Parižanke su poznate po tome da uživaju u svojim malim ritualima zahvaljujući kojima u svakom trenutku izgledaju sveže i negovano. Francuske zavodnice vešto skrivaju svoje male tajne, ali ono što za njih predstavlja imperativ jesu najkvalitetniji sastojci i čvrsta vera u moć prirode. Ukoliko ste u potrazi sa savršenim poklonom povodom 8. marta, otkrivamo vam abp - domaće proizvode od organske lavande koji će vam pružiti jedinstveno iskustvo, spajajući čari prirode i sofisticirani luksuz. Pripremili smo za vas i nekoliko saveta kako da uz abp proizvode svojoj koži pružite kraljevsku negu i osetite čari najluksuznijih spa tretmana.

Kada je reč o pronalasku odgovarajućih proizvoda za osnaživanje barijere kože, najprodavanija krema za lice brenda Kiehl’s, Ultra Facial Cream je kraljica među drugim kremama za hidrataciju. Sa više od 40 miliona prodatih primeraka širom sveta, Ultra Facial Cream klinički dokazano osnažuje barijeru kože za 47,9% i koži pruža hidrataciju koja traje 24 sata – čak i u ekstremnim klimatskim uslovima. Pomoću iste snage hidratacije koju ima krema za lice Ultra Facial Cream, Kiehl’s ponosno predstavlja novu masku Ultra Facial Overnight Rehydrating Mask – višenamensku masku koja pomaže u obnovi i stabilizaciji barijere kože, smanjenjem gubitka vlage tokom noći, za vidljivo snažniju barijeru kože do jutra.

Od 05 do 08.03.2022 godine u TC „Galerija“ u prizemlju centra održaće se osmomartovski „Lady fair“- manifestacija u potpunosti posvećena damama. Uz besplatan ulaz za sve posetioce, tokom oba dana, od 10 do 20 časa organizatori najavljuju pravo uživanje za pripadnice lepšeg pola. Na Lady fair u biće oko 24 izlagača, koji će predstaviti širok spektar proizvoda: razne kozmetičke preperate, kreme, maske, aparate za depilaciju, mlečne i voćne napitke, zatim nakit za sveku priliku, razne vrste zdrave hrane i drugih zanimljivih sitnica i brendova interesantnih svakoj ženi...Takođe, veliki broj izlagača organizovaće kreativne radionice u kojima će dame naučiti i saznati dosta toga novog iz raznih oblasti o pravilnoj ishrani i nezi svake savremene žene.

Lancôme obnavlja svoj bezvremenski manifest sreći uz reči: Oui, La Vie est Belle (Da, život je lep). Spajanjem evokativnih cvetova ovog brenda kuća slavi novu deceniju svog legendarnog mirisa sa novim eau de parfum u ograničenim količinama. Stvoreno da šalje poruku optimizma preko empatičnog „Da” koje dolazi iz srca, jubilarno izdanje parfema Oui, La Vie est Belle slavi uz vatromet od zlata. Dobro poznate reči le sourire de crystal urezane su u originalnu legendarnu staklenu bočicu i istaknute eksplozivnim motivom koji postaje kultni simbol trenutka u kojem nebo oživljava. Vizuelno slavlje mirisa stvorenog da podiže svakodnevicu na nesvakidašnji nivo. 

Oaza mira božanstvenog enterijera smeštena na Vračaru – VTMN Natural Beauty Concept savršeno je mesto za negu i opuštanje. Od sada, u ovom salonu možete iskusiti System Professional tretman sa Lipidcode™ kompleksom koji personalizovanom negom sa 174 miliona mogućih kombinacija za kosu punu energije, čini dlaku jačom, otpornijom i sjajnijom. Povodom dolaska ovog luksuznog tretmana na naše tržište, u četvrtak 24. februara organizovan je jedinstven događaj na kom su klijenti VTMN Natural Beauty Concept-a imali priliku da isprobaju System Professional tretman sa Lipicode™ kompleksom. 

Šta biste želeli da vam pruži anti-age nega? Da vidljivo popunjava bore? Da vraća mladalačke konture vašem licu? Da učini da vaša koža ponovo bude elastična i blistava? Nega preparatima iz  Eucerin®Hyaluron-Filler linija ispunjavaju sve potrebe vaše kože, ali i vaše želje da umanjite baš one simptome starenja koji su najuočljiviji na vašem licu. Starenje kože se ispoljava kroz tri prepoznatljiva simptoma koji na različite načine utiču na izgled lica. Prvi znaci starenja, koji se pojavljuju već u dvadesetim, su fine linije i bore. Nakon toga dolazi period u kome opada volumen kože, a zbog toga lice izgleda umorno. U zrelim godinama koža je se sve manje elastična i gubi sjaj i mladalačku svežinu.

Bilo da na poseban način obeležavate Dan zaljubljenih 14. februar ili ga provodite kao i svaki drugi, ovaj dan može biti povod da sebi i drugima poklonite posebnu pažnju. Jedan od najboljih načina da to uradite je da brinete o zdravlju kože. Tu pažnju koža će vam uzvratiti lepotom, a zbog toga ćete se i vi bolje osećati. Zadovoljstvo će biti još veće ukoliko posebnim poklonom namenjenim nezi kože na to podsetite i svoje bližnje. Eucerin® je saveznik svih onih koji brinu o zdravlju i lepoti kože. Zato vam pruža mogućnost da tokom tri dana februara (12., 13. i 14.) sve Eucerin® preparate, koji su potrebni vašoj ili želite da poklonite drugima, nabavite po specijalnoj ceni sa popustom od 20% odsto.

Eucerin®Mesec suve kože pruža pogodnosti kupovine preparata iz linija za negu suve kože i donosi novitete iz dokazano efikasne Eucerin®UreaRepair PLUS linije. Malo je ljudi kojima nije poznat osećaj suve kože. Čak i kada koža nije tipski suva, postoje periodi u godini kada osetimo da je njena površina grublja na dodir, da je sklonija perutanju, zateže, crveni se i pecka. Takav osećaj posebno se javlja nakon boravka napolju tokom hladnih dana ili posle tuširanja, ako koristimo neadekvatna sredstva za pranje i negu. Objašnjenje ove pojave veoma je jednostavno - oštri vremenski uslovi, kao i upotreba pojedinih sredstva za čišćenje koja sadrže sastojke koji su agresivni prema površinskom sloju kože, ugrožavaju njenu prirodnu zaštitnu barijeru čija je ulogu da je štiti od gubitka vlage.

Koliko puta ste u poslednje vreme čuli da ljudi u vašem okruženju kažu da su njihovi dani sve užurbaniji i da teško pronalaze vreme da završe sve svoje obaveze? Frekventna svakodnevica je stresna, ali ima i jednu dobru posledicu – zbog toga sve više cenimo svoje vreme i vodimo računa kome i čemu ga posvećujemo. Dame koje vode računa sebi znaju da vreme posvećeno nezi kože nije uzalud uloženo. Ako koži pružite redovnu i adekvatnu negu, ona će vam uzvratiti zdravim izgledom, svežinom i blistavošću, koje će doprineti vašem samopouzdanju i osećaju zadovoljstva. Ili još kraće rečeno:“

Lavanda je vekovima unazad poznata kao čudesna biljka lekovitih moći. Nazvana još i „Mediteranskom kraljicom“ ova biljka je sinonim za čistotu, spokoj, ženstvenost i smirenost. Priča o brendu Abp počinje upravo u jednom posebnom polju lavande u kom vladaju opojne mirisne note i magične boje. Koristeći remek delo prirode, organsku lavandu kao neizostavan sastojak, A Botanical Philosophy je brend koje će vam pružiti nezaboravno kraljevsko iskustvo. Nadahnuti majkom prirodom i njenim moćima, Abp na tržište donosi četiri nova proizvoda uz koje ćete imati priliku da osetite dodir netaknute prirode na svojoj koži. 

Eucerin Srbija i BENU Apoteka, predstavili su juče u  BENU apoteci u Galerija šoping centru dugoročni projekat “Čuvajući prirodu dobijam”. Prva aktivnost u okviru ovog projekta je mogućnost za sve korisnike Eucerin® preparata da u BENU apoteci zamene ambalažu iskorišćenih preparata za vaučer na osnovu kog će ostvariti popust za kupovinu novog. Za te potrebe u BENU apotekama postavljena je kutija u koju će se odlagati iskorišćena ambalaža, a celu aktivnost prate materijali u kojima je objašnjen cilj ove akcije i logična povezanost brige o zdravlju i zaštiti planete.

Kiehl’s since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, predstavlja svoju online prodavnicu u Srbiji. Kiehl's online prodavnica je predstavljena 17. decembra sa ciljem pružanja individualnog rešenja za negu kože pomoću efikasnih i legendarnih formula koje vole korisnici širom sveta. Ultra Facial Cream krema za lice,  Creamy Eye Treatment with Avocado krema za područje oko očiju i Midnight Recovery Concentrate koncentrat za lice sa esencijalnim uljima su samo neki od proizvoda koje ćete pronaći na novoj stranici za online kupovinu.
Nova Kiehl's online prodavnica je intuitivna, jednostavna za upotrebu i nastoji da u digitalnom obliku prenese iskustvo kupovine u Kiehl’s prodavnici.