Nekih 7 do 11 puta. Toliko žena, u proseku, izlazi iz mraka - i vraća se. U tom krugu gubi podršku, dok joj okolina sudi: „Ne želi pomoć. Da je htela, ne bi se vraćala.“ Ali, taj krug je tek jedan od mnogih tragova nasilnika. Njegov cilj? Da žrtvu izoluje, da ugasi sve što joj pruža sigurnost i podršku, sve što je odvodi ka slobodi. Avon, koji se već više od deceniju i po u Srbiji aktivno bori protiv nasilja nad ženama, ovom kampanjom poručuje: DOSTA JE! Vreme je da preispitamo poruke koje šaljemo. Da prestanemo da osuđujemo i pružimo reči koje osnažuju. Reči koje stvaraju put za izlazak iz kruga nasilja. Na Savskom šetalištu na Kalemegdanu danas je otvorena izložba fotografija koja razbija tišinu. Izložba je koncipirana tako da sa jedne strane stoje poruke koje su im do sada gasile snagu – reči koje često postaju njihov narativ i opravdanje za povratak.

Pripremite se za spektakl koji će vam oduzeti dah, jer „Lovac Krejven“ dolazi – najnoviji Marvelov film koji se razlikuje od svih prethodnih! Zaronite u mračne i zavodljive dubine porekla jednog od najopasnijih negativaca u Marvelovom univerzumu! Ova R-ocenjena, adrenalinska vožnja, ispunjena napetostima i iznenađenjima, otkriva život Sergeja Kravinofa, kojeg sa neverovatnom snagom tumači Aron Tejlor-Džonson. Njegova opsesivna žudnja za osvetom transformiše ga u ultimativnog lovca – predatora kojeg se svi boje! Priča nas vodi kroz Krejvenovu turbulentnu mladost, oblikovanu okrutnom dominacijom njegovog oca oligarha Nikolaja Kravinofa (Rasel Krou). Ovaj napeti odnos neizbežno pokreće Sergejevu trasformaciju, pokrećući ga na krvavi put nasilja i preživljavanja, i od njega stvara najstrašnijeg lovca na svetu!

U DOMU JEVREMA GRUJIĆA u utorak, 26. novembra u 19 časova. Da li ste znali da je Beograd bio svojevrsna preteča evropske mode u praistoriji?! Ili da su drevne Vinčanke „šetale" u dvodelnim lanenim kompletima sa „V" izrezom, mini suknjama i dokolenicama? Jedna beleška iz 19. veka kaže da je "Beograd poslednji bazar Carigrada i prvi magazin Beča prema istoku". Kada i kako su Beograđani počeli da prihvataju evropsku, prvenstveno parisku modu... Ko im je u tome pomogao? Na koji način je ratnička i politička istorija povezana sa istorijom odevanja...Kada i gde je otvorena prva robna kuća u Beogradu, pravo čudo koje je donelo duh modernizacije u Beograd... (I danas je to najlepši primerak secesije u srpskoj prestonici). Kako je živela, zabavljala se i kakvu je modu terala srpska građanska elita u drugoj polovini 19. i prvoj polovini 20.veka...

Niske temperature, vetar, suv vazduh, pa čak i svakodnevno tuširanje, kožu mogu učiniti vrlo suvom. Zato je u hladnijim danima važno posvetiti malo više pažnje nezi naše kože jer kada je ona negovana i zdrava, i mi ćemo se dobro osećati u njoj. NIVEA to zna i zato nam predstavlja novu, unapređenu formulaciju NIVEA mleka za telo, sada obogaćenu 100 % čistom hijaluronskom kiselinom, prirodnim bademovim uljem i serumom koji će vam osigurati zdrav izgled kože uz duboku i dugotrajnu hidraciju. NIVEA legendarno plavo mleko za telo je više od 60 godina sinonim za bogatu negu suve kože, a sada vam predstavlja novu inovativnu formulu koja pruža klinički dokazanu 72-časovnu hidrataciju.  S trenutnim i dugotrajnim rezultatima, nova formula NIVEA mleka za telo osmišljena je da ti pruži prelepu i zdravu kožu i pobrine se za dobar osećaj i samopouzdanje koje se vidi.

Međunarodni dan integralnih žitarica podseća nas na značaj uvođenja zdravijih izbora u svakodnevnu ishranu i ukazuje na posebne dobrobiti koje nam integralne žitarice donose. Proizvodi od celog zrna su bogati vlaknima, esencijalnim nutrijentima i doprinose očuvanju zdravlja, od smanjenja rizika od srčanih bolesti do dijabetesa i određenih vrsta kancera. Međutim, uprkos ovim prednostima, istraživanja pokazuju da unos integralnih žitarica širom sveta, pa i u Srbiji, nije na zadovoljavajućem nivou. Prema istraživanju sprovedenom 2022. godine, građani Srbije uglavnom prepoznaju zdravstvene koristi integralnih žitarica, ali jedan deo njih (oko 22%) još uvek ne uživa u ukusu ovih proizvoda ili ih izbegava zbog cene koja je često viša u odnosu na proizvode od rafinisanog brašna. U porodicama sa decom do 16 godina, integralne žitarice se konzumiraju u proseku dva do tri puta nedeljno.

Ove godine navršava se 70 godina od kada je Generalna skupština Ujedinjenih nacija usvojila odluku da se 20. novembar obeležava kao Svetski dan deteta, sa ciljem da se u svim državama promoviše interakcija i razumevanje među decom, ali i da se skrene pažnja javnosti na obaveze društva prema deci i probleme sa kojima se suočavaju. Deca, kao i odrasli, o životu i izazovima koje on donosi uče kroz knjige. Stoga izdavačka kuća Vulkan svake godine povodom ovog važnog dana priprema specijalne akcije na knjige namenjene najmlađim čitaocima. Ove godine, ponuda je prevazišla sve prethodne, jer kupovina putem sajta vulkancic.rs, od 20. do 24. novembra, pored redovnog popusta od 15% donosi dodatni popust od 20%, a kupovina tri ili više naslova, još 10% popusta. Pored toga, dostava za porudžbine vrednosti iznad 1000 dinara besplatna je na teritoriji cele Srbije.

U spektakularnom ambijentu Immersive sale Sava Centra, Eucerin Srbija na jedinstven način predstavio je revolucionarni anti-age proizvod – Eucerin® Hyaluron-Filler Epigenetic Serum, otvarajući novo poglavlje u podmlađivanju kože! Događaj, kojem je prisustvovalo čak hiljadu farmaceuta, dermatovenerologa, predstavnika medija i influensera, održan je u raskošnoj atmosferi srebrnih tonova, mladalačkog duha i elegancije – savršeno odražavajući viziju stila života koji ovaj inovativni serum podržava. “Više od 120 godina unazad, Eucerin®, kao prvi dermo-kozmetički brend na svetu, gradi poverenje miliona korisnika širom sveta, oslanjajući se na tradiciju i donoseći revolucionarne inovacije. Dolazak Eucerin® Hyaluron-Filler Epigenetic Seruma predstavlja naš najrevolucionarniji korak u anti-age nezi.

Zamislite sunčano jutro u svom dvorištu ili na terasi, gde se miris cveća meša s ukusom sveže pripremljene kafe. Ovakva bašta ili balkon često su mnogo više od toga – oni pružaju živopisno iskustvo i unose radost i boje u vaš život. Jedna mala zelena oaza donosi mnogo više od puke estetike. Svaki cvet, svaka biljka doprinosi zdravijem okruženju, smanjujući zagađenje u urbanim sredinama. Dok se opuštate u ovoj prirodnoj oazi, vaša bašta aktivno pročišćava vazduh i donosi blagodeti koje možda ne primećujete. Uređivanjem svog vrta, bez obzira na to koliko veliki ili mali bio, brinemo ne samo o sopstvenom prostoru, već i o širem okruženju dajući svoj doprinos smanjenju emisije štetnih gasova. Bilo da imate skučenu terasu ili ste od onih srećnika koji imaju mogućnost da gaje prave urbane bašte, korisni saveti i trikovi koje donosimo u nastavku mogu vam pomoći u poduhvatu da od svog životnog prostora napravite baš takvu zelenu oazu.

Festival evropske drame (FED) „O čemu sanjaš - između dijaloga i monologa u savremenoj evropskoj drami” će se održati od 18. do 21. novembra 2024. godine u Beogradskom dramskom pozorištu, u organizaciji BDP-a, udruženja Srebrno drvo i Treći Trg. Biće predstavljeno sedam komada napisanih na manje korišćenim evropskim jezicima: češkom, portugalskom, holandskom, grčkom, švedskom, rumunskom i norveškom. Festival će biti otvoren 18. novembra premijerom predstave “Ples u vodi” češkog autora Davida Drabeka, u režiji Dine Radoman, a od 19. do 21. novembra održaće se šest javnih čitanja tekstova najistaknutijih i viskoko nagrađivanih, savremenih, evropskih, dramskih pisaca sa kojima će biti organizovani i razgovori, a koji će biti gosti Beogradskog dramskog pozorišta i Udruženja Srebrno drvo. O čemu sanjamo? Da li su snovi ispunjenje želja ili neka druga, paralelna stvarnost? Da li nas progone, inspirišu ili motivišu? Kako nas pokreću?

Kompanija Nestlé i Formula 1® (F1®) najavile su veliko partnerstvo proglašenjem brenda KitKat® zvaničnom čokoladicom najbržeg sporta na svetu. Ova višegodišnja saradnja predstavlja najveće globalno partnerstvo kompanije Nestlé, koja stoji iza KitKat-a, jednog od omiljenih brendova čokolade u svetu. Donoseći svoju kultnu poruku „Napravi pauzu, uzmi KitKat“ u svet velikih brzina Formule 1, poznati brend će se zalagati za važnost odvajanja trenutaka za predah. Ovo partnerstvo na inovativan način ujedinjuje dve velike globalne baze fanova, spajajući uzbuđenje motosporta sa prepoznatljivim smislom za humor KitKat-a i tradicijom „deljenja pauza“. „Čak je i najbržim sportistima potrebna pauza! KitKat i Formula 1 sklopili su novo partnerstvo, čime KitKat postaje zvanična čokoladica Formule 1. Naš ambiciozni pobednički plan ispunjen je brzinom munje, a uskoro stiže još zanimljivih vesti”, rekla je Daniela Jordanova, izvršna direktorka za kategoriju konditorskih proizvoda za Nestlé Bugarsku, Rumuniju i Adrijatik regiju.

U želji da pruže podršku umetnicima, Vlastimir Puhalo i Filip Ćirić, osnivači HOMA restorana i bistro-a u saradnji sa Aleksić galerijom savremene umetnosti iz Kragujevca, otvaraju vrata svog restorana na Dorćolu koji će energijom i kreativnom snagom njihovih umetničkih dela postati novi galerijski prostor grada. HOMA ECHO novine pažljivim odabirom tema donose duh i lepotu jednog vremena, dok humanitarni karakter izdanja potvrdjuje da se jedino ljubav deljenjem umnožava. Restoran Homa na Dorćolu u četvrtak, 7. novembra 2024. godine, bio je mesto pozitivne energije, empatije i dobre priče jer je na jednom mestu okupio predstavnike medija kojima su Vlastimir Puhalo i Filip Ćirić predstavili dva nova projekta, HOMA ART i HOMA ECHO, dok je o tome čija umetnička dela iz Aleksić galerije možemo očekivati u ovom prostoru u narednom periodu, govorio Dejan Aleksić.

Žene svakodnevno vode bitku same sa sobom kako bi pronašle ono što najviše odgovara njihovoj koži da zasija. Pri tom, većina zaboravlja ili nije svesna da je put do sjaja jednostavan i brz, a prvi korak je čišćenje lica! Započnite dan sa osećajem na koži ispunjenom energijom zahvaljujući dubinskom i osvežavajućem čišćenju uz NIVEA Skin Glow micelarnu vodu obogaćenu sa 5 % seruma koji sadrži vitamine C i E, kao i kompleks aminokiselina. U samo nekoliko nežnih poteza, bez trljanja, temeljno će ukloniti vodootpornu šminku, prljavštinu i nečistoće, pri tom ne ostavljajući masne tragove. NIVEA Skin Glow micelarna voda za beživotnu i osetljivu kožu efikasno uklanja vodootpornu šminku i nečistoće u samo nekoliko laganih poteza. Čini kožu svetlijom, hidrira i pruža ujednačen i blistav ten. Otkrijte tajnu jutarnjeg sjaja uz NIVEA Skin Glow micelarnu vodu i uživajte u dubinski očišćenoj i vidljivo blistavoj koži!