Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji, najavljuje uvođenje svoje najnovije funkcije - verifikacije u dva koraka. Dodatni nivo bezbednosti omogućava korisnicima da autentifikuju svoje naloge koristeći pin kod i e-mail. Ova funkcija će se postepeno uvoditi u većem broju zemalja tokom maja. Viberova posvećenost obezbeđivanju bezbedne komunikacione platforme kojoj je privatnost na prvom mestu, ogleda se u kontinuiranom radu na novim funkcijama poput ove. Poruke na Viberu su već šifrovane s kraja na kraj, eliminišući pristup podacima trećim stranama, a funkcija nestajanja poruka omogućava korisnicima dodatnu kontrolu nad tim ko vidi ono što pošalju.

Hej ti! Želiš da razviješ svoj potencijal u jednoj od IT sfera? Naučiš nove tehnologije ili se upoznaš sa ponudom poslova i praksi? Onda je ovo prava prilika za tebe! Na Fakultetu organizacionih nauka, 14. i 15. maja organizuje se velika IT konferencija pod nazivom OpenIT. Ali ne brini, ukoliko nisi iz Beograda konferenciju možeš pratiti online. Šesnaestu godinu za redom, organizacija AIESEC  priprema projekat za studente kako bi proširili svoje znanje i upoznali IT kompanije u Srbiji. Ove godine možeš pratiti radionice iz sledećih tema: IT Trendovi, Artificial Intelligence, Cyber Security, IT Project Management, Biz Tech i Game Development.

Zainteresovanim organizacijama koje žele da se priključe čišćenju Srbije kroz Lidlovu kampanju „Čisto iz ljubavi“, ova kompanija će obezbediti finansijska sredstva za sprovođenje akcija u njihovom kraju - Nakon što je prošle godine uspešno sprovela akciju „Čisto iz ljubavi“, u okviru koje je uklonjeno čak 8 tona otpada, kompanija Lidl Srbija poziva organizacije širom Srbije da se i ovog maja aktiviraju i pomognu prikupljanju otpada rasutog po prirodi i okruženju u kome živimo. Odabranim udruženjima Lidl će dodeliti finansijska sredstva za organizovanje akcija čišćenja sa ciljem uklanjanja otpada iz svog okruženja. Prijave su počele u ponedeljak 4. aprila i trajaće do 24. aprila, a predstavnici lokalnih udruženja se prijavljuju putem sajta: Čisto iz ljubavi - Lidl Srbija.

ACADEMY – Unapredi svoje sposobnosti!“ U 2010. godini Udruženje studenata elektrotehnike Evrope - Lokalni komitet Beograd je došlo na ideju da kroz niz interaktivnih treninga omogući studentima da se bolje opreme za uspešnu karijeru. Tokom godina, razni komiteti našeg Udruženja su prepoznali važnost veština koje Soft Skills Academy pruža tako da se danas ovaj seminar održava u 18 evropskih država. Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da se i ove godine organizuje besplatan seminar ličnih i profesionalnih veština ,,Soft Skills Academy“ za sve zainteresovane studente. Seminar se održava u periodu od 13. do 17. aprila 2022. godine.

Lidl Srbija pomaže Program narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije - Uspešna humanitarna akcija „Mala dela su velika stvar“, u kojoj su donacijama proizvoda u Lidlu potrošači obezbedili oko 25 tona hrane za korisnike usluga Crvenog krsta Srbije, završava se dodatnom pomoći ovoj organizaciji u vrednosti od milion dinara, koju obezbeđuje Lidl Srbija. Kupovinom  profesionalne opreme za podršku narodnih kuhinja u 8 opština Srbije, Lidl pomaže obezbeđivanju kuvanog obroka za korisnike Crvenog krsta Srbije.

Najveći Sajam obrazovanja u inostranstvu održaće se 5. marta u hotelu Metropol, od 10 do 17 časova. Već petu godinu za redom Ino Edukacija, najveći regionalni centar za školovanje u inostranstvu, organizuje sajam posvećen školovanju u inostranstvu i stipendijama, ne samo za fakultete, već i za srednje škole i škole jezika. Ukoliko posetite hotel Metropol 5. marta u periodu od 10 do 17h možete saznati sve što vas zanima o studijama u inostranstvu, upoznati se sa različitim programima koje će vam predstaviti Ino Edukacija u saradnji sa 50 univerziteta iz celog sveta.

Kompanija Lidl Srbija lansirala je „Lidl Plus“ – aplikaciju koja potrošačima omogućava da budu deo Lidlovog programa lojalnosti i tako ostvare brojne pogodnosti među kojima su dodatni popusti, personalizovani Kuponi, brzo pronalaženje najbliže Lidl prodavnice, informacije o aktuelnoj ponudi i još mnogo toga. Aplikacija koja će potrošačima pomoći da uštede prilikom svake kupovine, sada se lako može instalirati putem Google Play-a, Apple Store-a ili HarmonyOS/Huawei-a. Korišćenje Lidl Plus aplikacije lojalnosti na svim pametnim telefonima je krajnje jednostavno i besplatno za sve korisnike. Najpre je potrebno instalirati Lidl Plus na telefon putem Google Play-a, Apple Store-a ili HarmonyOS/Huawei-a, potom otvoriti svoj lični nalog i aplikacija je spremna za korišćenje.

Od uvođenja onlajn platforme Superhero.rs i modnog brenda sredinom decembra, koje je kompanija Mastercard donirala organizaciji Nurodor, do danas je prikupljeno više od 3 000 000 dinara. Lansiranjem platforme Superhero.rs znatno je olakšano donatorima superherojima i korisnicima Mastercard kartica da pokažu svoju humanost kroz doniranje preko platforme, da stvaraju pozitivne promene svakog dana i aktivno podržavaju rad udruženja Nurdor. Ti napori zasnovani su na dugogodišnjoj posvećenosti kompanije Mastercard da utiče pozitivno na društvo i lokalnu zajednicu pružajući građanima izbor u načinu na koji žele da doniraju i stavljajući tehnologiju u službu dobročinstva.

Dva reciklažna automata koji isporučuju hranu namenjenu psima lutalicama postavljeni su danas u opštini Stari grad u Beogradu. Ove “pametne reciklažne kutije” su automati koji u zamenu za reciklirane plastične flaše isporučuju hranu i vodu za pse lutalice. Flaše se ubacuju u otvore koji se nalaze na vrhu mašine, a posude za hranu i vodu za pse lutalice nalaze se pri dnu automata. Automati su kreirani kako bi podstakli ljude da recikliraju, jer će korišćenjem sredstava od recikliranih flaša korist imati ugrožene ulične životinje, kojima je pogotovo zimi svaka pomoć u preživljavanju dobrodošla.

Više hiljada potrošača širom Srbije uključilo se u humanitarnu akciju kompanije Lidl i doniralo proizvode Crvenom krstu Srbije. Nova Pazova, 28. decembar 2021. godine – U okviru humanitarne akcije „Mala dela su velika stvar“,  potrošači su u Lidlu, prema prvim izveštajima donirali ukupno oko 25 tona proizvoda koji će biti dostavljeni korisnicima usluga Crvenog krsta Srbije. U periodu od 29. novembra do 19. decembra, koliko je trajala akcija doniranja, prikupljeno je više od 40 hiljada artikala. Akciji doniranja u Lidlu priključio se veliki broj građana u više od 30 gradova Srbije i doprineo tome da pomoć stigne onima kojima je neophodna.

Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) je i ove godine sprovela merenja kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji i rezultati potvrđuju da je mts najbolja mobilna mreža treću godinu zaredom. „Izgraditi, razvijati i održavati najbolju mobilnu mrežu u Srbiji nije naš ultimativni cilj, već sredstvo da korisnicima pružimo najbolje i najkvalitetnije usluge na tržištu. Činjenica da je naša mobilna mreža već tri godine uzastopno najbolja i to po merenjima RATEL-a,  jedine zvanične nacionalne  institucije u Srbiji nadležne za merenje kvaliteta mobilnih mreža, jasno govori o našoj posvećenosti korisnicima i konstantnom ulaganju u modernizaciju infrastrukture.

Uključite se u anketu posvećenu istraživanju navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena! U okviru projekta EkOtisak u toku je proces istraživanja navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena. Kako bi se građani motivisali i uključili u teme koje se tiču održivog načina života i očuvanja životne sredine, razvijena je kampanja Klimatska naučno-umetnička akcija za građane Novog Sada. Ona je posvećena aktivnom uključivanju umetnika, naučnika, studenata, organizacija civilnog društva i pojedinaca, i uspostavljanju novih kulturnih obrazaca i klimatsko svesnih oblika ponašanja.