Kao vodeći brend za negu kože s više od 140 godina iskustva, Beiersdorf je oduvek imao za cilj da učini vašu kožu lepom i zdravom. Ipak, znamo da zdrava koža može da napreduje samo u zdravoj okolini. Zato u ovoj godini posebnu pažnju posvećujemo osvešćivanju važnosti učestvovanja u projektima koji imaju pozitivan uticaj na lokalne zajednice i društvo u celini. Imajući to na umu, organizovali smo prvi volonterski dan – Care Beyond Skin day. Cilj globalnog Beiersdorf CBS dana je dati merljiv i pozitivan doprinos okolini i društvu. Kao jedna od najvećih svetskih firmi za negu kože, Beiersdorf prepoznaje svoju ulogu u borbi protiv klimatskih promena i upravo je zato osmislio svoj program održivosti CARE BEYOND SKIN kao deo korporativne strategije C.A.R.E.+ za postizanje konkurentnog održivog rasta. Od maja do jula 2023, više od 20.000 zaposlenih Beiersdorfa i Eucerina iz celog sveta imalo je priliku da posveti jedan radni dan zajedničkoj inicijativi za dobrobit društva, a hvale vrednim akcijama priključili su se i radnici iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.
Care Beyond Skin dan na lokalnom nivou, u Srbiji, obeležili smo čišćenjem Fruške gore, nacionalnog parka koji je idealno mesto za sve koji vole da istražuju prirodu i uživaju u svežem planinskom vazduhu. S druge strane, zaposleni u Sloveniji su organizovali Care Beyond Skin dan u predivnoj Botaničkoj bašti gde su brojni zaposleni pomogli oko ulepšavanja i bavili se sađenjem i presađivanjem raznovrsnog bilja i cveća.
U Zagrebu, CBS dan održao se u Parku prirode Medvednica, tačnije u zoni Bliznec. To je prostor u kojem se prirodne i kulturno-istorijske vrednosti međusobno prepliću, a upravo je ta planina već dugo godina – izvor života. Naši zaposleni odradili su veliku ekološku akciju s ciljem da ukažu na to koliko je važno da ono što nam je priroda dala održimo čistim. Rezultat akcije je očišćen parking, šumski put interpretativne šetnje, kao i Bliznec put za osobe s invaliditetom.
„Ponosni smo na vredne i marljive zaposlene koji su pokazali solidarnost i dobru organizaciju, a sigurni smo da je ovo tek savršen početak velikog, za prirodu i društvo vrednog projekta“, izjavila je Sonja Ungewitter, GM Adriatic Region.
Glavni cilj firme Beiersdorf je smanjena emisija gasova staklene bašte za 30 odsto u apsolutnom iznosu do 2025. godine (u odnosu na 2018. godinu). Zahvaljujući intenzivnoj saradnji s dobavljačima, naporno se radi na smanjenju emisija CO2 tokom čitavog lanca,
što uključuje promene u proizvodima – kako na formuli, tako i na pakovanjima – što je takođe veliki izazov.
„Srećni smo što možemo da podelimo da smo krajem 2022. u Beiersdorfu uspeli da smanjimo svoju emisiju ugljen-dioksida i ostalih komponenata baziranih na ugljeniku za 17 odsto u apsolutnom iznosu (u odnosu na 2018. godinu) – uprkos poslovnom rastu. Ovo nas postavlja na pravi put ka postizanju našeg klimatskog cilja do 2025. godine. Na lokalnom nivou, u samo jednoj godini (2020. u odnosu na 2021. godinu) u jadranskom regionu imamo 19,5 odsto smanjenu emisiju CO2 iz saobraćaja. Osim toga, dobili smo i ocenu 'Trostruki A' od CDP-a, najvišu moguću ocenu za bezbednost klime, šuma i vode koja može da se dobije“, poručila je Sonja Ungewitter, GM Adriatic Region.
Sa svojom C.A.R.E.+ poslovnom strategijom firma sledi višegodišnji investicioni program usmeren na konkurentan održiv rast. Program je u skladu s ambicioznim planom održivosti s kojim Beiersdorf stvara jasnu dodatu vrednost za potrošače, društvo i okolinu.