Samo u ponedeljak, 18. oktobra, u okviru Vulkanovog sajma knjiga čitaoci će imati priliku da izaberu za sebe i drage osobe klasike po najboljim sajamskim cenama! Najčitanije klasike Vulkan izdavaštva moći ćete da kupite putem sajta vulkani.rs po neverovatnim cenama. Na redovni popust na sajtu od 20% odobravamo još 10% popusta, a na tri i više odabranih knjiga ostvarujete dodatni popust od 10%. Ali to nije sve! Na postojeće sajamske popuste očekuje vas dodatni popust od 10%. Popust se obračunava u korpi, a samo tokom akcije, za kupovinu knjiga putem sajta dostava na kućnu adresu na teritoriji Republike Srbije je besplatna. Vulkan izdavaštvo izdvaja neke od klasika za sva vremena! Životinjska farma je knjiga za ljubitelje bezvremenih dela svetske književnosti, inteligentno i duhovito štivo koje dobija nove poštovaoce sa svakom novom generacijom čitalaca.

Osobe koje se suočavaju sa izazovima suve kože iz iskustva znaju da sa dolaskom meseca oktobra počinje period godine kada je, zbog uticaja spoljnih faktora, njihovoj koži više nego inače potrebna redovna nega i pažljiv izbor preparata koje pri tome koriste. Njihovo iskustvo, kao i naučna istraživanja, dokazali su da je za ublažavanje simptoma suve kože od presudne važnosti redovna rutina nege i upotreba preparata čija formulacija sadrži kombinaciju sastojaka koji istovremeno hidriraju kožu i nadoknađuju lipide, jer se na taj način obnavlja i štiti prirodna barijerna funkcija kože i sprečava njeno dalje isušivanje. Jedan od glavnih sastojaka takvih preparate je urea. Zbog toga je poznata kao zlatni standard u nezi suve kože. Prednost uree je što je efikasna na dva fronta - kao prirodni vlažeći faktor vezuje vodu i podržava proces deskvamacije, to jest odbacivanja mrtvih ćelija sa površine kože. Zahvaljujući tome ona ponovo postaje glatka i meka.  Ali, izazovi izbora preparata za negu suve kože tu ne prestaju.

Na jedanaestom međunarodnom festivalu drama i serija – FEDIS, koji okuplja najznačajnije glumce i autore domaćih i regionalnih drama i serija, ali i ostale radnike iz oblasti kulture – serija „Tajne vinove loze“ odnela je prestižnu nagradu za najgledaniju seriju. Ovo ostvarenje potpisuju produkcije Telekom Srbija i MetRo Productions, a nagradu su primili izvršni producent i kreator serije Dejan Karaklajić i Jasmina Lakobrija iz Telekoma Srbija. „Izuzetno smo ponosni na dosadašnja ostvarenja i ova nagrada, kao i veliki broj nominovanih serija koje dolaze iz naše produkcije, govore u prilog tome da smo na pravom putu i da gledaoci prepoznaju kvalitet. Nagrada nas inspiriše da i ubuduće pomeramo granice i proizvodimo još kvalitetniji sadržaj“, izjavila je Jasmina Lakobrija, šef Službe za produkciju u Telekomu Srbija.

Jesen je već uveliko obojila našu svakodnevnicu u žute, oker i braon tonove, temperatura daleko ispod letnjih na koje smo navikli, što znači da je vreme da u našim garderobrima prednost damo jaknama, kaputima, džemperima. Ukoliko ste nespremni dočekali ovu jesen, ADA MALL shopping center od 16. do 17. oktobra, organizuje specijalni ŠOPING VIKEND gde ćete modele iz jesenjih i zimskih kolekcija moći da kupite na popustima i do 50%. Listu popusta koje su pripremili vaši omiljeni brendovi iz ponude ADA MALL-a moći ćete uskoro pogledati na linku >>.

 

Nikelodeonove Patrolne šape su spremne za akciju! Legende iz Zaliva pustolovina: Čejs, Maršal, Rabl, Skaj i Rajder u svojoj novoj spasilačkoj avanturi posetiće Galeriju prvi put od 9. do 24. oktobra, a ulaz na manifestaciju je besplatan! Ovo je događaj u kom će uživati cela porodica! Predstava "Patrolne šape u velikom spektaklu" održava se na glavnoj bini tri puta dnevno od 16, 18 i 19:30 sati, a slikanje sa maskotama posle svake predstave u 16:45, 18:45 i 20:15 sati. Mališane pored predstave očekuje još jedan izazov – Patrolne šape su spremile poligon spretnosti u delu Zaliva pustolovina, koji je otvoren od 13h do 21h svakoga dana tokom trajanja manifestacije. U ovom tematizovanom kutku, putovanje započinje na poligonu koji decu vodi kroz šest aktivnosti sa njihovim omiljenim kucama. Mališani će im pomoći u misijama spasavanja, učeći o važnosti timskog rada, recikliranja i o mnogim drugim značajnim temama. 

Budi Gastronomad - priključi se našoj zvaničnoj VIber zajednici  i preuzmi Viber stikere ovde! Jedanaesta sezona Gastronomada je uveliko počela. Kuva se, krčka, sprema, miriše… Ove jeseni pored mirisa pečene paprike zamirisala su nova jela na programskoj šemi RTS-a. Katarina Petrović – Kaja promenila se tako što je pustila kosu, a u kuhinji ne prestaje da nas oduševljava novim verzijama starih jela ili nas pričom i receptom preseli na drugi kraj planete. Posetila je Zlatar, Trstenik, Negotin, Zaječar… ali planira i putovanja van granica neiscrpne Srbije. Ove sezone uključujemo i gledaoce u naš Gastronomad tim. Aktiviranjem Viber Gastronomad zajednice i lansiranjem prvih gastro-stikera pravimo armiju gastronoma i ljubitelja dobro pripremljene hrane. Gladan si? Ova trpeza čeka da ugosti sve tragače za dobrim ukusom! Ove digitalne nalepnice će se preuzimati besplatno sa Viber stiker marketa za sve korisnike aplikacije, i sigurni smo da će svima ulepšati i olakšati komunikaciju na njihovoj omiljenoj platformi.

Ove godine je u okviru manifestacije "ČUTI I RAZUMETI" koju Audiovox organizuje već 9 godina povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba pokrenuta i akcija poklanjanja kvalitetnih Oticon slušnih aparata. Kompanija Audiovox je ove godine odlučila da pokloni kvalitetne Oticon slušne aparate za 3 osobe izabrane od svih zainteresovanih osoba sa oštećenim sluhom koje su se prijavile na poziv. Stručna komisija je na osnovu pisama i medicinske dokumentacije izabrala uži krug kandidata za akciju poklanjanja slušnih aparata a zatim su dr Galina Joković i mađioničar Piksi iz šešira izvukli dobitnike. Aparate su dobili devojčica Lena Jocić iz Velike Plane (2 aparata), Tijana Mitrović iz Niša i Farago Erika iz Bajmoka. Prva dobitnica Mitrović Tijana je nakon našeg poziva došla u Audiovox predstavništvo u Nišu da preuzme aparat koji je dobila na poklon.

Još samo tri dana do pokretanja erupcije najboljih knjiga! Na 32 lokacije i na dva sajta (vulkani.rs i knjizare-vulkan.rs), od 11. do 17. oktobra biće održan drugi po redu Vulkanov sajam knjiga. Tom prilikom, Vulkan izdavaštvo pripremilo je mnoštvo stranih i domaćih književnih hitova, kao i naslova za najmlađe, koji dolaze iz Vulkančića. Kako bismo obradovali verne čitaoce, potrudili smo se da ponudimo izvanredne naslove po specijalnim sajamskim cenama. Ljubitelji strane beletristike imaće priliku da premijerno čitaju prevedena dela renomiranih svetskih bestseler autora. Roman Doba leptira autorke Hulije Alvarez donosi istinitu priču o hrabrim sestrama Mirabal, koje su za vreme Truhiljove diktature u Dominikanskoj Republici dale svoje živote boreći se za slobodu. Roman Gde šuma ljubi zvezde autorke Glendi Vandere, koji spaja emocije i fantastiku, namenjen je svima koji veruju u čuda. Italijanski pisac Mateo Strukul napisao je pravi istorijski spektakl Sedam dinastija, smešten u renesansnu Italiju, obeleženu ratovima moćnih porodica, intrigama i izdajom.

mts app konkurs, koji je već postao tradicija, kako za kompaniju Telekom Srbija, tako i za učenike gimnazija koje rade prema programu za talente na polju matematike, informatike i računarstva, po jedanaesti put okupiće mlade kreatore aplikacija za mobilne uređaje. I ove godine, takmičenje će biti održano u onlajn formatu, a pet timova sa najboljim aplikacijama, pored vrednih nagrada, dobiće priliku da se u konkurenciji sa timovima učenika iz Bosne i Hercegovine i Crne Gore, izbori za glavnu ili specijalnu nagradu u okviru Regionalnog app izazova. Telekom Srbija prepoznaje značaj obrazovanja mladih, nastoji da podrži njihov razvoj i da im  kroz projekte kao što je mts app konkurs pruži mogućnost da unaprede znanje i veštine stečene u školi. Kao deo programa „Pokrećemo pokretače“ omišljenog sa ciljem da osnaži pojedince i institucije da u svom okruženju pokrenu pozitivne promene, mts app konkurs podstiče srednjoškolce da naprave korisnu i upotrebljivu aplikaciju i predstave je kao gotov proizvod na tržištu. 

15. međunarodni Beogradski festival poezije i knjige „Trgni se! Poezija!“ biće održan od 7. do 10. oktobra 2021. godine u Beogradu pod sloganom „Srce moje, neko kuca“ po stihu pesnika Milutina Petrovića, kome će biti priređen omaž povodom 80 godina od rođenja. Na festivalu će učestvovati preko 40 pesnika, prevodilaca i umetnika iz više od 15 zemalja. Svečano otvaranje festivala je 7. oktobra u Narodnoj biblioteci Srbije od 18 sati. Kao i prethodnih godina, programi festivala će obuhvatiti čitanje poezije stranih i domaćih autora, razgovore sa pesnicima i prevodiocima, promocije novih knjiga, poeziju za srednjoškolce i studente, a održaće se u prostorima Narodne biblioteke Srbije, Kulturnom centru Grad, Filološkom fakultetu i Filološkoj gimnaziji. Beogradski festival poezije i knjige „Trgni se! Poezija!“ osnovan je 2007. godine u cilju afirmacije savremene poezije u Srbiji i približavanja poezije najširoj publici. Festivаl se zаlаže zа promovisаnje nаjviših umetničkih vrednosti, mlаdih umetnikа, interesovаnjа zа kulturu drugih, humаnog odnosа premа čoveku i grаdu, slobodu misli, govorа i umetničkog izrаžаvаnjа, inkluziju osetljivih društvenih grupa.

Izložba ODISEJA NESVRSTANIH inspirisana 60-godišnjicom Prve konferencije Pokreta nesvrstanih u Beogradu, biće svečano otvorena u četvrtak, 7. oktobara 2021. godine u 18 časova u Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka. Publika će kroz brojne arhivske fotografije moći bliže da se upozna sa  razvojem ideje Pokreta nesvrstanih zemalja, od konferencije u Bandungu 1955. godine do osnivačke konferencije 1961. godine u Beogradu. Sa obzirom na to da je Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, kao organizator izložbe, u prvom redu ustanova kulture, posebno nas je interesovao kulturni aspekt ideje i prakse nesvrstanosti, uključujući tu i aspekte kulturne politike, kulturne diplomatije i strateške kulture. Ideja nasvrstavanja je u prvom redu bila motivisana otporom prema kolonijalizmu i njegovom nasleđu. Publiku će kroz izložbu voditi Matija Malešević, magistar politikologije na Moskovskom državnom institutu za međunarodne odnose Ministarstva spoljnih poslova Ruske Federacije, dok će izložba će biti otvorena za posetioce u periodu od 8. do 17. oktobra 2021. godine u Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka u ulici Rige od Fere 4 u Beogradu.

Lidl i Essity od danas pokreću kampanju „Za lepši život svakog deteta”, u okviru koje će se, do 7. novembra od svakog prodatog Zewa i Libresse proizvoda, odvajati po 20 dinara za pomoć Centru za integraciju mladih, konkretno, za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. „Akcijom „Za lepši život svakog deteta” želimo da podstaknemo lokalnu zajednicu da svojim učestvovanjem omogući bezbrižnije odrastanje i lepšu svakodnevicu najosetljivijem delu stanovništva - deci. Kompanija Essity i njeni brendovi  žele da  pruže pomoć i podršku tamo gde je ona najpotrebnija, zato pozivamo sve, koji su u mogućnosti, da kupovinom Zewa i Libresse proizvoda  u Lidl prodavnicama podrže nasu inicijativu i pruže ovoj deci šansu za lepšu budućnost“, izjavila je Iva Stefanovski Horvatić Customer marketing menadžer za jugoistočnu Evropu, iz kompanije Essity. Kompanija Lidl, koja u ovom trenutku broji više od 50 prodavnica u više od 30 gradova širom Srbije,  se kao društveno odgovorna kompanija vrlo rado odazvala pozivu na saradnju.