Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity preparati sada nude odgovor na sve izazove zrelih godina na putu do glatke, blistave i podmlađene kože – umanjuju duboke bore, vraćaju čvrstinu i elastičnost i ujednačavaju ten! Pored kombinacije hijaluronske kiseline kratkog i dugog lanca i klinički testiranog kolagen-elastin kompleksa, unapređena formulacija noćne i dnevnih krema nove generacije iz Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity linije sadrže i Eucerin® patentirani Thiamidol®. Dodatno, zahvaljujući SPF 15 i SPF 30, Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity dnevne kreme obezbediće vašoj koži zaštitu od UV zračenja koje dopire na zemlju i u jesenjem i zimskom periodu i utiče na prevremeno starenje kože. Dok vi odmarate, noćna krema, koja sadrži arganovo ulje, ubrzaće proces regeneracije, intenzivno nahraniti kožu i učiniti je svilenkastom i mekom.

Nezaustavljivi puder Teint Idole Ultra Wear brenda Lancôme sada je dostupan i u novoj formuli za negujuću blistavost. Pruža postojanost & neguje kožu. Uz lakoću idealnog prekrivanja i 24-časovnu postojanost, Teint Idole Ultra Wear je pre 25 godina prvi put dokazao da postojanost ne znači i težak osećaj na licu. Lancôme sada predstavlja novu formulu za negu i  blistavost kože – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. Zahvaljujući postojanoj srednjoj prekrivnoj moći koja se savršeno ističe, koža izgleda ujednačeno uz 24 časa blistavosti*. Kombinacijom nanošenja više slojeva za intenzivnije prekrivanje i efekat besprekorne kože, uz kombinaciju postojanosti i nege, koža je  dugotrajno prekrivena naglašenim zdravim sjajem.

Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatim nasleđem u industriji parfema, odjeknuli su i učini miris omiljenim brojnim ženama. Bio je to miris sreće.  Priča o uspehu parfemske vode La Vie est Belle prevazilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najlepšem uverenju koje Lancôme želi da podeli sa svetom: Život je lep. Deset godina kasnije, kada slavimo rođendan našeg legendarnog mirisa, vreme je da razmotrimo njegov značaj u današnjem svetu. Šta nas čini srećnim, a šta nas sprečava u tome? Ovu godišnjicu 2022. godine obežavamo i početkom novog razdoblja za Lancôme kao mirisni brend.  Naša kultna parfemska voda po prvi put nudi mogućnosti dopune. Istraživanje „Stanje sreće u 2022.” koje IPSOS sprovodi za Lancôme.

Parfem ARMANI CODE je početak modernog razdoblja u svetu muških mirisa Giorgio Armani. Avangardni duh parfema ARMANI CODE razbija zastarele arhetipove muževnosti i naglašava vrednost izražavanja i autentične poistovećenosti. Parfem ARMANI CODE odraz je srži razvijene i moderne muževnosti zahvaljujući svojoj novoj, inovativnoj bočici koja ostavlja utisak, novom mirisnom sastavu i predanošću održivosti. Parfem ARMANI CODE odražava savremenog muškarca, muškarca koji ispisuje nova pravila muževnosti i neprestano se kreće prema napred. Snažan ali nežan, parfem ARMANI CODE donosi redizajnirani prepoznatljivi miris originalnog mirisa ARMANI CODE.

U sredu 14.septembra u 12 časova Klinici za dermatovenerologiju Univerzitetskog kliničkog centra Srbije biće uručeno 10 ručnih dermoskopa, aparata koji omogućavaju uvid u promene na koži koje se ne mogu videti golim okom. Opremljenost ordinacija dermoskopima doprinosi povećanju broja ranootkrivenih melanoma, najopasnijeg raka kože koji se, ukoliko se otkrije na vreme, veoma uspešno leči jednostavnom hiruškom intervencijom. Pored melanoma, dermoskopi omogućavaju i otkrivanje nemelanomskih kancera kože, kao i prekanceroznih promena kože, te su neophodni u radu dermatoloških ordinacija.

Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 1. septembra otvorio je svoju četvrtu prodavnicu u Srbiji, a prvu prodavnicu u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada. Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u TC Ada Mall, prodavnice u Galeriji Belgrade, prodavnice u TC Ušće i online prodavnice www.kiehls.rs, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog brenda za negu kože. Brend nastavlja širenje prodajne mreže, otvaranjem četvrte po redu prodavnice u Srbiji, a prve u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada.

Lepa i sveža koža više nije rezervisana samo za mladalačko doba. O tome svedoče mnoge dame za koje nikada ne biste pomislili da su već ušle u šestu deceniju. U svojim pedesetim i šezdesetim one izgledaju fantastično i žive maksimalno ispunjen život. Ove dame znakove starenja svoje kože prihvataju kao odraz neprocenjivog iskustva i uspešno savladanih životnih izazova. Ali, to ne znači da svojoj koži ne posvećuju pažnju koja joj je potrebnu da bi bila blistava i elastična, bore umanjene, a ten ujednačen. Zato biraju dokazano efikasnu negu. Najčešći znakovi starenja kože u zrelim godinama su gubitak elastičnosti, produbljivanje bora i pojava tamnih fleka na koži, a preparati iz Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity linije klinički i dermatološki dokazano pružaju odgovor na sve pomenute izazove – obezbeđuju popunjavanje dubokih bora, poboljšanje elastičnosti i ujednačavanje tena.

Prada je danas objavila da će glumica, aktivistkinja i UN-ova ambasadorka dobre volje za žene Ema Watson predvoditi kampanju za novi ženski miris koji uskoro dolazi na tržište, a koji će širom sveta biti predstavljen 22. avgusta. Watson će u svojoj prvoj saradnji s brendom debitovati i kao rediteljka kratkog reklamnog filma za miris, dok će fotografkinja Harley Weir snimiti fotografije za kampanju za štampu. Watson je kao žena neosporive inteligencije, dinamične elegancije i višedimenzionalne autentičnosti, istinsko oličenje originalnog i inovativnog ženskog mirisa brenda Prada. Ona ispisuje nova pravila ženstvenosti propraćena neprekidnom evolucijom zbog koje je drugačija svakog dana, ali uvek verna sama sebi. Njena duboka povezanost s društveno angažovanom generacijom koja zagovara promene i osnaživanje čini je ženom koju je nemoguće smestiti unutar okvira.

Nega kože je stvar poverenja. Od svog lansiranja 2009. Lancome Advanced Génifique je postao globalni fenomen s više od 35 miliona prodatih bočica širom sveta. 2022. godine, Lancôme je snimio prvu lokalnu kampanju u Adria-Balkan regiji s Anđelom Jovanović (IG: @_blejzmodesti), koja se na domaćoj sceni probila kao filmska, televizijska i pozorišna glumica. Anđela Jovanović je istinski simbol prirodne lepote i talenta. Svojim prirodnim šarmom i vedrim duhom, odražava vrednosti brenda Lancôme. Njeni neosporni talenti i joie de vivre čine je savršenim izborom za Lancôme porodicu ambasadora brenda. ZA KOŽU MLADOLIKOG I ZDRAVOG IZGLEDA - Advanced Génifique je Lancôme serum broj 1 za sve žene, svih godina, tipova i tonove kože. Uravnotežen mikrobiom je ključ zdravog i lepog izgleda kože. Godine, spoljni agresori, zagađenje, UV zraci, neuravnotežena ishrana i ostali faktori mogu ugroziti njegovu ravnotežu.

Svi volimo onaj dragoceni osećaj nakon nekoliko dana odmora kada uspemo da se dobro naspavamo i svom organizmu pružimo sve što mu je potrebno za oporavak i svežinu. Od sada, taj doživljaj možete prepoznati i svakog jutra u ogledalu! Eucerin®Hyaluron-Filler Noćni Hidro Booster pruža vašoj koži tokom noći sve što joj je potrebno - popunjavanje finih bora, intezivnu hidrataciju i aktivnu regeneraciju. Zahvaljujući tome vaše lice ujutru izgleda sveže, odmorno i podmlađeno! Prve simptome starenja kože uočavamo već u 20-tim kada započinje proces opadanja nivoa hijalurnoske kiseline u koži i na licu se pojavljuju prve fine bore.

Od 1851. godine brend Kiehl's stalno teži unapređenju – od odgovornih formulacija, pakovanja i proizvodnje do pružanja podrške i pomaganja zajednicama da smanje svoj uticaj na okolinu. Sa tim na umu, brend Kiehl's je odabrao tri omiljene formule i pretvorio ih je u NOVE koncentrovane sapune za kožu lica Future Made Better – to je kolekcija koja se sastoji od tri ciljana, čvrsta proizvoda za čišćenje kože lica formulisana za temeljno čišćenje bogatom penom, što kožu čini svežom i uravnoteženom, bez osećaja suvoće ili zatezanja. Svi novi koncentrovani sapuni sadrže barem jedan sastojak iz obnovljivog izvora i formulisani su uz minimalnu količinu otpada od plastičnih pakovanja – kako bi vam pružili ciljanu rutinu čišćenja koja je jednako posvećena održivosti, kao i koži.

U okviru društveno odgovorne akcije za rano otkrivanje raka kože  „Pregled za sve“, Klinici za kožne i polne bolesti Univerzitetskog Kliničkog centra Niš donirana su četiri ručna i jedan digitalni dermoskop. Na događaju organizovanom u Upravnim prostorijama UKC Niš prof. dr Danici Tiodorović, rukovodiocu klinike i pomoćniku direktora UKC Niš za obrazovnu i naučno-istraživačku delatnost, dermoskope je uručila dr Dragana Panić, predstavnik Eucerin Srbija. Dermoskopija je neinvazivna to jest bezbolna dijagnostička metoda. Upotreba ručnih dermoskopa omogućava uvid u promene na koži koje se ne mogu videti golim okom, a digitalni dermoskopi pružaju i mogućnost da se dobijene slike sačuvaju u kompjuterskom sistemu i na taj način prati razvoj promena na koži.