Bambi i Plazmadobitnici najviših priznanja„Najbolje iz Srbije“
Kompanija Bambi, najveći domaći konditor, je ovogodišnji dobitnik nagrade „Najbolje iz Srbije“, kao najbolji korporativni brend u svojoj kategoriji, dok je Plazma, najpoznatiji brend ove kompanije, proglašena za najbolji robni brend u protekloj deceniji, na ovogodišnjoj dodeli priznanja „Najbolje iz Srbije“koju organizuju Privredna komora Srbije u saradnji sa Ministarstvom spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija idnevnim ekonomskim listom Privredni pregled.

VENČALI SE PLAZMAi MLEKO!
Kompanija Bambi predstavila je svoj novi proizvod, Plazma Milky Sandwich, venčanjem Plazme i Mleka na Trgu Republike. Za dobro raspoloženje bio je zadužen glumac Ivan Jevtović, koji je ujedno i venčao omiljeni domaći par, a sve zvanice uživale su uz nezaobilaznu tortu i odličnu muziku za koju je bio zadužen DJ. Generacijama omiljena hranljiva kombinacija Plazme i mleka, od sada je dostupna uvek i svuda u Plazma Milky Sandwich-u.

Proizvodi kompanije Bambi sa NE SADRŽI GMO ikonicom
Kompanija Bambi, najveći domaći konditor, prvi je prehrambeniproizvođač koji će na sve svoje proizvode implementirati oznaku da ne sadrže genetski modifikovane organizme. Na taj način, kompanija Bambi izašla je u susret svim potrošačima. Oznaka da proizvodi kompanije Bambi ne sadrže genetski modifikovane sastojke biće vidljiva na svim Bambi proizvodima. "Imajući u vidu sve veću količinu informacija koje sa raznih strana stižu do potrošača, a tiču se korišćenja genetski modifikovanih supstanci u proizvodima, odlučili smo da jasno pokažemo da naši proizvodi ne sadrže GMO, saopštili su iz kompanije Bambi. ".

Kompanija Frikom pridružila se akciji pomoći Narodnim kuhinjama na Kosovu i Metohiji doniranjem više od 11 tona smrznutih proizvoda. Na taj način je obezbeđeno preko 40.000 obroka za građane koji u suprotnom ne bi imali dovoljno sredstava za najosnovnije potrebe. Zahvaljujući toj donaciji, Narodne kuhinje će funkcionisati bolje, znatno olakšavajući život svima koji su prinuđeni da se oslone na takav vid pomoći.

GROZNIČNO VEČE ČETVRTKOM
Heineken vraća dobar provod četvrtkom uveče u poznate lokale glavnog grada! Beograd, 11. decembar 2013 - U Beogradu, prestonici noćnog života i zabave, Heineken je subotnje ludilo pomerio na četvrtak, vrativši “stari sjaj” danu poznatom kao uvertira za vikend koji sledi.

Predstavljen novi Frikom Provansa mix
Kompanija Frikom predstavila je novu Premium mešavinu povrća, Provansa mix, u prijatnoj atmosferi restorana Colonial Sun. Voditelj programa, Luka Tešanović, upoznao je goste sa novim Frikom proizvodom, dok je Nenad Gladić, poznatiji kao Lepi Brka, pokazao kako zahvaljujući Provansa mix-u za samo 7 minuta svako može da postane majstor kuhinje.

Grand kafa 3 u1 čokolada i banana
Najveći domaći proizvođač kafe Grand kafa proširio je bogati portfolio svojih popularnih proizvoda na temu 3u1 najnovijim ukusom čokolade i banane. Ukus je zavodljivo sladak sa jakom aromom čokolade i banane, idealnom kombinacijom za prave sladokusce koji traže poslasticu u svim segmentima života, pa i u kafi. Najnovija Grand kafa 3u1 sa ukusom čokolade i banane pravi je desert među kafama i zajedno sa već dokazanim ukusima choco orange i jabuka cimet, potrošačima nudi da izaberu ukus za svoju dušu i uživaju u malim slatkim zadovoljstvima koja život znače.
 
 

Najbrži recept za oblande – Nove Yo D’Oro Oblande
Kompanija Bambi pripremila jeiznenađenje za sve ljubitelje Yo D’Oro brenda - nove Yo D’Oro Oblande, neponovljivog ukusa. Yo D’Oro Oblande su inspirisane receptom naših baka i tu su kada poželimo prepoznatljivu kombinaciju hrskavog vafla, svežeg mleka ineodoljive karamele. I baš kao sto su naše bake pripremale ovu poslasticu, Yo D’Oro Oblande imaju oblik kockica, veličine jednog zalogaja i idealne su da jednim pakovanjem poslužimo duplo više gostiju.

Novi Imlek proizvodi sa dodatkom surutke
Zdrave navike i zdrav način ishrane i života u svetu su već duže vreme u centru pažnje. Ove teme postale su popularne i na našim prostorima i sve veći broj ljudi teži da umesto uz pomoć raznih dijeta, svoju figuru i dobro zdravlje održi redovnom fizičkom aktivnošću i pravilnom ishranom. Zbog toga je kompanija Imlek, osluškujući potrebe svojih potrošača, ponudila nove proizvode, mleko i jogurt sa dodatkom surutke, u okviru brenda Family.

Delikatesni ponedeljak - SOS za kulturu - Teatar Mimart & SEEcult.org
4. novembar, 19h - Umetničko kulinarsko veče "SOS" u kojem će ekipe Teatra MIMART i SEEcult.org-a kuvati razne sosove za vas, uz prisustvo performera i projekciju odabranih kratkih filmova i video zapisa umetnika koji jezikom kulinarskih veština pravljenja sosa nude moguće recepte za revitalizaciju kulture, povodom trenutne teške situacije u kojoj se nalazi i posebno marginalizacije savremene kulturne i umetničke produkcije.

KNJAZU MILOŠU BRONZA NA SVETSKOM PRVENSTVU ŠPRICERA
Na 2. Svetskom prvenstvu Haložana u mešanju sa mineralnim vodama osvojila je najbolja kombinacija Haložana godine 2012 sa mineralnom vodom Sarajevski kiseljak, a zatim je  sledio Tempel i Jamnica i Knjaz Miloš, obe sa jednakim bodovima na trećem mestu. Na ocenjivanju jednog od najpopularnijih punjenja Ptujske kleti, članice Grupacije Perutnina Ptuj, koje se danas održalo u Vinskom hramu, međunarodna stručna komisija degustirala je i ocenila više od 18 kombinacija mineralnih voda iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Austrije i Francuske.

Beogadski internacionalni gastronomski master – BIG Master
Beogradski internacionalni gastonomski master je stručna, obrazovna i poslovna manifestacija koja će se održati u Beogradu 28. i 29. septembra u Ustanovi kulture Palilula. Pored programa namenjenih šefovima-kuvarima planirani su edukativni sadržaji za restoratere, somelijere, barmene i bariste.Manifestacija ima za cilj unapređenje znanja i struke u oblasti gastronomije.