Kompanija Avon, kao društveno odgovorna kompanija koja neguje rodnu ravnopravnost u svim aspektima svog poslovanja, proglašena je za rodno najsenzitivniju kompaniju u Srbiji za 2023. godinu na sedamnaestoj dodeli nagrade Cvet uspeha za ženu zmaja i šestoj dodeli nagrade za rodno senzitivnu kompaniju u organizaciji Udruženja poslovnih žena Srbije. Priznanje Rodno najsenzitivnija kompanija dodeljuje se srednjim i velikim kompanijama koje u svom poslovanju primenjuju strategiju društveno odgovornog poslovanja, rukovode se principima Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena, primenjuju principe rodne ravnopravnosti i pružaju najbolji model uključivanja žena u lance snabdevanja.  U centru poslovanja kompanije Avon je žena, kako kroz poslovni model, proizvod tako i kroz humanitarne aktivnosti, a kompanija od svog postanka ulaže u osnaživanje, razvoj i motivaciju žena.

Dnevnom kremom SPF 30 Rose, sasvim je novo iskustvo! Ova krema ne samo da povećava elastičnost i čvrstinu kože, umanjuje bore i hiperpigmentacije, već tenu trenutno vraća blistavost i daje blago ružičasti, karakteristično mladalački,sjaj. Ispunjen, aktivan životni stil i lepota više nisu rezervisani samo za mladalačko doba. Dame u zrelim godinama, na javnoj sceni i u našoj okolini, u svojim pedesetim i šezdesetim izgledaju fantastično i žive maksimalno. Da bi tako izgledale i živele one koriste svoje iskustvo i odluke donose mudro. Čak i kada posumnjaju da su zbog godina postale „nevidljive“ i da je najbolji period njihovog života iza njih, pažljivo biraju samo ono što doprinosi da ostanu zdrave i osećaju se dobro u svojoj koži. Takav odnos imaju i prema nezi. One zahtevaju jedinstvenu, posebnu negu i biraju je vodeći računa o potrebama svoje kože, sastojcima i kredibilitetu brenda. Često, uz naučne dokaze, na njihove odluke utiče pre svega multifukcionalnost preparata i lično iskustvo. Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity linija, koja je od 2016. godine mnogim damama pomogla da svoju “jesen života” pretvore u “zlatnu jesen”, izlazi u susret svim njihovim potrebama, a sada nezi specijalno formulisanoj za zrelu kože daje i dodatu vrednost.

Još jedno nezaboravno finale dm makeup awards 2023. iznedrilo je novu zvezdu makeup neba sa 20.000 pratilaca u prenosu uživo. Treću godinu zaredom, kompanija dm drogerie markt organizovala je ovaj spektakularni događaj, pružajući priliku mladim i neafirmisanim šminkerima da zablistaju pred širokim auditorijumom. U ovogodišnjem finalu sedam najboljih takmičara dobilo je mogućnost da pokaže svoj talenat, uz podršku poznatih makeup artista u ulozi mentora, kao i domaćih zvezda. Ovogodišnja pobednica Sara Porčić, koja je osvojila prestižnu titulu nove dm makeup zvezde, dolazi iz Beograda i branila je boje brenda Maybelline uz mentorstvo Aleksandra Đikića. Njeno umeće i kreativnost osvojili su srca, ali i glasove publike i stručnog žirija koji su ove godine činili pevačica Sara Jovanović, voditeljka Biljana Obradović i influenserka Nađa Popivoda.

Bubuljice su, najblaže rečeno, iritantne. Svi koji ih imaju u toku puberteta ili kasnije, potvrđuju da se zbog njih osećaju loše. Svaki susret, posebno sa novim ljudima, za njih je stres, jer imaju utisak da su akne jedino što drugi vide na njihovom licu. Sa problemom akni suočava se 95% adolescenata i 40% odraslih, a iskustva pokazuju da se ovaj problem, čak i uz podršku dermatologa, ne može rešiti brzo ili kako se to kaže “Dok izbrojiš do tri”. Da stvari budu još gore, osobe koje se suočavaju sa bubuljicama najčešće ne uvide na vreme da se iza ovog problema krije još uporniji–fleke od akni. Tamne fleke, koje se pojavljuju kod jedne od dve osobe čija koža je sklona bubuljicama, iznenade ih i razočaraju, jer ostaju i nakon što bubuljice prođu. Rešenje ovog problema, na sreću, postoji. U pitanju je Eucerin®DermoPURE rutina nege od tri koraka koja pobedu nad aknama čini konačnom, jer daje rezultate koji se očigledno vide na vašem licu! Prvi korak ove rutine je ČIŠĆENJE.

Svako od nas najbolje oseća potrebe svoje kože, a posebno lako prepoznamo kada naša koža postane osetljiva i suva jer ovo stanje kože manifestuje se nizom neprijatnih simptoma. Neki od prvih su zatezanje i smanjenje elastičnosti, a nakon toga dolazi peckanje i perutanje. Kada je koža izrazito suva simptomi se pojačavaju i postaju još neprijatniji –koža počinje da svrbi, gruba je na dodir, čak i puca, pa se na tim mestima mogu stvoriti i bolne rane. Opšte je poznato, a verovatno ste to i sami primetili, da se ovi simptomi pojavljuju ili pojačavaju tokom jesenjih i zimskih meseci. Uzrok tome su spoljni faktori - hladnoća, kao i suv i topao vazduh u klimatizovanim prostorijama. Oni deluju na gubitak lipida koji se nalaze u površinskim slojevima kože, zbog čega koža brže gubi vodu i postaje suva. Ali, uzroci nastanka suve kože mogu biti i unutrašnji, i to urođeni ili stečeni u sklopu različitih dermatoloških ili metaboličkih oboljenja, poput atopijskog dermatitisa ili dijabetesa. Koža može postatati suva ili veoma suva i zbog različitih medicinskih ili kozmetičkih tretmana i neadekvatne nege. 

Priču o tome koliko je važno da nakon celog dana uklonimo šminku s lica znamo svi. Druga stvar je što smo ponekad lenje i moramo sebe da nateramo da odradimo tu nužnu svakodnevnu higijenu. No, ono što nam ovaj zadatak definitivno olakšava jesu efikasni proizvodi koji znaju šta je našoj koži potrebno. NIVEA vam nudi praktično rešenje uz novu generaciju micelarnih voda koje će zahvaljujući kombinaciji moćnih micela i nežnih amino-kiselina vašoj koži pružiti više od samog čišćenja. Ne samo da uz nekoliko nežnih poteza, bez trljanja, skidaju svaki trag tvrdokorne šminke s očiju i lica, već i čiste, toniraju i istovremeno hidriraju! Jako efikasne, a  ujedno veoma nežne – amino-kiseline su sastavni deo naše kože i upravo zato su njen idealni oslonac koji joj pruža otpornost i pomaže u održavanju njenog zdravlja. Zahvaljujući micelarnoj tehnologiji, deluju kao proizvod za čišćenje lica, tonik i proizvod za uklanjanje šminke. Bilo da želite da uklonite nečistoću nakupljenu tokom dana ili da skinete šminku, NIVEA micelarne vode uvek su spremne da obave svoj zadatak.

Da li ste znali da koža sklona mitiserima i bubuljicama može biti masna, a dehidrirana? Da li znate da se tamne fleke koje ostaju nakon akni mogu umanjiti preparatima koji deluju na istom principu kao oni namenjeni tretmanu fleka od sunca? Eucerin® mesec masne kože je pravi momenat da se o ovim i drugim detaljima adekvatne nege masne kože sklone bubuljicama informišete u Eucerin® partner apotekama i na sajtu eucerin.rs. Takođe, u toku ovog meseca pri kupovinu svih preparata iz Eucerin®DermoPURE linije, specijalno formulisane za negu masne kože sklone aknama, možete ostvariti popust od 20%. Akne prouzrokuju neprijatne emocionalne doživljaje i pad samopouzdanja, a pravovremena i tačna infomacija veoma je bitna u borbi protiv ovih problema kože. Zato se, u većini slučajeva, osobama koje ih imaju savetuje da se obrate dermatologu. U zavisnosti od težine stanja, osobe sa masnom kožom sklonom aknama mogu koristiti preparate za čišćenje i negu, a može im biti propisana i medicinski terapija, koja kao neželjeno dejstvo često ima isušivanje kože.

Blistava koža i ujednačen ten doživljavaju se kao znak zdravlja i kvalitetnog života i izvor su samopouzdanja. Upravo zato, kada je izgled kože u pitanju, većina žena slaže se da im “toliko” ne smetaju bore, koliko hiperpigmentacije, to jest fleke na licu koje čine ten neujednačenim, umorni izgled kože i tamni kolutovi oko očiju. U susret ovim potrebama, Eucerin®Anti-pigment linija, već dokazano efikasna u borbi protiv fleka, sada je upotpunjena novim preparatima, koji donose revolucionarna rešenja za više blistavosti, a manje fleka. Upoznajte i svojoj Eucerin®Anti-pigment rutini dodajte Eucerin®Anti-Pigment Skin Perfecting Serum, zahvaljujući kojem vam za savršen selfi više neće biti potrebni filteri. Samo jedna kap ovog seruma ujutru i uveče, umanjuje fleke i daje koži 100% blistaviji izgled! Eucerin®Anti-Pigment Skin Perfecting Serum, sadrži Eucerin® patentirani Thiamidol®, ali i hijaluronsku kiselinu i glicerin, koji dubinski vlaže i neguju kožu. Ultra lagana tekstura sa kristalnom tehnologijom, lako se nanosi i brzo upija, ima blago mirisnu notu i nudi vrhunski osećaj na koži. Prvi rezultati upotrebe Eucerin®Anti-Pigment Skin Perfecting seruma vidljivi su već posle dve nedelje, a kombinovana upotreba sa Eucerin®Anti-Pigment dnevnim kremama sa SPF 30 povećava efikasnost ovih preparata dva i po puta!

Ne baš slučajno, restoran The View rooftop na sedmom spratu hotela Crystal, bio je sinoć mesto okupljanja influensera, dizajnera i brojnih predstavnika medija. Restoran je poznat po svom panoramskom pogledu koji se proteže na ceo grad i najlepši je kada ga obasja mnoštvo zvezda i srebrni Mesec, i upravo je zato izabran za promociju Avonovog Far Away Beyond the Moon parfema koju je ova kompanija organizovala sa magazinom Elle. Zvanice su mogle da uživaju u pogledu na Super Mesec koji je bliže Zemlji, zbog čega astrolozi kažu da svi jače osećamo njegove efekte. Svi prisutni su mogli i da osete taj talas snažne energije, a za različita pitanja na raspolaganju je bio i specijalni gost astrolog. Celokupna atmosfera tokom i nakon večere odisala je mističnom elegancijom, a pre neformalnog dela prisutnima se obratila Milica Savinšek, Advertising, PR, SoMe and CSR Lead, koja je objasnila kako zanesenjaci  i svetski stručnjaci iz kuće Avon doživljavaju miris mesečine: „Hajde da se udaljimo malo, tačnije 384.400 km od Zemlje, dok vam približavamo magiju mesečine koju je Avon uspeo da zarobi u bočici.

Mitiseri i bubuljice su čest problem koji nije rezervisan samo za tinejdžersko doba. Statistika kaže da se sa ovim problemom suočava čak 95% adolescenta i 40% osoba u zrelom dobu. Osobe čija je koža sklona mitiserima i bubuljicama najčešće osećaju kao da se to dešava samo njima i zbog toga prolaze mnoge emocionalne izazove. Njihovu situaciju dodatno otežava takozvani “bumerang efekat” koji se dešava na kraju ili nakon leta, kada se stanje kože, koja je tokom leta na prvi pogled izgledala lepše nego inače, pogoršava. Zašto se to dešava? Kombinacija sunca i morske vode isušuje kožu pa izgleda manje masna i lepše izgleda. Ali, taj utisak je jednokratan. Da bi se zaštitila od štetnog sunčevog zračenja koža zadebljava, a so i znoj dodatno začepljavaju pore. To stvara pogodno okruženje za razvoj mitisera i bubuljica. Povrh svega, ožiljci od akni pod uticajem sunca tamne, pa na licu i kada prođe upalni proces ostaju tamne fleke.

Zahvaljujući kampanjama o važnosti zaštite od sunca, izraz SPF danas je postao opštepoznata oznaka za odgovorno ponašanje na suncu. Preparati sa visokim SPF zato su neizostavni deo našeg spiska za kupovinu posebno kada se spremamo za letovanje. Ali, mnogi od nas i dalje nisu sigurni kako da izaberu adekvatne preparate za zaštitu od sunca. U tom smislu mogu vam pomoći sledeći kriterijumi. Preparat za zaštitu od sunca trebalo bi da: Obezbeđuje superiornu zaštitu od sunca, Odgovara tipu ili potrebama vaše kože i Bude jednostavan za upotrebu i uklapa se u vaš stil života. Zašto kažemo superiorna zaštita od sunca, a ne samo zaštita od sunca? Zato što su novija naučna saznanja pokazala da negativne posledice na našu kožu osim UVB i UVA zraka, ima i vidljiva svetlost visoke energije, poznata pod skraćenicom HEVIS (High Energy Visible Light). Ova svetlost, koja se naziva i plava, utiče na brže starenje kože i pojavu fleka, tako što utiče na nastanak slobodnih radikala koji izazivaju oksidativni stres. Posledica ovog dejstva je razgradnja kolagena i elastina koji koži daju punoću i mladalački izgled.

Kao vodeći brend za negu kože s više od 140 godina iskustva, Beiersdorf je oduvek imao za cilj da učini vašu kožu lepom i zdravom. Ipak, znamo da zdrava koža može da napreduje samo u zdravoj okolini. Zato u ovoj godini posebnu pažnju posvećujemo osvešćivanju važnosti učestvovanja u projektima koji imaju pozitivan uticaj na lokalne zajednice i društvo u celini. Imajući to na umu, organizovali smo prvi volonterski dan – Care Beyond Skin day. Cilj globalnog Beiersdorf CBS dana je dati merljiv i pozitivan doprinos okolini i društvu. Kao jedna od najvećih svetskih firmi za negu kože, Beiersdorf prepoznaje svoju ulogu u borbi protiv klimatskih promena i upravo je zato osmislio svoj program održivosti CARE BEYOND SKIN kao deo korporativne strategije C.A.R.E.+ za postizanje konkurentnog održivog rasta. Od maja do jula 2023, više od 20.000 zaposlenih Beiersdorfa i Eucerina iz celog sveta imalo je priliku da posveti jedan radni dan zajedničkoj inicijativi za dobrobit društva, a hvale vrednim akcijama priključili su se i radnici iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.