Hemičari kompanije Kiehl’s poznati su po tome da pomeraju granice sastojaka. Uzmimo na primer avokado. Kiehl’s već godinama veruje u potencijal avokada, a njegove blagodeti primenjujemo još od 2001., kada je lansiran tretman za oči Creamy Eye Treatment with Avocado. Danas Kiehl’s ponosno predstavlja najnoviju formulu iz svojih laboratorija, NOVU masku Avocado Nourishing Hydration Mask. U formuli primenjujemo omiljenu superhranu kako bismo vam pružili bogatu obnovu i dubinski hidrirajući tretman koji će osvežiti vašu kožu u svega nekoliko minuta. Čak 91,7 % ispitanica potvrdilo je glatkoću kože odmah nakon upotrebe. Inovativna kremasta tekstura maske oponaša teksturu ovog voća i pruža osećaj prijatnosti i raskošnosti na koži.
Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.
Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.
Još članaka...
- BLISTAV I UJEDNAČEN TEN I NAKON LETA!
- EUCERIN ANTIGE NEGA SADA SA VISOKOM ZAŠTITOM OD SUNCA!
- BIOTHERM SKIN OXYGEN
- Lancôme i YSL noviteti
- MAKSIMALNO NEŽNA, MEKA I LEPA KOŽA
- HELIOCARE - kako se najbolje zastititi od sunca?
- Popust od 20 % na sve Eucerin® preparate za zaštitu od sunca
- EUCERIN - ISKORISTITE LETO I SPECIJALNU PONUDU!
- Otkrijte snagu intenzivne hidratacije NIVEA mleka za telo
- Novi, digitalni Eucerin® Program lojalnosti „Put lepote“
- EDUKACIJE U ŠKOLAMA O ODGOVORNOM PONAŠANJU NA SUNCU
- MediGroup tradicionalno podržao kampanju „Euromelanoma dan“