Bilo da na poseban način obeležavate Dan zaljubljenih 14. februar ili ga provodite kao i svaki drugi, ovaj dan može biti povod da sebi i drugima poklonite posebnu pažnju. Jedan od najboljih načina da to uradite je da brinete o zdravlju kože. Tu pažnju koža će vam uzvratiti lepotom, a zbog toga ćete se i vi bolje osećati. Zadovoljstvo će biti još veće ukoliko posebnim poklonom namenjenim nezi kože na to podsetite i svoje bližnje. Eucerin® je saveznik svih onih koji brinu o zdravlju i lepoti kože. Zato vam pruža mogućnost da tokom tri dana februara (12., 13. i 14.) sve Eucerin® preparate, koji su potrebni vašoj ili želite da poklonite drugima, nabavite po specijalnoj ceni sa popustom od 20% odsto.

Eucerin®Mesec suve kože pruža pogodnosti kupovine preparata iz linija za negu suve kože i donosi novitete iz dokazano efikasne Eucerin®UreaRepair PLUS linije. Malo je ljudi kojima nije poznat osećaj suve kože. Čak i kada koža nije tipski suva, postoje periodi u godini kada osetimo da je njena površina grublja na dodir, da je sklonija perutanju, zateže, crveni se i pecka. Takav osećaj posebno se javlja nakon boravka napolju tokom hladnih dana ili posle tuširanja, ako koristimo neadekvatna sredstva za pranje i negu. Objašnjenje ove pojave veoma je jednostavno - oštri vremenski uslovi, kao i upotreba pojedinih sredstva za čišćenje koja sadrže sastojke koji su agresivni prema površinskom sloju kože, ugrožavaju njenu prirodnu zaštitnu barijeru čija je ulogu da je štiti od gubitka vlage.

Koliko puta ste u poslednje vreme čuli da ljudi u vašem okruženju kažu da su njihovi dani sve užurbaniji i da teško pronalaze vreme da završe sve svoje obaveze? Frekventna svakodnevica je stresna, ali ima i jednu dobru posledicu – zbog toga sve više cenimo svoje vreme i vodimo računa kome i čemu ga posvećujemo. Dame koje vode računa sebi znaju da vreme posvećeno nezi kože nije uzalud uloženo. Ako koži pružite redovnu i adekvatnu negu, ona će vam uzvratiti zdravim izgledom, svežinom i blistavošću, koje će doprineti vašem samopouzdanju i osećaju zadovoljstva. Ili još kraće rečeno:“

Lavanda je vekovima unazad poznata kao čudesna biljka lekovitih moći. Nazvana još i „Mediteranskom kraljicom“ ova biljka je sinonim za čistotu, spokoj, ženstvenost i smirenost. Priča o brendu Abp počinje upravo u jednom posebnom polju lavande u kom vladaju opojne mirisne note i magične boje. Koristeći remek delo prirode, organsku lavandu kao neizostavan sastojak, A Botanical Philosophy je brend koje će vam pružiti nezaboravno kraljevsko iskustvo. Nadahnuti majkom prirodom i njenim moćima, Abp na tržište donosi četiri nova proizvoda uz koje ćete imati priliku da osetite dodir netaknute prirode na svojoj koži. 

Eucerin Srbija i BENU Apoteka, predstavili su juče u  BENU apoteci u Galerija šoping centru dugoročni projekat “Čuvajući prirodu dobijam”. Prva aktivnost u okviru ovog projekta je mogućnost za sve korisnike Eucerin® preparata da u BENU apoteci zamene ambalažu iskorišćenih preparata za vaučer na osnovu kog će ostvariti popust za kupovinu novog. Za te potrebe u BENU apotekama postavljena je kutija u koju će se odlagati iskorišćena ambalaža, a celu aktivnost prate materijali u kojima je objašnjen cilj ove akcije i logična povezanost brige o zdravlju i zaštiti planete.

Kiehl’s since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, predstavlja svoju online prodavnicu u Srbiji. Kiehl's online prodavnica je predstavljena 17. decembra sa ciljem pružanja individualnog rešenja za negu kože pomoću efikasnih i legendarnih formula koje vole korisnici širom sveta. Ultra Facial Cream krema za lice,  Creamy Eye Treatment with Avocado krema za područje oko očiju i Midnight Recovery Concentrate koncentrat za lice sa esencijalnim uljima su samo neki od proizvoda koje ćete pronaći na novoj stranici za online kupovinu.
Nova Kiehl's online prodavnica je intuitivna, jednostavna za upotrebu i nastoji da u digitalnom obliku prenese iskustvo kupovine u Kiehl’s prodavnici.

U predpraznično ukrašenom prostoru restorana Dorćoleta u Beogradu, juče je održan ekskluzivni događaj za medije na kome je predstavljena nova, unapređena Eucerin® Hyaluron-Filler linija. “Tokom više od 120 godina tradicije i inovacija i saradnje sa dermatolozima i farmaceutima, brend Eucerin® uvek je pomerao granice na polju nege i antiage nege. Formulacije mnogih Eucerin® linija, koje su danas deo dnevne rutine nege miliona dama u svetu, došle su iz Eucerin® laboratorija, kasnije Istraživačkog centra, kao velike inovacije na polju nege kože.  Jedna od najistaknutijih među njima je Eucerin®Hyaluron-Filler linija, koja je 2006.godine napravila veliki korak napred za celu dermokozmetičku industriju.

Ključ zdrave kose započinje sa zdravim vlasištem. Suvo i nadraženo vlasište koje se ljušti ne može proizvesti zdrave vlasi. Nezavisno od teksture kose, važi sledeće- što je vlasište zdravije, to je i kosa zdravija. Iako se vlasištu često ne daje dovoljno pažnje, o njemu treba brinuti na isti način kao što brinemo o svojoj koži, hidratacijom i hranjenjem prilikom svakog pranja. Vlasište se u sklopu rutine pranja kose može negovati pomoću maski i pilinga kako bi se uklonile mrtve površinske ćelije i kako bi mu se pružila hidratacija na isti način kao i prilikom nege kože lica. Od 2002. za potrebe nege normalne do suve kose kupci veruju šamponima i regeneratorima iz linije Amino Acid, koji sadrže jedinstvenu kombinaciju čistog kokosovog ulja, pšeničnih belančevina i aminokiselina.

Poznati britanski brend šminke ILLAMASQUA konačno je došao na naše tržište! Od juče je ILLAMASQUA dostupna i u Beogradu i Novom Sadu. Na radost ljudi iz makeup branše i ljubitelja kvalitetne šminke, organizovana je prezentacija brenda, u beogradskom klubu DIM. Predstavnici medija i veliki broj profesionalnih šminkera imali su priliku da vide proizvode koje nudi ova renomirana britanska kuća.  Potom je održao masterclass naš poznati šminker, Dragan Vurdelja, koji je prisutne bliže upoznao sa proizvodima i mogućnostima koje nudi ovaj izuzetno kvalitetan makeup brend. Počeci ovog brenda se vezuju za punk. Uprkos vremenu, promenama trendova, ovaj brend je zadržao svoj karakter, i kvalitet, koji ga svrstava među najbolje makeup brendove na svetu.

Uz kupovinu bilo koje Eucerin® anti-age kreme za lice, kao poklon vas očekuje atraktivni neseser sa mini pakovanjima  Eucerin® antiage krema za dnevnu i noćnu negu. Na pitanje da li vole zimu, većina ljudi odgovara:”Ne!”. Ali, kada ih podsetite da zima podrazumeva i niz praznika, kao i darivanja koja ih prate, njihov odgovor više nije isti. Kada je u pitanju naša koža, situacija je slična. Zbog oštrih vremenskih uslova, naša koža zimi “nije srećna”. Ali, ako joj tada posvetimo specijalnu pažnju, odgovoriće nam novim sjajem i blistavošću. Zahvaljujući tome i mi ćemo biti zadovoljniji odrazom koji svakodnevno vidimo u ogledalu. Specijalna pažnja, kada je u pitanju naša koža, pre svega podrazumeva da se dosledno pridržavamo redovne rutine nege.

Miris Luna Rossa Ocean je novi muški miris brenda Prada. Nastao je iz uverenja da uz pomoć tehnologije kao produžetka nas samih možemo preći sopstvene granice, zamisliti ono nezamislivo i otvoriti nove vidike. Priča iza mirisa Prada Luna Rossa usko je povezana sa prestižnom nagradom America’s Cup, najstarijim trofejom međunarodnog sporta i krunom sveta jedriličarstva: to je napeto takmičenje u kojem se udružuju tehnologija, veština i ljudska snaga, a pokreće ih sila prirode. Jedriličarska ekipa Luna Rossa iz Italije nastala je 1997. iz čiste strasti prema moru i jedrenju Patrizija Bertellija – izvršnog direktora Prada Grupe – koji je u rekordnom vremenu ustanovio Izazov za takmičenje America’s Cup 2000. godine.

Kiehl’s već dugi niz godina pruža podršku likovnim umetnicima zahvaljujući godišnjim prazničnim kampanjama osmišljenim u saradnji sa ilustratorima širom sveta. Kako bi se nastavila ova dugogodišnja tradicija, Kiehl’s povodom svoje 170. praznične sezone predstavlja proširenu kolekciju svojih najpopularnijih proizvoda za negu kože u razigranom, limitiranom izdanju osmišljenom u saradnji sa ilustratorkom Merilu For. U ovogodišnjem dizajnu For otelotvoruje neverovatnu energiju Njujorka i legendarnu četvrt Ist Vilidž pretvara u magično mesto iz snova prepuno raznih jedinstvenih likova u jeku prazničnog slavlja.