NUTRIextra - Izvanredno ulje za suvu kožu!
U liniji proizvoda za negu tela NUTRIextra sada je dostupan nov, jedinstven proizvod, koji spaja užitak suvog ulja i osećaj prijatnosti pri nezi kože - NUTRIextra izvanredno ulje. Izuzetna nega i užitak za lice, telo i kosu uhvaćeni su u formuli NUTRIextra izvanrednog ulja bez silikona, obogaćenog sa devet ulja prirodnog porekla.

Da li ste spremni za bezbrižno uživanje na Suncu?
Od 3. maja do isteka zaliha u ovlašćenim Vichy apotekama u toku je edukativna akcija o značaju pravilne zaštite kože od sunca. Pozivamo Vas da u apoteci potražite besplatne edukativne brošure i uzorke proizvoda iz linije Capital Soleil za odrasle i decu, primerene svim tipovima kože. Uživajte u sunčanim vikendima zaštićeni od negativnih uticaja UV-zraka!

April 2012. – Laboratorije Vichy još od 1993. godine razvijaju liniju proizvoda za zaštitu od sunca Capital Soleil, sa inovativnim formulama i teksturama, pogodnu za sve tipove kože, čak i za najosetljiviju. Novi Capital Soleil Dry Touch emulzija za lice sa mat efektom i zaštitnim faktorom SPF 50, spaja jedinstvenu delotvornost kreme za zaštitu od sunca sa prijatnom teksturom dnevne nege za lice.

Novi Taft Looks V12 Power Speed Gel  Daje moć muškim frizurama pomoću V12 turbo formule
Muškarci su se oduvek divili brzim kolima i brzom životu. Od sportskih automobila do aviona, moćni motori imaju izuzetan uticaj na muškarce koji vole da žive u brzoj traci. Korišćeni u moto-sportovima, turbo motori V12 u obliku slova V imaju 12 moćnih cilindara koji garantuju impresivne performanse. Inspirisan njima, Taft Looks iz Schwarzkopf-a, stvorio je potpuno novi trovremenski gel za kosu – Taft Looks V12 Power Speed Gel koji muškim frizurama donosi isti moćni učinak – pomoću snage V12, za najčvršći Taft izgled ikada i super kratko vreme sušenja.

Novo od Fa Maksimalne performanse na najprirodniji način
Kada žele da izgledaju lepo i da se osećaju dobro, dame se danas sve češće okreću proizvodima čije formule sadrže prirodne sastojke. Više od 50 odsto potrošača aktivno traži prirodne proizvode, dok devet od deset žena želi da izgleda prirodno. Zbog toga je Fa dizajnirao inovativnu Fa Natural liniju za negu tela – koja kombinuje maksimalne performanse sa prirodnim sastojcima i pomaže damama da se osećaju i izgledaju prirodno lepo. 

Syoss ProNature boje profesionalnog kvaliteta za prirodan izgled bojene kose
Kompanija Henkel predstavila je Syoss ProNature liniju za bojenje kose. Novi Syoss ProNature je prvi proizvod Syoss-a za trajno bojenje kose sa nižim sadržajem amonijaka, dostupan u 12 nijansi. Ova linija sadrži kremu za bojenje visokog učinka koja neguje kosu, dok  balsam obogaćen esencijama ginka i aloja vere, dobijenih prirodnim putem štiti i neguje kosu iznutra, pružajući joj prirodan i zdrav izgled.

Promocija magazina Spa & Wellness
U prelepom ambijentu Delta Citiya održana je prva promocija časopisa Spa & Wellness.

Nova Schwarzkopf internet stranica
Već generacijama, Schwarzkopf nudi stručne savete i ideje svima koji vode računa o svojoj kosi. U doba internet revolucije, Schwarzkopf lansira digitalni izgled 21-og veka na sasvim novoj internet stranici u Srbiji koja stavlja korisnika u sam centar.

Katarina Radivojevć zaštitno lice Avon Solutions linije
Prirodna lepota i harizma jedne od naših najpoznatijih i najuspešnijih mladih glumica, Katarine Radivojević, učinili su je jedinim pravim izborom za zaštitno lice kozmetičkog giganta, kompanije Avon i najnovije Avon Solutions linije proizvoda za negu kože.

PERIKE - PRODAJA PERIKA!
Salon za prodaju PERIKA postoji već 12 godina i nalazi se u NOVOM SADU  a od meseca  AVGUSTA 2011 godine otvorena je prodavnica i u Novom Beogradu (YU Biznis centar).
U Zemunu je prodavnica zatvorena!

Nega kože tokom zime
Tokom zimskih hladnih i vetrovitih dana naša koža je izložena negativnim vremenskim uslovima, koji mogu dovesti do njenog isušivanja, ljuspanja, pucanja i iritacije. Zato je u zimskom periodu neophodna dodatna i pravilna nega kože kako bismo je održali vlažnom, mekom i glatkom.

Kako šminka može da utiče na karijeru?
Žene koje preteruju sa šminkom ostavljaju utisak nepouzdanih, neprofesionalnih i neiskrenih osoba, otkriva novo istraživanje.

Nauka je konačno potvrdila neke činjenice o šminkanju koje mnoge žene već znaju. Istraživanje naučnika sa Harvarda otkriva da količina kozmetičkih proizvoda na ženinom licu igra veliku ulogu u utisku koji ostavlja na druge ljude, piše Dejli mejl.