U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova, Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „Caring together for a happier tomorrow“ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Lancôme svojim programom održivosti "Caring Together for a Happier Tomorrow" i tri dodatne aktivacije Bring the World to Bloom, Live Responsibly i Write  Her Future, veruje da zajedno gradimo srećniju budućnost za sve nas! Caring Together for a Happier Tomorrow Lancôme pokreće svoj globalni program U kontekstu rastućih ekoloških i društvenih izazova,  Lancôme pokreće svoj globalni program održivosti „  Caring together for a  happier tomorrow “ koji postavlja ambiciozne ciljeve za brend po pitanju održivosti i društvene inkluzije. Caring T ogether for a Happier Tomorrow " Danas, više nego ikad, potrebno je brinuti i negovati svet u kom živimo. Od svog osnivanja pre više od 85 godina, Lancôme se zalaže, prenosi svoju misiju brige i nege kao svoje temeljne vrednosti.

Ovogodišnji Svetski dan voda, 22. mart, posvećen je inspirativnoj i aktuelnoj temi kada je reč o resursu voda na globalnom nivou, ali podstiče na razmišljanje i akcije i na lokalnom nivou, u našem okruženju, kao i na ličnom planu: šta voda znači za nas i kako je vrednujemo? Bilo da je voda tema kojom se bavimo profesionalno ili je ona naša duboka inspiracija, jedno od osnovnih ljudskih prava je pravo na vodu. Jedan od najvažnijih ciljeva održivog razvoja je kristalno jasan: do 2030. godine svaki žitelj planete mora da ima pristup kvalitetnoj, zdravstveno ispravnoj vodi za piće. Niko ne sme da bude zaboravljen, ni pripadnici marginalizovanih grupa (beskućnici, žitelji nehigijenskih naselja, izbeglice…), ni stanovnici planinskih sela i drugih predela udaljenih od uobičajenog poimanja urbanog i ruralnog stanovanja. Ovogodišnji Svetski dan vode posvećen je temi vrednovanje vode. Kroz temu stižemo do činjenice da je njena vrednost mnogo veća od njene cene - voda ima ogromnu i složenu vrednost za naše porodice, ishranu, kulturu, zdravstvo, obrazovanje, privredu i celovitost našeg prirodnog okruženja.

Potpuno novi događaj pod imenom Red Bull Fortmaster poziva sve avanturiste na jedinstvenu trku sa preprekama u centru prestonice, na Kalemegdanskoj tvrđavi, tokom dva dana, 22.05. i 23.05.2021. godine. Format događaja oslanja se na već popularne trke sa preprekama (OCR, Obstacle Course Racing), koje su u prethodnih nekoliko godina uzele maha po celom svetu, ali naravno uz prepoznatljiv Red Bull obrt. Naime, ovogodišnja beogradska trka na Kališu je samo prva u nizu od četiri trke koje za cilj imaju osvajanje različitih tvrđava po Srbiji. Sve ljubitelje posebnih izazova ovog tipa koji su kombinacija trčanja, snage i spretnosti očekuje poduhvat osvajanja po jedne spektakularne srpske tvrđave godišnje, u periodu od 2021. pa sve do 2024. godine. Na prvom Red Bull Fortmasteru Kalemegdanska tvrđava će ugostiti do 1000 takmičara koji će na svaki mogući način pokušati da se izbore sa stazom dužine 3,5 kilometara prošaranom sa preko 20 jedinstvenih prepreka.

Udruženje studenata tehnike Evrope – Beograd, jedanaesti put zaredom organizuje seminar dizajna i brendiranja, BEST design WEEK, od 17. do 24. aprila 2021. godine. U okviru seminara biće organizovane radionice i predavanja. Predavanju će moći da prisustvuju svi polaznici seminara kao i oni zainteresovani studenti koji nisu učesnici uz prijavu. Prijave za učešće na BEST design WEEK su otvorene od 26. marta do 9. aprila na sajtu bdw.best.rs gde možete naći više informacija o projektu. Sve radionice su besplatne i održaće se u opremljenim učionicama Univerziteta Megatrend ukoliko to epidemiološka situacija dozvoli. Po završetku seminara, učesnici će dobiti sertifikat o učešću. Radionice su namenjene svim zainteresovanim studentima koji tek ulaze u svet dizajna i brendiranja kao i onima koji imaju iskustvo ali i želju da saznaju nešto novo. Cilj projekta je da se obezbedi besplatno savladavanje, napredovanje i usavršavanje na polju grafičkog dizajna, web dizajna, digitalne fotografije i video montaže. Seminar se sastoji iz šest radionica na kojima se obrađuju sledeće teme:

Svetski bestseler broj jedan Kraj igre je treći naslov iz serijala o detektivu Vilijamu Foksu, koji je Vulkan objavio. Danijel Kol, autor romana, jedan je od omiljenih pisaca ovog žanra, a njegovi romani o detektivu Foksu poslužili su kao inspiracija za TV seriju. Kraj igre je idealna knjiga za poznavaoce i ljubitelje dobrih krimi priča, kao što su bestseleri Laša Keplera, Jusija Adler-Olsena, Hansa Rosenfelta i Mikaela Jorta. Sve je počelo sa Krpenim lutkom. Nastavilo se sa Marionetom. Sada je pred njima najteži slučaj u karijeri: da li je ovo kraj igre za Vulfa i Baksterovu? Zaključana soba. Telo mrtvog policajca. Tajna koja je otišla u grob s njim. Smrtonosni krug se zatvara. Sada je sve na kocki. Penzionisani policajac Finli Šo pronađen je mrtav u zaključanoj prostoriji. Niko ne sumnja da je to bilo samoubistvo. Niko osim detektiva s ukaljanom reputacijom: Vilijama Vulfa Foksa.

Naslovna numera sa albuma pesama za decu „Čudne reči“ koji je Boda Ninković krajem prošle godine objavio za Multimedia Music, dobila je i svoj video spot! Muziku za pesmu uradio je Ljuba Ninković, tekst potpisuje Jovica Jocko Tišma, pesmu je odsvirao i snimio Nebojša Brdarić a za vokal je, naravno, zadužen Boda Ninković. Originalne crteže za video uradio je Saša Gvozdenović a za montažu je i ovog puta bio zadužen Vladimir Jakšić Musa. „Pesmica je toliko vesela da će vam noge same đuskati i toliko šarena da će vam i oči pevati! Sve u svemu – toliko šašava da je veselje neizbežno“ poručila je ova sjajna ekipa svom dragom „dečijem narodu“ za koji je osmislila jedan od najlepših muzičkih albuma koje ste imali prilike da čujete!  „Uživajte, šta čekate!“ dodaje ekipa i poziva vas da pogledate ovaj video: Link >>

Bend Art Diler će u subotu 20. marta održati humanitarni online koncert za pomoć Petri Žurkić, devojčici koja boluje od celebralne paralize. Koncert “Za Petrino bolje sutra” ćete moći da pratite samo online, na zvaničnom Youtube kanalu benda od 19 časova. Pozivamo sve ljude dobre volje da umesto ulaznice za koncert pošalju SMS poruku sa sadržajem : 937 na broj 3030, ili izvrše uplatu na brojeve računa sa slike. Više informacija o Petrinom  lečenju možete naći na linku >> “Članovi grupe Art Diler su i ranije učestvovali i organizovali humanitarne događaje i uvek ćemo se odazvati pozivu kada je pomoć potrebna. Koncert je besplatan za sve koji budu želeli da ga prate, ali je jasan cilj da slanjem poruka u toku trajanja koncerta bude uplaćeno što više sredstava za dalje lečenje.” izjavio je Marko Veljković , član benda. 

Imajući u vidu trenutne epidemiološke okolnosti i zdravlje publike, gostiju i festivalskog tima koje je na prvom mestu, Odbor FEST-a je doneo odluku da se predstojeće, 49. izdanje Beogradskog Međunarodnog Filmskog Festivala FEST održi u novom terminu, od 7. do 16. maja 2021. godine. Da podsetimo, FEST se priprema i odigraće se pod sloganom „Povratak u budućnost“ sa namerom da kao najveća i najpoznatija filmska manifestacija u zemlji i regionu, doprinese značajnijem povratku publike u bioskope koji su bili i treba da ostanu glavna karika kinematografije. Ovogodišnji program predstaviće više od 70 premijernih filmova najnovije svetske i srpske produkcije u nekoliko programskih celina, koje će publika moći da prati u salama Sava Centra, Kombank dvorane, Doma omladine Beograda i Cineplexx Galerija Belgrade.

Friendly HR tim je vodeći organizator projekta "Na koji ćeš faks?", najvećeg virtuelnog sajma obrazovanja u Srbiji, koji će trajati neprekidno od 12. marta do 1. oktobra 2021. godine.
Svesni smo da su visokoškolske ustanove, zbog trenutnog stanja i nemogućnosti održavanja uobičajenih promotivnih događaja, sprečene da se adekvatno predstave maturantima srednjih škola i njihovim roditeljima, stoga je projekat "Na koji ćeš faks?" nastao kao rešenje tog problema. Cilj projekta je da dopremo do svih učenika i njihovih roditelja, bez obzira na njihovo mesto boravišta. Pristup za sve učesnike je potpuno besplatan i registracija nije neophodna. Vaša pomoć u promociji ovog događaja bila bi od izuzetnog značaja, kako bismo pomogli mladima, da se uprkos vanrednim okolnostima informišu o njihovom daljem školovanju i akademskoj budućnosti. Takođe, s obzirom na to da sama platforma nudi mnogobrojne mogućnosti brendiranja i promocije, ukoliko ste zainteresovani, možete biti medijski pokrovitelji sajma. Na linku koji sledi možete videti preliminarnu verziju našeg sajma. Uzmite u obzir da se još uvek radi na detaljima, dizajnu i greškama, i da sajam neće biti promovisan i dostupan široj javnosti do otvaranja, u petak 12.03. u 18h, te Vas ovom prilikom molimo da ovaj link ne delite ni sa kim do momenta kada sajam bude pokrenut. Link za sajam: ovde


Svetski dan energetske efikasnosti, 5. mart, u vremenu ubrzanih klimatskih promena na našoj planeti podseća na jednu od najvažnijih tema današnjice. Ovaj datum se obeležava širom planete kao sećanje na prvi sastanak na kome su svetski stručnjaci razgovarali o energetskoj efikasnosti, 5. marta 1998. godine, u Velsu, u Austriji. Šta je energetska efikasnost, i u čemu je razlika između uštede energije i energetske efikasnosti? Ušteda podrazumeva jednostavne korake, koji mogu da se usvoje kao način ponašanja, od gašenja svetla nakon izlaska iz prostorije do recikliranja plastične ili aluminijumske ambalaže. Energetska efikasnost je pojam koji se odnosi na upotrebu tehnologije za čiji rad je potrebno manje energije. Poslednjih godina u Srbiji je u porastu svest javnosti za promociju i korišćenje čistijih i energetski efikasnijih tehnologija, kao i obnovljivih izvora energije (OIE), što svakako ide u prilog aktivnijoj adaptaciji na klimatske promene i merama mitigacije koje takođe predstavlja jednu od ključnih komponenti ublažavanja klimatskih promena. U evropskoj bazi podataka moguće je istražiti kako se kretala vrednost u udelu obnovljive energije u bruto finalnoj potrošnji energije za Srbiju i druge evropske zemlje, na sledećem linku >>

Uz opštu konstataciju da bi svaki dan trebalo da bude posvećen ženama, a ne samo 8. mart, u najvećem tržnom centru u region, novosadskoj “Promenadi”, održana je panel diskusija pod nazivom “Šta bi danas rekla Koko Šanel”, u organizaciji “Serbia Fashion Week”-a. Moderator diskusije čiji je podnaslov “Stil VS trend” bila je voditeljka Mara Skendžić, a među panelistima našli su se istaknuti dizajneri: Suzana Perić, Bata Spasojević i Nataša Perkovski Adžić, potom stilistkinja i dizajnerka Kristina Bekvalac, kao i popularne glumice Jelena Gavrilović i Iva Štrljić. Broj onih koji su u “Promenadi”, ali i putem “livestream”-a pratili ovaj panel dovoljno govori koliko je modna publika željna ovakvih konstruktivnih razgovora, kao i modnih događaja uopšte. “Nikada nije dobro da se prepustimo stihiji, nego uvek moramo sami da kreiramo način na koji živimo. Sve to utiče na lični stil odevanja koji je izuzetno važan.

U današnjem svetu sreća je više od prolaznog osećaja. Sreća ima snagu da nas podigne na noge, da nam pomogne da prevladamo životne prepreke i ujedini nas u jedan, zajednički cilj kako bi svet učinila mestom nade. Uz La Vie est Belle Soleil Cristal, Lancôme vas poziva da probudite sreću u sebi i pronađete snagu u izražavanju vaše individualne lepote, i da podelite svetlo radosti sa svima oko vas. Ambasadorka Lancôme-ove kultne parfemske vode, Julia Roberts, predstavlja Blistavu Sreću za La Vie est Belle Soleil Cristal. Kada se ona nasmeši, nasmeši se ceo svet. Zarobljena u trenutku čiste sreće - njena bela haljina ističe njen blistavi ten, čiji blistavi odsjaji odjekuju krilima na bočici. Holografski sjaj pojačava sunčevu svetlost koja naglašava njenu prirodno blistavu lepotu. Nepotrebno je reći da je u ovoj kampanji prožetoj svetlošću prava zvezda sjajna žena čiji je osmeh dovoljan da obasja svet. Širimo sreću zajedno kako bismo stvorili bolje sutra. Obasjajte svet osmehom.