„Vođeni potrebama naših potrošača oduvek smo se trudili da idemo u korak sa svetskim trendovima i kontinuirano unapređujemo svoje proizvode, održavajući vrhunski kvalitet. Najnovija linija, Syoss ProNature, najbolji je dokaz toga. Razvijena u saradnji sa frizerima i stručnjacima za bojenje kose, novi Syoss za trajno bojenje kose sa nižim sadržajem amonijaka, kreiran je sa željom da damama pružimo nešto potpuno novo i jedinstveno“, rekla je Verica Petrović, Brend menadžer sektora Kozmetika kompanije Henkel.
„Sve više žena želi blage sastojke za prirodan izgled bojene kose i dugotrajni intenzitet boje. U skladu sa tim, one se vode prirodnim sastojcima u odabiru proizvoda za bojenje kose, kako bi dobile garantovan sjaj i raskošnu boju kao iz salona. Nova Syoss ProNature linija idealna je za upotrebu kod kuće i zahvaljujući njoj, sada svaka dama u svom domu može postići intenzivan prirodan izgled bojene kose koja sija, po izuzetno pristupačnoj ceni“ rekla je Ivana Ljubić, profesionalna frizerka.
Nova, jedinstvena Syoss ProNature linija boja za kosu profesionalnog kvaliteta, dostupna je u nijansama od hladno svetlo plave do tamne mahagoni i crne, pokriva sede, a kosi pruža prirodan i veličanstven izgled i dugotrajnu boju.
Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom sveta u tri oblasti: Detergenti i kućna hemija, Kozmetika i Adhezivi Tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zapošljava oko 47.000 ljudi, a u fiskalnoj 2011. godini ostvario je prodaju od 15,61 milijardi evra i operativni profit od 2,03 milijarde evra. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u nemačkom indeksu DAX a kompanija je prema magazinu „Fortune“ među 500 najvećih globalnih kompanija.