Idôle je simbol moderne, savremene generacije neustrašivih i snažnih žena. Sledeći uspešno lansiranje Idôle mirisa, Lancôme doseže nove uspehe sa inovativnom maskarom, Lash Idôle sa trenutnim efektom podizanja trepavica sa neverovatnim volumenom. Decenija istraživanja i inovacije satkane u jednu moćnu, luksuznu maskaru, Lash Idôle. Nova maskara za podizanje trepavica koja pomera granice – svaka trepavica je definisana, naglašena i sa volumenom – do 24 sata nakon nanošenja. Ova maskara ne stvara grudvice već pruža volumen vašim trepavicama – više nećete morati razmišljati o veštačkim trepavicama. Pripremite se na trepavice kakve ste oduvek želeli! Samouverena i bez nametnutih pravila, Lash Idôle prkosi tradiciji i poziva na stvaranje sopstvene sudbine. Ona je slobodna, neustrašiva i nastoji da ostvari svoju definiciju sreće, uvek sa originalnim i nekonvencionalnim pristupom. Ko bolje predstavlja savremenu ženu od Lancôme ambasadorke Zendaye?

Veliki broj ljudi se konstantno ili u nekom trenutku života suočava sa problemom suve kože. Mnogi od njih pri tome  pomisle da je u pitanju trenutni problem koji će proći sam od sebe i nastavljaju sa svojom ustaljenom rutinom nege. Zbog toga se često dešava da koža postaje sve više suva, na pojedinim delovima ispucala, a uz to dodatno boli i svrbi. Na taj način koža ustvari šalje „poruku“ da joj je potrebna nega specijalno formulisana da zadovolji potrebe suve kože. Ali, šta se zaista dešava te koža ovako reaguje? Na pojavu simptoma suve kože i njihov intezitet utiču unutrašnji faktori poput starenja, hormonskih promena, genetskog nasleđa, ishrane i drugih životnih navika…Koža može postati suva i zbog neadekvatne nege, uzimanja pojedinih lekova, kao posledica oboljenja poput dijabetesa, nakon hemijskih pilinga i laserskih tretmana, ili povreda, to jest ranica i ogrebotina. Situacija se dodatno komplikuje zahvaljujući spoljnim faktorima.

Kultni proizvod još od svog predstavljanja 2005. godine, hidratantna krema Ultra Facial Cream ne silazi sa Kiehl'sove liste najprodavanijih proizvoda. Sa više od 40 miliona prodatih primeraka širom sveta, preko 200 000 recenzija kupaca i bezbroj zaštitnih lica koji su njenu učinkovitost hidratacije testirali u svojim svakodnevnim avanturama, Ultra Facial Cream pruža 24-časovnu hidrataciju i jedinstvenu moć jačanja i osnaživanja zaštitne barijere, a  klinički je testirana kako bi omogućila 55 puta brži  oporavak kožne barijere za zdraviji izgled kože. Poznata širom sveta zahvaljujući svojoj izuzetno hidratantnoj formuli Ultra Facial Cream trenutno pruža koži 2,3 puta više hidratacije, čak i u najsuvljem okruženju. 2 Formula, klinički ispitana da bi delovala na oporavak i jačanje zaštitne barijere, površinu kože čini mekšom, za njen vidljivo zdraviji izgled. Nakon primene, koža je vidljivo hidrirana i sveža, bez masnog i lepljivog osećaja. Svilenkasta tekstura savršeno priprema kožu za šminku, pružajući joj dugotrajnu hidrataciju i blagotvorno dejstvo na oporavak kožne barijere.

Već znate sve o hijaluronskoj kiselini i kolagenu? Želeli biste da probate nešto provereno, ali drugačije u borbi protiv starenja kože? Dobro došli u svet koenzima Q10! Ako na svom licu uočavate prve bore ili ste u zrelim godinama, a vaša koža je uz to i osetljiva, na pravom ste mestu. Koenzim Q10 jedna je od supstanci koju prirodno sadrži i sintetiše naš organizam. U ćelijama kože, koenzim Q10 doprinosi pretvaranju hranljivih materija u energiju, jačajući njihov odbrambeni i regenerativni potencijal. Koenzim Q10 je neophodan koži da bi ostala mladalački lepa i zdrava i zbog toga što je moćan antioksidans. To znači da ima sposobnost da neutrališe slobodne radikale nastale usled delovanja faktora spoljne sredine, kao što su UV zraci i zagađenje, koji doprinose razgradnji kolagena i elastina. Nivo i sposobnost sinteze koenzima Q10 se prirodno smanjuju tokom godina. Koža počinje da gubi čvrstinu, nedostaje joj blistavost i elastičnost, a na površini se pojavljuju bore. Zato što nivo koenzima Q10 u koži dostiže svoj vrhunac negde između 20 i 30 godina starosti, preparati koji sadže ovaj aktivni sastojak preporučuju se kao preventivna i prva anti-age  sa ciljem popunjavanja prvih, sitnih bora.

Veza između zdravlja i lepote kože i zadovoljstva sobom je nesumnjiva. Ako naša koža ima probleme, imamo ih i mi. Gruba, suva i ispucala koža, tamne fleke, akne, starenje …sve ove neželjene promene na koži direktno utiču na našu svakodnevicu i to kako doživljavamo sebe, a time i na opšti kvalitet našeg života. „Iako sam se zbog posla često šminkala, nikada nisam imala posebne probleme sa kožom. Ali, nakon trudnoće sam se suočila sa problemom tamnih fleka koje su nastale kao posledica izlaganja suncu. Hiperpigmentacije su najpre bile sitne, jedva primetne, a vremenom su rasle i širile se. To je počelo da mi smeta i da utiče na moje samopouzdanje,“ kaže Aida Alilović-Jokanović,TV voditeljka i kreator modnog brenda Wholly wear i dodaje: „Na preporuku dermatologa i mnogih prijateljica počela sam da koristim Eucerin® Anti-Pigment liniju.

Vodeći make-up brend u Italiji KIKO Milano napokon je dostupan u celoj Srbiji. Više od 1000 bestseller proizvoda, koji su dostupni u prodavnicama KIKO Milano u šoping centrima Galerija Belgrade i Ušće u Beogradu, od danas možete da pronađete i na webshop-u fashionandfriends.com.  Istražite čarobni KIKO beauty svet, pronađite vaše omiljene proizvode za prazničnu sezonu i poručite ih na kućnu adresu, uz besplatnu dostavu do 31. decembra. Za glamurozni početak nove godine, predlažemo Holiday Gems limitiranu kolekciju u nijansama zlatne, bronzane, kraljevsko plave i rubin crvene boje. Izdvojili smo u nastavku top 6 KIKO Milano favorita, koji će postati neizostavni deo vašeg novogodišnjeg make-up nesesera.

Uz kupovinu bilo koje Eucerin® antiage kreme za lice kao poklon vas očekuje atraktivni neseser sa mini pakovanjima Eucerin®  krema za dnevnu i noćnu antiage negu i ulja za tuširanje - Prednovogodišnji period uvek donosi uzbuđenje jer, kakve god da je izazove donela aktuelna godina, nadamo se da će nova biti bolja, lakša i lepša. Pokloni koje u ovom periodu biramo za najbliže simbol su lepih želja koje imamo za njih. Zato se veoma često tiču lepote i nege. Upravo u tom duhu Eucerin® vam   tradicionalno omogućava da pokloni koje spremate svojim bližnjima ili sebi, budu bogatiji i uzbudljiviji. Zato vas i ove zime uz kupovinu bilo koje Eucerin® antiage kreme u apotekama kao poklon očekuje kozmetički neseser sa porukom “Uz Eucerin® zima je sjajna“, koji sadrži preparate za antiage negu i higijenu tela.

KIEHL’S predstavlja kremu za obnovu kože - Pure Vitality Skin Renewing

SA 99,6 % SASTOJAKA PRIRODNOG POREKLA* I NOVOM ZAPEČAĆENOM POSUDOM ZA ZAŠTITU ČISTOĆE FORMULE - Hemičari brenda Kiehl’s ponosno predstavljaju kremu za obnovu kože Pure Vitality Skin Renewing Cream, formulu sa 99,6 % sastojaka prirodnog porekla. Ova krema objedinjuje svetski poznati manuka med sa Novog Zelanda i koren korejskog crvenog žen šena kako bi podstakla samoobnovu i poboljšala otpornost kože i tokom vremena joj pružila glađu teksturu i mlađi izgled. Uz prirodne sastojke i učinkovitu formulu, hemičari brenda Kiehl’s su stvorili nežnu kremu lagane teksture prikladnu za sve tipove kože (pa čak i za masnu i osetljivu). Formula dolazi u inovativnom zapečaćenom pakovanju koje pomaže da se zaštite dragoceni sastojci dobijeni prirodnim putem. Oni vašu kožu čine glađom i  pružaju joj mladolik izgled i trenutni sjaj.

Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas
Lilly Drogerie i brend Gillette vas sa velikim zadovoljstvom pozivaju da u ponedeljak, 19. avgusta u 17 časova u Lilly drogeriji u TC Delta City, prisustvujete događaju povodom početka akcije „Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas“. Na događaju će prisustvovati zaštitno lice brenda Gillette, naš popularni glumac Aleksandar Radojičić od kojeg ćete moći da čujete korisne savete za jednostavno brijanje, koje predstavlja redovni jutarnji ritual za veliki broj muškaraca. Pored toga, očekuju vas brojna iznenađenja, pokloni, kao i zabavni program.

POBEDITE IZAZOVE MASNE KOŽE!
Povratite kontrolu nad svojom kožom uz Eucerin® DERMOPURE preparate specijalno formulisane da ublaže simptome masne i problematične kože i spreče njihovo ponovno pojavljivanje. Proširene pore, povećano lučenje sebuma, mitiseri i bubuljice - najčešći simptomi masne i problematične kože - prisutni su kod 80% mladih ljudi između 11 i 30 godina. Ali, čak i nakon tog perioda života oko 40% osoba, povremeno ili permanentno, suočava sa ovim problemima koji utiču ne samo na izgled njihove kože već i na samopouzdanje. Tokom lletnjeg perioda većina njih stiče utisak da su se akne povukle i da je stanje kože bolje. Nažalost taj utisak vara, jer se nakon leta, zbog zadebljanja kože izazvanog suncem, simptomi problematične kože pogoršavaju, a mitiseri pretvaraju u upalne promene.

Lilly i Syoss Vas vole i misle na Vas
Kompanija Lilly Drogerie i brend Syoss pokrenuli su akciju „Lilly & Syoss Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 1. avgusta do 4. septembra. Tokom pomenute akcije svi kupci imaće priliku da kupovinom u Lilly drogerijama ostvare popust od čak 30 odsto na sve Syoss proizvode. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Ada Mall-u u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete našeg poznatog frizera Mister X-a o tome kako se pravilno neguje kosa, kao i tajne očuvane i zavodljive kose naše talentovane glumice Marine Ćosić. Mister X i Marina Ćosić su istakli da zahvaljujući Syoss preparatima može da se postigne dubinsko obnavljanje kose uz profesionalnu negu, kao i da njihova revolucionarna formula čini kosu mekom i svilenkastom na dodir čak i posle različitih tretiranja.

Lilly i Dove svečano obeležili početak zajedničke akcije popusta

Kompanija Lilly Drogerie i brend Dove pokrenuli su akciju „Lilly & Dove Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 22. jula do 4. avgusta, tokom koje će svi kupci imati priliku da ostvare do 40 odsto popusta na sve Dove i Dove Men artikle kupovinom u Lilly drogerijama. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Vasinoj ulici u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete naše atletičarke Nele Bunčić o tome kako se pravilno neguje koža i koliko u tome pomažu proizvodi iz Dove asortimana. Pored toga, goste su obradovali brojni pokloni, zabavni program i specijalno dizajniran „Lilly zid“, na kojem su ih čekala iznenađenja u vidu nekih od proizvoda ovog brenda.