Podrži srpske Orlove pomoću zvaničnog Viber objektiva Fudbalskog saveza Srbije! Srpski “Orlovi” nikada nisu izgledali bolje na terenu, ali sada odlično izgledaju i u digitalnom svetu! Sada će svi pravi fanovi moći da pokažu svoju strastvenu podršku timu pomoću specijalno kreiranog zvaničnog FSS Viber objektiva “Idemooo Srbija”, koji je od danas dostupan svim Viber korisnicima! Obucite dres reprezentacije Srbije, zauzmite navijačku pozu, podelite ovaj jedinstveni objektiv sa prijateljima i porodicom, da i njih zahvati fudbalska groznica. Kako pronaći objektiv i napraviti svoje fotografije ili snimke pomoću njega? Lako - idite na aplikaciju za kameru u Viberu, odaberite ga među ponuđenim objektivima u donjem delu ekrana, zauzmite pozu u dresu reprezentacije Srbije – i podelite sa prijateljima da ih impresionirate, te ih pozovite da naprave sopstvene slike. Ili kliknite na ovaj link >> (samo za mobilni) i otići ćete direktno na FSS objektiv.

Viber slavi najveći događaj u fudbalu uvođenjem svojih korisnika u takmičarske vode – kroz zabavno i interaktivno prognoziranje koje pruža priliku za osvajanje vrednih nagrada! LUKSEMBURG, 17.novembar 2022. - Rakuten Viber, vodeća svetska aplikacija za privatnu i bezbednu razmenu poruka i glasovnu komunikaciju najavljuje pokretanje interaktivnih i gejmifikovanih funkcionalnosti vezanih za fudbal na svojoj platformi. Najatraktivnija i najzabavnija od njih svakako je igra prognoziranja koja ima za cilj da podstakne prijateljski duh takmičenja unutar privatnih ili grupnih razgovora. Pored toga što će pratiti njihove omiljene timove, korisničke prognoze će moći da se postave i na globalnu tabelu – sa koje će najboljima sledovati vredne nagrade. Fudbal je bez premca najpopularniji sport na svetu, uz milijarde obožavatelja koji ga prate u preko 200 zemalja. U slavu sporta i mogućnost da se kroz njega spajaju narodi i nacije iz svih delova sveta, Viber kroz ovu kampanju omogućava svojim korisnicima da pomno prate svaku utakmicu i ostvare zanimljivu međusobnu interakciju.

17. novembra 2022, u luksuznom ambijentu restorana Langouste u Beogradu, održano je intimno žensko Armani beauty druženje. Veče je bilo posvećeno najvažnijoj Armani beauty franšizi, Luminous Silk. Poseban gost ove večeri, Raja Daniel, internacionalni Armani beauty Face designer iz Pariza, je sa prisutnim damama podelio svoje znanje i trikove za postizanje čuvenog ˝Armani sjaja˝. Dobro poznata svim ljubiteljima elegancije i sofisticiranosti brenda Giorgio Armani, Armani beauty šminka je još jednom u fokus stavila prirodnu lepotu i jedinstvenost svake žene, a Raja Daniel je svojim dragocenim savetima i znanjem stečenim u Armani backstageu pokazao kako se svaka žena vrlo lako može ulepšati, a ostati verna sebi i svom prirodnom izgledu. Događaju su prisustvovale istinske zaljubljenice u makeup i prijatelji brenda, poput pevačice Aleksandre Radović, glumice Tamare Dragičević, modela Mine Milutinović Nedović i Danijele Dimitrovske, kao i naši poznati šminkeri, Nena Ilić, Brana Kostić, Ena Jović i drugi.

Poslednjih nedelja svedoci smo eskalacije vršnjačkog nasilja, koje se ne dešava samo u školskim klupama, ili na odmoru, već se prenosi i na sve digitalne kanale koji se svakodnevno koriste. Šta je moguće uraditi, kako biste se vi i/ili vaše dete osećali bezbedno na platformi koju koristi više od 90% ljudi u Srbiji? Rakuten Viber poklanja značajnu pažnju privatnosti podataka i bezbednoj komunikaciji svojih korisnika. Uz enkripciju sa-kraja-na-kraj, Viber pruža brojne dodatne bezbednosne funkcije. Ako vas je kontaktirao neki sumnjivi nalog, u mogućnosti ste da obeležite broj sa kojeg ovakve poruke stižu kao “Spam” u Viberu tako što ćete otvoriti prozor za prepisku sa korisnikom i izabrati jednu od dve ponuđene opcije: “Ovo je spam” ili “Blokiraj”. Posle određenog broja primljenih prigovora, taj broj će biti blokiran na Viberu i više neće moći da uzmenirava druge korisike. Takođe ste u mogućnosti da svoje prijave prosledite direktno i na Viber podršku.

Otključali smo za vas kanale koje volite da gledate! I ove zime svim mts, Supernova i m:SAT televizijskim korisnicima, praznična sezona dolazi ranije nego što je očekivano. Sada već tradicionalno, kompanija Telekom Srbija pripremila je prednovogodišnji poklon u vidu otključanih brojnih dodatnih kanala i atraktivnih sadržaja iz svog video kluba. Počevši od 1. novembra, pa sve do 15. januara, gledaoci će moći da uživaju u prazničnom i najpopularnijem serijskom i filmskom, ali i drugom interesantnom sadržaju. Dostupnost paketa Minimax Plus, Superstar i Filmbox OD nesumnjivo će popraviti raspoloženje u nadolazećim zimskim danima svim ljubiteljima najboljih domaćih i stranih akcija, komedija, trilera, drama i atraktivnog sadržaja drugih žanrova. Za sve roditelje ili one koji će to tek postati, Baby TV je pravi izbor prepun edukativnog i zanimljivog sadržaja, a biće dostupan od 10. decembra.

Belgrade Waterfront je po treći put osvojio prestižnu međunarodnu nagradu u oblasti nekretnina European Property Awards, u kategoriji „Projekat mešovite namene“. Pored ovog značajnog priznanja, Belgrade Waterfront je na ceremoniji u Londonu proglašen i pobednikom u kategoriji „Marketing građevinskog projekta“ za kampanju za zgradu BW Perla. Nezavisni međunarodni žiri, sastavljen od 80 iskusnih stručnjaka za nekretnine, prilikom odabira pobednika razmatrao je ključne faktore kao što su arhitektura, dizajn, kvalitet, usluga, inovativnost, originalnost i posvećenost održivosti. „Belgrade Waterfront je na ovdašnje tržište doneo novi koncept stanovanja, u kojem su stanarima, osim brojnih sadržaja, na dohvat ruke i usluge koje im štede vreme i olakšavaju svakodnevicu – od osoblja na recepcijama svih zgrada, do službe za održavanje.

Kompanija beleži konstantan porast korisnika koji koriste objektive u Srbiji, a posebno su popularni AR sa zabavnim i ulepšavajućim efektima. Objektiv posvećen učešću košarkaške reprezentacije Srbije na Evrobasketu 2022 je korišćen 850 hiljada puta. Viber slavi godinu dana sve popularnijeg AR (proširene stvarnosti) objektiva, beležeći konstantno povećanje broja jedinstvenih korisnika koji ulaze u objektive tokom ovog perioda. Objektiv posvećen učešću košarkaške reprezentacije Srbije na Evrobasketu 2022 korišćen je 850 hiljada puta. Interna statistika Vibera pokazuje da Srbe posebno interesuju objektivi sa zabavnim i ulepšavajućim efektima. Platforma Viber lansirala je AR objektive prošle jeseni. Od tada, korisnici imaju mnogo opcija da izmene svoj izgled i okruženje i podele te fotografije ili snimke sa prijateljima na platformi i van nje.

Oktobar kao nežni mesec obojen u roze koji žene širom sveta već skoro 40 godina obeležavaju kao mesec borbe protiv karcinoma dojke, igra važnu ulogu u godišnjem kalendaru švedske kompanije FOREO koja podrškom kampanja za podizanje svesti o ranoj dijagnostici raka dojke, svim damama ukazuje na važnost i jednostavnost redovnih pregleda i kontrola. Istraživanja su pokazala da otprilike jedna od osam žena će tokom života dobiti rak dojke, što ovu vrstu raka čini najčešćom u svetu. Kako bi svest o ozbiljnosti ove bolesti podigla na viši nivo, kompanija FOREO koja je ujedno i lider u inovativnoj nezi kože, već četvrti put zaredom pruža podršku Udruženju „Žena uz ženu“ koje organizuje karavan „Budi hrabra – pregledaj se“, opremljen ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled.

‚‚JobFair ━ Kreiraj svoju budućnost!” je sajam poslova i praksi namenjen studentima i diplomcima prirodno-matematičkih i tehničko-tehnoloških fakulteta, koji će se ove godine održati 7. i 8. novembra. Nakon dve godine održavanja Sajma u onlajn formatu zbog epidemiološke situacije, JobFair se ponovo vraća na svoju staru adresu - Zgradu tehničkih fakulteta u Beogradu. Organizatori događaja su neprofitne i apolitične studentske organizacije: Udruženje studenata tehnike Evrope - BEST Beograd i Udruženje studenata elektrotehnike Evrope - Istek LK Beograd. Sajam je nastao 2005. godine na inicijativu studenata volontera i ima za cilj povećanje stope zaposlenosti među mladima i zadržavanje stručnog kadra u našoj zemlji. Već osamnaest godina povezuje studente sa najuglednijim kompanijama i time daje mladima mogućnost da grade svoju budućnost u Srbiji.

Da li ste primetili ove poruke okačene na automobilima ispred Lidl prodavnica? Kompanija Lidl Srbija je u želji da osujeti bahate vozače da nepropisno zauzimaju parking mesta za osobe sa invaliditetom, pokrenula kampanju pod nazivom „Hoćeš da menjamo mesta?“. Projekat je nastao u partnerstvu sa Nacionalnom organizacijom osoba sa invaliditetom Srbije - NOOIS i usmeren je na podizanje svesti o svakodnevnim izazovima sa kojima se susreću osobe sa invaliditetom, a koji mogu da se spreče većom pažnjom naših sugrađana. Osvešćujuće poruke koje se postavljaju na nepropisno parkirana vozila ispred Lidl prodavnica, samo su početak, a poruka je jasna za sve kojima ova mesta nisu namenjena – „Pomeri se s mesta“.

Nova vizija razvoja, spoj tradicionalnog i modernog, pretočena je upravo u novu poslovnicu ALTA banke, koja je svoja vrata otvorila na atraktivnoj lokaciji u prizemlju TC Galerija, na adresi Bulevar Vudroa Vilsona 12, Beograd na vodi. Pored tradicionalnog koncepta bankarstva, proizvode i usluge prilagodili smo samom prostoru i načinu savremenog života novih i postojećih klijenata. Svakoj pojedinačnoj potrebi klijenta, stručni tim ALTA banke posvećuje punu pažnju, te je i radno vreme prilagođeno dnevnim aktivnostima savremenog čoveka, uz dostupnost sedam dana u nedelji. Moderan ambijent, profesionalni pristup zaposlenih i izvanredna lokacija čini koncept novootvorene ekspoziture ALTA banke jedinstvenim.

Nakon što je, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra, za svaki kupljeni proizvod iz asortimana S ljubavlju, domaće, kompanija Lidl Srbija izdvajala po 1 dinar, sakupljeno je 1.800.000 dinara i donirano Crvenom krstu Srbije. Povodom proširenja stalne ponude S ljubavlju, domaće proizvoda, koja sada obuhvata nove artikle domaće proizvodnje poput lenje pite sa jabukom, urnebes salate, vojvođanskih golica i domaćih jaja iz slobodnog uzgoja, još jedna Lidlova humanitarna kampanja naišla je na pozitivan odziv kod njenih potrošača. Tokom ove akcije, najprodavaniji su bili mlečni proizvodi, od kojih se istakao šumadijski jogurt sa 4% mm. Lidlov S ljubavlju, domaće brend, koji se sastoji od 90 proizvoda isključivo domaćih proizvođača, za cilj ima da sačuva gastronomski identitet Srbije, podrži proizvode vrhunskog kvaliteta i pomogne domaćim preduzetnicima da plasiraju svoje proizvode i ponude ih potrošačima u 35 gradova širom zemlje.