beogradu, u prostoru Impact Hub-a Beograd i Doma omladine Beograda. Povezaće preduzetnike, mentore i potencijalne impakt investitore iz Srbije i regiona, sa ciljem da doprinese bržoj razmeni znanja i veština, kao i rastu broja strateških partnerstava koja bi doprinela investicijama u ekosistemu podrške preduzetništvu na Balkanu.

Roadmapping The Digital (r)Evolution
“xCEEd” je jedina konferencija u svetu u kojoj će doći čelnik kompanije koja se bavi platnim sistemom Kine, koja, u svakom smislu - posluje sa milijardama. Činjenica da u saradnji sa britanskim ministarstvom međunarodne trgovine Paneleven group dovodi najbolje bankare Velike Britanije u Beograd, kao da će se oni tu sresti sa čelnikom trgovinskog giganta Ali Eskpres iz Kine postavlja ovaj region kao važnu destinaciju na digitalnoj mapi Evrope i sveta. Uz predstavnike iz Velike Britanije, Kine, Rusije, kao i zemalja regiona, u ta dva dana po značaju za bankarsku zajednicu ovo će biti centar Evrope.

Nakon uspešnog lansiranja onlajn destinacije za „Generaciju C“ u Poljskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumuniji i Nemačkoj, NOIZZ sada ulazi na mađarsko tržište - Dana 3. maja 2017, kompanija Ringier Axel Springer Mađarska pokrenula je sajt Noizz.hu, a ciljna grupa ove nove usluge je povezana „Generacija C“. NOIZZ već pokriva trendove urbanog načina života u Poljskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumuniji i Nemačkoj.

Organizacija "Beogradski centar za ljudska prava" je pokrenula novi kreativni projekat "Iza granica poznatog i udobnog". Projekat ima za cilj pravljenje predstave o migracijama kroz višemesečni dramski proces. Poziv I opis projekta: Raspisujemo poziv za učešće u kreativnom putovanju na kome ćemo se baviti migracijama i izbegličkom krizom. Pozvani ste da učestvujete u stvaranju predstave o migracijama, Čije će mesto biti više na ulici nego u pozorištu, Čije će mesto biti više u Prihvatnom nego u Kulturnom centru, U kojoj se neće glumiti već saosećati, U kojoj ćemo emigrirati iz „dalekog“ u „blisko“.

Novčane nagrade Telekoma Srbija za tehnološko preduzetništvo
 Startapovima Balloonera, AddTag i Cactomain dodeljene su novčane nagrade za dalje razvijanje poslovnih ideja u okviru prvog mts startap ubrzanja, programa podrške preduzetničkim timovima koji predviđa ukupan novčani iznos od 20.000 evra. Tročlani žiri ocenio je da rešenja tima Balloonera za jeftinije balonske letove u svemir i istraživanje stratosfere, servis tima Cactomain za pojednostavljeno registrovanje i upravljanje internet domenima, kao i rešenje tima AddTag za lakšu komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima, imaju najviše izgleda da u narednom periodu razviju održive proizvode i ostvare uspeh i na globalnom tržištu.

Profesorka iz Srbije osvojila prvu nagradu na globalnoj konferenciji Microsoft Global Education Exch
Microsoft inovativna nastavnica Ana Živković, profesorka engleskog jezika u osnovnoj školi „Čegar“ iz Niša, osvojila je prvu nagradu za najmaštovitije predavanje („Envision Session“) na globalnoj konferenciji E2 Global Education Exchange, održanoj prošle nedelje u Torontu. Ona je svojim kolegama-predavačima iz svih krajeva sveta predstavila neke od praktičnih i inovativnih načina za postizanje zavidnih rezultati u nastavi, čak i sa ograničenim tehnološkim mogućnostima u radu.

Sajam poslova i praksi 21. i 22. marta u Beogradu!
Studenti Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, 21. i 22. marta na Saobraćajnom fakultetu, organizuju Sajam poslova i stručnih praksi za studente i diplomce saobraćajnih fakulteta i visokih saobraćajnih škola „ Transport and Traffic Business Days ". Sajam „Transport and Traffic Business Days   ̋ je nastao kao unapređenje manifestacije „ Nedelja srpske privrede – Nedelja zapošljavanja   ̋ koja je održana 2008. godine.

NAGRADA KOMPANIJI KNJAZ MILOŠ ZA DRUŠTVENO ODGOVORNI PROJEKAT „POKRENIMO NAŠU DECU“
 Kompanija Knjaz Miloš dobitnik je nagrade magazina Diplomacy&Commerce u kategoriji „Biznis i sport“ za projekat „Pokrenimo našu decu“. Nagrađeni projekat pokrenuo je brend Aqua Viva u saradnji sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Srpskim savezom profesora fizičkog vaspitanja i sporta, u cilju promovisanja redovne fizičke aktivnosti kod najmlađih.

Prva besplatna online škola programiranja za mame, MAMA PROGRAMIRA, izazvala je ogromno interesovanje mama iz cele Srbije. Skoro 800 mama se prijavilo za online učenje oblasti HTML, CSS i osnove JavaScripta na konkursu koji je završen ove nedelje. Mama programira je inicijativa Centra za mame, udruženja građanki i građana koje se zalaže za prava mama, sprovedena uz podršku Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija i u saradnji sa Krojačevom školom veb dizajna i veb programiranja.

Zašto više devojčica i mladih žena u Evropi ne izučava predmete iz nauke i tehnologije?
Najnovije istraživanje kompanije Microsoft pokazuje da većina devojčica postaje zainteresovana za predmete iz oblasti nauke, tehnologije, inženjerstva i matematike u uzrastu oko 11,5 godina, ali da već oko 15. godine njihovo interesovanje za ove tzv. „STEM“ discipline drastično opada. Rezultati su pokazali da, u proseku, postoji jasan vremenski okvir od četiri godine za podsticanje strasti prema ovim oblastima, kako bi devojčice i mlade žene nastavile aktivno da ih izučavaju i razmatraju u planiranju svoje karijere.