Ne baš slučajno, restoran The View rooftop na sedmom spratu hotela Crystal, bio je sinoć mesto okupljanja influensera, dizajnera i brojnih predstavnika medija. Restoran je poznat po svom panoramskom pogledu koji se proteže na ceo grad i najlepši je kada ga obasja mnoštvo zvezda i srebrni Mesec, i upravo je zato izabran za promociju Avonovog Far Away Beyond the Moon parfema koju je ova kompanija organizovala sa magazinom Elle. Zvanice su mogle da uživaju u pogledu na Super Mesec koji je bliže Zemlji, zbog čega astrolozi kažu da svi jače osećamo njegove efekte. Svi prisutni su mogli i da osete taj talas snažne energije, a za različita pitanja na raspolaganju je bio i specijalni gost astrolog. Celokupna atmosfera tokom i nakon večere odisala je mističnom elegancijom, a pre neformalnog dela prisutnima se obratila Milica Savinšek, Advertising, PR, SoMe and CSR Lead, koja je objasnila kako zanesenjaci  i svetski stručnjaci iz kuće Avon doživljavaju miris mesečine: „Hajde da se udaljimo malo, tačnije 384.400 km od Zemlje, dok vam približavamo magiju mesečine koju je Avon uspeo da zarobi u bočici.

Mitiseri i bubuljice su čest problem koji nije rezervisan samo za tinejdžersko doba. Statistika kaže da se sa ovim problemom suočava čak 95% adolescenta i 40% osoba u zrelom dobu. Osobe čija je koža sklona mitiserima i bubuljicama najčešće osećaju kao da se to dešava samo njima i zbog toga prolaze mnoge emocionalne izazove. Njihovu situaciju dodatno otežava takozvani “bumerang efekat” koji se dešava na kraju ili nakon leta, kada se stanje kože, koja je tokom leta na prvi pogled izgledala lepše nego inače, pogoršava. Zašto se to dešava? Kombinacija sunca i morske vode isušuje kožu pa izgleda manje masna i lepše izgleda. Ali, taj utisak je jednokratan. Da bi se zaštitila od štetnog sunčevog zračenja koža zadebljava, a so i znoj dodatno začepljavaju pore. To stvara pogodno okruženje za razvoj mitisera i bubuljica. Povrh svega, ožiljci od akni pod uticajem sunca tamne, pa na licu i kada prođe upalni proces ostaju tamne fleke.

Zahvaljujući kampanjama o važnosti zaštite od sunca, izraz SPF danas je postao opštepoznata oznaka za odgovorno ponašanje na suncu. Preparati sa visokim SPF zato su neizostavni deo našeg spiska za kupovinu posebno kada se spremamo za letovanje. Ali, mnogi od nas i dalje nisu sigurni kako da izaberu adekvatne preparate za zaštitu od sunca. U tom smislu mogu vam pomoći sledeći kriterijumi. Preparat za zaštitu od sunca trebalo bi da: Obezbeđuje superiornu zaštitu od sunca, Odgovara tipu ili potrebama vaše kože i Bude jednostavan za upotrebu i uklapa se u vaš stil života. Zašto kažemo superiorna zaštita od sunca, a ne samo zaštita od sunca? Zato što su novija naučna saznanja pokazala da negativne posledice na našu kožu osim UVB i UVA zraka, ima i vidljiva svetlost visoke energije, poznata pod skraćenicom HEVIS (High Energy Visible Light). Ova svetlost, koja se naziva i plava, utiče na brže starenje kože i pojavu fleka, tako što utiče na nastanak slobodnih radikala koji izazivaju oksidativni stres. Posledica ovog dejstva je razgradnja kolagena i elastina koji koži daju punoću i mladalački izgled.

Kao vodeći brend za negu kože s više od 140 godina iskustva, Beiersdorf je oduvek imao za cilj da učini vašu kožu lepom i zdravom. Ipak, znamo da zdrava koža može da napreduje samo u zdravoj okolini. Zato u ovoj godini posebnu pažnju posvećujemo osvešćivanju važnosti učestvovanja u projektima koji imaju pozitivan uticaj na lokalne zajednice i društvo u celini. Imajući to na umu, organizovali smo prvi volonterski dan – Care Beyond Skin day. Cilj globalnog Beiersdorf CBS dana je dati merljiv i pozitivan doprinos okolini i društvu. Kao jedna od najvećih svetskih firmi za negu kože, Beiersdorf prepoznaje svoju ulogu u borbi protiv klimatskih promena i upravo je zato osmislio svoj program održivosti CARE BEYOND SKIN kao deo korporativne strategije C.A.R.E.+ za postizanje konkurentnog održivog rasta. Od maja do jula 2023, više od 20.000 zaposlenih Beiersdorfa i Eucerina iz celog sveta imalo je priliku da posveti jedan radni dan zajedničkoj inicijativi za dobrobit društva, a hvale vrednim akcijama priključili su se i radnici iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Letnja sezona je izazovna za našu kožu. U ovo doba godine, čak i kratak boravak na suncu bez adekvatne zaštite može vas koštati bolnih i potencijalno opasnih opekotina, kao i drugih negativnih posledica UV zračenja. Zbog visokih temeperatura, takođe, koža dodatno gubi vlagu i postaje dehidrirana. Da biste to sprečili, već sada, na početku leta, u vašu dnevnu rutinu uvedite navike i preparate koji će vašoj koži pomoći da ostane zdrava i lepa. Koristite sredstvo za čišćenje kože koje hidrira Eucerin® DermatoCLEAN [HYALURON] 3u1 Micelarna voda temeljno čisti sve nečistoće i šminku, a zahvaljujući kombinaciji izrazito blagih kompleksa za čišćenje sa hijaluronskom kiselinom, pomaže koži da održi svoj prirodni balans hidriranosti. Pre dnevne kreme nanesite serum da biste svojoj koži obezbedili dodatnu hidrataciju Zbog osobine da vezuje veliku količinu vode, hijaluronska kiselina ima velike hidrirajuće i antiage potencijale, a moćno dejstvo Eucerin®Hyaluron-Filler Hidro Boostera počiva upravo na udruženom dejstvu hijaluronske kiseline srednjeg i kratkog lanca i glicerina.

Spremanje za putovanje, pakovanje, kupovina najvažnijih sitnica su stvari koje mnogima od nas predstavljaju uživanje ali i pravi pakao. Da li se sve neophodno nalazi u koferu i da li smo kupili sve što nam treba za negu kože? Brojni preparati, bezbroj nesesera sa kozmetikom i kupkama i kofer je već pun? Predstavljamo vam rešenje kako da uz samo jedan proizvod obezbedite najbolju negu svom licu! Neka vaš saputnik tokom celog leta bude Foreo LUNA mini 2 revolucionarni uređaj za negu lica! LUNA mini 2 je inovacija u svetu lepote i dermatologije! Ovaj mali čudotvorac čisti masnoću sa lica tako temeljno da ćete pomisliti da ste dobili novu kožu, jer uklanja čak 99,5% masnoće sa kože. Ono što je dodatno olakšanje je što LUNA mini 2 može da stane u vaš džep, tako da zaboravite na glomazne preparate i kozmetiku koju, kako i sami znate, nećete ni koristiti dok ste na odmoru.

U restoranu Ebisu Square Nine Hotela u Beogradu, održan je Eucerin® događaj za medije posvećen zaštiti od sunca kome su prisustvovali predstavnici medija koji redovno prate ovu temu i podižu svest o značaju odgovornog ponašanja na suncu. „Nakon osam godina tokom kojih, uz vašu podršku, sprovodimo društveno odgovorne kampanje „Pregled za sve“ i „Zaštita za sve“, čiji je cilj prevencija i edukacija u oblasti zaštite od sunca, u Srbiji je znatno podignuta svest o značaju odgovornog ponašanja na suncu. Veoma je važno da ova tema ostane u našem i vašem fokusu jer sunce jeste neophodno za dobro zdravlje i raspoloženje, ali ima i svoju negativnu stranu,“ rekla je na početku događaja Dragana Palfi, direktor Eucerin Srbija. Ona je ukazala da u tom cilju, Eucerin®  konstantno radi na unapređivanju efikasnosti formulacija svojih preparata i jednostavnosti i prijatnosti njihove upotrebe, jer je redovnost primene jednako važna kao i izbor adekvatnih preparata za zaštitu od sunca. Tokom prezentacije za medije, Palfi je objasnila šta znači superiorna zaštita od sunca i na koji način Eucerin®  preparati za zaštitu od sunca nude više od UV zaštite.

MAYBELLINE NEW YORK LANSIRA NOVU THE FALSIES SURREAL EXTENSIONS MASKARU SA SVOJIM PRVIM AVATAROM MAY !!! Više od realnosti? Nadrealna tehnologija, nadrealne trepavice! Maybelline New York, vodeći svetski makeup brend, proširuje svoj portfolio najprodavanijih maskara najnovijom The Falsies Surreal Extensions maskarom. Tehnologija hibridnih vlakana u formuli daje trepavicama nestvaran volumen i dužinu, dok produžena heliks četkica (sa dlačicama raspoređenim u obliku spirale), ujednačeno raspoređuje formulu od korena do vrhova za izgled izduženih trepavica.   The Falsies Surreal Extensions maskara je sinoć predstavljena u prepunoj sali Infinity centra u Beton hali, u Beogradu. Nova Maybelline The Falsies Surreal Extensions maskara ima nadrealan efekat -  sa njom su trepavice 36% duže* i daju 10 puta* veći volumen! Proizvod toliko nadrealan da je za njegovo predstavljanje odabran avatar.

Uz kreativnu uličnu umetnost, urbanu muziku i kulinarske specijalitete s potpisom zvezde Masterchefa – Tihomira Krkleca, na lokaciji Garden Breweryja u Zagrebu, predstavili smo novitete uz koje će vam NIVEA SUN i ovog leta omogućiti maksimalnu uživanciju. Leto i sunce = zaštita, to je pravilo koje svi znamo, ali kada tražimo pravu kremu za sunčanje, izbor nam je otežan usled velike ponude raznih proizvoda. Ove godine, NIVEA SUN Protect & Moisture linija proizvoda omogućava ti zaštitu kože iznutra i spolja. Nežne, njegujuće i čištije formulacije trenutno štite kožu od UVA i UVB zraka i vodootporne su. Istovremeno, zahvaljujući antioksidativnom vitaminu E i glicerinu neguju kožu iznutra i hidriraju je 48 sati. Osim što štite našu kožu, NIVEA SUN Protect & Moisture losioni za zaštitu od sunca SPF 30  štite i okeane i mora.

Usne su jedan od simbola ženstvenosti, a kako bi zadržale lep i mladalački izgled, važno je da vodimo brigu o njihovoj nezi i zaštiti. Punoća, mekoća i senzualnost je ono čemu težimo, ali često nas proizvodi koje koristimo razočaraju i ostavljaju onaj lepljivi, teški osećaj na usnama. Sada, uz novi balzam za usne u svima omiljenom formatu Labello stika, možete da imate sve –  isprobajte negujući Labello Hyaluron Lip Moisture Plus i Rose koji će tvojim usnama pružiti dubinsku hidrataciju i učiniti ih osetno glatkijim. Inovativna formula Labello Hyaluron Lip Moisture Plus bezbojnog balzama pruža usnama intenzivnu dvadesetčetvoročasovnu hidrataciju zahvaljujući hijaluronskoj kiselini koja će prodreti duboko u slojeve tvojih usana i aktivirati sopstvenu proizvodnju istog sastojka. Labello se brine za tvoje usne, ali i za okolinu. Upravo zato, vodi računa o veganskoj formuli, bez mineralnih ulja i s 99 % sastojaka prirodnog porekla. Unutar formule hijaluronska kiselina je mešana s raznim hranljivim prirodnim uljima poput bademovog ulja i etarski dobijenog shea putera, a po prvi put Labello dolazi u spoljnoj ambalaži od recikliranog papira, bez plastike! Dostupno od aprila 2023.

Posle istorijskog uspeha koji su Serbia Fashion Week i srpski dizajneri u februaru ostvarili u svetskoj prestonici mode – Parizu, domaća publika će 28. aprila imati priliku premijerno da vidi kolekcije koje u prikazane na Paris Fashion Weeku. Ovoga proleća Serbia Fahion Week u Novom Sadu održava se u nešto izmenjenom obliku, svečano otvranje je 28. aprila u 19 časova u Muzeju Vojvodine, posle čega će u ovom velelepnom prostoru uslediti izložba  kreacija kojima su se dizajnerka Aleksandra Džaković i njena modna linija AKKA predstavili na Paris Fashion Week-u, a nastaviće se na taj način što će duh francuske prestonice dočarati poznate ličnosti u kreacijama Suzane Perić, Milice Tričković i Jelene Malešević, na čelu sa predsednicom Serbia Fashion Week-a Svetlanom Horvat.

Preko šest hiljada farmaceuta odazvalo se pozivu za edukaciju o nezi kože i zaštiti od sunca, koje je tokom aprila organizovao Eucerin® Srbija. Online edukaciju prošlo je preko pet hiljada farmaceuta, dok je edukacijima održanim u Hotelu Hilton u Beogradu, tokom protekla tri dana, prisustvovalo 1200 farmaceuta. Osnovna tema edukacija bila je zaštita od sunca i značaj primena mera zaštite odsunca za celu porodicu. U okviru ove teme predstavljen je novi Eucerin® preparat za zaštitu od sunca za lice - Eucerin®Hydro Protect Ultragani fluid za zaštitu od sunca SPF50+. Ovaj praparat povećava hidriranost kože do 25%, a pruža veoma visoku UVA i UVB i zaštitu od vidljive svetlosti visoke energije (HEVIS), kao i zaštitu DNK kože od oksidativnog stresa izazavnog UV zračenjem. Direktorka Eucerina za Adriatik regiju, Dragana Palfi, kaže da je veoma zadovoljna zbog velikog odziva i da nije iznanađena predznanjem u poznavanju Eucerin® asortimana koje su tokom interaktivne edukacije pokazali farmaceuti.