Ada Mall je prvi tržni centar koji uzgaja medne pčele na svom ‘’zelenom krovu’’ preko namenski izgrađenih košnica. Visoko iznad frenetičnih beogradskih gradskih ulica, prepunih kupaca koji kupuju, turista u obilasku i radnih ljudi, u Ada Mall-u ćete pronaći nove komšije koji su takođe zauzeti kao pčele, i to sa dobrim razlogom: oni jesu pčele! Ove sezone košnice držimo na krovu tržnog centra Ada Mall. Borimo se da osnažimo lokalnu zajednicu i podstaknemo ljude da gaje pčele kao ekološku inicijativu, jer smo raličiti. Kada je tim Ada Mall-a razmatrao ideje za održivost, pomislili smo: „Šta ako uradimo nešto drugačije? Šta ako uradimo nešto sa malo više srca i duše?”

Lidlovi potrošači će od danas, do 14. avgusta imati mogućnost da učestvuju u „Lidl Plus 2022“ nagradnoj igri koju kompanija Lidl Srbija organizuje za korisnike Lidl Plus aplikacije. Tom prilikom, potrošače očekuju brojne nagrade od kojih je najvrednija automobil „Fiat 500 Dolcevita“. Pravo na učešće u nagradnoj igri ima svako fizičko lice sa prebivalištem na teritoriji Republike Srbije, korisnik Lidl Plus-a. Kupovinom u minimalnom iznosu od 999 dinara, na jednom fiskalnom računu, potrošač dobija mogućnost da skenira svoju Lidl Plus karticu i time osvoji jednu digitalnu markicu. Klikom na opciju „POČETAK“ prilikom ulaska u Lidl Plus aplikaciju, potrošači imaju mogućnost da pošalju osvojene digitalne markice, u vremenu trajanja nagradne igre.

Ovogodišnji Bitef festival, 56. po redu, biće održan od 23. septembra do 2. oktobra. Pod sloganom „Mi – junaci rada svog“, glavni program festivala donosi predstave iz Nemačke, Belgije, Meksika, Francuske, Slovenije i Velike Britanije, kao i dve predstave iz Srbije! Upravo su ove domaće produkcije, hrabre u pogledu tema kojima se bave, ali i originalne u pogledu iskoraka iz okvira formata, bile povod za prvu ovogodišnju Bitef šetnju sa novinarkama i novinarima, koja je održana u petak, 7. jula.

Beograd je postao prestonica viskija, bar na nekoliko meseci! Kako? Tako što je dobio svoj prvi Muzej viskija & bar na Dorćolu, u ulici Kneginje Ljubice 21. Na otvaranju muzeja 07. jula 2022. godine bili su i brojni ljubitelji i poznavaoci viskija, poznate ličnosti Dejan Cukuć, Marko i Milica Kon, Branislav Tomašević, Marina Ćosić, Aleksandar Srećković-Kubura, mnogobrojni blogeri i mediji koji su uživali u letnjem ambijentu preuređene kuće iz davne 1888. godine u dobrim zvucima beogradskog benda Girls, Boys and Toys. Od 8. jula svaki posetilac imaće mogućnost da u okviru organizovanih tura proba dva ukusa viskija, uz različite čulne senzacije tokom probe. Cena ulaznice je 500 dinara, a posetioci mogu da budu samo punoletna lica.

Na sceni pozorišta Teatrijum u dvorištu Kapetan-Mišinog zdanja ovog, a i svakog narednog vikenda u julu i avgustu najmlađi posetioci će moći da besplatno pogledaju razne dečje predstave. Ovaj projekat podržan je od strane fondacije "Alek Kavčić", a publika će u hladu pod lipama moći i da se osveži vodom koju je donirala "Mivela". Ove subote i nedelje 09. i 10. jula od 11h igraće se predstava "Koliko zrnaca do šaha?" koja je premijerno izvedena pred punim gledalištem 02. jula. Predstava je rađena po tekstu i u režiji Mirjane Ilić, a u njoj igraju Luka Sević, Milan Bobić, Vladan Gajović i Marina Gava. U predstavi će uživati deca svih uzrasta, ali i njihovi roditelji, mada je pre svega namenjena mlađim razredima osnovne škole.

Snižena cena ulaznice svakog utorka i sjajni pokloni za najkreativnije od 5. jula do 5. avgusta! Leto je u jeku, a Cineplexx bioskopi te pozivaju na uživanje u rashlađene sale, udobna sedišta uz omiljene grickalice, piće i pokretne slike na velikom platnu! Tvoje je da izabereš film a Cineplexx bioskopi će se pobrinuti za ostalo! Uz sniženu cenu ulaznice svakog utorka ali i nagradni konkurs koji smo pripremili, ovo leto obećava zabavu na najvišem nivou. Prilikom svake posete Cineplexx bioskopima, na poleđini bioskopske ulaznice napiši kratku poruku ili se kreativno izrazi kroz crtež na temu ,,Leto u bioskopu za mene je....“ i ulaznicu sa svojom porukicom ili crtežom ubaci u kutiju koja se nalazi u svim Cineplexx bioskopima.

Svi volimo onaj dragoceni osećaj nakon nekoliko dana odmora kada uspemo da se dobro naspavamo i svom organizmu pružimo sve što mu je potrebno za oporavak i svežinu. Od sada, taj doživljaj možete prepoznati i svakog jutra u ogledalu! Eucerin®Hyaluron-Filler Noćni Hidro Booster pruža vašoj koži tokom noći sve što joj je potrebno - popunjavanje finih bora, intezivnu hidrataciju i aktivnu regeneraciju. Zahvaljujući tome vaše lice ujutru izgleda sveže, odmorno i podmlađeno! Prve simptome starenja kože uočavamo već u 20-tim kada započinje proces opadanja nivoa hijalurnoske kiseline u koži i na licu se pojavljuju prve fine bore.

Astronomski kamp Letenka na Fruškoj Gori ove godine biće održan od 7. do 10 jula.  Kamp je besplatan, namenjen je deci i odraslima, zaljubljenicima u svemir. Većina predavanja su popularnog karaktera i razumljiva svima koji se interesuju za astronomiju. Svi zainteresovani imaju priliku da od vrsnih poznavalaca  astronomske opreme nauče sve što ih zanima o teleskopima i astrofotografiji. Astronomski kamp na Fruškoj gori održava se duže od dve decenije i u kampu je do sada boravilo više hiljada učesnika iz Srbije i zemalja regiona.

Od 1851. godine brend Kiehl's stalno teži unapređenju – od odgovornih formulacija, pakovanja i proizvodnje do pružanja podrške i pomaganja zajednicama da smanje svoj uticaj na okolinu. Sa tim na umu, brend Kiehl's je odabrao tri omiljene formule i pretvorio ih je u NOVE koncentrovane sapune za kožu lica Future Made Better – to je kolekcija koja se sastoji od tri ciljana, čvrsta proizvoda za čišćenje kože lica formulisana za temeljno čišćenje bogatom penom, što kožu čini svežom i uravnoteženom, bez osećaja suvoće ili zatezanja. Svi novi koncentrovani sapuni sadrže barem jedan sastojak iz obnovljivog izvora i formulisani su uz minimalnu količinu otpada od plastičnih pakovanja – kako bi vam pružili ciljanu rutinu čišćenja koja je jednako posvećena održivosti, kao i koži.

23. Međunarodna izložba Trijenala u Milanu, Unknown Unknowns. An Introduction to Mysteries“, otvara se 15. jula 2022. godine i na njoj učestvuje preko 40 zemalja. Republika Srbija se prvi put predstavlja projektom Ivana Mangova, Infinity of Structure, koji je odabran na javnom konkursu, sprovedenim od starne  Muzeja primenjene umetnosti. Autorski tim čine umetnici Marko Lađušić, Aleksandar Vac, Dorian Jovanović i Marko Todorović. Realizator nastupa je Muzej primenje umetnosti u Beogradu u ime Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije. Komesarka nastupa je Biljana Jotić. Kustoskinje su Biljana Jotić i Nataša Radojević.

Lidl Srbija već drugu godinu zaredom dobitnik je sertifikata „Poslodavac partner“, koji dodeljuje konsultantska kuća SELECTIO, za izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima. Nezavisno priznanje struke, koje se dodeljuje kompanijama na osnovu stepena razvijenosti HR praksi, potvrđuje da Lidl Srbija kontinuirano ulaže u dobrobit svojih zaposlenih, kako kroz obezbeđivanje kvalitetnih uslova rada tako i kroz  stalni razvoj benefita za zaposlene. Kompanija Lidl Srbija uspešno je završila proces sertifikacije koji obuhvata pet oblasti – strategija, regrutacija i selekcija, upravljanje učinkom, usavršavanje i odnos prema zaposlenima – i time potvrdila da dostiže visoke standarde neophodne za dobijanje ovog sertifikata.

Kulturna manifestacija “Otkrij Dunav” oduševila zvanice i publiku u prelepom ambijentu Ramske tvrđave, briljirali eminent svetski muzičari Fedor Rudin, Jan Fogler i ansambl Kamerata Balkanika; tradicija, kultura i umetnost za podizanje svesti o značaju očuvanja reke Dunav i prirode; zahvalnost organizatoru JVP “Srbijavode” - u saradnji sa ArtLInk Festivalom I Opštinom Veliko Gradište – i uz podršku projekta„EU za kulturno nasleđe i turizam“. Beograd/VelikoGradište 30.jun 2022.Međunarodni dan reke Dunav možda nikada nije bio lepše i sadržajnije obeležen nego što je to bio slučaj sinoć – na veličanstvenoj kulturnoj manifestaciji „Otkrij Dunav“.