Foodpanda, zajedno sa srodnim brendovima Hellofood i Delivery Club, najavila je danas novi finansijski priliv u iznosu od 60 miliona od grupe investitora koja uključuje i već postojeće investitore Falcon Edge Capital i Rocket Internet AG. Od lansiranja 2012. godine, Foodpanda/Hellofood je sakupio više od 100 miliona dolara. Nedavno izvršenom akvizicijom konkurentskog servisa Delivery Club, kompanija je postala lider na tržištu Rusije.

Ralf Wenzel, globalni generalni direktor Foodpande, odnosno Hellofood-a, je tim povodom izjavio:“Veoma smo zadovoljni ovim znakom poverenja i priznanja našeg dosadašnjeg uspeha. Nova sredstva biće uložena u kontinuirani rast naših postojećih tržišta kroz partnerstva sa još većim brojem restorana u više gradova, kao i kroz dalja poboljšanja usluge za korisnike. Želimo da se pozicioniramo kao liderski servis za poručivanje i dostavu hrane tako što ćemo obezbediti najjednostavniji način da naručite hranu gde god da se nalazite.”

Foodpanda servis omogućava restoranima da povećaju prodaju kroz saradnju sa online i mobilnim platformama za dostavu hrane i pruža im neprekidno razvijanje tehnologije i analitike. Korisnici mogu da izaberu svoj omiljeni obrok online, a Foodpanda šalje porudžbinu direktno restoranu koji dostavlja obrok. Kompanija je nedavno lansirala i novu verziju aplikacije za mobilne uređaje, koja je dostupna na svim većim platformama.

U 2013. godini Foodpanda je obezbedila finansijsku podršku u iznosu većem od 20 miliona dolara od Phenomen Venturesa i Investment AB Kinnevika, osam miliona dolara od iMENA holdinga i u februaru 2014. godine dodatnih 20 miliona od grupe investitora uključujući Phenomen Ventures.

O Foodpanda/hellofood:

Foodpanda, zajedno sa pripojenim brendovima Hellofood i Delivery Club, je vodeći servis za poručivanje i dostavu hrane na globalnom online tržištu, aktivna u više od 40 zemalja. Kompanija omogućava restoranima da postanu vidljivi u online i mobilnom svetu i pruža im neprekidno razvijanje online tehnologije. Za korisnike, foodpanda/hellofood nude pogodnosti naručivanja hrane online i najšireg gastronomskog  spektra odakle na internetu ili putem aplikacije mogu izabrati svoje omiljeno jelo. foodpanda i hellofood posluju u Indiji, Tajlandu, Indoneziji, Pakistanu, Singapuru, Maleziji, Vijetnamu, Tajvanu, Kambodzi, Bangladešu, Azerbejdzanu, Kazahstanu, Gruziji, Rusiji, Poljskoj, Ukrajini, Mađarskoj, Rumuniji, Češkoj Republici, Slovačkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji, Brazilu, Meksiku, Argentini, Čileu, Kolombiji, Peruu, Saudijskoj Arabiji, Jordanu, Libanu, Nigeriji, Maroku, Keniji, Gani, Senegalu, Obali Slonovače, Ruandi, Tanzaniji, Ugandi i Algeriji. Delivery Club posluje na tržištu Rusije.

www.foodpanda.com