Nova pesma Majli Sajrus već danima je opsesija u celom svetu, a oduševljenje ne krije ni kompanija FOREO koja godinama podstiče žene da neguju osećaj ljubavi prema sebi. Uoči Dana zaljubljenih kada su svi pod pritiskom da je važno biti u savršenoj vezi, postavljamo  pitanje da li je ispravno ovaj praznik provesti bez partnera? Upravo reči pesme Majli Sajrus daju odgovor na ovo pitanje – mogu da volim sebe bolje nego što bi me ti voleo! Beograd, 07. februar: Budući da je Dan zaljubljenih tik iza ćoška, sav pritisak oko savršene veze, savršene večere, kao i savršenog poklona za partnera je iritantniji nego inače. 14. februar je rezervisan za kupovinu bioskopskih karata, kao i za romantičnu večeru sa laticama ruža u dvoje. No, da li je sve ovo neophodno raditi u paru? Kada su u pitanju drugi, većina ljudi nema problem da ljubav pokaže. Medjutim, ono što kod mnogih izaziva dosta nelagodnosti je upravo ona, možda i najznačajnija vrsta ljubavi, ljubav prema sebi. Ova nelagodnost u vezi samoljubavi je često uzrokovana pritiskom od strane društva, po kome je izražavanje ljubavi i naklonosti prema sebi odraz sebičnosti i samoživosti. 

Industrija lepote je na rubu velike transformacije. Potrošači više ne traže samo proizvod koji če učiniti da izgledaju bolje, već koji će doprineti da se i osećaju bolje. Ova promena u načinu razmišljanja dovela je do povećanja potražnje za proizvodima koji nude više od puke koristi za kožu. Švedska kompanija Foreo, koja važi za jednog od vodećih inovatora na polju tehnologije namenjene nezi kože, objavila je svoje viđenje trendova u industriji lepote koji će obeležiti predstojeću godinu, nagoveštavajući veliku transformaciju u industriji i sjedinjavanje trendova u domenima lepote i zdravlja. Negovanje pokožice kao spoljnog dela kože - Pokožica je deo kože koji je u neposrednom kontaktu sa spoljašnjim uticajima koji mogu da imaju negativne posledice po zdravlje naše kože. Zbog toga je negovanje ovog sloja od izuzetne važnosti, jer sprečava da različiti toksini naprave nepredviđenu štetu. Upotreba različitih kozmetičkih sredstava sumnjivog sastava, kao i sredstava za borbu protiv akni, mogu da sadrže kiseline koje slabe pokožicu, čime najveći organ ljudskog organizma postaje osetljiviji na različite iritacije.

Jedna od najprestižnijih akademskih institucija na svetu s viševekovnom tradicijom,  Universite Sorbonne Nouvelle ugostila je predsednicu Serbia Fashion Week-a i predsednicu Nacionalne komore za modu Srbije Svetlanu Horvat. Prva dama naše nacionalne nedelje mode imala je čast da studentima ove čuvene ustanove kao gost predavač održi predavanje iz oblasti za koju je ekspert - moda i tekstilna industrija. Studenti su pre ovog predavanja od svojih profesora dobili zadatak da urade istraživanje o stanju tekstilne industrije Srbije i da sve potkrepe statističkim podacima o proizvodnji, potrošnji, tržištu i kompanijama iz oblasti tekstilne i kožne industrije. Imali su i pojedinačne zadatke koji su se razlikovali, pa su neki od studenata fokus stavili na mušku modu, neki na žensku, neki na aksesoare, neki na potencijale srpskog tržišta tekstilne i kožne industrije…

Kraj godine najbolje je vreme da obradujete svoje najbliže i pokažete koliko vam znače, a novogodišnji pokloni su tu da im na pravi način poželite srećnu i uspešnu godinu. S tim u vezi, za sve one koji čekaju poslednji trenutak za kupovinu poklona, pripremili smo predloge proizvoda koji će momenat otvaranja darova ispod jelke učiniti nezaboravnim. Jedna vrsta poklona koja se nameće kao ona sa kojom se ne može pogrešiti je iz domena beauty i kozmetičkih proizvoda. Kako bismo pripadnice lepšeg pola podsetili da više vremena posvete sebi i nezi svoje lepote, Foreo uređaji odličan su izbor kojem nijedna žena ne može da odoli. Za one koji posvećuju veliku pažnju dubinskom čišćenju lica, dobru odluku za poklon predstavlja LUNA mini 3 model koji je jedini Foreo proizvod sa ugrađenom Glow Boost tehnologijom, koja garantuje otklanjanje i do 99% naslaga sa lica u vidu ostataka šminke, znoja ili mrtvih ćelija.

Da bi vaša koža i tokom zime ostala lepa i zdrava, potrebna joj je dodatna nega ili promena rutine nege. Vetar, hladnoća, kao i suv i topao vazduh u zatvorenom prostoru, narušavaju zaštitni sloj kože, zbog čega brže gubi vlagu i postaje dehidrirana, čak i ako tipski nije suva. Na dehidriranoj koži, naravno, do izražaja dolaze svi znakovi starenja – bore, umoran izgled, gubitak elastičnosti i čvrstine. Zato tokom hladnih i vetrovitih dana obavezno “ušuškajte” svoju kožu kremama i serumima koji će joj obezbediti dodatnu hidrataciju, anti-age efekat i zaštitu od UV zračenja koje utiče na prevremeno starenje kože, a prisutuno je i tokom oblačnih, zimskih dana. Kako da koža i zimi ostane hidrirana? Osnovna osobina hijaluronske kiseline je da vezuje velike količine vode. Upravo na toj osobini se zasniva njen anti-age efekat. Zato za negu tokom zime izaberite preparate koji nadoknađuju nivo hijlurona u koži, stimulišu njegovu proizvodnju i štite nivo hijaluronske kiseline u koži.

Decembar mesec je doba godine kada se ljudi više okupljaju, slave, opraštaju jedni drugima, ali i donose nove odluke za sledeću godinu. Kompanija Beiersdorf vodila je računa o ovome i rešila da ugosti novinare i svoje najbliže saradnike u The Babe boutique hotelu uz prigodnu zakusku, koktele i poklone. Osim što je okupila medije i influensere da se njeni predstavnici iz regiona i Beograda uz zdravicu podruže sa njima, predstavila je i svoje tri najnovije micelarne vode. Gosti su imali priliku da na licu mesta vide kako izgleda face painting umetnice koja je dala nekoliko predloga za praznični look, ali i potom demonstrirala kako izgleda skidanje boja i šljokica novim micelarnim vodama. NIVEA je time pokazala da je i te kako bitan aspekt koji se tiče novih odluka, bar po pitanju izgleda i nege kože, a Mateja Švađumović zadužena za media i PR Adriatic regiona u Beiersdorfu zahvalila se prisutnima na divnoj saradnji i poželela svima još uspešniju iduću godinu.

Eucerin® Srbija organizovao je sinoć ekskluzivni događaj za više od 700 dermatologa, farmaceuta, influensera, predstavnika medija, prijatelja i saradnika sa kojim blisko sarađuje tokom skoro dve decenije koliko je ovaj brend prisutan u Srbiji.  “Let's Go For Gold Together” događaj, za koji se tražila ulaznica više, na samom početku opravdao je svoj glamurozni naziv. Nakon uvodnog spota sa porukom da je zdrava i lepa koža jedan od najvažnijih uslova našeg samopouzdanja i sreće, na sceni se pojavila plesačica na svili, čiji nastup je dao pečat avangardnosti daljeg toka događaja. U duhu najmodernijih scenskih nastupa, nakon toga, uz vođstvo poznate voditeljke Marije Popović, prisutnima su se obratili nova direktorka Eucerin® Adriatic regije, Dragana Palfi, dugogodišnja direktorka Eucerin® Srbija, Nada Miletić Nevajda, sada direktorka Brenda Eucerin® za Istočnu Evropu, i specijalista dermatologije Prof. dr Dušan Škiljević, zamenik direktora Klinike za dermatovenerologiju Kliničkog centra Srbije.

Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity preparati sada nude odgovor na sve izazove zrelih godina na putu do glatke, blistave i podmlađene kože – umanjuju duboke bore, vraćaju čvrstinu i elastičnost i ujednačavaju ten! Pored kombinacije hijaluronske kiseline kratkog i dugog lanca i klinički testiranog kolagen-elastin kompleksa, unapređena formulacija noćne i dnevnih krema nove generacije iz Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity linije sadrže i Eucerin® patentirani Thiamidol®. Dodatno, zahvaljujući SPF 15 i SPF 30, Eucerin® Hyaluron-Filler+Elasticity dnevne kreme obezbediće vašoj koži zaštitu od UV zračenja koje dopire na zemlju i u jesenjem i zimskom periodu i utiče na prevremeno starenje kože. Dok vi odmarate, noćna krema, koja sadrži arganovo ulje, ubrzaće proces regeneracije, intenzivno nahraniti kožu i učiniti je svilenkastom i mekom.

Nezaustavljivi puder Teint Idole Ultra Wear brenda Lancôme sada je dostupan i u novoj formuli za negujuću blistavost. Pruža postojanost & neguje kožu. Uz lakoću idealnog prekrivanja i 24-časovnu postojanost, Teint Idole Ultra Wear je pre 25 godina prvi put dokazao da postojanost ne znači i težak osećaj na licu. Lancôme sada predstavlja novu formulu za negu i  blistavost kože – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow. Zahvaljujući postojanoj srednjoj prekrivnoj moći koja se savršeno ističe, koža izgleda ujednačeno uz 24 časa blistavosti*. Kombinacijom nanošenja više slojeva za intenzivnije prekrivanje i efekat besprekorne kože, uz kombinaciju postojanosti i nege, koža je  dugotrajno prekrivena naglašenim zdravim sjajem.

Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatim nasleđem u industriji parfema, odjeknuli su i učini miris omiljenim brojnim ženama. Bio je to miris sreće.  Priča o uspehu parfemske vode La Vie est Belle prevazilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najlepšem uverenju koje Lancôme želi da podeli sa svetom: Život je lep. Deset godina kasnije, kada slavimo rođendan našeg legendarnog mirisa, vreme je da razmotrimo njegov značaj u današnjem svetu. Šta nas čini srećnim, a šta nas sprečava u tome? Ovu godišnjicu 2022. godine obežavamo i početkom novog razdoblja za Lancôme kao mirisni brend.  Naša kultna parfemska voda po prvi put nudi mogućnosti dopune. Istraživanje „Stanje sreće u 2022.” koje IPSOS sprovodi za Lancôme.

Parfem ARMANI CODE je početak modernog razdoblja u svetu muških mirisa Giorgio Armani. Avangardni duh parfema ARMANI CODE razbija zastarele arhetipove muževnosti i naglašava vrednost izražavanja i autentične poistovećenosti. Parfem ARMANI CODE odraz je srži razvijene i moderne muževnosti zahvaljujući svojoj novoj, inovativnoj bočici koja ostavlja utisak, novom mirisnom sastavu i predanošću održivosti. Parfem ARMANI CODE odražava savremenog muškarca, muškarca koji ispisuje nova pravila muževnosti i neprestano se kreće prema napred. Snažan ali nežan, parfem ARMANI CODE donosi redizajnirani prepoznatljivi miris originalnog mirisa ARMANI CODE.

Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 1. septembra otvorio je svoju četvrtu prodavnicu u Srbiji, a prvu prodavnicu u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada. Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u TC Ada Mall, prodavnice u Galeriji Belgrade, prodavnice u TC Ušće i online prodavnice www.kiehls.rs, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog brenda za negu kože. Brend nastavlja širenje prodajne mreže, otvaranjem četvrte po redu prodavnice u Srbiji, a prve u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada.