Smešten između dve zelene oaze, Košutanjaka i Ade, Ada Mall pruža jedinstveno šoping iskustvo. U susret drugom rođendanu, ekološki najosvešćeniji šoping centar uvodi jedinstvenu akciju pod nazivom ZELENI UTORAK. Od 4. maja, svakog prvog utorka u mesecu, možete očekivati specijalne popuste do 40% i mnoštvo eko friendly aktivacija. Listu popusta za prvi Zeleni utorak 04.05. možete pogledati na linku >>. Mislite zeleno. Pomažete planeti, štedite novac, donosite više koristi i osećate se bolje postajući ekološki osvešćeni! Svakog meseca organizovaće se aktivacija koja podiže svest o zaštiti životne sredine. Praksa u ADA MALL-u, najzelenijem šoping centru u Beogradu, je  redovno osvežavanje i obnavljanje zelenila na fasadi i terasama sa kojih se pruža najatraktivniji pogled na prestonicu.

Lepa i zdrava koža važna nam je i u svim godinama. Ali, možda najvažnija, ili tačnije važna na poseban način, u tinejdžerskom periodu kada izgrađujemo svoje samopouzdanje.Nažalost, upravo tada, većina osoba bori se sa aknama. Upravo takvo iskustvo imala je i Ljubica, mlada dama koja je na sve načina pokušala da sakrije akne na licu zbog kojih se osećala loše, iako se bavi manekenskom profesijom za koju je lepota uslov. „Mislila sam da nisam dovoljno lepa. Šminka nije mogla da sakrije akne, samo je pravila još veći problem. Jednostavno nije bilo načina da to sakrijem. Najviše me je pogađalo što su svi primećivali i komentarisali moje lice. Zaista nije bilo prijatno, pogotovu u godinama kada je izgled za devojke jako važan,“ kaže Ljubica.

Najnovija Diznijeva sinhronizovana avantura „Raja i poslednji zmaj“ je konačno u bioskopima! Davno, u čarobnom gradu Kumandra, ljudi i zmajevi živeli su zajedno u slozi. Ali kada su zlokobna čudovišta poznata kao Drun postala pretnja za planetu, zmajevi su žrtvujući sebe, spasli čovečanstvo. Sada, 500 godina kasnije, ta ista čudovišta su se vratila. Usamljena ratnica Raja mora da uđe u trag poslednjem zmaju u nadi da će zauvek da zaustavi neprijatelja. Međutim, tokom svog putovanja naučiće da je za spas sveta potrebno nešto više od magije – neophodno je i poverenje. Ova animirana priča okupila je brojne domaće učesnike sinhronizacije, ostvarene u različitim sferama umetnosti i sporta. Mladi vokali Irina Arsenijević i Marija Mikić, glumac Bojan Žirović – samo su neki od učesnika koji su pozajmili glasove i interpretirali najnovije Diznijeve likove.

U Velikoj sali Akademije 28, 29. aprila (četvrtak) 2021. godine u 19.00h biće održan koncert OLEG KIREYEV QUARTET. Publici će se predstaviti svetski poznati ruski saksofonista Oleg Kireyev, bubnjar Uroš Stamenković, kontrabasista Branko Marković i pijanista Milovan Paunović. Koncert pod nazivom “JAZZ CLASSIC” je projekat koji sadrži osam džez standarda velikana poput Bernija Milera, Erola Garnera, Džeroma Kerna i drugih u autentičnom aranžmanu Kireyeva i jedinstvenom izvođenju ovog kvarteta. OLEG KIREYEV prvi je ruski muzičar koji je ukombinovao etno- džez motive sa baškirskim narodnim instrumentima. Rođen u Baškiriji, predstavlja muzičko nasljeđe dve različite kulture – evropske i azijske. Pod uticajem tradicionalnog i latinoameričkog džeza, afričkih ritmovai azijske etno muzike, Oleg je stvorio autentičan stil i proslavio se sviranjem različitih muzičkih žanrova.

U želji da svojim kolegama iz oblasti elektrotehnike približe prve korake ka uspešnoj karijeri, 2006. godine rodila se ideja o organizovanju Sajma poslovnih mogućnosti i stručnih praksi KONTEH. Studenti Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu već 14 godina uspešno realizuju Sajam kao ključnu sponu između kompanija u potrazi za novim kadrovima, i akademaca zainteresovanih za prvu poslovnu priliku ili stručnu praksu. Dva tradicionalna dana KONTEH-a već su dobro poznati među studentima! Izuzetna su prilika da se u hodnicima ispunjenim štandovima kompanija akademci na licu mesta raspitaju, ostave biografiju, i ostvare prvi uspešan korak ka budućoj karijeri. Preko 25 kompanija svake godine organizuje raznolik spektar aktivnosti za studente u prostorijama Fakulteta tehničkih nauka, od predavanja, radionica, do simulacija razgovora za posao.

ADA MALL shopping centar od utorka 04. maja kao poklon za dvogodišnju vernost svojim posetiocima i potrošačima uvodi Loyalty program. Reč je o jedinstvenoj kartici lojalnosti koja pruža mogućnost da uz nju kupujete na popustima u blizu 70 prodavnica, pritom osvajajući bodove prilikom svake kupovine. Skupljanjem bodova stičete pravo da preko sajta i mobilne aplikacije svoje bodove pretvarate u atraktivne poklone i vaučere za nove šoping avanture. Uz BASIC I VIP ADA loyalty kartice ostvarujete pravo i na popuste do 25%. Samo u 2021. godini obezbeđeni su pokloni i vaučeri u vrednosti od 12 miliona dinara. Pravo na BASIC i VIP Ada loyalty karticu imaju punoletni državljani Republike Srbije. Kako možete doći do loyalty kartice?

Globalna inicijativa brenda Giorgio Armani za čistu vodu ponovo potvrđuje njihovu posvećenost očuvanju voda dok klimatske promene vrše dodatni pritisak na to ključno prirodno bogatstvo. Zapanjujućih 90 % svih prirodnih katastrofa povezano je sa vodom. Sve češće i ekstremnije poplave zagađuju već ugrožene izvore vode i uništavaju postojeće vodene sisteme; duže suše isušuju izvore. Ljudi koji žive u siromaštvu posebno su ranjivi po pitanju ovog velikog uticaja klimatskih promena jer se oslanjaju na nestabilne vodene i sanitarne sisteme, slabiju zaštitu institucija i ograničen pristup finansijama. Danas više od dve milijarde ljudi živi u zemljama gde vlada velika nestašica pitke vode. Jedna od deset takvih osoba uopšte nema pristup čistoj vodi. Do 2025. pola svetske populacije živeće u područjima gde preti nestašica vode. Ljudima treba pouzdan sistem za vodosnabdevanje koji će raditi i u slučaju poplava, suša i prirodnih katastrofa. Kada imaju čistu vodu, ljudi mogu da se zaštite od bolesti, da idu u školu, da zarađuju za život i budu spremni na sve što budućnost nosi.

U čast Dana planete Zemlje YSL Beauty odaje počast vrtovima Ourika u području Atlas planina u Maroku. Ovaj inovativni projekat, koji je pokrenut 2013., razvijao se tokom godina pa tako danas broji nekoliko područja za uzgoj i botanička istraživanja. POZITIVAN UTICAJ NA BIORAZNOVRSNOST: VIŠE OD 200 VRSTA ZAJEDNO NA JEDNOM MESTU! Uređeni vrt je podeljen u tri zasebna područja. Prvo područje obuhvata 64 rastuća rasadnika na kojima se proizvode i beru biljke koje se upotrebljavaju u proizvodima brenda YSL Beauty. Drugo područje, nazvano „botanička zbirka”, služi kao probno područje za eksperimentisanje sa novim sastojcima. Na kraju, područje „baštine” odaje počast Yvesu Saint Laurentu i njegovoj strasti prema cveću uzgojem 12 ključnih biljaka i cvetova. Vrt se može pohvaliti sa više od 200 botaničkih vrsta, zajedno sa eksperimentalnim i posmatračkim laboratorijem, u svrhu nastavka istraživanja i inovacija za upotrebu u proizvodima brenda YSL Beauty.

U 2010. godini Udruženje studenata elektrotehnike Evrope - Lokalni komitet Beograd je došlo na ideju da kroz niz interaktivnih treninga omogući studentima da se bolje opreme za uspešnu karijeru. Tokom godina, razni komiteti našeg Udruženja su prepoznali važnost veština koje Soft Skills Academy pruža, tako da se danas ovaj seminar održava u 18 evropskih gradova. Ove godine organizuje besplatan seminar ličnih i profesionalnih veština „Soft Skills Academy“ za sve zainteresovane studente, u digitalnom izdanju! Seminar se održava u periodu od 14. do 16. maja 2021. godine. Udruženje, već dug niz godina, organizuje seminar “Soft Skills Academy” sa ciljem da ambicioznim studentima pruži priliku da poboljšaju neophodne profesionalne veštine koje ne dotičemo tokom formalnog obrazovanja. Kako zbog trenutne epidemiološke situacije niko nije u mogućnosti da se okupi uživo, jedanaest godina tradicije nastavlja se uz pomoć modernih sredstava komunikacije.

Vođena željom da pruži podršku lokalnim zajednicama, vodeća aplikacija za bezbednu i besplatnu komunikaciju i razmenu poruka u Srbiji Rakuten Viber objavila je da će proširiti kapacitet grupnih video poziva na svojoj platformi na 30 učesnika za sve korisnike širom sveta. U vremenima pandemije kao „nove normalnosti“ i uzastopnih talasa uvođenja karantina širom Evrope, proširenje grupnih video poziva sa maksimalno 30 učesnika predstavlja odlično rešenje za potrebe školskih aktivnosti, konsultacije posle nastave, okupljanje radnih timova i veće porodične skupove. "Viber je najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji i stalno radimo na unapređenju naše platforme kako bismo odgovorili na što više potreba naših domaćih korisnika u situacijama koje čine njihovu svakodnevicu.

April na Superstar TV-u obeležiće početak emitovanja nove serije „Jedini izlaz“, psihološkog trilera protkanog misterijom, sa Anđelkom Prpić u glavnoj ulozi. Ova uzbudljiva saga, zasnovana na zastrašujuće realnim situacijama koje svakome od nas mogu da se dese, snimljena je u zajedničkoj produkciji Telekoma Srbija i „Stanković i sinovi“ pod rediteljskom palicom Darka Nikolića i prikazivaće se svakog vikenda od 21 čas. Radnja serije „Jedini izlaz“ vrti se oko neobične sudbine Ane Kolar, žene koja je usled velikog požara u klubu čije ime nosi i sama serija izgubila muža Sašu, ali i pamćenje na tu kobnu noć. Nakon vremena provedenog u komi, Ana sa sinom Lukom nastavlja život progonjena čestim noćnim morama i napadima panike i teškoćama da se pomiri sa gubitkom supruga.

Do srede 14.04. na ceo asortiman 10% popusta - Premium dečja garderoba, obuća i aksesoar brendova koji su svetski lideri na tržištu dečije mode - Maison Marasil, Sprint, Mandarino, Pierre Cardin, Ciciban i drugi deo su ponude novog dečjeg multibrenda – Pertini Fashion. Garderoba odgovora svim potrebama i stilovima dečjeg odevanja, svečanim i svakodnevnim, za dečake i devojčice 0-16 godina, dizajnirana sa mnogo detalja, a sašivena od najkvalitetnijih materijala. Specijalno dizajnirane haljine, kombinezoni, suknje, košuljice, kupaći kostimi za devojčice, bermude, pantalone, košuljice i majice za dečake, kao i aksesoar za oba pola, već su izložene i čekaju kupce sa najistančanijim ukusom. Pertini Fashion je deo novog poglavlja u poslovanju kompanije Pertini. Podsećanja radi, kompanija Pertini na polju igračaka je sinonim za kvalitet i brigu o deci već više od 30 godina. U istom smeru nastavlja i na polju dečje mode.