Alergeni u ugostiteljstvu u skladu sa novim evropskim zakonom
Tema seminara bila je prilagođena potrebama u ugostiteljstvu i hotelijerstvu, a tiče se postupanja sa alergenima, intolerancijom, načinom obeležavanja namirnica i gastronomskih proizvoda, kao i načinima prezentacije. Daniel Ayton je čuven upravo po svom edukativnom zalaganju u polju širenja svesti o posledicama celijakije i drugih oboljenja koje su izazvane alergijom.

Novo Cipiripi pakovanje u METRO objektima
METRO Cash & Carry Srbija i brend Cipiripi predstavili su novo pakovanje Cipiripi dvobojnog krema u kantici od 2.5 kilograma. Vodeći svetski veleprodajni lanac sa zadovoljstvom obaveštava svoje kupce da se ovo specijalno pakovanje može naći u svim METRO objektima po pristupačnoj ceni. Palačinkarnice, fast-food i drugi ugostiteljski objekti imaće mogućnost da koriste novo praktično i ekonomično pakovanje omiljenog Cipiripi krema koje će im olakšati svakodnevno poslovanje.

Delikatesni ponedeljak - Noć Muzeja
Ponedeljak 11. maj, 19h - Prva Noć muzeja u Srbiji održana je 2005. godine u Beogradu. Tokom svih ovih godina rasli su zajedno i dokazali vam da umeju da naprave odličan provod u muzejima, uz mnogo kulture i prstohvat zabave. Ove godine uz lokacije koje ste zavoleli, otvaraju se i novi prostori koji će vam ispričati pomalo zaboravljene, ili do sada neispričane priče, organizuju se posebni obilasci muzeja za najmlađe... Ukratko – spremni za nove izazove!

Drink expo – Sajam pića i tečne hrane
Drink expo – Sajam pića i tečne hrane održaće se 30. i 31. maja 2015. godine u shopping centru „Delta city“. Ulaz na sajam je besplatan, a posetioce očekuje veliki broj iznenađenja kako od organizatora, tako i od izlagača. Ovo je jedinstvena manifestacija u industriji pića i tečne hrane koja se održava prvi put na našim prostorima.

PLAZMA PLUS, ZA PAMETAN POČETAK DANA
Iz Plazma porodice stiže još jedno iznenađenje, malo drugačije, ali podjednako izuzetno. U pitanju je Plazma PLUS, nova dimenzija najomiljenijeg domaćeg brenda, dodatno obogaćena zdravim sastojcima koji pomažu da nam svaki dan bude u plusu!

Otvorena Bagel Бејгл radnja u Beogradu
Bagel Бејгл radnja je socijalno preduzeće koje je osnovala NVO Atina - organizacija koja se od 2003. godine zalaže za prava žrtava trgovine ljudima i drugih vidova iskorišćavanja. Pored toga što ima izraženu etičku komponentu ovo je jedinstveno mesto za uživanje i opuštanje uz neverovatan ukus i miris svetski poznatog peciva koje se konačno predstavlja i u našem lepom gradu. Proizvodi u Bejgl radnji, delikatesni sendviči i kolači, spravljaju se od najkvalitetnijih sastojaka i pripremaju se po recepturi onoj kao kod kuće.

PRIKLJUČI SEI TI WELLNESS IZAZOVU!
Ostalo je još malo vremena da se prijaviteza učešće na jedinstvenom Wellness izazovu! Sve što treba da uradite jeste da kupite bilo koja tri različita pakovanja Wellness keksa - svoje omiljene užine i uz pomoć bar kodova na Wellness Facebook strani rešite test i osvojite super nagradu –Wellness fitness narukvicu koja uz pomoć aplikacije „My Wellness Time“ meri kalorije i korake!

PLAZMA NAJOMILJENIJA KOD POTROŠAČA
U okviru tradicionalne akcije ,,Moj izbor’’ Plazma je, od strane potršača Srbije, dobila zlatnu medalju za najomiljeniji domaći proizvod. Plazma je još jednom pokazala da je brend kome Srbija najviše veruje. U okviru tradicionalne akcije ,,Moj izbor’’ koju organizuju Udruženje potrošača „Moja Srbija“ i Privredna komora Beograda, Plazmi je dodeljena zlatna medalja ,,Moj izbor’’ za 2014. godinu za Najomiljeniji domaći proizvod i zlatna medalja za petogodišnje liderstvo u kategoriji „Slatkiši“.

„KNJAZ MILOŠ“ NAJBOLJA MINERALNA VODA
U okviru tradicionalne akcije „Moj izbor“, koju organizuje Udruženje potrošača „Moja Srbija“, potrošači Srbije su za jedan od omiljenih proizvoda izabrali mineralnu vodu „Knjaz Miloš“. Jedan od najstarijih i najcenjenijih srpskih brendova ovo priznanje osvojio je u kategoriji mineralnih voda i to petu godinu zaredom, zbog čega je od Udruženja potrošača dobio i zlatnu medalju „Moj izbor“.

Grand Aroma&Creative Mornings u Beogradu
Climate – globalna tema CreativeMornings za februar predstavljena kroz priču o biciklima u Beogradu - Grand Aroma kafa je podržala i drugi CreativeMornings u Beogradu, koji je održan u balkanskom dizajn centruMikser House.Brojni posetioci predavanja imali su priliku da razgovaraju ičuju nešto više na temu bicikla kao ekološkog alternativnog prevoza beograđana.

RUDOLFOVI KAPKEJKOVI
Izdavačka kuća Booking odlučila je da svoju publiku za predstojeći Dan žena obraduje jednim posebnim izdanjem. U pitanju je prvi iz niza planiranih naslova proslavljenog TV kuvara Rudolfa van Vina, čiju kulinarsku magiju svakodnevno imamo priliku da pratimo na kanalu 24Kitchen. Rudolf van Vin je svakako jedan od najomiljenih televizijskih voditelja i kulinarskih zvezda kod nas. Svoju popularnost ovaj šarmantni Holanđanin je zaslužio maestralnim serijalima koji se emituju na kanalu 24Kitchen u kojima pleni nepretencioznošću i prisnoću, ali i očiglednim vrhunskim kulinarskim veštinama.

Jedna od večitih dilema kada želite da smršate je da li pored omiljene hrane morate da se lišite i kafe, čaja ili sokova sa niskokalorijskim zaslađivačima i koliko će to uticati na postizanje željenih rezultata. Sudeći po mišljenju sve većeg broja stručnjaka, ovi napici čak mogu i pospešiti mršavljenje. Dr Eva Orsmond čuvena nutricionistkinja i vlasnica nekoliko klinika za mršavljenje u jednoj od svojih poslednjih knjiga opisala je zašto smatra da je tradicionalna piramida ishrane sasvim zastarela te da vam u borbi s kilogramima neće pomoći ako jelovnik svedete na minimum, već ako pametno birate šta unosite.