Letnja sezona je izazovna za našu kožu. U ovo doba godine, čak i kratak boravak na suncu bez adekvatne zaštite može vas koštati bolnih i potencijalno opasnih opekotina, kao i drugih negativnih posledica UV zračenja. Zbog visokih temeperatura, takođe, koža dodatno gubi vlagu i postaje dehidrirana. Da biste to sprečili, već sada, na početku leta, u vašu dnevnu rutinu uvedite navike i preparate koji će vašoj koži pomoći da ostane zdrava i lepa. Koristite sredstvo za čišćenje kože koje hidrira Eucerin® DermatoCLEAN [HYALURON] 3u1 Micelarna voda temeljno čisti sve nečistoće i šminku, a zahvaljujući kombinaciji izrazito blagih kompleksa za čišćenje sa hijaluronskom kiselinom, pomaže koži da održi svoj prirodni balans hidriranosti. Pre dnevne kreme nanesite serum da biste svojoj koži obezbedili dodatnu hidrataciju Zbog osobine da vezuje veliku količinu vode, hijaluronska kiselina ima velike hidrirajuće i antiage potencijale, a moćno dejstvo Eucerin®Hyaluron-Filler Hidro Boostera počiva upravo na udruženom dejstvu hijaluronske kiseline srednjeg i kratkog lanca i glicerina.

Spremanje za putovanje, pakovanje, kupovina najvažnijih sitnica su stvari koje mnogima od nas predstavljaju uživanje ali i pravi pakao. Da li se sve neophodno nalazi u koferu i da li smo kupili sve što nam treba za negu kože? Brojni preparati, bezbroj nesesera sa kozmetikom i kupkama i kofer je već pun? Predstavljamo vam rešenje kako da uz samo jedan proizvod obezbedite najbolju negu svom licu! Neka vaš saputnik tokom celog leta bude Foreo LUNA mini 2 revolucionarni uređaj za negu lica! LUNA mini 2 je inovacija u svetu lepote i dermatologije! Ovaj mali čudotvorac čisti masnoću sa lica tako temeljno da ćete pomisliti da ste dobili novu kožu, jer uklanja čak 99,5% masnoće sa kože. Ono što je dodatno olakšanje je što LUNA mini 2 može da stane u vaš džep, tako da zaboravite na glomazne preparate i kozmetiku koju, kako i sami znate, nećete ni koristiti dok ste na odmoru.

U restoranu Ebisu Square Nine Hotela u Beogradu, održan je Eucerin® događaj za medije posvećen zaštiti od sunca kome su prisustvovali predstavnici medija koji redovno prate ovu temu i podižu svest o značaju odgovornog ponašanja na suncu. „Nakon osam godina tokom kojih, uz vašu podršku, sprovodimo društveno odgovorne kampanje „Pregled za sve“ i „Zaštita za sve“, čiji je cilj prevencija i edukacija u oblasti zaštite od sunca, u Srbiji je znatno podignuta svest o značaju odgovornog ponašanja na suncu. Veoma je važno da ova tema ostane u našem i vašem fokusu jer sunce jeste neophodno za dobro zdravlje i raspoloženje, ali ima i svoju negativnu stranu,“ rekla je na početku događaja Dragana Palfi, direktor Eucerin Srbija. Ona je ukazala da u tom cilju, Eucerin®  konstantno radi na unapređivanju efikasnosti formulacija svojih preparata i jednostavnosti i prijatnosti njihove upotrebe, jer je redovnost primene jednako važna kao i izbor adekvatnih preparata za zaštitu od sunca. Tokom prezentacije za medije, Palfi je objasnila šta znači superiorna zaštita od sunca i na koji način Eucerin®  preparati za zaštitu od sunca nude više od UV zaštite.

MAYBELLINE NEW YORK LANSIRA NOVU THE FALSIES SURREAL EXTENSIONS MASKARU SA SVOJIM PRVIM AVATAROM MAY !!! Više od realnosti? Nadrealna tehnologija, nadrealne trepavice! Maybelline New York, vodeći svetski makeup brend, proširuje svoj portfolio najprodavanijih maskara najnovijom The Falsies Surreal Extensions maskarom. Tehnologija hibridnih vlakana u formuli daje trepavicama nestvaran volumen i dužinu, dok produžena heliks četkica (sa dlačicama raspoređenim u obliku spirale), ujednačeno raspoređuje formulu od korena do vrhova za izgled izduženih trepavica.   The Falsies Surreal Extensions maskara je sinoć predstavljena u prepunoj sali Infinity centra u Beton hali, u Beogradu. Nova Maybelline The Falsies Surreal Extensions maskara ima nadrealan efekat -  sa njom su trepavice 36% duže* i daju 10 puta* veći volumen! Proizvod toliko nadrealan da je za njegovo predstavljanje odabran avatar.

Uz kreativnu uličnu umetnost, urbanu muziku i kulinarske specijalitete s potpisom zvezde Masterchefa – Tihomira Krkleca, na lokaciji Garden Breweryja u Zagrebu, predstavili smo novitete uz koje će vam NIVEA SUN i ovog leta omogućiti maksimalnu uživanciju. Leto i sunce = zaštita, to je pravilo koje svi znamo, ali kada tražimo pravu kremu za sunčanje, izbor nam je otežan usled velike ponude raznih proizvoda. Ove godine, NIVEA SUN Protect & Moisture linija proizvoda omogućava ti zaštitu kože iznutra i spolja. Nežne, njegujuće i čištije formulacije trenutno štite kožu od UVA i UVB zraka i vodootporne su. Istovremeno, zahvaljujući antioksidativnom vitaminu E i glicerinu neguju kožu iznutra i hidriraju je 48 sati. Osim što štite našu kožu, NIVEA SUN Protect & Moisture losioni za zaštitu od sunca SPF 30  štite i okeane i mora.

Usne su jedan od simbola ženstvenosti, a kako bi zadržale lep i mladalački izgled, važno je da vodimo brigu o njihovoj nezi i zaštiti. Punoća, mekoća i senzualnost je ono čemu težimo, ali često nas proizvodi koje koristimo razočaraju i ostavljaju onaj lepljivi, teški osećaj na usnama. Sada, uz novi balzam za usne u svima omiljenom formatu Labello stika, možete da imate sve –  isprobajte negujući Labello Hyaluron Lip Moisture Plus i Rose koji će tvojim usnama pružiti dubinsku hidrataciju i učiniti ih osetno glatkijim. Inovativna formula Labello Hyaluron Lip Moisture Plus bezbojnog balzama pruža usnama intenzivnu dvadesetčetvoročasovnu hidrataciju zahvaljujući hijaluronskoj kiselini koja će prodreti duboko u slojeve tvojih usana i aktivirati sopstvenu proizvodnju istog sastojka. Labello se brine za tvoje usne, ali i za okolinu. Upravo zato, vodi računa o veganskoj formuli, bez mineralnih ulja i s 99 % sastojaka prirodnog porekla. Unutar formule hijaluronska kiselina je mešana s raznim hranljivim prirodnim uljima poput bademovog ulja i etarski dobijenog shea putera, a po prvi put Labello dolazi u spoljnoj ambalaži od recikliranog papira, bez plastike! Dostupno od aprila 2023.

Posle istorijskog uspeha koji su Serbia Fashion Week i srpski dizajneri u februaru ostvarili u svetskoj prestonici mode – Parizu, domaća publika će 28. aprila imati priliku premijerno da vidi kolekcije koje u prikazane na Paris Fashion Weeku. Ovoga proleća Serbia Fahion Week u Novom Sadu održava se u nešto izmenjenom obliku, svečano otvranje je 28. aprila u 19 časova u Muzeju Vojvodine, posle čega će u ovom velelepnom prostoru uslediti izložba  kreacija kojima su se dizajnerka Aleksandra Džaković i njena modna linija AKKA predstavili na Paris Fashion Week-u, a nastaviće se na taj način što će duh francuske prestonice dočarati poznate ličnosti u kreacijama Suzane Perić, Milice Tričković i Jelene Malešević, na čelu sa predsednicom Serbia Fashion Week-a Svetlanom Horvat.

Preko šest hiljada farmaceuta odazvalo se pozivu za edukaciju o nezi kože i zaštiti od sunca, koje je tokom aprila organizovao Eucerin® Srbija. Online edukaciju prošlo je preko pet hiljada farmaceuta, dok je edukacijima održanim u Hotelu Hilton u Beogradu, tokom protekla tri dana, prisustvovalo 1200 farmaceuta. Osnovna tema edukacija bila je zaštita od sunca i značaj primena mera zaštite odsunca za celu porodicu. U okviru ove teme predstavljen je novi Eucerin® preparat za zaštitu od sunca za lice - Eucerin®Hydro Protect Ultragani fluid za zaštitu od sunca SPF50+. Ovaj praparat povećava hidriranost kože do 25%, a pruža veoma visoku UVA i UVB i zaštitu od vidljive svetlosti visoke energije (HEVIS), kao i zaštitu DNK kože od oksidativnog stresa izazavnog UV zračenjem. Direktorka Eucerina za Adriatik regiju, Dragana Palfi, kaže da je veoma zadovoljna zbog velikog odziva i da nije iznanađena predznanjem u poznavanju Eucerin® asortimana koje su tokom interaktivne edukacije pokazali farmaceuti.

12. april može izgledati kao sasvim običan dan, međutim, da li ste znali da je upravo na ovaj datum 1961. godine Jurij Gagarin (građanin Sovjetskog Saveza) izveo prvi let čoveka u svemir, što je bio istorijski događaj koji je otvorio put istraživanja svemira za dobrobit celog čovečanstva. Od tada, ovaj datum je proglašen za Međunarodni dan leta u svemir i obeležava se svake godine kako bi se označio početak svemirske ere za čovečanstvo, potvrđujući važan doprinos svemirske nauke i tehnologije našem društvu. FOREO, brend koji je poznat svim ljubiteljima kozmetike po praktičnim i inovativnim rešenjima za negu kože, uzeo je inspiraciju iz nauke u okviru istraživanja svemira kada je razvijao kultni i najprodavaniji uređaj za čišćenje i masažu lica – LUNA uređaj.  „Brend FOREO pokrenut je pre deset godina lansiranjem prve generacije LUNA proizvoda.

Koliko ste puta čuli da muškarci, iako ne neguju svoju kožu, imaju manje problema s njom? Upravo smo se ovim i sličnim mitovima pozabavili nedavno na prvom regionalnom NIVEA događaju koji se održao u Zagrebu, na predstavljanju NIVEA DERMA Skin Clear linije u Cogitu i Uraniji. Na zanimljivoj i dinamičnoj panel-diskusiji otkrili smo koliko je briga spolja jednako važna kao i briga iznutra da bismo postigli lep i zdrav izgled naše kože. Moderatorka Aleks Milinković je  zajedno sa svojim sagovornicama, magistarkom nutricionizma i vlasnicom nutricionističko-dijagnostičkog centra Nutrilife, Ivanom Barišić,  kao i dermatologom Ružicom Jurakić Tončić objasnila šta sve utiče na izgled i zdravlje naše kože, da problematična koža i akne nisu samo problemi s kojima borbu vode mladi tokom puberteta i da nečista koža može da se pojavi u bilo kom životnom dobu, u različitim pojavnim oblicima i jednako pogađa žene kao i muškarce.

Akne su jedno od najčešćih oboljenje kože. Oko 90% tinejdžera suočava se sa ovim problemom. Istovremeno, akne se mogu videti i kod osoba u četvrtoj ili petoj deceniji života, znatno češće kod žena. S obzirom da se akne ne javljaju svima istovremeno i u istom obliku, osobe koje ih imaju često se pitaju zašto se to događa baš njima i da li nekom navikom doprinose pogoršanju problema. Govoreći o efikasnosti preparata iz Eucerin ® DERMOPURE linije, specijalno formulisane za čišćenje i negu masne kože sklone aknama, dermatovenerolog, doc.dr Srđan Tanasilović, razrešava dve najčešće dileme koje u tom pogledu imaju osobe čija je koža sklona aknama. Da li je istina da način ishrane, slatkiši i mlečni proizvodi, izazivaju i pogoršavaju stanje bubuljica i mitisera? “Ne postoje zvanični dokazi da hrana direktno utiče na pojavu akni, ali u nekim slučajevima kod osoba koje uz akne imaju i metaboličke poremećaje, na primer insulinsku rezistenciju, ili osoba na sistemskoj terapiji retinoidima, svakako treba redukovati unos slatkiša i lipida.”

Švedska kompanija FOREO već treću godinu zaredom pruža svoju podršku udruženju Žena uz ženu koje organizuje karavan Budi hrabra – pregledaj se, opremljen ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled. Ova akcija za cilj ima podizanje svesti o važnosti prevencije i ranog otkrivanja ove bolesti kroz pružanje besplatnih preventivnih preglede svim ženama širom Srbije i trajaće u periodu od 15. marta do 12. aprila ove godine. Udruženje je nastalo sa ambicijom da iz borbe sa karcinomom dojke, svaka žena , bilo ona koja je prošla ili prolazi kroz takvo iskustvo, ali i sve zdrave dame, nauče više, otklone nedoumice i dobiju odgovore na mnogo pitanja ili razbiju predrasudu. U cilju daljeg doprinosa osnaživanju žena i podizanju svesti o ranoj dijagnostici raka dojke, Foreo pruža svoju velikodušnu podršku udruženju Žena uz ženu.