Sinonim beogradskog gostoprimstva proslavio 25. godina postojanja sjajnom žurkom u novootvorenom “Ruskom caru” - U obeležavanju ovog jedinstvenog jubileja – Monument je prešao magični put od prvog, legendarnog restorana u neposrednoj blizini istorijski dragocenog zdanja Hamama Kneza Miloša u ulici Admirala Geprata – po kome su svi dalji lokali dobili svoje ime – do statusa jednog od vodećih ugostiteljskih brendova u Srbiji, pritom ostavši veran svom originalnom konceptu i misiji. “Dobro raspoloženje i (još bolja) hrana” od srca ponuđeni stotinama hiljada gostiju kroz godine – od bašte u hladu vremešnog platana pored Hamama do velelepnih svodova kultnog “Ruskog cara” – i dalje pružaju zadovoljstvo i inspirišu osnivače i obožavaoce Monumenta svih generacija.  “Nadam se da smo uz Monument ulepšali naš grad, poklonili vam brojne lepe ambijente i nezaboravne trenutke u njima – i zato večeras ponosno sa vama delimo našu sreću – u momentu kada započinjemo novih 25 godina našeg postojanja!” pozdravio je zvanice Miloš Đorđević u ime domaćina.

Poštujući epidemiološke mere, u utorak 21. septembra je održana humanitarna akcija "ČUTI I RAZUMETI" posvećena osobama sa oštećenim sluhom. Akcija se od 2012. godine tradicionalno održava krajem septembra povodom Svetske nedelje gluvih i nagluvih osoba. Ove godine učesnici akcije su se družili u Beogradu a zbog složene epidemiološke situacije akciji su prisustvovala deca iz specijalnih škola za decu oštećenog sluha iz Niša, Jagodine, Subotice i Beograda dok par škola nije moglo da učestvuje. Učesnici akcije su se okupili u Muzeju nauke i tehnike gde se na samom početku prisutnima u ime organizatora akcije obratila Jela Mrmak, direktorka kompanije Audiovox i istakla da je u vreme pandemije kada nas je virus naterao da pokrijemo lice maskama osobama sa oštećenim posebno teško da razumeju govor. Poslata je posebna poruka deci da oštećenje sluha ne sme biti prepreka da uče i uživaju u životu i da institucije i društvo treba da ih podrže tako što će im omogućiti dobre slušne aparate, razumevanje i podršku.

Predstavljen 2020., MY WAY je miris koji predstavlja novu viziju ženstvenosti, koja je istovremeno duboka, ali i slobodnog duha. Njegovo raspoloženje je nadahnuto time kako nas bogata životna iskustva i susreti oblikuju i određuju. Zahvaljujući predanosti ekološkom konceptu i održivosti koja je utkana u njegovo stvaranje – miris postiže ugljeničnu neutralnost – MY WAY je miris za nove generacije. Utelovljujući taj duh znatiželje i povezanosti, u središtu priče mirisa MY WAY jeste filozofija „Ja sam ono što živim”, snažan i jedinstven stav prema sebi i svetu koji iskazuje odlučnost da sledimo svoj put. A taj put se otkriva povezivanjem sa drugima. Sa mirisom MY WAY INTENSE, bogatom, raskošnom interpretacijom moderna cvetnog potpisa mirisa koji poziva na intenzivno življenje života, Giorgio Armani 2021. otkriva novo poglavlje u priči mirisa MY WAY. MY WAY INTENSE deluje kao talisman, čija intenzivnost svako iskustvo i susret čini još upečatljivijim.

Septembar je mesec novih početaka. ADA MALL na početku modne sezone sprema posebnu poslasticu. Od 25. do 26. septembra počinje sezona lova na nove komade, specijalni Šoping vikendom u okviru kojeg ćete najatraktinije modele odeće, obuće i aksesoara za nju i njega, ali i dečijeg programa kupitu po specijalnim popustima do 50%. Dodatni popusti na letnje kolekcije i popusti na nove čekaju na vas. Kao poseban poklon, za sve račune preko 4,000 RSD uz loyalty karticu dobijate brendirani ranac. Listu popusta možete pročitati na linku. Pred vama je vikend popusta i porodične zabave. U subotu od 12 do 17 časova vas očekuje specijalni DJ program u prizemlju centra. Zabacite udicu i upecajte najbolje modne komade u ADA MALL-

Povratak revijama uživo, „Serbia Fashion Week" obeležiće spektakularnim otvaranjem za koje je pripremio iznenađenja u kojima će sigurno uživati svi ljubitelji mode i dobrog stila. Osamnaesto izdanje „Serbia Fashion Week"-a otvara revija dizajnera visoke mode, umetnički direktor dva najveća Sajma mode u Evropi, u Parizu i Berlinu, oficijelnog člana Federacije visoke mode Francuske i potpredsednika SFW - Emerika Fransoa. Specijalna gošća na reviji francuskog dizajnera biće večita rok princeza Slađana Milošević. Posebnost i jedinstveni stil rok zvezde nekadašnje Jugoslavije inspirisali su Emerika Fransoa da u svoju novu kolekciju uvrsti kreaciju koju će na modnoj pisti predstaviti upravo Slađana Milošević. Narednog dana, 26. septembra na programu jesenjeg "Serbia Fashion Week"-a su revije popularnih brendova uz brojna poznata lica iz javnog života, na terasi najvećeg tržnog centra u regionu – Promenadi. Uz poštovanje svih epidemioloških mera koje će biti na snazi, trećeg dana nacionalne nedelje mode 27. septembra slede revije domaćih dizajnera, kao i gostiju iz inostranstva na krovu Novog Sada, kako mnogi nazivaju terasu TC Promenada.

Dokazano efikasna Eucerin®DermoPURE linija sada, pored umanjenja simptoma masne i problematične kože, obezbeđuje i efekat ublažavanja tamnih fleka od akni i sprečavanja njihovog nastanka. Sa problemom akni, koji osim estetskih izaziva i emocionalne probleme poput pada samopouzdanja, suočava se 95% adolescenata i 40% odraslih. Ove posledice, nažalost ne prestaju čak ni kada se problem akni umanji ili nestane, jer na koži nakon toga često ostaju tamne fleke koje kvare ujednačenost tena. Iskustva pokazuju da borba protiv akni, čak i uz podršku dermatologa i adekvatnu negu, dugo traje, a  zbog upornih tamnih fleka od akni često se pred samim ciljem pretvori u razočaranje jer  rezultat nije ujednačen ten. Izlazeći u susret potrebama svojih korisnika, sa ciljem da njihov život menja na bolje, Eucerin® u saradnji sa dermatolozima i farmaceutima od ove jeseni zato preparatima iz već dokazano efikasne Eucerin® DermoPURE linije pridružuje dva nova, koja klinički dokazano umanjuju tamne fleke od akni i sprečavaju njihov nastanak  - Eucerin®DermoPURE Serum sa trostrukim efektom i Eucerin®DermoPURE Zaštitni fluid SPF30.

V+O u Severnoj Makedoniji će pružati strateške komunikacijske i savetodavne usluge, globalnim i domaćim kompanijama, brendovima i organizacijama koje posluju na lokalnom tržištu. Ponuđene usluge će između ostalog uključivati strateško planiranje korporativne komunikacije, odnose s medijima, odnose sa uticajnim javnostima, angažovanje zainteresovanih strana i kriznu komunikaciju. Kancelariju će voditi Adela Gjorgjioska. Adela donosi bogato iskustvo radeći u PR agencijama u Londonu i Strazburu, dok je u Ministarstvu spoljnih poslova Republike Severne Makedonije  radila kao konsultant za komunikacije. V+O grupacija je trenutno prisutna u sedam zemalja sa približno 150 klijenata. Zajedno sa  profesionalcima iz sektora odnosa s javnošću, podržava više od 190 klijenata na tržištu od 60 miliona potrošača. „Otvaranje naše kancelarije u Severnoj Makedoniji dolazi u jedinstvenom trenutku, punom izazova i mogućnosti. U Adeli smo pronašli pouzdanog i iskusnog partnera, koji deli naše ciljeve u pružanju odličnih usluga i stvaranju vrednosti za naše klijente i celokupnu mrežu.

Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju „Nijedna vrsta ne umire sama“ koja ukazuje na važnost zaštite biološke raznovrsnosti kao jednog od ključnih uslova za očuvanje ekološke ravnoteže. Prva faza kampanje posvećena je zaštiti ptica, jer su one najbolji pokazatelj kvaliteta životne sredine. Njihova rasprostranjenost i brojnost jasno oslikavaju uslove staništa u kojima žive one, ali i ljudi. Ptice doprinose kvalitetu zemljišta, vode, hrane, time i zdravlju ljudi, a mnoge od njih sprečavaju i širenje mogućih zaraza. Kampanja je rezultat  višegodišnje podrške Telekoma Srbija udruženjima i stručnjacima koji kroz aktivne mere zaštite i uz primenu savremenih tehnologija mobilnih telekomunikacija u monitoringu ugroženih vrsta ptica, rade na poboljšavanju uslova života za njih, ali i za sve nas. „Osnovna delatnost kompanije Telekom Srbija je da razvija telekomunikacionu mrežu. Kao društveno odgovorna kompanija svesni smo da je potrebno da vodimo računa i o najvažnijoj mreži – mreži života, u kojoj svako živo biće ima jedinstveno i nezamenljivo mesto.

Kiehl’s lansira revolucionarni i inovativni Retinol Skin-Renewing Daily Micro-Dose Serum - Kiehl’sov prvi serum sa retinolom, formulisan za svakodnevnu upotrebu. Dermatolozi retinol smatraju svetim gralom među sastojcima za negu kože zbog njegove jedinstvene i klinički dokazane sposobnosti vidljivog smanjenja bora i drugih ključnih znakova starenja, koja je rezultat pojačavanja obnove površinskih slojeva kože i obnove teksture i čvrstoće kože. Međutim, zbog svoje jačine, proizvodi koji sadrže retinol takođe mogu uzrokovati neprijatne nuspojave uključujući suvoću, vidljivo  crvenilo i ljuštenje, posebno u ranim fazama upotrebe. U većini slučajeva, proizvode sa retinolom je potrebno uvesti u rutinu nege postepeno, odnosno menjati jačinu  retinola: da bi se primetila njegova moć transformacije, prvo se mora izgraditi tolerancija kože na ovaj sastojak. Bez saveta stručnjaka, ovaj postupak za kupca  može biti zbunjujući, neprijatan i frustrirajući.

Novak Đoković Fondacija je u okviru programa Putem šampiona održala prvu u nizu radionica za roditelje, čiji mentori su neki od najslavnijih stručnjaka međunarodnog sporta; radionica namenjena deci iz svih sportova – u Srbiji i širom sveta Beograd 08.09.2021.   Novak Đoković Fondacija je održala u Beogradu prvu u nizu od četiri uvodne radionice za roditelje polaznika „Teniske akademije Novak“ – u okviru posebnog programa fondacije – "Putem šampiona". Program "Putem Šampiona" je nastao u želji da se pruži podrška i razumevanje roditeljima dece danas malih, a sutra velikih šampiona i asova sporta. Namenjen je roditeljima ne samo polaznika Akademije koji se bave tenisom , već i dece koja treniraju ostale sportove – u Srbiji i na međunarodnom nivou. Neka od najvećih imena i legendi našeg sporta, stručnjaka i roditelja podeliće sa polaznicima radionica  svoje znanje, iskustvo i pouke koje su izvukli iz svog puta ka šampionskom postolju. Zvanični partneri programa u Srbiji su renomirane kompanije Motorola i Lacoste.

Prateći aktuelne okolnosti i poštujući odluke o sprovođenju epidemioloških mera, obaveštavamo Vas da će se 26. VITAL RASTIMO Dečji sajam održati  11. i 12.septembra na otvorenom – u Savskom parku  (Beograd na vodi)  od 11 do 20 časova. Tradicionalni profesionalni sajam namenjen potrebama naših najmlađih, od novorođenih beba do tinejdžerskog doba, i ovog puta će biti održan uz želju i obavezu  da se opravda poverenje mališana, roditelja i izlagača, i zadrži epitet najradosnijeg dečjeg hepeninga. Mališani i njihovi pratioci će moći da uživaju u druženju sa omiljenim junacima, pozorišnim predstavama, neprekidnom  zabavnom program na bini kao i na sportskom terenu uz brojna takmičenja, nagrade, edukativne radionice i ostale zanimljive sadržaje prilagođene novonastalim okolnostima na obezbeđenom otvorenom prostoru većem od 4.000 kvadratnih metara. Iza nas je prošlogodišnje iskustvo kada je u komplikovanijoj epidemiološkoj situaciji prvi letnji Sajam na otvorenom organizovan i održan za primer, što su potvrdili i predstavnici Grada Beograda, ali i svi posetioci.

Izložba Skeens španske umetnice Elise Kveste otvara se 8. septembra, u Galeriji Instituta Servantes, u Beogradu, kao uvodni događaj manifestacije art+science: svetovi veštačke inteligencije Centra za promociju nauke. Izložba Skeens Elise Kveste posvećena je asemblažima fizičkih tela i mnogobrojnim digitalnim ekstenzijama koje formiraju većinu savremenih identiteta. S obzirom na njihovu kompleksnost i delimičnu vidljivost, a suprotno od strategija o dezinformacijama, komoditizaciji i otuđivanju koje promovišu masovni mediji, Skeens nudi alternativne veze bazirane na sećanju, konačnosti i naklonosti. Naziv izložbe predstavlja mešavinu reči ekran i koža na engleskom jeziku (engl. screen i skin), a sama postavka sadrži tkaninu dužine jedanaest metara, trikotažu i nekoliko kalemova niti. Rad Elise Kveste predstavlja kritički pogled na društvene mreže i velike tehnološke korporacije, preispitujući nedostatak komunikacija, greške u sistemu, preteranu kontrolu i virtuelne odnose. Skeens je pobednički projekat jedanaestog poziva produkcionog programa LABjoven_Los Bragales, realizovan u umetničkom centru LABoral u Xihonu 2019. godine, uz podršku Colección de Arte Contemporáneo los Bragales i Kneževine Asturije.