Mnogi od nas oklevaju da upotrebljavaju preparate za zaštitu od sunca zato što im smeta lepljiv i vidljiv trag koji nakon toga ostaje na koži. Istovremeno, mnoge od nas brinu njihovi štetni uticaji na životnu sredinu. Ali, sada možete da zaboravite na ove brige. Novi Eucerin® Dry Touch Gel-krem za zaštitu osetljive kože od sunca SPF 30 i SPF 50+, obezbediće vašoj koži efikasnu zaštitu bez lepljivog traga. Takođe, zahvaljujući radu tima naučnika i saradnika brenda Eucerin®, negativni uticaji Eucerin®preparata za zaštitu od sunca na životnu sredinu, svedeni su na minimum. U SKLADU SA HAVAJSKIM ZAKONOM I 100% BEZ NAJLONA - Upotreba preparata za zaštitu od sunca neophodna je da bi se zaštitilo zdravlje naše kože i organizma. Ali, tokom boravka u reci, moru ili okeanu, kao i tokom tuširanja, neizbežno, deo njihovog sadržaja ostaje u vodi. Čak i ako su vodootporni.

Za dane vikenda 19. i 20. juna, ispred u shopping centru Promenada u Novom Sadu  održaće se Lady Weekend – Sajam za žene zajedno sa Baby festom- Sajmom za mame, bebe i trudnice. Radno vreme sajma je od 10,00 do 20,00 časova. Dame, ali i svi posetioci imaće priliku da uživaju u bogatom edukativno – zabavnom programu. Celokupno dešavanje posvećeno je prvenstveno lepšem polu. Dame će imati mogućnost da se upoznaju sa novim trendovima u svetu mode/šminke, da saznaju zašto je dobro vežbati, otkriju neke nove kulinarske recepte koji pružaju užitak a ne doprinose pojavi viška kilograma. Oko 25 izlagača će na štandovima predstaviti svoje proizvode za dame.

Upotreba dokazano efikasnog Eucerin®Anti-Pigment Seruma od ovog leta još je jednostavnija! Sadržaj dve komore objedinjen je u jednu, sa istim efektom – istovremenog ublažavanja hiperpigmentacija i umanjenja bora. Leto je pred vratima i vi ste već počeli da koristite preparate za zaštitu od sunca. Ako je vaša koža sklona pojavi fleka onda ste, nadamo se, izabrali preparate specijalno formulisane da vašoj koži obezbede i zaštitu od pojave hiperpigmentacija izazvanih sunčevim zračenjem. Ali, šta je sa onim starim flekama. Da li ste uspeli da se izborite s njima? Ukoliko niste, dobra vest za vas je da još nije kasno. Uz negu preparatima Eucerin® brenda, koji je svetski broj 1. u borbi protiv hiperpigmentacija* i adekvatnu zaštitu od sunca, vaš ten ponovo može biti ujednačen i blistav, a koža podmlađena.

Sloboda. To je reč koja definiše brend Yves Saint Laurent. Uvek na ivici. Eksperimentiše bez ograničenja. Nadilazi granice. Neustrašiv i pun samopouzdanja, ovaj modni kreator se 1971. odlučio potpuno razotkriti kada je, obnažen, snimio intimne i provokativne fotografije za reklamu svog prvog muškog mirisa. Nagost: krajnji gest koji odiše samopoštovanjem čoveka koji je živeo prema sloganu TOUT, MAIS TERRIBLEMENT – „Sve sa dozom preteranosti”. I za žene koje inspiriše. Mirisom Libre Yves Saint Laurent Beauté pruža ženama YSL-a istu nesputanu slobodu da odišu arogancijom i željom. Seksi. Senzualna. Asertivna. Iz dubine njenog gorućeg srca do senzualnosti njene sjajne kože od koje vas prolaze žmarci, Libre žena pomera granice ženstvenosti. Na tankoj liniji između muževnosti i ženstvenosti, ovaj novi parfem koji su kreirali Anne Flipo i Carlos Benaïm sadrži sve ono što Libre Eau de Parfum čini kultnim mirisom.

U toku Eucerin® promocija, tokom maja i juna, uz kupovinu Eucerin® preparata vrednosti iznad 1.000 dinara, kao poklon dobijate komplementarni preparat. Iskoristite ovaj period da svojoj koži pružite sve što joj je potrebno u susret letu. Bilo da izlazite u park, na ulicu, prirodu ili samo pijete kafu na terasi ili u bašti, sa dolaskom lepog vremena vašoj koži je, pored redovne nege, neophodna i posebna zaštita od sunca. Svakodnevica nas, ipak, najčešće zaokupi u toj meri da nemamo vremena da jutro započinjemo upotrebom nekoliko preparata. Često smo u dilemi i kako ih uklopimo. Možemo li ovaj serum i kremu da upotrebimo pre nanošenja preparata za zaštitu od sunca? Da li preparat za zaštitu od sunca umanjuje dejstvo antiage nege ili nege protiv hiperpigmentacija? Hoćemo li ako nanesemo preparat za zaštitu od sunca pogoršati problem kože sklone aknama? Pitanja su koja nam stvaraju nedumice.  Ali, put do negovane i zaštićene kože nije tako komplikovan. Uz pravi izbor preparata za negu i zaštitu od sunca prilagođenih individualnim potrebama vaše kože, zadovoljićete sve njene potrebe u samo dva koraka.

Lepa i zdrava koža važna nam je i u svim godinama. Ali, možda najvažnija, ili tačnije važna na poseban način, u tinejdžerskom periodu kada izgrađujemo svoje samopouzdanje.Nažalost, upravo tada, većina osoba bori se sa aknama. Upravo takvo iskustvo imala je i Ljubica, mlada dama koja je na sve načina pokušala da sakrije akne na licu zbog kojih se osećala loše, iako se bavi manekenskom profesijom za koju je lepota uslov. „Mislila sam da nisam dovoljno lepa. Šminka nije mogla da sakrije akne, samo je pravila još veći problem. Jednostavno nije bilo načina da to sakrijem. Najviše me je pogađalo što su svi primećivali i komentarisali moje lice. Zaista nije bilo prijatno, pogotovu u godinama kada je izgled za devojke jako važan,“ kaže Ljubica.

Globalna inicijativa brenda Giorgio Armani za čistu vodu ponovo potvrđuje njihovu posvećenost očuvanju voda dok klimatske promene vrše dodatni pritisak na to ključno prirodno bogatstvo. Zapanjujućih 90 % svih prirodnih katastrofa povezano je sa vodom. Sve češće i ekstremnije poplave zagađuju već ugrožene izvore vode i uništavaju postojeće vodene sisteme; duže suše isušuju izvore. Ljudi koji žive u siromaštvu posebno su ranjivi po pitanju ovog velikog uticaja klimatskih promena jer se oslanjaju na nestabilne vodene i sanitarne sisteme, slabiju zaštitu institucija i ograničen pristup finansijama. Danas više od dve milijarde ljudi živi u zemljama gde vlada velika nestašica pitke vode. Jedna od deset takvih osoba uopšte nema pristup čistoj vodi. Do 2025. pola svetske populacije živeće u područjima gde preti nestašica vode. Ljudima treba pouzdan sistem za vodosnabdevanje koji će raditi i u slučaju poplava, suša i prirodnih katastrofa. Kada imaju čistu vodu, ljudi mogu da se zaštite od bolesti, da idu u školu, da zarađuju za život i budu spremni na sve što budućnost nosi.

U čast Dana planete Zemlje YSL Beauty odaje počast vrtovima Ourika u području Atlas planina u Maroku. Ovaj inovativni projekat, koji je pokrenut 2013., razvijao se tokom godina pa tako danas broji nekoliko područja za uzgoj i botanička istraživanja. POZITIVAN UTICAJ NA BIORAZNOVRSNOST: VIŠE OD 200 VRSTA ZAJEDNO NA JEDNOM MESTU! Uređeni vrt je podeljen u tri zasebna područja. Prvo područje obuhvata 64 rastuća rasadnika na kojima se proizvode i beru biljke koje se upotrebljavaju u proizvodima brenda YSL Beauty. Drugo područje, nazvano „botanička zbirka”, služi kao probno područje za eksperimentisanje sa novim sastojcima. Na kraju, područje „baštine” odaje počast Yvesu Saint Laurentu i njegovoj strasti prema cveću uzgojem 12 ključnih biljaka i cvetova. Vrt se može pohvaliti sa više od 200 botaničkih vrsta, zajedno sa eksperimentalnim i posmatračkim laboratorijem, u svrhu nastavka istraživanja i inovacija za upotrebu u proizvodima brenda YSL Beauty.

Giorgio Armani predstavlja miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE, još intenzivniju i sofisticiraniju interpretaciju klasičnog ženskog mirisa koji predstavlja samopouzdanje i energiju. Emancipovana i slobodna, žena koja nosi Sì usuđuje se da prihvati svoju najintenzivniju stranu. Predstavljen 2013., Sì je kultni ženski miris marke Giorgio Armani, istovremeno senzualan i zavodljiv. Stapajući nezavisnost duha, sofisticiranost i vedrinu, miris Sì slavi hrabrost žena, podstičući ih da pišu sopstvena pravila i žive život punim plućima. Miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE predstavlja Cate Blanchett, glumica i dobitnica Oskara. U novoj kampanji za novine fotografa Toma Munroa, ona dočarava bezvremenost i modernost. SMEO MIRIS - Miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE je orijentalan voćni chypre miris koji Giorgio Armani ženi daje samopouzdanje da istraži svoju najintenzivniju stranu. Kreirala ga je parfimer Julie Massé (MANE) koja je kreirala sve Sì mirise.

Priuštite sebi Eucerin® anti-age negu uz upotrebu rolera od rozenkvarca koji doprinosi efektima jedinstvenog Eucerin® holističkog dermo kozmetičkog pristupa i prija kako vašoj koži, tako i duhu i telu! Kada kažemo trenutak za sebe, mnogi od nas pod tim podrazumevaju meditaciju, čitanje ili popodnevni odmor... Mnogo je varijacija na ovu temu. Ali, svima je zajedničko da trenutak za sebe prepoznaju u momentima kada se bave negom. Taj momenat kada se pred ogledalom ili u miru svog doma posvećujemo nezi kože pripada samo nama i osim što doprinosi lepoti i zdravlju naše kože, podstiče dobro raspoloženje i podiže samopouzdanje, jer znamo da radimo nešto dobro za sebe. Da bi ti trenuci bili baš to što želimo da budu, veoma je važno da u toku nege upotrebljavamo efikasne preparate koji odgovaraju potrebama naše kože i pružaju joj ono što joj je potrebno, ali i da postupak nege bude prijatan.

Efekti anti-age nege uz upotrebu Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity kreme za ruke, specijalno osmišljene za zaštitu, hidrataciju i podmlađivanje ruku, vide se već nakon dve nedelje! Svi želimo da naše ruke budu negovane i lepe. Ali, to nije lako postići, jer je ovaj deo tela najviše izložen spoljnim uticajima, među kojima je i često pranje. Kada su zrele godine u pitanju, problem se dodatno komplikuje. Jer, naporedo sa kožom lica, vrata i dekoltea, tokom godina, stari i koža naših ruku. Zbog toga je sklonija isušivanju i pojavi hiperpigmentacija i češće postaje gruba na dodir. Prema iskustvu mnogih dama, posledice starenja kože ruku izvor su većeg nezadovoljstva nego kada je u pitanju koža drugih delova tela, čak i lica. Jer, ruke su stalno izložene i pogledima, a skoro da ne postoje tretmani koji starenje kože ovog dela tela mogu usporiti u onoj meri u kojoj to želimo, čak i ako ih uz to pažljivo negujemo svakog dana. Nova Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity krema istovremeno nudi rešenje za oba problema – nakon redovne upotrebe koža ruku je i adekvatno negovana i podmlađena.

U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova, Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „Caring together for a happier tomorrow“ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Lancôme svojim programom održivosti "Caring Together for a Happier Tomorrow" i tri dodatne aktivacije Bring the World to Bloom, Live Responsibly i Write  Her Future, veruje da zajedno gradimo srećniju budućnost za sve nas! Caring Together for a Happier Tomorrow Lancôme pokreće svoj globalni program U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova,  Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „  Caring together for a  happier tomorrow “ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Caring T ogether for a Happier Tomorrow " Danas, više nego ikad, potrebno je brinuti i negovati svet u kom živimo. Od svog osnivanja pre više od 85 godina, Lancôme se zalaže, prenosi svoju misiju brige i nege kao svoje temeljne vrednosti.