Znaš li da tvoje lice može da ima preko hiljadu jedinstvenih izraza koji u nekim situacijama mogu da budu čak i jači od reči? Međutim, koliko god nas naše ekspresije čine jedinstvenim, a godine mudrijima, bore i sitne linije koje idu u korak s navedenim, nisu nam omiljene. Sada, zahvaljujući novom NIVEA Q10 serumu za ciljano popunjavanje bora, možete da ih zaboravite! Njegova formula s čistim Q10 ne samo da smanjuje sitne bore za samo 5 minuta već istovremeno dubokim borama pruža efikasan tretman. Upoznajte novi nivo anti-age dejstva uz NIVEA Q10 serum koji podstiče proizvodnju kolagena i bori se protiv bora iznutra. Za samo 2 nedelje sve vrste bora na čelu, području oko očiju i usana te nazolabijalne bore biće vidljivo popunjene, a nakon 4 nedelje čak 50 % bora i vidljivo smanjen. 5 % aktivni kompleks s čistim Q10 i Bioxifill® peptidima direktno prodire u vašu kožu, podstiče proizvodnju kolagena i bori se protiv bora iznutra.

U ime svih izuma koje su žene stvorile kroz istoriju, FOREO poziva sve da se pridruže i podignu zdravicu u čast ženskoj izvrsnosti! “U kompaniji FOREO da su žene veliki pronalazači u nauci i tehnologiji znamo još od davnina, stoga se svakodnevno trudimo da čak i nemoguće učinimo mogućim kada su dame u pitanju. Iz tog razloga, danas nećemo govoriti o FOREO-u kao brendu koji vašu kožu uvek učini zdravom i lepom, već ćemo slaviti beskonačnu moć žena inovatora koje imaju ključ za otključavanje svetlije budućnosti”, izjavio je Vladimir Čuturilo, generalni menadžer švedske firme Foreo.

Ananas, platforma za online kupovinu, ove godine obeležava svoj prvi rođendan i tim povodom iz njihove kuhinje stižu brojna unapređenja i iznenađenja, a među kojima su i novi FOREO proizvodi. Za sve ljubitelje online kupovine, kompanija FOREO lansirala je nove proizvode na Ananasu među kojima je UFO 2 black koji sadrži novu, optimizovanu funkciju zagrevanja koja prenosi toplotu na vaše lice pet puta brže od originalnog UFO uređaja. Ovaj proizvod ne samo da povećava blistavost rastvarajući sebum na površini kože, već i omekšava i priprema vaše lice da efikasnije apsorbuje hranljive sastojke maske. Još jedan od FOREO noviteta na ovoj popularnoj online platformi je LUNA 3 plus za normalnu i osetljivu kožu. Ovo je jedini uređaj za negu na svetu sa tehnologijom koja ima termo-čišćenje i ciljanu mikrostruju u jednom uređaju. Ultra mekane silikonske dodirne tačke uklanjaju do čak 99,5% nečistoća.

Influenseri širom sveta pišu o specifičnim načinima na koji koriste proizvode za negu. U tim preporukama, poznatim pod nazivom lajfhek (life hack - trik koji spasava život), često glavnu ulogu ima Eucerin®Aquaphor Regenerativna mast. Ova situacija zanimljiva je tim pre što je u pitanju mast koja se na američkom tržištu pojavila još daleke 1925.godine, a i dalje je  najprodavanija mast u SAD i preparat koji kao prvi u tretmanu suve, ispucale i iritirane kože preporučuju dermatolozi. Eucerin®Aquaphor Regenerativna mast  na jedinstven način spaja inovacije i tradiciju u dermo-kozmetici, a jedinstvena je i po tome što sadrži samo 7 sastojaka. Njihova kombinacija čini je pravim rešenjem za mnoge probleme kože, bilo da je u pitanju ogrubelost ili iritacija kože stopala, inače česte nakon bavljenja sportom, gruba i suva koža laktova, šaka i zanoktica, osetljivost određene regije kože nakon tetovaže, hemijskih pilinga i laserskih tretmana i manjih opekotina ili ogrebotina…Pored svega toga idealna je za prevenciju pelenskog osipa kod beba.

Dan zaljubljenih je dan koji provodimo sa onima koje volimo. Suština ovog praznika je u tome da učinimo da se oni i mi osećamo zadovoljno, a veza između lepote kože i zadovoljstva sobom je neraskidiva. Zato, tradicionalno, svake godine povodom Dana zaljubljenih, Eucerin® izlazi u susret svojim korisnicima sa posebnom ponudom - tokom tri dana, 13., 14. i 15. februara, u bolje snabdevenim apotekama, svi  Eucerin®  preparati mogu se nabaviti sa popustom od 20%. Mnogi Eucerin® korisnici uverili su se da prava nega ima moć da menja život. Sportisti koji su odustajali od takmičenja zbog plikova i iritacija na stopalima, rešili su ovaj izazov uz upotrebu Eucerin®Aquaphor Regenerativne masti.

Nova pesma Majli Sajrus već danima je opsesija u celom svetu, a oduševljenje ne krije ni kompanija FOREO koja godinama podstiče žene da neguju osećaj ljubavi prema sebi. Uoči Dana zaljubljenih kada su svi pod pritiskom da je važno biti u savršenoj vezi, postavljamo  pitanje da li je ispravno ovaj praznik provesti bez partnera? Upravo reči pesme Majli Sajrus daju odgovor na ovo pitanje – mogu da volim sebe bolje nego što bi me ti voleo! Beograd, 07. februar: Budući da je Dan zaljubljenih tik iza ćoška, sav pritisak oko savršene veze, savršene večere, kao i savršenog poklona za partnera je iritantniji nego inače. 14. februar je rezervisan za kupovinu bioskopskih karata, kao i za romantičnu večeru sa laticama ruža u dvoje. No, da li je sve ovo neophodno raditi u paru? Kada su u pitanju drugi, većina ljudi nema problem da ljubav pokaže. Medjutim, ono što kod mnogih izaziva dosta nelagodnosti je upravo ona, možda i najznačajnija vrsta ljubavi, ljubav prema sebi. Ova nelagodnost u vezi samoljubavi je često uzrokovana pritiskom od strane društva, po kome je izražavanje ljubavi i naklonosti prema sebi odraz sebičnosti i samoživosti. 

Industrija lepote je na rubu velike transformacije. Potrošači više ne traže samo proizvod koji če učiniti da izgledaju bolje, već koji će doprineti da se i osećaju bolje. Ova promena u načinu razmišljanja dovela je do povećanja potražnje za proizvodima koji nude više od puke koristi za kožu. Švedska kompanija Foreo, koja važi za jednog od vodećih inovatora na polju tehnologije namenjene nezi kože, objavila je svoje viđenje trendova u industriji lepote koji će obeležiti predstojeću godinu, nagoveštavajući veliku transformaciju u industriji i sjedinjavanje trendova u domenima lepote i zdravlja. Negovanje pokožice kao spoljnog dela kože - Pokožica je deo kože koji je u neposrednom kontaktu sa spoljašnjim uticajima koji mogu da imaju negativne posledice po zdravlje naše kože. Zbog toga je negovanje ovog sloja od izuzetne važnosti, jer sprečava da različiti toksini naprave nepredviđenu štetu. Upotreba različitih kozmetičkih sredstava sumnjivog sastava, kao i sredstava za borbu protiv akni, mogu da sadrže kiseline koje slabe pokožicu, čime najveći organ ljudskog organizma postaje osetljiviji na različite iritacije.

Jedna od najprestižnijih akademskih institucija na svetu s viševekovnom tradicijom,  Universite Sorbonne Nouvelle ugostila je predsednicu Serbia Fashion Week-a i predsednicu Nacionalne komore za modu Srbije Svetlanu Horvat. Prva dama naše nacionalne nedelje mode imala je čast da studentima ove čuvene ustanove kao gost predavač održi predavanje iz oblasti za koju je ekspert - moda i tekstilna industrija. Studenti su pre ovog predavanja od svojih profesora dobili zadatak da urade istraživanje o stanju tekstilne industrije Srbije i da sve potkrepe statističkim podacima o proizvodnji, potrošnji, tržištu i kompanijama iz oblasti tekstilne i kožne industrije. Imali su i pojedinačne zadatke koji su se razlikovali, pa su neki od studenata fokus stavili na mušku modu, neki na žensku, neki na aksesoare, neki na potencijale srpskog tržišta tekstilne i kožne industrije…

Kraj godine najbolje je vreme da obradujete svoje najbliže i pokažete koliko vam znače, a novogodišnji pokloni su tu da im na pravi način poželite srećnu i uspešnu godinu. S tim u vezi, za sve one koji čekaju poslednji trenutak za kupovinu poklona, pripremili smo predloge proizvoda koji će momenat otvaranja darova ispod jelke učiniti nezaboravnim. Jedna vrsta poklona koja se nameće kao ona sa kojom se ne može pogrešiti je iz domena beauty i kozmetičkih proizvoda. Kako bismo pripadnice lepšeg pola podsetili da više vremena posvete sebi i nezi svoje lepote, Foreo uređaji odličan su izbor kojem nijedna žena ne može da odoli. Za one koji posvećuju veliku pažnju dubinskom čišćenju lica, dobru odluku za poklon predstavlja LUNA mini 3 model koji je jedini Foreo proizvod sa ugrađenom Glow Boost tehnologijom, koja garantuje otklanjanje i do 99% naslaga sa lica u vidu ostataka šminke, znoja ili mrtvih ćelija.

Da bi vaša koža i tokom zime ostala lepa i zdrava, potrebna joj je dodatna nega ili promena rutine nege. Vetar, hladnoća, kao i suv i topao vazduh u zatvorenom prostoru, narušavaju zaštitni sloj kože, zbog čega brže gubi vlagu i postaje dehidrirana, čak i ako tipski nije suva. Na dehidriranoj koži, naravno, do izražaja dolaze svi znakovi starenja – bore, umoran izgled, gubitak elastičnosti i čvrstine. Zato tokom hladnih i vetrovitih dana obavezno “ušuškajte” svoju kožu kremama i serumima koji će joj obezbediti dodatnu hidrataciju, anti-age efekat i zaštitu od UV zračenja koje utiče na prevremeno starenje kože, a prisutuno je i tokom oblačnih, zimskih dana. Kako da koža i zimi ostane hidrirana? Osnovna osobina hijaluronske kiseline je da vezuje velike količine vode. Upravo na toj osobini se zasniva njen anti-age efekat. Zato za negu tokom zime izaberite preparate koji nadoknađuju nivo hijlurona u koži, stimulišu njegovu proizvodnju i štite nivo hijaluronske kiseline u koži.

Decembar mesec je doba godine kada se ljudi više okupljaju, slave, opraštaju jedni drugima, ali i donose nove odluke za sledeću godinu. Kompanija Beiersdorf vodila je računa o ovome i rešila da ugosti novinare i svoje najbliže saradnike u The Babe boutique hotelu uz prigodnu zakusku, koktele i poklone. Osim što je okupila medije i influensere da se njeni predstavnici iz regiona i Beograda uz zdravicu podruže sa njima, predstavila je i svoje tri najnovije micelarne vode. Gosti su imali priliku da na licu mesta vide kako izgleda face painting umetnice koja je dala nekoliko predloga za praznični look, ali i potom demonstrirala kako izgleda skidanje boja i šljokica novim micelarnim vodama. NIVEA je time pokazala da je i te kako bitan aspekt koji se tiče novih odluka, bar po pitanju izgleda i nege kože, a Mateja Švađumović zadužena za media i PR Adriatic regiona u Beiersdorfu zahvalila se prisutnima na divnoj saradnji i poželela svima još uspešniju iduću godinu.

Eucerin® Srbija organizovao je sinoć ekskluzivni događaj za više od 700 dermatologa, farmaceuta, influensera, predstavnika medija, prijatelja i saradnika sa kojim blisko sarađuje tokom skoro dve decenije koliko je ovaj brend prisutan u Srbiji.  “Let's Go For Gold Together” događaj, za koji se tražila ulaznica više, na samom početku opravdao je svoj glamurozni naziv. Nakon uvodnog spota sa porukom da je zdrava i lepa koža jedan od najvažnijih uslova našeg samopouzdanja i sreće, na sceni se pojavila plesačica na svili, čiji nastup je dao pečat avangardnosti daljeg toka događaja. U duhu najmodernijih scenskih nastupa, nakon toga, uz vođstvo poznate voditeljke Marije Popović, prisutnima su se obratili nova direktorka Eucerin® Adriatic regije, Dragana Palfi, dugogodišnja direktorka Eucerin® Srbija, Nada Miletić Nevajda, sada direktorka Brenda Eucerin® za Istočnu Evropu, i specijalista dermatologije Prof. dr Dušan Škiljević, zamenik direktora Klinike za dermatovenerologiju Kliničkog centra Srbije.