Giorgio Armani predstavlja miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE, još intenzivniju i sofisticiraniju interpretaciju klasičnog ženskog mirisa koji predstavlja samopouzdanje i energiju. Emancipovana i slobodna, žena koja nosi Sì usuđuje se da prihvati svoju najintenzivniju stranu. Predstavljen 2013., Sì je kultni ženski miris marke Giorgio Armani, istovremeno senzualan i zavodljiv. Stapajući nezavisnost duha, sofisticiranost i vedrinu, miris Sì slavi hrabrost žena, podstičući ih da pišu sopstvena pravila i žive život punim plućima. Miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE predstavlja Cate Blanchett, glumica i dobitnica Oskara. U novoj kampanji za novine fotografa Toma Munroa, ona dočarava bezvremenost i modernost. SMEO MIRIS - Miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE je orijentalan voćni chypre miris koji Giorgio Armani ženi daje samopouzdanje da istraži svoju najintenzivniju stranu. Kreirala ga je parfimer Julie Massé (MANE) koja je kreirala sve Sì mirise.

Priuštite sebi Eucerin® anti-age negu uz upotrebu rolera od rozenkvarca koji doprinosi efektima jedinstvenog Eucerin® holističkog dermo kozmetičkog pristupa i prija kako vašoj koži, tako i duhu i telu! Kada kažemo trenutak za sebe, mnogi od nas pod tim podrazumevaju meditaciju, čitanje ili popodnevni odmor... Mnogo je varijacija na ovu temu. Ali, svima je zajedničko da trenutak za sebe prepoznaju u momentima kada se bave negom. Taj momenat kada se pred ogledalom ili u miru svog doma posvećujemo nezi kože pripada samo nama i osim što doprinosi lepoti i zdravlju naše kože, podstiče dobro raspoloženje i podiže samopouzdanje, jer znamo da radimo nešto dobro za sebe. Da bi ti trenuci bili baš to što želimo da budu, veoma je važno da u toku nege upotrebljavamo efikasne preparate koji odgovaraju potrebama naše kože i pružaju joj ono što joj je potrebno, ali i da postupak nege bude prijatan.

Efekti anti-age nege uz upotrebu Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity kreme za ruke, specijalno osmišljene za zaštitu, hidrataciju i podmlađivanje ruku, vide se već nakon dve nedelje! Svi želimo da naše ruke budu negovane i lepe. Ali, to nije lako postići, jer je ovaj deo tela najviše izložen spoljnim uticajima, među kojima je i često pranje. Kada su zrele godine u pitanju, problem se dodatno komplikuje. Jer, naporedo sa kožom lica, vrata i dekoltea, tokom godina, stari i koža naših ruku. Zbog toga je sklonija isušivanju i pojavi hiperpigmentacija i češće postaje gruba na dodir. Prema iskustvu mnogih dama, posledice starenja kože ruku izvor su većeg nezadovoljstva nego kada je u pitanju koža drugih delova tela, čak i lica. Jer, ruke su stalno izložene i pogledima, a skoro da ne postoje tretmani koji starenje kože ovog dela tela mogu usporiti u onoj meri u kojoj to želimo, čak i ako ih uz to pažljivo negujemo svakog dana. Nova Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity krema istovremeno nudi rešenje za oba problema – nakon redovne upotrebe koža ruku je i adekvatno negovana i podmlađena.

U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova, Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „Caring together for a happier tomorrow“ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Lancôme svojim programom održivosti "Caring Together for a Happier Tomorrow" i tri dodatne aktivacije Bring the World to Bloom, Live Responsibly i Write  Her Future, veruje da zajedno gradimo srećniju budućnost za sve nas! Caring Together for a Happier Tomorrow Lancôme pokreće svoj globalni program U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova,  Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „  Caring together for a  happier tomorrow “ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Caring T ogether for a Happier Tomorrow " Danas, više nego ikad, potrebno je brinuti i negovati svet u kom živimo. Od svog osnivanja pre više od 85 godina, Lancôme se zalaže, prenosi svoju misiju brige i nege kao svoje temeljne vrednosti.

U današnjem svetu sreća je više od prolaznog osećaja. Sreća ima snagu da nas podigne na noge, da nam pomogne da prevladamo životne prepreke i ujedini nas u jedan, zajednički cilj kako bi svet učinila mestom nade. Uz La Vie est Belle Soleil Cristal, Lancôme vas poziva da probudite sreću u sebi i pronađete snagu u izražavanju vaše individualne lepote, i da podelite svetlo radosti sa svima oko vas. Ambasadorka Lancôme-ove kultne parfemske vode, Julia Roberts, predstavlja Blistavu Sreću za La Vie est Belle Soleil Cristal. Kada se ona nasmeši, nasmeši se ceo svet. Zarobljena u trenutku čiste sreće - njena bela haljina ističe njen blistavi ten, čiji blistavi odsjaji odjekuju krilima na bočici. Holografski sjaj pojačava sunčevu svetlost koja naglašava njenu prirodno blistavu lepotu. Nepotrebno je reći da je u ovoj kampanji prožetoj svetlošću prava zvezda sjajna žena čiji je osmeh dovoljan da obasja svet. Širimo sreću zajedno kako bismo stvorili bolje sutra. Obasjajte svet osmehom.

Od 25.02.2021. godine Armani/Privé je dostupan u Srbiji, u Sephora parfimerijama u Ušću i Galeriji. Visoka moda se temelji na savršenom kroju, umeću kreiranja i kreativnosti. Na isti način nastaju i mirisi Armani/Privé – sve kolekcije sadrže najprobranije sastojke. Svaki miris je uzbudljiva nova etapa na putovanju u Armanijev svet, prožet nadahnućem i senzibilnošću vrhunskog kreatora. Giorgio Armani  je prvobitno ove mirise zamislio kao poklon svojim prijateljima i voljenim osobama u znak pažnje. U podlozi je sasvim lična priča prožeta emocijama, nadahnućem, slobodom i intimnošću. Armani/Privé je sa velikim uspehom predstavljen široj javnosti, vremenom se razvio u projekat koji izuzetno verno predstavlja kreatorov mirisni i čulni svet. Kao neprikosnoveni majstor elegancije koji u radu koristi najfinije materijale, Giorgio Armani nesebično deli ono što voli, uz dašak lične snage i jednostavnosti. Mirisi se, poput kolekcija visoke mode Armani/Privé, temelje na jednostavnim linijama, izuzetnim komponentama i neizostavnim detaljima.

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 1. marta je otvorio vrata druge prodavnice u Beogradu, u tržnom centru Galerija Belgrade. Od otvaranja originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, Kiehl’s je postao svetski poznato ime u industriji nege kože, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Otvaranjem prve prodavnice u junu 2019. godine u tržnom centru Ada Mall, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda, a danas, nakon nepune 2 godine na tržištu, Kiehl's otvara drugu prodavnicu u Galeriji Belgrade. Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl'sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl's je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti.

SUŽAVA PORE, UBLAŽAVA PRVE BORE! Naučna istraživanja su pokazala da koža počinje da stari već u 20-tim, a iskustva potvrdila da su upravo ove godine prave za otpočinjanje anti-age nege. U duhu stare poslovice “lakše je sprečiti, nego lečiti”, uvođenje anti-age navika i nege u dnevnu rutinu u ovom dobu odlaže i usporava starenje kože! Ali, šta kada taj trenutak dođe, a vaša koža ima i druge izazove, poput proširenih pora, a osim toga joj je potrebna i pomoć u borbi protiv zagađenja prisutnog i u zatvorenim prostorijama u kojima dugo boravimo? Kako da joj pružite negu koja odgovara na sve njene potrebe? Vašu dilemu razrešava novi, ultra lagani Eucerin® serum specijalno formulisan za prvu anti-age negu kože! Redovna upotreba Eucerin®Hyaluron-Filler Skin Refining Seruma umanjiće fine, tanke bore, smanjiti vidljivost pora, zaštiti kožu od spoljašnjih i unutrašnjih faktora koji ugrožavaju njeno zdravlje i lepotu  i učiniti da vaša koža bude svilenkasta i meka, a ten izgleda zdravije.

Idôle je simbol moderne, savremene generacije neustrašivih i snažnih žena. Sledeći uspešno lansiranje Idôle mirisa, Lancôme doseže nove uspehe sa inovativnom maskarom, Lash Idôle sa trenutnim efektom podizanja trepavica sa neverovatnim volumenom. Decenija istraživanja i inovacije satkane u jednu moćnu, luksuznu maskaru, Lash Idôle. Nova maskara za podizanje trepavica koja pomera granice – svaka trepavica je definisana, naglašena i sa volumenom – do 24 sata nakon nanošenja. Ova maskara ne stvara grudvice već pruža volumen vašim trepavicama – više nećete morati razmišljati o veštačkim trepavicama. Pripremite se na trepavice kakve ste oduvek želeli! Samouverena i bez nametnutih pravila, Lash Idôle prkosi tradiciji i poziva na stvaranje sopstvene sudbine. Ona je slobodna, neustrašiva i nastoji da ostvari svoju definiciju sreće, uvek sa originalnim i nekonvencionalnim pristupom. Ko bolje predstavlja savremenu ženu od Lancôme ambasadorke Zendaye?

Veliki broj ljudi se konstantno ili u nekom trenutku života suočava sa problemom suve kože. Mnogi od njih pri tome  pomisle da je u pitanju trenutni problem koji će proći sam od sebe i nastavljaju sa svojom ustaljenom rutinom nege. Zbog toga se često dešava da koža postaje sve više suva, na pojedinim delovima ispucala, a uz to dodatno boli i svrbi. Na taj način koža ustvari šalje „poruku“ da joj je potrebna nega specijalno formulisana da zadovolji potrebe suve kože. Ali, šta se zaista dešava te koža ovako reaguje? Na pojavu simptoma suve kože i njihov intezitet utiču unutrašnji faktori poput starenja, hormonskih promena, genetskog nasleđa, ishrane i drugih životnih navika…Koža može postati suva i zbog neadekvatne nege, uzimanja pojedinih lekova, kao posledica oboljenja poput dijabetesa, nakon hemijskih pilinga i laserskih tretmana, ili povreda, to jest ranica i ogrebotina. Situacija se dodatno komplikuje zahvaljujući spoljnim faktorima.

Kultni proizvod još od svog predstavljanja 2005. godine, hidratantna krema Ultra Facial Cream ne silazi sa Kiehl'sove liste najprodavanijih proizvoda. Sa više od 40 miliona prodatih primeraka širom sveta, preko 200 000 recenzija kupaca i bezbroj zaštitnih lica koji su njenu učinkovitost hidratacije testirali u svojim svakodnevnim avanturama, Ultra Facial Cream pruža 24-časovnu hidrataciju i jedinstvenu moć jačanja i osnaživanja zaštitne barijere, a  klinički je testirana kako bi omogućila 55 puta brži  oporavak kožne barijere za zdraviji izgled kože. Poznata širom sveta zahvaljujući svojoj izuzetno hidratantnoj formuli Ultra Facial Cream trenutno pruža koži 2,3 puta više hidratacije, čak i u najsuvljem okruženju. 2 Formula, klinički ispitana da bi delovala na oporavak i jačanje zaštitne barijere, površinu kože čini mekšom, za njen vidljivo zdraviji izgled. Nakon primene, koža je vidljivo hidrirana i sveža, bez masnog i lepljivog osećaja. Svilenkasta tekstura savršeno priprema kožu za šminku, pružajući joj dugotrajnu hidrataciju i blagotvorno dejstvo na oporavak kožne barijere.

Već znate sve o hijaluronskoj kiselini i kolagenu? Želeli biste da probate nešto provereno, ali drugačije u borbi protiv starenja kože? Dobro došli u svet koenzima Q10! Ako na svom licu uočavate prve bore ili ste u zrelim godinama, a vaša koža je uz to i osetljiva, na pravom ste mestu. Koenzim Q10 jedna je od supstanci koju prirodno sadrži i sintetiše naš organizam. U ćelijama kože, koenzim Q10 doprinosi pretvaranju hranljivih materija u energiju, jačajući njihov odbrambeni i regenerativni potencijal. Koenzim Q10 je neophodan koži da bi ostala mladalački lepa i zdrava i zbog toga što je moćan antioksidans. To znači da ima sposobnost da neutrališe slobodne radikale nastale usled delovanja faktora spoljne sredine, kao što su UV zraci i zagađenje, koji doprinose razgradnji kolagena i elastina. Nivo i sposobnost sinteze koenzima Q10 se prirodno smanjuju tokom godina. Koža počinje da gubi čvrstinu, nedostaje joj blistavost i elastičnost, a na površini se pojavljuju bore. Zato što nivo koenzima Q10 u koži dostiže svoj vrhunac negde između 20 i 30 godina starosti, preparati koji sadže ovaj aktivni sastojak preporučuju se kao preventivna i prva anti-age  sa ciljem popunjavanja prvih, sitnih bora.