Posle spektakularnog otvaranja 18. izdanja “Serbia Fashion Week”-a u Muzeju Vojvodine, druge većeri naše nacionalne nedelje mode održane su revije pod vedrim nebom, na terasi na krovu najvećeg tržnog centra u region, novosadskoj “Promenadi”. Zvezdano nebo i impozantna terasa bili su savršena scenografija za veče posvećeno brendovima. U skladi sa tim, veći deo publike čninili su mladi, među kojima je bio veliki broj popularnih influensera  poznatih ličnosti iz različitih svera javnog života. Poznati modni brendovi predstavili su svoje kolekcije za jesen/zimu i nisu ostavili nijednog gosta ravnodušnim. Veče je započelo revijom brenda “Lacoste”, koji je predstavio žensku i mušku kolekciju koju čine  pantalone, košulje, prsluci, džemperi i majica, ali i prateći modni detalji. Autentičnost brenda oslikava se i u bojama predstavljene kolekcije, gde dominiraju mornarsko plava, bela kao i različite nijanse boje lososa. CCC je, takođe, predstavio kolekciju i za muškarce i za žene, tako da smo videli obuću različitih popularnih svetskih brendova.

Nakon više od godinu dana odlaganja, dugoočekivani nastavak Venoma kompanije Soni Pictures sa podnaslovom Let There Be Carnage konačno stiže 14. oktobra na bioskopska platna širom Srbije! Tom Hardi se vraća kao istraživački novinar Edi Brok, koji je sada najbolji prijatelj i cimer vanzemaljskog parazita koji mu omogućava da bude „smrtonosni zaštitnik" San Franciska. Nakon događaja iz poslednjeg filma, Edi i Venom predstavljaju „čudni par" čija veza je napeta do krajnje tačke pucanja. Venom je i dalje gladan ljudskog mesa, dok mu Edi ne dozvoljava da jede bilo koga; dopušteno mu je da konzumira samo loše momke. Druga lica koja se vraćaju su Mišel Vilijams kao Eni (Edijeva bivša devojka) i Rid Skot kao doktor Den Luis (Enin verenik). Vudi Harelson, koji je imao kratko pojavljivanje na kraju prvog Venoma, ovog puta Vudi pored Toma ima glavnu ulogu, kao Kletus Kesedi, neobuzdani ubica osuđen na smrt.

Manifestacija art+science 2021, pod sloganom Svetovi veštačke inteligencije, otvorena je sinoć u Muzeju nauke i tehnike, a posetioci mogu da vide radove domaćih i stranih umetnika, kao i raznovrstan prateći program, do 23. oktobra. U četvrtak, 23. septembra, u Muzeju nauke i tehnike otvorena je šesta po redu manifestacija art+science, sa veštačkom inteligencijom kao krovnom temom izložbe. Šestu godinu zaredom, Centar za promociju nauke predstavlja umetničke radove inspirisane naučnim temama i aktuelnim fokusnim tačkama današnjice, razvijane pod mentorstvom ili u saradnji sa naučnicima i osmišljene kroz vizuru umetnosti i nauke. Slogan ovogodišnje manifestacije - Svetovi veštačke inteligencije - upućuje na promišljanje važne teme koja je postala deo naše svakodnevice.

Sinonim beogradskog gostoprimstva proslavio 25. godina postojanja sjajnom žurkom u novootvorenom “Ruskom caru” - U obeležavanju ovog jedinstvenog jubileja – Monument je prešao magični put od prvog, legendarnog restorana u neposrednoj blizini istorijski dragocenog zdanja Hamama Kneza Miloša u ulici Admirala Geprata – po kome su svi dalji lokali dobili svoje ime – do statusa jednog od vodećih ugostiteljskih brendova u Srbiji, pritom ostavši veran svom originalnom konceptu i misiji. “Dobro raspoloženje i (još bolja) hrana” od srca ponuđeni stotinama hiljada gostiju kroz godine – od bašte u hladu vremešnog platana pored Hamama do velelepnih svodova kultnog “Ruskog cara” – i dalje pružaju zadovoljstvo i inspirišu osnivače i obožavaoce Monumenta svih generacija.  “Nadam se da smo uz Monument ulepšali naš grad, poklonili vam brojne lepe ambijente i nezaboravne trenutke u njima – i zato večeras ponosno sa vama delimo našu sreću – u momentu kada započinjemo novih 25 godina našeg postojanja!” pozdravio je zvanice Miloš Đorđević u ime domaćina.

Poštujući epidemiološke mere, u utorak 21. septembra je održana humanitarna akcija "ČUTI I RAZUMETI" posvećena osobama sa oštećenim sluhom. Akcija se od 2012. godine tradicionalno održava krajem septembra povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba. Ove godine učesnici akcije su se družili u Beogradu a zbog složene epidemiološke situacije akciji su prisustvovala deca iz specijalnih škola za decu oštećenog sluha iz Niša, Jagodine, Subotice i Beograda dok par škola nije moglo da učestvuje. Učesnici akcije su se okupili u Muzeju nauke i tehnike gde se na samom početku prisutnima u ime organizatora akcije obratila Jela Mrmak, direktorka kompanije Audiovox i istakla da je u vreme pandemije kada nas je virus naterao da pokrijemo lice maskama osobama sa oštećenim posebno teško da razumeju govor. Poslata je posebna poruka deci da oštećenje sluha ne sme biti prepreka da uče i uživaju u životu i da institucije i društvo treba da ih podrže tako što će im omogućiti dobre slušne aparate, razumevanje i podršku.

Predstavljen 2020., MY WAY je miris koji predstavlja novu viziju ženstvenosti, koja je istovremeno duboka, ali i slobodnog duha. Njegovo raspoloženje je nadahnuto time kako nas bogata životna iskustva i susreti oblikuju i određuju. Zahvaljujući predanosti ekološkom konceptu i održivosti koja je utkana u njegovo stvaranje – miris postiže ugljeničnu neutralnost – MY WAY je miris za nove generacije. Utelovljujući taj duh znatiželje i povezanosti, u središtu priče mirisa MY WAY jeste filozofija „Ja sam ono što živim”, snažan i jedinstven stav prema sebi i svetu koji iskazuje odlučnost da sledimo svoj put. A taj put se otkriva povezivanjem sa drugima. Sa mirisom MY WAY INTENSE, bogatom, raskošnom interpretacijom moderna cvetnog potpisa mirisa koji poziva na intenzivno življenje života, Giorgio Armani 2021. otkriva novo poglavlje u priči mirisa MY WAY. MY WAY INTENSE deluje kao talisman, čija intenzivnost svako iskustvo i susret čini još upečatljivijim.

Septembar je mesec novih početaka. ADA MALL na početku modne sezone sprema posebnu poslasticu. Od 25. do 26. septembra počinje sezona lova na nove komade, specijalni Šoping vikendom u okviru kojeg ćete najatraktinije modele odeće, obuće i aksesoara za nju i njega, ali i dečijeg programa kupitu po specijalnim popustima do 50%. Dodatni popusti na letnje kolekcije i popusti na nove čekaju na vas. Kao poseban poklon, za sve račune preko 4,000 RSD uz loyalty karticu dobijate brendirani ranac. Listu popusta možete pročitati na linku. Pred vama je vikend popusta i porodične zabave. U subotu od 12 do 17 časova vas očekuje specijalni DJ program u prizemlju centra. Zabacite udicu i upecajte najbolje modne komade u ADA MALL-

Povratak revijama uživo, „Serbia Fashion Week" obeležiće spektakularnim otvaranjem za koje je pripremio iznenađenja u kojima će sigurno uživati svi ljubitelji mode i dobrog stila. Osamnaesto izdanje „Serbia Fashion Week"-a otvara revija dizajnera visoke mode, umetnički direktor dva najveća Sajma mode u Evropi, u Parizu i Berlinu, oficijelnog člana Federacije visoke mode Francuske i potpredsednika SFW - Emerika Fransoa. Specijalna gošća na reviji francuskog dizajnera biće večita rok princeza Slađana Milošević. Posebnost i jedinstveni stil rok zvezde nekadašnje Jugoslavije inspirisali su Emerika Fransoa da u svoju novu kolekciju uvrsti kreaciju koju će na modnoj pisti predstaviti upravo Slađana Milošević. Narednog dana, 26. septembra na programu jesenjeg "Serbia Fashion Week"-a su revije popularnih brendova uz brojna poznata lica iz javnog života, na terasi najvećeg tržnog centra u regionu – Promenadi. Uz poštovanje svih epidemioloških mera koje će biti na snazi, trećeg dana nacionalne nedelje mode 27. septembra slede revije domaćih dizajnera, kao i gostiju iz inostranstva na krovu Novog Sada, kako mnogi nazivaju terasu TC Promenada.

Dokazano efikasna Eucerin®DermoPURE linija sada, pored umanjenja simptoma masne i problematične kože, obezbeđuje i efekat ublažavanja tamnih fleka od akni i sprečavanja njihovog nastanka. Sa problemom akni, koji osim estetskih izaziva i emocionalne probleme poput pada samopouzdanja, suočava se 95% adolescenata i 40% odraslih. Ove posledice, nažalost ne prestaju čak ni kada se problem akni umanji ili nestane, jer na koži nakon toga često ostaju tamne fleke koje kvare ujednačenost tena. Iskustva pokazuju da borba protiv akni, čak i uz podršku dermatologa i adekvatnu negu, dugo traje, a  zbog upornih tamnih fleka od akni često se pred samim ciljem pretvori u razočaranje jer  rezultat nije ujednačen ten. Izlazeći u susret potrebama svojih korisnika, sa ciljem da njihov život menja na bolje, Eucerin® u saradnji sa dermatolozima i farmaceutima od ove jeseni zato preparatima iz već dokazano efikasne Eucerin® DermoPURE linije pridružuje dva nova, koja klinički dokazano umanjuju tamne fleke od akni i sprečavaju njihov nastanak  - Eucerin®DermoPURE Serum sa trostrukim efektom i Eucerin®DermoPURE Zaštitni fluid SPF30.

V+O u Severnoj Makedoniji će pružati strateške komunikacijske i savetodavne usluge, globalnim i domaćim kompanijama, brendovima i organizacijama koje posluju na lokalnom tržištu. Ponuđene usluge će između ostalog uključivati strateško planiranje korporativne komunikacije, odnose s medijima, odnose sa uticajnim javnostima, angažovanje zainteresovanih strana i kriznu komunikaciju. Kancelariju će voditi Adela Gjorgjioska. Adela donosi bogato iskustvo radeći u PR agencijama u Londonu i Strazburu, dok je u Ministarstvu spoljnih poslova Republike Severne Makedonije  radila kao konsultant za komunikacije. V+O grupacija je trenutno prisutna u sedam zemalja sa približno 150 klijenata. Zajedno sa  profesionalcima iz sektora odnosa s javnošću, podržava više od 190 klijenata na tržištu od 60 miliona potrošača. „Otvaranje naše kancelarije u Severnoj Makedoniji dolazi u jedinstvenom trenutku, punom izazova i mogućnosti. U Adeli smo pronašli pouzdanog i iskusnog partnera, koji deli naše ciljeve u pružanju odličnih usluga i stvaranju vrednosti za naše klijente i celokupnu mrežu.

Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju „Nijedna vrsta ne umire sama“ koja ukazuje na važnost zaštite biološke raznovrsnosti kao jednog od ključnih uslova za očuvanje ekološke ravnoteže. Prva faza kampanje posvećena je zaštiti ptica, jer su one najbolji pokazatelj kvaliteta životne sredine. Njihova rasprostranjenost i brojnost jasno oslikavaju uslove staništa u kojima žive one, ali i ljudi. Ptice doprinose kvalitetu zemljišta, vode, hrane, time i zdravlju ljudi, a mnoge od njih sprečavaju i širenje mogućih zaraza. Kampanja je rezultat  višegodišnje podrške Telekoma Srbija udruženjima i stručnjacima koji kroz aktivne mere zaštite i uz primenu savremenih tehnologija mobilnih telekomunikacija u monitoringu ugroženih vrsta ptica, rade na poboljšavanju uslova života za njih, ali i za sve nas. „Osnovna delatnost kompanije Telekom Srbija je da razvija telekomunikacionu mrežu. Kao društveno odgovorna kompanija svesni smo da je potrebno da vodimo računa i o najvažnijoj mreži – mreži života, u kojoj svako živo biće ima jedinstveno i nezamenljivo mesto.

Kiehl’s lansira revolucionarni i inovativni Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum - Kiehl’sov prvi serum sa retinolom, formulisan za svakodnevnu upotrebu. Dermatolozi retinol smatraju svetim gralom među sastojcima za negu kože zbog njegove jedinstvene i klinički dokazane sposobnosti vidljivog smanjenja bora i drugih ključnih znakova starenja, koja je rezultat pojačavanja obnove površinskih slojeva kože i obnove teksture i čvrstoće kože. Međutim, zbog svoje jačine, proizvodi koji sadrže retinol takođe mogu uzrokovati neprijatne nuspojave uključujući suvoću, vidljivo  crvenilo i ljuštenje, posebno u ranim fazama upotrebe. U većini slučajeva, proizvode sa retinolom je potrebno uvesti u rutinu nege postepeno, odnosno menjati jačinu  retinola: da bi se primetila njegova moć transformacije, prvo se mora izgraditi tolerancija kože na ovaj sastojak. Bez saveta stručnjaka, ovaj postupak za kupca  može biti zbunjujući, neprijatan i frustrirajući.