Predstojeći superherojski spektakl Spajdermen: Put bez povratka (Spider-Man: No Way Home) u bioskope širom zemlje stiže 16. decembra! Četiri godine nakon što je obukao legendarni crveni kostim, Tom Holand pojaviće se po treći put na velikom platnu kao čovek-pauk. Fanove očekuje dugo najavljivano otvaranje Marvelovog multiverzuma, a sa tim i povratak mnogih poznatih likova. Oni koji prate Marvelov svet znaju da je na kraju prethodnog filma celom svetu otkriveno da je Piter Parker Spajdermen, a on sada uz pomoć Doktora Strejndža pokušava da natera ljude da to zaborave kako njegova porodica i prijatelji ne bi bili u opasnosti. Međutim, oni greškom otvaraju multiverzum iz koga dolaze mnogi negativci koje znamo ih prethodnih verzija filmova o Spajdermenu.
Uključite se u anketu posvećenu istraživanju navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena! U okviru projekta EkOtisak u toku je proces istraživanja navika građana koje doprinose povećanju ugljeničnog otiska i ubrzanju klimatskih promena. Kako bi se građani motivisali i uključili u teme koje se tiču održivog načina života i očuvanja životne sredine, razvijena je kampanja Klimatska naučno-umetnička akcija za građane Novog Sada. Ona je posvećena aktivnom uključivanju umetnika, naučnika, studenata, organizacija civilnog društva i pojedinaca, i uspostavljanju novih kulturnih obrazaca i klimatsko svesnih oblika ponašanja.
Gorska službe spasavanja je zajedno sa 10 organizacija u okviru Lidlove akcije „Čisto iz ljubavi“ očistila delove Srbije i tom prilikom uklonila više od 8 tona smeća. Akcija uklanjanja otpada iz prirode pod nazivom „Čisto iz ljubavi“ sa ciljem podizanja svesti o važnosti brige o životnoj sredini sprovedena je ove jeseni u dva talasa – u prvom su volonteri Gorske službe spasavanja Srbije učestvovali u čišćenju Zvezdarske šume i Savskog nasipa u Beogradu, kao i planina Rudnik i Golija, uklanjajući nepropisno odloženi otpad poput praznih flaša, limenki, stakla, papira i drugog materijala. U drugom delu projekta, odabrane organizacije, čije je aktivnosti sponzorisao Lidl uklanjale su otpad rasut po prirodi na planini Jastrebac, zatim u Pirotu, Prokuplju, ali i širom Vojvodine.
Zagrevanje za prednovogodišnju šoping euforiju, poznatiju kao BLACK FRIDAY, ove godine poprima sasvim novu dimenziju. Od 26. do 28. novembra u ADA MALL-u moći ćete da uživate u opasno dobrim popustima do 70%. Najpoznatiji dečiji brendovi daju specijalne popuste na zimske kolekcije odeće, obuće i opreme za mališane. Odaberite i igračke za malu i veliku decu. Prodavnice bele tehnike imaju svog keca u rukavu. Ovo je pravi trenutak u godini da obnovite svoje kućne parate, belu tehniku ili opremu za vas mobilni telefon. Najveći izbor sportskih brendova u gradu pomoći će vam da i dalje održavate zdravo telo i duh.
Veličanstvenom revijom Dragane Ognjenović u Ušće Tower II svečano je otvoren 48. Perwoll Fashion Week čime smo se simbolično podsetili davne 1996. godine i zajedničkih početaka nadaleko poznate kreatorke i najprestižnije modne manifestacije u ovom delu Evrope. Dve i po decenije kasnije želimo da obeležimo ovaj važan trenutak za domaću modu upravo uz ekskluzivnu reviju Dragane Ognjenović, ali u novom prostoru UŠĆE Tower Two poslovnog centra, u vlasništvu vodeće kompanije za izgradnju i upravljanje nekretninama MPC Properties, koji predstavlja najekskluzivniji poslovni prostor u zemlji i regionu.
Tuborg, Studentski centar i Pijanista ujedinili snage u promociji odgovorne konzumacije alkohola – Beograd je dobio još jedno umetničko delo koje, ne samo da ulepšava grad, već i šalje vrlo bitnu i društveno odgovornu poruku – na zidu Studentskog centra, popularni umetnik Andrej Josifovski, poznatiji pod pseudonimom Pijanista, na sebi svojstven način predstavio je odgovornu konzumaciju alkohola, jedno od načela koje promoviše kompanija Carlsberg Srbija, sa svojim brendom Tuborg. Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka „KAD ME VOZI NE VOZIM“, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima.
Zlatara Andrejević predstavila novu kolekciju nakita - Linija nakita inspirisana najpopularnijim animiranim junacima iz porodice DISNEY stigla je u Zlataru „Andrejević“ u Ada Mall-u. Na specijalnom koktelu upriličenom u četvrtak 18.11. predstavljeni su najatraktivniji komadi koje bi svakako trebalo uvrstiti na listu za praznični šoping i tako obradovati najdraže osobe. U svetlucavim bravurama od plemenitih metala uživali su i domaći influenseri – Anastasija Đurić, Ana Stojanović, Milan Maglov i Jovana Arsić Stilizovana. DISNEY dani u zlatari „Andrejević“ trajaće do 22. novembra. Tom prilikom za kupovinu nakita iz ove linije dobijate vaučer od 1,000 RSD za sledeću kupovinu nakita u Ada Mallu od 01. do 27. decembra.
Tim studenata Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Beogradu H-Bridges tradicionalno učestvuje na svetskom univerzitetskom takmičenju International Future Energy Challenge (IFEC), koje sprovodi najveća međunarodna organizacija inženjera elektrotehnike Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). Ove godine članovi tima H-Bridges takmičiće se sa nekim od najboljih univerziteta iz Nemačke, Indije, SAD, Kine i drugih zemalja. Nakon dve pobede 2005. i 2019. godine, kao i osvojenog drugog mesta 2020. godine, studenti ETF-a ove sezone nastupaju sa zadatkom razvoja trostepenog solarnog invertora snage 1kW za priključenje fotonaponskog sistema na električnu mrežu.
Kampanja „Za lepši život svakog deteta“, koju su organizovale kompanija Lidl Srbija i Essity, završena je uspešno, jer je prikupljeno 30 hiljada evra potrebnih za obnovu prostorija Svratišta za decu u Krfskoj ulici u Beogradu. Lidl i Essity su početkom oktobra pokrenule kampanju „Za lepši život svakog deteta“ tokom koje se od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u Lidlu odvajalo po 20 dinara za donaciju Centru za integraciju mladih. Na ovaj način omogućeno je prikupljanje sredstva za obnovu Svratišta za decu u Beogradu, kroz koje na dnevnom nivou prođe u proseku oko čak 70 dece. „Zahvaljujemo našim potrošačima što su se rado odazvali akciji i zajedno sa nama učinili da usrećimo naše najmlađe sugrađane. Kompanija Lidl Srbija će i u budućnosti nastaviti sa akcijama koje doprinose društvu“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac sektora Komunikacije i CSR u kompaniji Lidl Srbija.
Da li znaš da je Zuckerberg svoju programersku karijeru započeo još kao srednjoškolac? U njegovo vreme dostupnost i razvoj informacionih tehnologija bila je na mnogo nižem nivou nego danas. Danas, tehnologiju srećemo na svakom koraku. Ukoliko želiš da znaš više o svetu novih tehnologija i naučiš kako da primenjuješ to znanje, AIESEC organizuje projekat TEACHnology za srednjoškolce!
TEACHnology projekat počinje 15. novembra i traje 5 nedelja. Održava se uživo na Fakultetu organizacionih nauka, ali u zavisnosti od epidemiološke situacije, prilagodiće se format projekta i biće održan online. Učešće na projektu iznosi 2000 din.
Pozivamo Vas da nam se pridružite na svečanoj humanitarnoj večeri u cilju prikupljanja sredstava za nabavku novog sterilizatora za Institut za neonatologiju u Beogradu koja će se održati 19. novembra od 19 sati u KROKODILovom Centru. Ova večera je samo jedan događaj u nizu novembarskih aktivnosti kojima obeležavamo Međunarodni dan prevremeno rođene dece. Od početka leta 2020. godine prevremeno rođene bebe čije su majke zaražene korona virusom smeštaju se na beogradskom Institutu za neonatologiju. Veliki broj ovih mama, hospitalizovanih u Kovid porodilištima širom Srbije, mesecima nakon porođaja nije u mogućnosti da obezbedi mleko svojim bebama ali ni da ih uzme u naručje.
Miris Luna Rossa Ocean je novi muški miris brenda Prada. Nastao je iz uverenja da uz pomoć tehnologije kao produžetka nas samih možemo preći sopstvene granice, zamisliti ono nezamislivo i otvoriti nove vidike. Priča iza mirisa Prada Luna Rossa usko je povezana sa prestižnom nagradom America’s Cup, najstarijim trofejom međunarodnog sporta i krunom sveta jedriličarstva: to je napeto takmičenje u kojem se udružuju tehnologija, veština i ljudska snaga, a pokreće ih sila prirode. Jedriličarska ekipa Luna Rossa iz Italije nastala je 1997. iz čiste strasti prema moru i jedrenju Patrizija Bertellija – izvršnog direktora Prada Grupe – koji je u rekordnom vremenu ustanovio Izazov za takmičenje America’s Cup 2000. godine.
Još članaka...
- Novembarski Zeleni utorak u ADA MALL-u
- Dexy Co Baby Park – novo mesto za Vašu prvu kupovinu za bebe
- Kiehl’s - Ekskluzivna praznična kolekcija ilustratorke Merilu For
- Otvaranje 53. BEMUS-a
- DOSEGNITE ZVEZDE SA SAVRŠENIM POKLONOM
- Od 1. novembra film „Toma“ gledamo na televiziji
- „STRES NIJE GRANICA - Radionice mekih veština“
- Isterivači duhova: Nasleđe u bioskopima od 18. novembra!
- Wine jam matine u ADA MALL-u
- LIDL I ESSITY NA PUTU KA OSTVARENJU LEPŠEG ŽIVOTA SVAKOG DETETA
- MARKO LOUIS OBJAVIO DEČIJI ALBUM "JA SE ZOVEM SLON"
- Kuća strave, SpookyVille i specijalni popusti u ADA MALL-u