Preko šest hiljada farmaceuta odazvalo se pozivu za edukaciju o nezi kože i zaštiti od sunca, koje je tokom aprila organizovao Eucerin® Srbija. Online edukaciju prošlo je preko pet hiljada farmaceuta, dok je edukacijima održanim u Hotelu Hilton u Beogradu, tokom protekla tri dana, prisustvovalo 1200 farmaceuta. Osnovna tema edukacija bila je zaštita od sunca i značaj primena mera zaštite odsunca za celu porodicu. U okviru ove teme predstavljen je novi Eucerin® preparat za zaštitu od sunca za lice - Eucerin®Hydro Protect Ultragani fluid za zaštitu od sunca SPF50+. Ovaj praparat povećava hidriranost kože do 25%, a pruža veoma visoku UVA i UVB i zaštitu od vidljive svetlosti visoke energije (HEVIS), kao i zaštitu DNK kože od oksidativnog stresa izazavnog UV zračenjem. Direktorka Eucerina za Adriatik regiju, Dragana Palfi, kaže da je veoma zadovoljna zbog velikog odziva i da nije iznanađena predznanjem u poznavanju Eucerin® asortimana koje su tokom interaktivne edukacije pokazali farmaceuti.

12. april može izgledati kao sasvim običan dan, međutim, da li ste znali da je upravo na ovaj datum 1961. godine Jurij Gagarin (građanin Sovjetskog Saveza) izveo prvi let čoveka u svemir, što je bio istorijski događaj koji je otvorio put istraživanja svemira za dobrobit celog čovečanstva. Od tada, ovaj datum je proglašen za Međunarodni dan leta u svemir i obeležava se svake godine kako bi se označio početak svemirske ere za čovečanstvo, potvrđujući važan doprinos svemirske nauke i tehnologije našem društvu. FOREO, brend koji je poznat svim ljubiteljima kozmetike po praktičnim i inovativnim rešenjima za negu kože, uzeo je inspiraciju iz nauke u okviru istraživanja svemira kada je razvijao kultni i najprodavaniji uređaj za čišćenje i masažu lica – LUNA uređaj.  „Brend FOREO pokrenut je pre deset godina lansiranjem prve generacije LUNA proizvoda.

Koliko ste puta čuli da muškarci, iako ne neguju svoju kožu, imaju manje problema s njom? Upravo smo se ovim i sličnim mitovima pozabavili nedavno na prvom regionalnom NIVEA događaju koji se održao u Zagrebu, na predstavljanju NIVEA DERMA Skin Clear linije u Cogitu i Uraniji. Na zanimljivoj i dinamičnoj panel-diskusiji otkrili smo koliko je briga spolja jednako važna kao i briga iznutra da bismo postigli lep i zdrav izgled naše kože. Moderatorka Aleks Milinković je  zajedno sa svojim sagovornicama, magistarkom nutricionizma i vlasnicom nutricionističko-dijagnostičkog centra Nutrilife, Ivanom Barišić,  kao i dermatologom Ružicom Jurakić Tončić objasnila šta sve utiče na izgled i zdravlje naše kože, da problematična koža i akne nisu samo problemi s kojima borbu vode mladi tokom puberteta i da nečista koža može da se pojavi u bilo kom životnom dobu, u različitim pojavnim oblicima i jednako pogađa žene kao i muškarce.

Akne su jedno od najčešćih oboljenje kože. Oko 90% tinejdžera suočava se sa ovim problemom. Istovremeno, akne se mogu videti i kod osoba u četvrtoj ili petoj deceniji života, znatno češće kod žena. S obzirom da se akne ne javljaju svima istovremeno i u istom obliku, osobe koje ih imaju često se pitaju zašto se to događa baš njima i da li nekom navikom doprinose pogoršanju problema. Govoreći o efikasnosti preparata iz Eucerin ® DERMOPURE linije, specijalno formulisane za čišćenje i negu masne kože sklone aknama, dermatovenerolog, doc.dr Srđan Tanasilović, razrešava dve najčešće dileme koje u tom pogledu imaju osobe čija je koža sklona aknama. Da li je istina da način ishrane, slatkiši i mlečni proizvodi, izazivaju i pogoršavaju stanje bubuljica i mitisera? “Ne postoje zvanični dokazi da hrana direktno utiče na pojavu akni, ali u nekim slučajevima kod osoba koje uz akne imaju i metaboličke poremećaje, na primer insulinsku rezistenciju, ili osoba na sistemskoj terapiji retinoidima, svakako treba redukovati unos slatkiša i lipida.”

Švedska kompanija FOREO već treću godinu zaredom pruža svoju podršku udruženju Žena uz ženu koje organizuje karavan Budi hrabra – pregledaj se, opremljen ultrazvučnim aparatom i opremom za dijagnostički pregled. Ova akcija za cilj ima podizanje svesti o važnosti prevencije i ranog otkrivanja ove bolesti kroz pružanje besplatnih preventivnih preglede svim ženama širom Srbije i trajaće u periodu od 15. marta do 12. aprila ove godine. Udruženje je nastalo sa ambicijom da iz borbe sa karcinomom dojke, svaka žena , bilo ona koja je prošla ili prolazi kroz takvo iskustvo, ali i sve zdrave dame, nauče više, otklone nedoumice i dobiju odgovore na mnogo pitanja ili razbiju predrasudu. U cilju daljeg doprinosa osnaživanju žena i podizanju svesti o ranoj dijagnostici raka dojke, Foreo pruža svoju velikodušnu podršku udruženju Žena uz ženu. 

Jedna od čestih dilema u dnevnoj anti-age rutini nege je da li je važno primenjivati dnevnu i noćnu kremu upravo u onom delu dana za koji su namenjene. Mnoge dame do tog pitanja su došle kada su slučajno pomašale bočice i u jutarnjoj žurbi nanele noćnu kremu ili, umorne i pospane, uveče upotrebile dnevnu. Ukoliko se i vama to dogodilo, biće vam sigurno važno da odmah kažemo –vašoj koži se neće desiti ništa što ne želite. Ali, na duže staze, ako to postane vaša praksa, vaša koža neće dobijati ono što joj je, zbog prirodnih procesa koji se odvijaju u koži i spoljašnjih uslova, potrebno baš tokom onog dela dana dok smo aktivni ili dok spavamo. Otkrijte zašto na primeru Eucerin® Hyaluron-Filler dnevnih i noćnih krema koje su, na osnovu dugogodišnjih istraživanja dermatologa i farmaceuta, formulisane za efikasnu anti-age negu prema potrebama kože.  

Znaš li da tvoje lice može da ima preko hiljadu jedinstvenih izraza koji u nekim situacijama mogu da budu čak i jači od reči? Međutim, koliko god nas naše ekspresije čine jedinstvenim, a godine mudrijima, bore i sitne linije koje idu u korak s navedenim, nisu nam omiljene. Sada, zahvaljujući novom NIVEA Q10 serumu za ciljano popunjavanje bora, možete da ih zaboravite! Njegova formula s čistim Q10 ne samo da smanjuje sitne bore za samo 5 minuta već istovremeno dubokim borama pruža efikasan tretman. Upoznajte novi nivo anti-age dejstva uz NIVEA Q10 serum koji podstiče proizvodnju kolagena i bori se protiv bora iznutra. Za samo 2 nedelje sve vrste bora na čelu, području oko očiju i usana te nazolabijalne bore biće vidljivo popunjene, a nakon 4 nedelje čak 50 % bora i vidljivo smanjen. 5 % aktivni kompleks s čistim Q10 i Bioxifill® peptidima direktno prodire u vašu kožu, podstiče proizvodnju kolagena i bori se protiv bora iznutra.

U ime svih izuma koje su žene stvorile kroz istoriju, FOREO poziva sve da se pridruže i podignu zdravicu u čast ženskoj izvrsnosti! “U kompaniji FOREO da su žene veliki pronalazači u nauci i tehnologiji znamo još od davnina, stoga se svakodnevno trudimo da čak i nemoguće učinimo mogućim kada su dame u pitanju. Iz tog razloga, danas nećemo govoriti o FOREO-u kao brendu koji vašu kožu uvek učini zdravom i lepom, već ćemo slaviti beskonačnu moć žena inovatora koje imaju ključ za otključavanje svetlije budućnosti”, izjavio je Vladimir Čuturilo, generalni menadžer švedske firme Foreo.

Ananas, platforma za online kupovinu, ove godine obeležava svoj prvi rođendan i tim povodom iz njihove kuhinje stižu brojna unapređenja i iznenađenja, a među kojima su i novi FOREO proizvodi. Za sve ljubitelje online kupovine, kompanija FOREO lansirala je nove proizvode na Ananasu među kojima je UFO 2 black koji sadrži novu, optimizovanu funkciju zagrevanja koja prenosi toplotu na vaše lice pet puta brže od originalnog UFO uređaja. Ovaj proizvod ne samo da povećava blistavost rastvarajući sebum na površini kože, već i omekšava i priprema vaše lice da efikasnije apsorbuje hranljive sastojke maske. Još jedan od FOREO noviteta na ovoj popularnoj online platformi je LUNA 3 plus za normalnu i osetljivu kožu. Ovo je jedini uređaj za negu na svetu sa tehnologijom koja ima termo-čišćenje i ciljanu mikrostruju u jednom uređaju. Ultra mekane silikonske dodirne tačke uklanjaju do čak 99,5% nečistoća.

Influenseri širom sveta pišu o specifičnim načinima na koji koriste proizvode za negu. U tim preporukama, poznatim pod nazivom lajfhek (life hack - trik koji spasava život), često glavnu ulogu ima Eucerin®Aquaphor Regenerativna mast. Ova situacija zanimljiva je tim pre što je u pitanju mast koja se na američkom tržištu pojavila još daleke 1925.godine, a i dalje je  najprodavanija mast u SAD i preparat koji kao prvi u tretmanu suve, ispucale i iritirane kože preporučuju dermatolozi. Eucerin®Aquaphor Regenerativna mast  na jedinstven način spaja inovacije i tradiciju u dermo-kozmetici, a jedinstvena je i po tome što sadrži samo 7 sastojaka. Njihova kombinacija čini je pravim rešenjem za mnoge probleme kože, bilo da je u pitanju ogrubelost ili iritacija kože stopala, inače česte nakon bavljenja sportom, gruba i suva koža laktova, šaka i zanoktica, osetljivost određene regije kože nakon tetovaže, hemijskih pilinga i laserskih tretmana i manjih opekotina ili ogrebotina…Pored svega toga idealna je za prevenciju pelenskog osipa kod beba.

Dan zaljubljenih je dan koji provodimo sa onima koje volimo. Suština ovog praznika je u tome da učinimo da se oni i mi osećamo zadovoljno, a veza između lepote kože i zadovoljstva sobom je neraskidiva. Zato, tradicionalno, svake godine povodom Dana zaljubljenih, Eucerin® izlazi u susret svojim korisnicima sa posebnom ponudom - tokom tri dana, 13., 14. i 15. februara, u bolje snabdevenim apotekama, svi  Eucerin®  preparati mogu se nabaviti sa popustom od 20%. Mnogi Eucerin® korisnici uverili su se da prava nega ima moć da menja život. Sportisti koji su odustajali od takmičenja zbog plikova i iritacija na stopalima, rešili su ovaj izazov uz upotrebu Eucerin®Aquaphor Regenerativne masti.

Nova pesma Majli Sajrus već danima je opsesija u celom svetu, a oduševljenje ne krije ni kompanija FOREO koja godinama podstiče žene da neguju osećaj ljubavi prema sebi. Uoči Dana zaljubljenih kada su svi pod pritiskom da je važno biti u savršenoj vezi, postavljamo  pitanje da li je ispravno ovaj praznik provesti bez partnera? Upravo reči pesme Majli Sajrus daju odgovor na ovo pitanje – mogu da volim sebe bolje nego što bi me ti voleo! Beograd, 07. februar: Budući da je Dan zaljubljenih tik iza ćoška, sav pritisak oko savršene veze, savršene večere, kao i savršenog poklona za partnera je iritantniji nego inače. 14. februar je rezervisan za kupovinu bioskopskih karata, kao i za romantičnu večeru sa laticama ruža u dvoje. No, da li je sve ovo neophodno raditi u paru? Kada su u pitanju drugi, većina ljudi nema problem da ljubav pokaže. Medjutim, ono što kod mnogih izaziva dosta nelagodnosti je upravo ona, možda i najznačajnija vrsta ljubavi, ljubav prema sebi. Ova nelagodnost u vezi samoljubavi je često uzrokovana pritiskom od strane društva, po kome je izražavanje ljubavi i naklonosti prema sebi odraz sebičnosti i samoživosti.