Lepa i zdrava koža važna nam je i u svim godinama. Ali, možda najvažnija, ili tačnije važna na poseban način, u tinejdžerskom periodu kada izgrađujemo svoje samopouzdanje.Nažalost, upravo tada, većina osoba bori se sa aknama. Upravo takvo iskustvo imala je i Ljubica, mlada dama koja je na sve načina pokušala da sakrije akne na licu zbog kojih se osećala loše, iako se bavi manekenskom profesijom za koju je lepota uslov. „Mislila sam da nisam dovoljno lepa. Šminka nije mogla da sakrije akne, samo je pravila još veći problem. Jednostavno nije bilo načina da to sakrijem. Najviše me je pogađalo što su svi primećivali i komentarisali moje lice. Zaista nije bilo prijatno, pogotovu u godinama kada je izgled za devojke jako važan,“ kaže Ljubica.

Globalna inicijativa brenda Giorgio Armani za čistu vodu ponovo potvrđuje njihovu posvećenost očuvanju voda dok klimatske promene vrše dodatni pritisak na to ključno prirodno bogatstvo. Zapanjujućih 90 % svih prirodnih katastrofa povezano je sa vodom. Sve češće i ekstremnije poplave zagađuju već ugrožene izvore vode i uništavaju postojeće vodene sisteme; duže suše isušuju izvore. Ljudi koji žive u siromaštvu posebno su ranjivi po pitanju ovog velikog uticaja klimatskih promena jer se oslanjaju na nestabilne vodene i sanitarne sisteme, slabiju zaštitu institucija i ograničen pristup finansijama. Danas više od dve milijarde ljudi živi u zemljama gde vlada velika nestašica pitke vode. Jedna od deset takvih osoba uopšte nema pristup čistoj vodi. Do 2025. pola svetske populacije živeće u područjima gde preti nestašica vode. Ljudima treba pouzdan sistem za vodosnabdevanje koji će raditi i u slučaju poplava, suša i prirodnih katastrofa. Kada imaju čistu vodu, ljudi mogu da se zaštite od bolesti, da idu u školu, da zarađuju za život i budu spremni na sve što budućnost nosi.

U čast Dana planete Zemlje YSL Beauty odaje počast vrtovima Ourika u području Atlas planina u Maroku. Ovaj inovativni projekat, koji je pokrenut 2013., razvijao se tokom godina pa tako danas broji nekoliko područja za uzgoj i botanička istraživanja. POZITIVAN UTICAJ NA BIORAZNOVRSNOST: VIŠE OD 200 VRSTA ZAJEDNO NA JEDNOM MESTU! Uređeni vrt je podeljen u tri zasebna područja. Prvo područje obuhvata 64 rastuća rasadnika na kojima se proizvode i beru biljke koje se upotrebljavaju u proizvodima brenda YSL Beauty. Drugo područje, nazvano „botanička zbirka”, služi kao probno područje za eksperimentisanje sa novim sastojcima. Na kraju, područje „baštine” odaje počast Yvesu Saint Laurentu i njegovoj strasti prema cveću uzgojem 12 ključnih biljaka i cvetova. Vrt se može pohvaliti sa više od 200 botaničkih vrsta, zajedno sa eksperimentalnim i posmatračkim laboratorijem, u svrhu nastavka istraživanja i inovacija za upotrebu u proizvodima brenda YSL Beauty.

Giorgio Armani predstavlja miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE, još intenzivniju i sofisticiraniju interpretaciju klasičnog ženskog mirisa koji predstavlja samopouzdanje i energiju. Emancipovana i slobodna, žena koja nosi Sì usuđuje se da prihvati svoju najintenzivniju stranu. Predstavljen 2013., Sì je kultni ženski miris marke Giorgio Armani, istovremeno senzualan i zavodljiv. Stapajući nezavisnost duha, sofisticiranost i vedrinu, miris Sì slavi hrabrost žena, podstičući ih da pišu sopstvena pravila i žive život punim plućima. Miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE predstavlja Cate Blanchett, glumica i dobitnica Oskara. U novoj kampanji za novine fotografa Toma Munroa, ona dočarava bezvremenost i modernost. SMEO MIRIS - Miris Sì EAU DE PARFUM INTENSE je orijentalan voćni chypre miris koji Giorgio Armani ženi daje samopouzdanje da istraži svoju najintenzivniju stranu. Kreirala ga je parfimer Julie Massé (MANE) koja je kreirala sve Sì mirise.

Priuštite sebi Eucerin® anti-age negu uz upotrebu rolera od rozenkvarca koji doprinosi efektima jedinstvenog Eucerin® holističkog dermo kozmetičkog pristupa i prija kako vašoj koži, tako i duhu i telu! Kada kažemo trenutak za sebe, mnogi od nas pod tim podrazumevaju meditaciju, čitanje ili popodnevni odmor... Mnogo je varijacija na ovu temu. Ali, svima je zajedničko da trenutak za sebe prepoznaju u momentima kada se bave negom. Taj momenat kada se pred ogledalom ili u miru svog doma posvećujemo nezi kože pripada samo nama i osim što doprinosi lepoti i zdravlju naše kože, podstiče dobro raspoloženje i podiže samopouzdanje, jer znamo da radimo nešto dobro za sebe. Da bi ti trenuci bili baš to što želimo da budu, veoma je važno da u toku nege upotrebljavamo efikasne preparate koji odgovaraju potrebama naše kože i pružaju joj ono što joj je potrebno, ali i da postupak nege bude prijatan.

Efekti anti-age nege uz upotrebu Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity kreme za ruke, specijalno osmišljene za zaštitu, hidrataciju i podmlađivanje ruku, vide se već nakon dve nedelje! Svi želimo da naše ruke budu negovane i lepe. Ali, to nije lako postići, jer je ovaj deo tela najviše izložen spoljnim uticajima, među kojima je i često pranje. Kada su zrele godine u pitanju, problem se dodatno komplikuje. Jer, naporedo sa kožom lica, vrata i dekoltea, tokom godina, stari i koža naših ruku. Zbog toga je sklonija isušivanju i pojavi hiperpigmentacija i češće postaje gruba na dodir. Prema iskustvu mnogih dama, posledice starenja kože ruku izvor su većeg nezadovoljstva nego kada je u pitanju koža drugih delova tela, čak i lica. Jer, ruke su stalno izložene i pogledima, a skoro da ne postoje tretmani koji starenje kože ovog dela tela mogu usporiti u onoj meri u kojoj to želimo, čak i ako ih uz to pažljivo negujemo svakog dana. Nova Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity krema istovremeno nudi rešenje za oba problema – nakon redovne upotrebe koža ruku je i adekvatno negovana i podmlađena.

U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova, Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „Caring together for a happier tomorrow“ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Lancôme svojim programom održivosti "Caring Together for a Happier Tomorrow" i tri dodatne aktivacije Bring the World to Bloom, Live Responsibly i Write  Her Future, veruje da zajedno gradimo srećniju budućnost za sve nas! Caring Together for a Happier Tomorrow Lancôme pokreće svoj globalni program U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova,  Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „  Caring together for a  happier tomorrow “ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Caring T ogether for a Happier Tomorrow " Danas, više nego ikad, potrebno je brinuti i negovati svet u kom živimo. Od svog osnivanja pre više od 85 godina, Lancôme se zalaže, prenosi svoju misiju brige i nege kao svoje temeljne vrednosti.

U današnjem svetu sreća je više od prolaznog osećaja. Sreća ima snagu da nas podigne na noge, da nam pomogne da prevladamo životne prepreke i ujedini nas u jedan, zajednički cilj kako bi svet učinila mestom nade. Uz La Vie est Belle Soleil Cristal, Lancôme vas poziva da probudite sreću u sebi i pronađete snagu u izražavanju vaše individualne lepote, i da podelite svetlo radosti sa svima oko vas. Ambasadorka Lancôme-ove kultne parfemske vode, Julia Roberts, predstavlja Blistavu Sreću za La Vie est Belle Soleil Cristal. Kada se ona nasmeši, nasmeši se ceo svet. Zarobljena u trenutku čiste sreće - njena bela haljina ističe njen blistavi ten, čiji blistavi odsjaji odjekuju krilima na bočici. Holografski sjaj pojačava sunčevu svetlost koja naglašava njenu prirodno blistavu lepotu. Nepotrebno je reći da je u ovoj kampanji prožetoj svetlošću prava zvezda sjajna žena čiji je osmeh dovoljan da obasja svet. Širimo sreću zajedno kako bismo stvorili bolje sutra. Obasjajte svet osmehom.

Od 25.02.2021. godine Armani/Privé je dostupan u Srbiji, u Sephora parfimerijama u Ušću i Galeriji. Visoka moda se temelji na savršenom kroju, umeću kreiranja i kreativnosti. Na isti način nastaju i mirisi Armani/Privé – sve kolekcije sadrže najprobranije sastojke. Svaki miris je uzbudljiva nova etapa na putovanju u Armanijev svet, prožet nadahnućem i senzibilnošću vrhunskog kreatora. Giorgio Armani  je prvobitno ove mirise zamislio kao poklon svojim prijateljima i voljenim osobama u znak pažnje. U podlozi je sasvim lična priča prožeta emocijama, nadahnućem, slobodom i intimnošću. Armani/Privé je sa velikim uspehom predstavljen široj javnosti, vremenom se razvio u projekat koji izuzetno verno predstavlja kreatorov mirisni i čulni svet. Kao neprikosnoveni majstor elegancije koji u radu koristi najfinije materijale, Giorgio Armani nesebično deli ono što voli, uz dašak lične snage i jednostavnosti. Mirisi se, poput kolekcija visoke mode Armani/Privé, temelje na jednostavnim linijama, izuzetnim komponentama i neizostavnim detaljima.

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 1. marta je otvorio vrata druge prodavnice u Beogradu, u tržnom centru Galerija Belgrade. Od otvaranja originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, Kiehl’s je postao svetski poznato ime u industriji nege kože, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Otvaranjem prve prodavnice u junu 2019. godine u tržnom centru Ada Mall, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda, a danas, nakon nepune 2 godine na tržištu, Kiehl's otvara drugu prodavnicu u Galeriji Belgrade. Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl'sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl's je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti.

SUŽAVA PORE, UBLAŽAVA PRVE BORE! Naučna istraživanja su pokazala da koža počinje da stari već u 20-tim, a iskustva potvrdila da su upravo ove godine prave za otpočinjanje anti-age nege. U duhu stare poslovice “lakše je sprečiti, nego lečiti”, uvođenje anti-age navika i nege u dnevnu rutinu u ovom dobu odlaže i usporava starenje kože! Ali, šta kada taj trenutak dođe, a vaša koža ima i druge izazove, poput proširenih pora, a osim toga joj je potrebna i pomoć u borbi protiv zagađenja prisutnog i u zatvorenim prostorijama u kojima dugo boravimo? Kako da joj pružite negu koja odgovara na sve njene potrebe? Vašu dilemu razrešava novi, ultra lagani Eucerin® serum specijalno formulisan za prvu anti-age negu kože! Redovna upotreba Eucerin®Hyaluron-Filler Skin Refining Seruma umanjiće fine, tanke bore, smanjiti vidljivost pora, zaštiti kožu od spoljašnjih i unutrašnjih faktora koji ugrožavaju njeno zdravlje i lepotu  i učiniti da vaša koža bude svilenkasta i meka, a ten izgleda zdravije.

Idôle je simbol moderne, savremene generacije neustrašivih i snažnih žena. Sledeći uspešno lansiranje Idôle mirisa, Lancôme doseže nove uspehe sa inovativnom maskarom, Lash Idôle sa trenutnim efektom podizanja trepavica sa neverovatnim volumenom. Decenija istraživanja i inovacije satkane u jednu moćnu, luksuznu maskaru, Lash Idôle. Nova maskara za podizanje trepavica koja pomera granice – svaka trepavica je definisana, naglašena i sa volumenom – do 24 sata nakon nanošenja. Ova maskara ne stvara grudvice već pruža volumen vašim trepavicama – više nećete morati razmišljati o veštačkim trepavicama. Pripremite se na trepavice kakve ste oduvek želeli! Samouverena i bez nametnutih pravila, Lash Idôle prkosi tradiciji i poziva na stvaranje sopstvene sudbine. Ona je slobodna, neustrašiva i nastoji da ostvari svoju definiciju sreće, uvek sa originalnim i nekonvencionalnim pristupom. Ko bolje predstavlja savremenu ženu od Lancôme ambasadorke Zendaye?