Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas
Lilly Drogerie i brend Gillette vas sa velikim zadovoljstvom pozivaju da u ponedeljak, 19. avgusta u 17 časova u Lilly drogeriji u TC Delta City, prisustvujete događaju povodom početka akcije „Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas“. Na događaju će prisustvovati zaštitno lice brenda Gillette, naš popularni glumac Aleksandar Radojičić od kojeg ćete moći da čujete korisne savete za jednostavno brijanje, koje predstavlja redovni jutarnji ritual za veliki broj muškaraca. Pored toga, očekuju vas brojna iznenađenja, pokloni, kao i zabavni program.

POBEDITE IZAZOVE MASNE KOŽE!
Povratite kontrolu nad svojom kožom uz Eucerin® DERMOPURE preparate specijalno formulisane da ublaže simptome masne i problematične kože i spreče njihovo ponovno pojavljivanje. Proširene pore, povećano lučenje sebuma, mitiseri i bubuljice - najčešći simptomi masne i problematične kože - prisutni su kod 80% mladih ljudi između 11 i 30 godina. Ali, čak i nakon tog perioda života oko 40% osoba, povremeno ili permanentno, suočava sa ovim problemima koji utiču ne samo na izgled njihove kože već i na samopouzdanje. Tokom lletnjeg perioda većina njih stiče utisak da su se akne povukle i da je stanje kože bolje. Nažalost taj utisak vara, jer se nakon leta, zbog zadebljanja kože izazvanog suncem, simptomi problematične kože pogoršavaju, a mitiseri pretvaraju u upalne promene.

Lilly i Syoss Vas vole i misle na Vas
Kompanija Lilly Drogerie i brend Syoss pokrenuli su akciju „Lilly & Syoss Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 1. avgusta do 4. septembra. Tokom pomenute akcije svi kupci imaće priliku da kupovinom u Lilly drogerijama ostvare popust od čak 30 odsto na sve Syoss proizvode. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Ada Mall-u u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete našeg poznatog frizera Mister X-a o tome kako se pravilno neguje kosa, kao i tajne očuvane i zavodljive kose naše talentovane glumice Marine Ćosić. Mister X i Marina Ćosić su istakli da zahvaljujući Syoss preparatima može da se postigne dubinsko obnavljanje kose uz profesionalnu negu, kao i da njihova revolucionarna formula čini kosu mekom i svilenkastom na dodir čak i posle različitih tretiranja.

Lilly i Dove svečano obeležili početak zajedničke akcije popusta

Kompanija Lilly Drogerie i brend Dove pokrenuli su akciju „Lilly & Dove Vas vole i misle na Vas“ u trajanju od 22. jula do 4. avgusta, tokom koje će svi kupci imati priliku da ostvare do 40 odsto popusta na sve Dove i Dove Men artikle kupovinom u Lilly drogerijama. Početak akcije svečano je obeležen u Lilly drogeriji u Vasinoj ulici u prisustvu brojnih zvanica. Tom prikom, svi prisutni mogli su da čuju korisne savete naše atletičarke Nele Bunčić o tome kako se pravilno neguje koža i koliko u tome pomažu proizvodi iz Dove asortimana. Pored toga, goste su obradovali brojni pokloni, zabavni program i specijalno dizajniran „Lilly zid“, na kojem su ih čekala iznenađenja u vidu nekih od proizvoda ovog brenda.

NOVA KIEHL’S MASKA OD AVOKADA

Hemičari kompanije Kiehl’s poznati su po tome da pomeraju granice sastojaka. Uzmimo na primer avokado. Kiehl’s već godinama veruje u potencijal avokada, a njegove blagodeti primenjujemo još od 2001., kada je lansiran tretman za oči Creamy Eye Treatment with Avocado. Danas Kiehl’s ponosno predstavlja najnoviju formulu iz svojih laboratorija, NOVU masku Avocado Nourishing Hydration Mask. U formuli primenjujemo omiljenu superhranu kako bismo vam pružili bogatu obnovu i dubinski hidrirajući tretman koji će osvežiti vašu kožu u svega nekoliko minuta. Čak 91,7 % ispitanica potvrdilo je glatkoću kože odmah nakon upotrebe. Inovativna kremasta tekstura maske oponaša teksturu ovog voća i pruža osećaj prijatnosti i raskošnosti na koži.

Our version of “pretty" has always been PRETTY DIFFERENT
Upoznajte globalne ambasadore brenda Urban Decay CL, Ezra Miller, Joey King, Karol G i Lizzo podižu stvari na novi nivo  kampanjom „Pretty Different”...Urban Decay je revolucionaran cruelty free beauty brend koji od svog lansiranja 1996. veruje u različitost. U inicijalnom saopštenju za medije stoji da su proizvodi namenjeni „za oči, nokte, usne i kožu devojaka i mladića koji žele da promene poimanje lepote i da joj daju lični pečat”, čime su pokrenuli misiju brenda da dovede status quo u pitanje, pritom podsećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvek trebala da bude zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja da odbacuje jednoličnost koja je prisutna u industriji lepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa. Jedna od takvih kolekcija - Sparkle Out Loud je već dostupna u Sephora parfimerijama u shopping centrima Ušće, Delta City i Big Fashion.

LANCÔME PREDSTAVLJA IDÔLE

Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.

Kiehl's otvorio svoja prva vrata u Srbiji!

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

Nova kolecija Farmasi tečnih mat karmina „The Nudes“
U prijatnoj atmosferi beogradskog restorana „Magaza“ održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa „The Nudes“ kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi brenda. Nova linija mat tečnih karmina inspirisana je lepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspešnih i lepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu celinu. Neutralne nijanse naziva Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident se uklapaju u stil svake žene, zaključak je i modnih i beauty blogerki Dunje Petrović i Jelene Krulj koje su prve u Srbiji testirale novu paletu karmina. One su istakle da su postojanost boje uz prijatnu mekoću usana najveće prednosti novih mat ruževa.

SPECIJALNA IZNENAĐENJA ZA LADY WEEKEND 2019
02. i 03. marta, u TC „Delta City“ počinje „Lady weekend“- manifestacija u potpunosti posvećena damama. Uz besplatan ulaz za sve posetioce, tokom oba dana, od 10 do 22 časa organizatori najavljuju pravo uživanje za pripadnice lepšeg pola. Na Lady weekendu biće oko 36 izlagača, koji će predstaviti širok spektar proizvoda: razne kozmetičke preperate, kreme, maske, aparate za depilaciju, mlečne i voćne napitke, zatim nakit za sveku priliku, razne vrste zdrave hrane i drugih zanimljivih sitnica i brendova interesantnih svakoj ženi...Takođe, veliki broj izlagača organizovaće kreativne radionice u kojima će dame naučiti i saznati dosta toga novog iz raznih oblasti o pravilnoj ishrani i nezi svake savremene žene.

Lancome i Armani noviteti- uskoro u parfimerijama
Sa zadovoljstvom vam predstavljamo novitete koji ce se uskoro naci u parfimerijama. U kampanji za La vie est belle en rose, čiji je vizuelni dizajn osmislio fotograf Alexi Lubomirski, Julia Roberts vas poziva da stvari posmatrate iz drugačijeg ugla. Otelotvorujući prepoznatljive vrednosti koje predstavljaju samu osnovu mirisa, Julia svakodnevnici daje dašak čarolije jednostavnim gestom ili osmehom. Reč je o odi sreći u obliku univerzalne poruke koja će snažno privući svaku ženu. Sì Fiori Eau de Parfum kreirala je Julie Massé (MANE), reinterpretirajući originalni chypre dodavanjem  note nerolija, opojnog mediteranskog belog cveta koji ga otvara i čini još raskošnijim. Gornje note iskričave zelene mandarine i energične crne ribizle, prepoznatljivog sastojka svih mirisa linije Sì, stopljene sa baznim notama vanile i belog mošusa daju gracioznu kombinaciju koja je istovremeno jednostavna i kompleksna – baš poput cveta koji je poslužio kao nadahnuće.

YLS BLACK OPIUM EAU DE PARFUM INTENSE
Upečatljiviji, odvažniji, neopisivo senzualnog intenziteta, Black Opium Eau de Parfum Intense inovativna je interpretacija noći u svoj njenoj lepoti, veličanstvenosti i tajnovitosti. Za novo poglavlje priče o Black Opium-u i novu avanturu propraćenu neodoljivim mirisom kafe, kreatori parfema Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Honorine Blanc i Olivier Cresp pronašli su inspiraciju u esenciji plavog absenta. U kombinaciji sa anisom i slatkastim plavim boysenberryjem čini gornju notu parfema Black Opium Eau de Parfum Intense. Ovaj neodoljiv i neobičan miris budi znatiželju i privlači poput magneta svojom intrigantnom intenzivnošću i sirovu prema kojima niko ne ostaje ravnodušan.