Nega kože je stvar poverenja. Od svog lansiranja 2009. Lancome Advanced Génifique je postao globalni fenomen s više od 35 miliona prodatih bočica širom sveta. 2022. godine, Lancôme je snimio prvu lokalnu kampanju u Adria-Balkan regiji s Anđelom Jovanović (IG: @_blejzmodesti), koja se na domaćoj sceni probila kao filmska, televizijska i pozorišna glumica. Anđela Jovanović je istinski simbol prirodne lepote i talenta. Svojim prirodnim šarmom i vedrim duhom, odražava vrednosti brenda Lancôme. Njeni neosporni talenti i joie de vivre čine je savršenim izborom za Lancôme porodicu ambasadora brenda. ZA KOŽU MLADOLIKOG I ZDRAVOG IZGLEDA - Advanced Génifique je Lancôme serum broj 1 za sve žene, svih godina, tipova i tonove kože. Uravnotežen mikrobiom je ključ zdravog i lepog izgleda kože. Godine, spoljni agresori, zagađenje, UV zraci, neuravnotežena ishrana i ostali faktori mogu ugroziti njegovu ravnotežu.

Svi volimo onaj dragoceni osećaj nakon nekoliko dana odmora kada uspemo da se dobro naspavamo i svom organizmu pružimo sve što mu je potrebno za oporavak i svežinu. Od sada, taj doživljaj možete prepoznati i svakog jutra u ogledalu! Eucerin®Hyaluron-Filler Noćni Hidro Booster pruža vašoj koži tokom noći sve što joj je potrebno - popunjavanje finih bora, intezivnu hidrataciju i aktivnu regeneraciju. Zahvaljujući tome vaše lice ujutru izgleda sveže, odmorno i podmlađeno! Prve simptome starenja kože uočavamo već u 20-tim kada započinje proces opadanja nivoa hijalurnoske kiseline u koži i na licu se pojavljuju prve fine bore.

Od 1851. godine brend Kiehl's stalno teži unapređenju – od odgovornih formulacija, pakovanja i proizvodnje do pružanja podrške i pomaganja zajednicama da smanje svoj uticaj na okolinu. Sa tim na umu, brend Kiehl's je odabrao tri omiljene formule i pretvorio ih je u NOVE koncentrovane sapune za kožu lica Future Made Better – to je kolekcija koja se sastoji od tri ciljana, čvrsta proizvoda za čišćenje kože lica formulisana za temeljno čišćenje bogatom penom, što kožu čini svežom i uravnoteženom, bez osećaja suvoće ili zatezanja. Svi novi koncentrovani sapuni sadrže barem jedan sastojak iz obnovljivog izvora i formulisani su uz minimalnu količinu otpada od plastičnih pakovanja – kako bi vam pružili ciljanu rutinu čišćenja koja je jednako posvećena održivosti, kao i koži.

U okviru društveno odgovorne akcije za rano otkrivanje raka kože  „Pregled za sve“, Klinici za kožne i polne bolesti Univerzitetskog Kliničkog centra Niš donirana su četiri ručna i jedan digitalni dermoskop. Na događaju organizovanom u Upravnim prostorijama UKC Niš prof. dr Danici Tiodorović, rukovodiocu klinike i pomoćniku direktora UKC Niš za obrazovnu i naučno-istraživačku delatnost, dermoskope je uručila dr Dragana Panić, predstavnik Eucerin Srbija. Dermoskopija je neinvazivna to jest bezbolna dijagnostička metoda. Upotreba ručnih dermoskopa omogućava uvid u promene na koži koje se ne mogu videti golim okom, a digitalni dermoskopi pružaju i mogućnost da se dobijene slike sačuvaju u kompjuterskom sistemu i na taj način prati razvoj promena na koži.

Ovoga leta možete svojoj koži priuštiti svu neophodnu negu i zaštitu jer u bolje snabdevenim apotekama Eucerin® preparate za zaštitu od sunca do kraja juna možete nabaviti po ceni sniženoj 20%. Spremate li se za odlazak na more ili tokom radne sedmice, a posebno vikendom, svaki slobodan trenutak koristite da vreme provedete pored reke, u prirodi i bašti ili na terasi? Svejedno koji je vaš odgovor na ovo pitanje, pri tome sigurno tražite i preparate koji će vam pomoći da to vreme ostane bezbrižno, to jest da adekvatno zaštitite svoju kožu od sunca. U tome će vam pomoći nekoliko Eucerin® saveta. Zahvaljujući unapređenim i novim formulacijama koje pružaju višestruke efekte, zaštita od sunca više nije samo to.

U okviru kampanje “Zaštita za sve” 17. i 18. juna od 15 do 19 časova u holu i na platou ispred Rajićeva Šoping centra u Beogradu (Knez Mihailova broj 54), održaće se niz atraktivnih edukativnih i zabavnih aktivnosti za decu i roditelje, sa ciljem informisanja o merama zaštite od sunca.Tokom oba dana „Vikenda sunčanih avantura”, na otvorenom prostoru ispred Rajićeva Šoping centra biće organizovana takmičenja na temu zaštite od sunca u kojima će učestvovati deca iz šest beogradskih osnovnih škola, kao i deca koja se tog dana prijave za učešće. U zavisnosti od pokazanog znanja o odgovornom ponašanju na suncu pobednici takmičenja, bilo da se takmiče kao deo unapred prijavljenih ekipa iz osnovnih škola ili pojedinačno uz prijavu na licu mesta, osvojiće atraktivne poklone.

U Beogradu je sinoć održana promocija parfema ,,Wind flowers" kuće Creed. Inspiraciju za ovu mirisnu notu Olivier Creed našao je u jedinstvenoj kombinaciji gracioznosti i snage pokreta balerine kroz vetar. Tako je stvorio predivan svetlucavi cvetni miris sa magičnim tonovima koji podsećaju na lagani drveni nugat. ,,Nakon Londona, Majamija, Dubaija, Beograd je četvrti grad u kome je predstavljen ovaj miris. Čast mi je što smo u našem gradu, pred gostima iz celog regiona, imali mogućnost da dočaramo deo svetskog glamura i sjaja mirisne avanture kuće Creed“ rekao je Miloš Milutinović, direktor DP Lux grupe. ,,Stvaranje novog parfema predstavlja poseban događaj kako za mene tako i za Creed. Nova mirisna nota u kojoj večeras, nadam se, uživate, pokrenuće vas, navesti da osetite strast moći, karakter.

Aktuelni ciklus Eucerin® Programa lojalnosti kao poklon vam donosi preparate idealne za higijenu i negu tela kod kuće i na putovanju. Letnji dani, koji po temperaturi i vlažnosti vazduha podsećaju na tropske, prijatniji su uz češće tuširanje. Ali, ukoliko pri tome ne vodimo računa da koristimo adekvatna sredstva, može se dogoditi da izazovemo suprotan efekat -  isušivanje kože praćeno perutanjem i iritacijama. Preparati iz Eucerin® pH5 linije sadrže veoma blage sastojke koji omogućavaju efikasno čišćenje kože bez isušivanja. Takođe, zahvaljujući formulaciji koja sadrži dekspantenol, pH5 citratni pufer i glicerin, pružaju idealnu negu i za suvu i osetljivu kožu, jačaju njene odbrambene mehanizme i čine je baršunastom i mekom. Preparate iz ove linije sada možete dobiti kao poklon za prikupljenih 100 poena evidentiranih u aplikaciji Eucerin®Put lepote! 

VELIKI VOLUMEN. USUDITE SE DA BUDETE DRUGAČIJI. ILI SVE ILI NIŠTA. Ova maskara je za sve one koji se usude da budu drugačiji. Pozivamo vas da budete svoji jer stvoreni smo autentični. Ne dopustite da neko drugi definiše Vas ili Vaš stil. Izrazite svoje pravo ja. Inspirišite jedni druge samopouzdanjem i radoznalošću. Pronađite inspiraciju u Lash Clashu. Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni vrhunski volumen i overnoir couture crna nijansa. Stručno dizajnirana, sa formulom za volumen i patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji da bude drugačija. U pakovanju najodvažnijeg dizajna do sada inspirisanog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio da zameni svoje legendarno zlatno pakovanje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.

U prostoru Event centra Promenada u okružnju cvetnih aranžmana u bojama sunca, Eucerin Srbija u saradnji sa jednom od najboljih šminkerki na svetu Marijanom Makučijan (Marianna Mukuchyan) predstavio je nove Eucerin® tonirane preparate za zaštitu od sunca. Tom prilikom Marijana Makučijan, inače dobitnica Vogue Beauty Award The Best Make-up artist za 2019.godinu, održala je masterclass. Veliki broj prisutnih medija i Euceri® prijatelja i saradnika imao je priliku da se uveri u jednostavnost primene ovih preparata koji obezbeđuju trosturki efekat - negu, zaštitu i ujednačavanje tena. “Proizvode poput Eucerin® toniranih preparata za zaštitu od sunca do sada nismo imali na raspolaganju.

Starenje, sklonost aknama i hiperpigmentacijama od akni ili sunca, jesu neki od najčešćih problema sa kojima se suočavaju dame širom sveta u želji da njihova koža bude lepa i zdrava. U borbi protiv ovih problema neophodna je svakodnevna i adekvatna rutina nege, a dolaskom sunčanih dana i efikasna zaštita od sunca jer, pored pozitivnih efekata na naše zdravlje i raspoloženje, sunce utiče na prevremeno starenje kože i intezivira fleke na licu koje su nastale kao posledica akni ili UV zračenja. Kada tome dodamo i potrebu da nedostatke naše kože ublažimo šminkom, dolazimo do toga da svako jutro na lice moramo da nanesemo najmanje tri preparata, a često za to nemamo vremena ili mogućnosti. Rešenje ovog problema donose 3 u 1 preparati za zaštitu od sunca brenda Eucerin® .

KIEHL’S OTKRIVA NOVU CLOUD KREMU IZ LINIJE MIDNIGHT RECOVERY BOGATU OMEGA MASNIM KISELINAMA, KOJA DOKAZANO VIDLJIVO VRAĆA JEDRINU I MEKOĆU KOŽI DO JUTRA - Kiehl’s Since 1851 je 2010. godine postao vodeći brend po pitanju ulja za lice, kada je predstavljen Midnight Recovery Concentrate, formula sa moćnom mešavinom biljnih ekstrakata koja vidljivo obnavlja kožu tokom noći. Taj proizvod, među Kiehl's kupacima poznat pod nazivom „Midnight Magic” koji su mu verni korisnici širom sveta nadenuli, osvojio je više od 57 nagrada za kozmetičke proizvode širom sveta i popularnost mu je toliko porasla da se u svetu svakog minuta prodaju dva pakovanja.