Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatim nasleđem u industriji parfema, odjeknuli su i učini miris omiljenim brojnim ženama. Bio je to miris sreće. Priča o uspehu parfemske vode La Vie est Belle prevazilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najlepšem uverenju koje Lancôme želi da podeli sa svetom: Život je lep. Deset godina kasnije, kada slavimo rođendan našeg legendarnog mirisa, vreme je da razmotrimo njegov značaj u današnjem svetu. Šta nas čini srećnim, a šta nas sprečava u tome? Ovu godišnjicu 2022. godine obežavamo i početkom novog razdoblja za Lancôme kao mirisni brend. Naša kultna parfemska voda po prvi put nudi mogućnosti dopune. Istraživanje „Stanje sreće u 2022.” koje IPSOS sprovodi za Lancôme.
Od samog osnivanja 2012. godine, uspeh ovog kultnog mirisa brenda Lancôme utemeljen je na savremenoj viziji sreće. Ta misija je u skladu s nasleđem osnivača kuće, Armanda Petitjeana, koji se uvek oslanjao na pažljivo posmatranje sveta koji ga okružuje kako bi proizvodi koje stvara išli u korak s vremenom. S ciljem obeležavanja 10. godišnjice mirisa La Vie Est Belle i njegove nove reklamne kampanje, Lancôme proširuje svoju viziju kroz saradnju s institutom za istraživanja tržišta IPSOS u istraživanju o sreći. Ispitivanje je sprovedeno na reprezentativnim uzorcima od 1000 ljudi od 16 i više godina iz ukupno 7 zemalja u Evropi (Francuska, Italija, Španija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nemačka) kao i u Severnoj i Južnoj Americi (SAD, Brazil), a 3 najvažnija rezultata ovog istraživanja omogućila su brendu Lancôme da unapredi poruku koju ovaj miris šalje.
Osećaj sreće sada i ovde: lakše reći nego učiniti. Od 10 ispitanika 4 je izjavilo da su tokom protekle nedelje zaista rekli ili pomislili da je život lep, a jedna trećina izjavila je da su generalno bili srećni. Međutim, gotovo polovina ispitanika smatra da ne mogu uživati u sadašnjem trenutku u dovoljnoj meri. Zbog toga mnogo njih smatra da su već proživeli svoje najsrećnije razdoblje. Suprotno od ovih setnih misli, poruka brenda Lancôme koja glasi: „Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što treba da učinite je da zakoračite.” poziva ljude da u potpunosti iskoriste neposrednu sreću koju sadašnjost nudi.
2022.: miris La Vie Est Belle sutrašnjice: danas preduzimamo konkretne korake za srećniju budućnost
Mogućnost ponovnog punjenja i obnovljivi sastojci: La Vie est Belle simbolizuje pristup brenda Lancôme prema održivom luksuzu i otkriva novu, ekološki prihvatljivu verziju koja se može iznova dopunjavati.
Posvećenost detaljima i inovativnost u razvoju sirovina za ovaj miris omogućili su upotrebu sastojaka iz održivih izvora. Na primer, pačuli, koji je glavni sastojak mirisa La Vie Est Belle dobija se iz održivog izvora na Baliju. Baš svi sastojci formule mirisa La Vie Est Belle su u skladu sa predanošću brenda prema delovanju kojim se više čuvaju biološka raznolikost i okolina.
Nastojanja brenda Lancôme odražavaju se kroz bočicu: brend je smanjio upotrebu stakla za 13%, a istovremeno nije bilo potrebno promeniti prepoznatljivi izgled bočice. Svake godine će se uštedeti milion bočica, odnosno 223 tone stakla. Na sličan način će se smanjiti ekološki otisak spoljašnjeg pakovanja i uštedeti 15 tona kartona godišnje. Prepoznatljiva bočica može se reciklirati i iznova dopunjavati. Na ovaj način ljubiteljima mirisa La Vie Est Belle omogućava se da na konkretan način svakodnevno učestvuju u ovoj misiji kojom će se uštedeti 50% stakla, 46% kartona, 46% plastike i 66% metala.*
I na kraju, „krila” na čepu bočice takođe su prošla kroz proces transformacije. Izrađena su od luksuznijih i otpornijih materijala i zrače blistavim sjajem više nego ikad ranije.
Iris, nota od posebnog značaja
Suštinu mirisa La Vie est Belle čini iris, koji je zbog svojih posebnih mirisnih svojstava jedan od najcenjenijih sastojaka u proizvodnji parfema. Francuski cvet Iris pallida, koji za Lancôme dolazi u čvršćem obliku, širi miris svojih latica od cvetnih i drvenastih nota do puderaste note aldehida i ljubičice. Ova složenost mirisa proizlazi iz neverovatnog putovanja od polja do kreativne laboratorije.
Upravo ispod površine tla, u rizomu, podzemnom stablu koja se grana iz korena, cvet irisa čuva svoje najdragocenije mirisne note. Za prikupljanje je potrebno mnogo strpljenja jer se rizomi mogu brati tek 2 do 3 godine nakon sadnje. Nakon što se skladište, mogu biti potrebne dodatne 3 do 4 godine da se osuše kako bi u potpunosti ispustili svoj prepoznatljivi miris.
Julia. Osmeh prepun sreće.
Julia Roberts više je od lica koje predstavlja legendarni miris brenda Lancôme; ona ga u potpunosti otelovljava, a pokreću je iste vrednosti koje se neguju u sklopu ove inicijative za sreću. Hemija između mirisa La Vie Est Belle i njegove muze prevazilazi sam osmeh. Autentična i iskrena, Julia Roberts izgradila je karijeru u skladu sa sopstvenim standardima. Kao priznata glumica, ponosna majka i posvećena filantropkinja, Julia Roberts podstiče osećaj sreće kod sebe, ali i ostalih. Njena saradnja s brendom Lancôme još od 2010. godine temelji se upravo na tome.
Sreću od lepote deli samo jedan korak. To je misao vodilja brenda Lancôme od samih početaka, a Julia Roberts njeno je otelovljenje. U pravom smislu reči. „Zaista verujem da je za lepotu ključno da budemo srećni u životu. Mislim da je sreća jedna od najočitijih emocija kod ljudi: sviđalo vam se to ili ne, na licu, u pogledu i u stavu se vidi kako živite svoj život. Mislim da je to ključ za lepotu. Zaista, šarmantnost osmeha funkcioniše samo ako on odražava iskrenu sreću.”