Our version of “pretty" has always been PRETTY DIFFERENT
Upoznajte globalne ambasadore brenda Urban Decay CL, Ezra Miller, Joey King, Karol G i Lizzo podižu stvari na novi nivo  kampanjom „Pretty Different”...Urban Decay je revolucionaran cruelty free beauty brend koji od svog lansiranja 1996. veruje u različitost. U inicijalnom saopštenju za medije stoji da su proizvodi namenjeni „za oči, nokte, usne i kožu devojaka i mladića koji žele da promene poimanje lepote i da joj daju lični pečat”, čime su pokrenuli misiju brenda da dovede status quo u pitanje, pritom podsećajući ljude da je dekorativna kozmetika za svakoga i da bi ona uvek trebala da bude zabavna, neukroćena i neočekivana. Urban Decay nastavlja da odbacuje jednoličnost koja je prisutna u industriji lepote pokretanjem „Pretty Different” manifesta koji slavi potpunu individualnost bez kompromisa. Jedna od takvih kolekcija - Sparkle Out Loud je već dostupna u Sephora parfimerijama u shopping centrima Ušće, Delta City i Big Fashion.

LANCÔME PREDSTAVLJA IDÔLE

Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.

Kiehl's otvorio svoja prva vrata u Srbiji!

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.

Nova kolecija Farmasi tečnih mat karmina „The Nudes“
U prijatnoj atmosferi beogradskog restorana „Magaza“ održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa „The Nudes“ kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi brenda. Nova linija mat tečnih karmina inspirisana je lepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspešnih i lepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu celinu. Neutralne nijanse naziva Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident se uklapaju u stil svake žene, zaključak je i modnih i beauty blogerki Dunje Petrović i Jelene Krulj koje su prve u Srbiji testirale novu paletu karmina. One su istakle da su postojanost boje uz prijatnu mekoću usana najveće prednosti novih mat ruževa.

SPECIJALNA IZNENAĐENJA ZA LADY WEEKEND 2019
02. i 03. marta, u TC „Delta City“ počinje „Lady weekend“- manifestacija u potpunosti posvećena damama. Uz besplatan ulaz za sve posetioce, tokom oba dana, od 10 do 22 časa organizatori najavljuju pravo uživanje za pripadnice lepšeg pola. Na Lady weekendu biće oko 36 izlagača, koji će predstaviti širok spektar proizvoda: razne kozmetičke preperate, kreme, maske, aparate za depilaciju, mlečne i voćne napitke, zatim nakit za sveku priliku, razne vrste zdrave hrane i drugih zanimljivih sitnica i brendova interesantnih svakoj ženi...Takođe, veliki broj izlagača organizovaće kreativne radionice u kojima će dame naučiti i saznati dosta toga novog iz raznih oblasti o pravilnoj ishrani i nezi svake savremene žene.

Lancome i Armani noviteti- uskoro u parfimerijama
Sa zadovoljstvom vam predstavljamo novitete koji ce se uskoro naci u parfimerijama. U kampanji za La vie est belle en rose, čiji je vizuelni dizajn osmislio fotograf Alexi Lubomirski, Julia Roberts vas poziva da stvari posmatrate iz drugačijeg ugla. Otelotvorujući prepoznatljive vrednosti koje predstavljaju samu osnovu mirisa, Julia svakodnevnici daje dašak čarolije jednostavnim gestom ili osmehom. Reč je o odi sreći u obliku univerzalne poruke koja će snažno privući svaku ženu. Sì Fiori Eau de Parfum kreirala je Julie Massé (MANE), reinterpretirajući originalni chypre dodavanjem  note nerolija, opojnog mediteranskog belog cveta koji ga otvara i čini još raskošnijim. Gornje note iskričave zelene mandarine i energične crne ribizle, prepoznatljivog sastojka svih mirisa linije Sì, stopljene sa baznim notama vanile i belog mošusa daju gracioznu kombinaciju koja je istovremeno jednostavna i kompleksna – baš poput cveta koji je poslužio kao nadahnuće.

YLS BLACK OPIUM EAU DE PARFUM INTENSE
Upečatljiviji, odvažniji, neopisivo senzualnog intenziteta, Black Opium Eau de Parfum Intense inovativna je interpretacija noći u svoj njenoj lepoti, veličanstvenosti i tajnovitosti. Za novo poglavlje priče o Black Opium-u i novu avanturu propraćenu neodoljivim mirisom kafe, kreatori parfema Nathalie Lorson, Marie Salamagne, Honorine Blanc i Olivier Cresp pronašli su inspiraciju u esenciji plavog absenta. U kombinaciji sa anisom i slatkastim plavim boysenberryjem čini gornju notu parfema Black Opium Eau de Parfum Intense. Ovaj neodoljiv i neobičan miris budi znatiželju i privlači poput magneta svojom intrigantnom intenzivnošću i sirovu prema kojima niko ne ostaje ravnodušan.

Mystic Glow: Givenchy praznična kolekcija francuske šminke
Sve žene znaju da je šminka za Novu godinu uvek drugačija od od šminke za uobičajene žurke. Kao i sve te večeri, i šminka za Novu godinu mora biti posebna, divlja i drugačija. Šminka za Novu godinu mora pokazivati da je u toku najluđa noć čak i nekom ko nema pojma šta se oko njega događa. Uoči praznika, francuski brend Givenchy predstavio je prazničnu kolekciju šminke Mystic Glow, posvećenu sjaju i svetlu. Limitirana kolekcija Mystic Glow se sastoji od jedinstvenih proizvoda za svečanu šminku. Kapsula kolekcija uključuje: sjajni prah za lice i dekolte Givenchy Beauty’s Mystic Glow Wet & Dry Highlighter Powder, puder Prisme Libre Loose Powder u nijansi Satin Blanc, ruž za usne Le Rouge Lipstic u nijansama Carmin Escarpin i Grenat Initie i olovke za oči.

Lancôme noviteti- L’ABSOLU ROUGE DRAMA MATTE ruževi
Mat ruževi za eksplozivan look novi je moto kolekcije ruževa L’Absolu Rouge Drama Matte za sve obožavateljke make up- a koji usne stavljaju u prvi plan. Ovaj ultra mat ruž iznenađujuće je radikalan i pruža prijatan osećaj. S obzirom na kombinaciju izuzetno ugodne, matirane teksture i odvažnih, blistavih nijansi, namenjen je ženama koje vole da eksperimentišu sa  bojama i ekstremnim finišima. L’Absolu Rouge se oduvek zasnivao na tri načela: boji se pristupa kao umetnosti, uz prepoznatljiv dašak francuske sofisticiranosti i spojem luksuza i užitka sa očaravajućim prijatnim osećajem. Nakon providnih, kremastih i mat nijansi iz 2016., ove godine predstavljamo trendi reinterpretaciju mat trenda – izuzetno odvažne, ultra mat nijanse ruževa L'Absolu Rouge koje krase intenzivne boje, elegancija i neverovatno prijatan osećaj.

Eucerin® Hyaluron Filler Noćni Intezivni Serum - noćna nega sa dvostrukim efektom!
Želja da njeno lice ujutru uvek izgleda sveže i odmorno pravi je izazov za savremenu ženu, koja je stalno u pokretu. Uslov za ostvarenje tog cilja je dobar san, a intenzivna noćna nega najbolji saveznik, koji će doprineti da sa još većim samopouzdanjem zakorači u novi dan. Inspirisan dermatološkim tretmanima: injekcijama hijalurona za efekat popunjavanja bora i pilingom AHA kiselinama koji stimulišu regeneraciju kože, Eucerin® nudi potpuno novo rešenje za svež i podmlađen izgled vaše kože - Eucerin® Hyaluron-Filler Noćni Intezivni Serum. Inovativno pakovanje Eucerin® Hyaluron-Filler Noćnog Intezivnog Seruma sastoji se od dve odvojene komore, koje sadrže različite formulacije. Laganim pritiskom na pumpicu, njihovi sadržaji se kombinuju kako bi koži pružili višestruki antiage efekat - obnavljanje teksture, intenzivnu hidrataciju i popunjavanje čak i dubokih bora.

Najbolje iz prirode u novim Nature Box proizvodima
Potpuno prirodan, nov kozmetički brend, Nature Box, čija bogata linija proizvoda za negu kose i kože sadrži najbolje iz prirode predstavljen je domaćoj javnosti. Glavna odlika novog brenda su 100 odsto hladno ceđena veganska ulja avokada, kajsije, kokosa, badema i makadamije, a njihova upotreba predstavlja spoj efikasne nege i dobrog osećaja, spolja i iznutra. Posebnost nove Nature Box kozmetičke linije je odsustvo silikona, veštačkih boja, sulfata, kao i parabena. Među brojnim zvanicama, svečanom predstavljanju novih Nature Box proizvoda, prisustvovale su i dame prepoznatljive po prirodnoj lepoti i urbanom stilu života, glumice Tamara Dragičević, Bojana Ordinačev i Marina Ćosić, manekenka Sofija Milošević, kao i modne blogerke Anastasija Grujić i Dunja Jovanić, a svi prisutni imali su priliku da po prvi put isprobaju nove, prirodne proizvode svih pet linija brenda Nature Box.

BLISTAV I UJEDNAČEN TEN I NAKON LETA!
Preparati iz Eucerin® Even Brighter linije umanjuju hiperpigmentacije, sprečavaju nastanak novih fleka i istovremeno neguju kožu. U bolje snabdevenim  apotekama sada ih možete pronaći po specijalnim uslovima kupovine! Ujednačen ten uvek je bio vema važan faktor lepote žene, a u savremeno doba, zahvaljujući standardima koje nameću napredak tehnologije i „trikovi“ poput fotošopa i filtera, postao je možda i najvažniji. Istovremeno, posebno u periodu nakon letnjih odmora kada je njihova koža intezivnije izložena dejstvu sunca, mnogo žena susreće se sa pojavom tamnih mrlja na koži, a čak i kada su svesne nametnutih i nedostižnih ideala, to znatno utiče na njihovo samopouzdanje i zadovoljstvo izgledom. U potrazi za efikasnim rešenjem ovog problema njihov partner je Eucerin® Even Brighter linija.