U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova, Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „Caring together for a happier tomorrow“ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Lancôme svojim programom održivosti "Caring Together for a Happier Tomorrow" i tri dodatne aktivacije Bring the World to Bloom, Live Responsibly i Write  Her Future, veruje da zajedno gradimo srećniju budućnost za sve nas! Caring Together for a Happier Tomorrow Lancôme pokreće svoj globalni program U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova,  Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „  Caring together for a  happier tomorrow “ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Caring T ogether for a Happier Tomorrow " Danas, više nego ikad, potrebno je brinuti i negovati svet u kom živimo. Od svog osnivanja pre više od 85 godina, Lancôme se zalaže, prenosi svoju misiju brige i nege kao svoje temeljne vrednosti.

Kao jedan od vodećih luksuznih brendova za mirise i kozmetiku, odgovorni smo da doprinesemo suočavanju sa ključnim planetarnim i društvenim izazovima kako bismo i dalje gradili srećniju i održiviju budućnost za sve. U Lancômeu ubrzavamo našu globalnu transformaciju suočavajući se sa najvažnijim pitanjima današnjice, štiteći biološku raznovrsnost, podržavajući ugrožene žene širom sveta i podupirući naše kupce da donose održive izbore potrošnje i postanu i sami akteri promena.“

Françoise Lehmann

LANCÔME GLOBAL BRAND PRESIDENT

sa ciljem da potrošači donose održive izbore potrošnje zahvaljujući proizvodima koji se mogu ponovo napuniti i reciklirati. Caring T ogether for a Happier T omorrow Lancôme prepoznaje da ova decenija predstavlja ključni trenutak za planetu, i ubrzava svoju globalnu transformaciju kroz tri komplementarne aktivacije: čiji je cilj zaštita različitih oblika biološke
raznovrsnosti, smanjenjem Lancômeovog uticaja na okolinu zahvaljujući inovacijama formula i ambalaža, sprovođenjem regenerativne poljoprivredne prakse i razvojem partnerstva sa vodećim institucijama koje pomažu u očuvanju biološke raznovrsnosti.

dobrotvorne aktivacije u svrhu osnaživanja žena pružajući im pristup obrazovanju, mentorstvu i preduzetništvu. Zaštita, očuvanje i obnavljanje biološke raznovrsnosti su u središtu Lancômeove strategije. Ova aktivacija započinje sa ograničavanjem uticaja koji brend ima na agrikulturu, zahvaljujući održivom i etičkom uzgoju i dobavljanju sastojaka, kao i korišćenjem zelene hemije i biotehnologije kako bi se ograničila potrošnja prirodnih resursa. Brend takođe koristi više materijala koji mogu da se recikliraju kada je u pitanju pakovanje proizvoda. Na kraju, Lancôme će sponzorisati vodeće institucije i sprovoditi projekte očuvanja biološke raznovrsnosti.

Primena regenerativnih poljoprivrednih procesa U Grasu, svetskoj prestonici parfema, gde Lancôme ima imanje od 10 hektara polja ruža, brend uzgaja ruže centifolije za svoje mirise na održiv i organski način. Brend takođe ponovo uvodi endogene, divlje i praroditeljske biljne vrste sa ciljem da postane mesto očuvanja biološke raznovrsnosti. Do danas je 99% ruža koje Lancôme koristi za šminku i negu kože organsko. Do 2025. godine 100% ruža će biti organske, a 60% francuskog porekla, kako bi se ograničio uticaj transporta do mesta proizvodnje.

Smanjivanje uticaja proizvoda na okolinu zahvaljujući inovacijama u formuli Biljke u Lancômeu se koriste mudro, koristeći samo ono što je potrebno za optimalnu delotvornost bez trošenja dragocenih delova: od semena, korena, stabljike, kore ili cveta, analizira se kozmetička aktivnost cele biljke. Uz to, brend istražuje nove metode ekstrakcije koristeći zelenu hemiju kako bi stvorio sastojke visokih performansi. Zahvaljujući biotehnologiji, Lancôme stvara sastojke prirodnog porekla kako bi doprineo ograničavanju upotrebe biljnih sirovina.

Ograničavanje uticaja na okolinu zahvaljujući inovacijama u pakovanju Lancôme se obvezuje da proizvodi proizvode sa održivom ambalažom koristeći manje prirodnih resursa i više materijala koji mogu da se recikliraju, poput stakla i reciklirane plastike. Trenutna upotreba recikliranog stakla doseže 10% ukupnih količina. Od 2019. povećali smo upotrebu reciklirane plastike za 57%. Do 2030. godine, 100% upotrebljene plastike će biti proizvedeno iz recikliranih izvora ili materijala dobivenih iz prirode.

Održivi izvor za sve primarne sirovine Sve primarne sirovine koje Lancôme koristi, do 2030. dobijaće se na odgovoran i održiv način; do danas su sastojci poput ruže Isparta, aloe vere, ši butera, centele i arganovog ulja deo programa solidarnosti.

INTRODUCTION

Partnerstvo sa vodećim institucijama doprineće zaštiti biološke raznovrsnosti Kao deo globalnog partnerstva sa francuskim Nacionalnim muzejem prirodne istorije, Lancôme će sponzorisati projekat čiji je cilj zaštita 24 ugrožene biljne vrste. Uz podršku muzeja, sprovodi ga Nacionalni botanički konzervatorijum Pariski basen. Projekat će omogućiti jačanje ili ponovno uvođenje ovih biljnih vrsta u prirodno okruženje zahvaljujući semenu prikupljenom i smeštenom u bankama semena, ali i umnožavanju biljaka u eksperimentalnim vrtovima. Projekat će takođe obnavljati i upravljati staništima koja prihvataju ove biljne vrste. Kao brend čiji je simbol ruža od svog osnivanja pre 85 godina, bilo je sasvim prirodno doprineti zaštiti ruže galike dragocenog i suptilnog cveta jedinstvene sorte i izuzetnog mirisa. Bogatstvo drugih ugroženih biljnih vrsta takođe je uključeno u ovaj projekat zaštite.

INTRODUCTION

Lancôme osnažuje svoje potrošače da donose održive izbore potrošnje nudeći mirise i kozmetiku koji se mogu ponovo puniti, napuniti ili reciklirati. Do 2025. godine 100% Lancômeovih najprodavanijih mirisa i proizvoda za negu kože moći će da se ponovo pune i napune. Premium Absolue se može napuniti putem sistema za izmenu kapsule sa proizvodom. Zahvaljujući Absolueu, Lancôme je od 2018. eliminisao 250 tona stakla, što je ekvivalent u staklu više od dve Luvr piramide. Lancôme je takođe sarađivao sa lokalnim partnerima za recikliranje kako bi instalirao posebne kutije za reciklažu na prodajnim mestima širom sveta, kako bi kupci mogli da recikliraju svoje prazne proizvode. Na primer, u Kini je više od 2 miliona jedinica proizvoda rikupljeno i reciklirano 2020. godine u partnerstvu sa Terracycleom.

LIV E  RESPONSI B LY

Na kraju, Lancômeova maloprodajna imovina na prodajnim mestima je ekološki osmišljena. Uključuju displeje, stalke, mini postolja i dekorativne tacne. Svi su izrađeni ili od manje plastike ili od 100% reciklirane plastike. Lancômeova vodeća trgovina u Parizu je razvijena sa ekološkim konceptom u srcu i u procesu je sticanja LEED certifikata na zlatnom nivou (Liderstvo u energetskom i ekološkom dizajnu). Od 774 miliona nepismenih odraslih na svetu, 2/3 su žene. Udeo nepismenih žena se nije promenio poslednjih 20 godina. Među 123 miliona nepismenih mladih na svetu, 76 miliona su žene. Od 2017. Lancôme se udružio sa globalnom nevladinom organizacijom Care u borbi protiv nepismenosti među ženama pokretanjem svoje međunarodne filantropske kampanje Write Her Future. Program je do danas već pomogao preko 23 000 žena iz 13 zemalja. Cilj je dostići 50 000 žena do 2022. godine.

Write her future

Program je u početku pokrenut u 3 prioritetne zemlje u kojima je visoka stopa nepismenosti:

- Gvatemala, gde je nepismenost prepreka ženskim pravima;
- Maroko, gde nepismenost sprečava majke da školuju decu;
- Tajland, gde je nepismenost prepreka osnaživanju žena.

Od 2018. su pokrenuti su dodatni programi u drugim zemljama, uključujući Francusku, Veliku Britaniju, Španiju, Italiju, Nemačku, SAD, Meksiko, Brazil, Čile i Tajvan, uz podršku lokalnih neprofitnih organizacija.

Sa Write Her Future, Lancôme osnažuje žene putem pismenosti, mentorstva i preduzetništva i pružanjem podrške u pisanju sopstvene budućnosti i postizanju njihove sreće.

Srećnije sutra počinje danas. Lancôme svojim programom održivosti "Caring Together for a Happier Tomorrow i tri dodatne aktivacije Bring the World to Bloom, Live Responsibly and Write Her Future, veruje da zajedno gradimo srećniju budućnost za sve nas.