H-Bridges tim studenata, plasirao se u finalnu rundu International Future Energy Challenge(IFEC) takmičenja, koje predstavlja najveće svetsko univerzitetsko takmičenje iz oblasti energetske elektronike. Za organizaciju ovog takmičneja zadužena je najveća svetska asocijacija inženjera elektrotehnike IEEE. U sklopu takmičenja naš tim se ove, kao i ranijih godina, takmiči sa mnogim poznatim svetskim univerzitetima iz svih krajeva sveta od Amerike i Evrope do vodećih azijskih univerziteta. Ovaj uspeh dolazi kao rezultat predanog i marljivog rada u proteklom periodu i predstavlja odličnu osnovu za ostvarenje dobrog rezultata u samom finalu. Nakon pobede na ovom takmičenju 2005.i 2019. godine, te drugog mesta osvojenog 2020. godine, tim ovim uspehom nastavlja kontinuitet dobrih rezultata.

Revijalno takmičenje posvećeno svim macama Beograda biće održano u subotu, 9. aprila od 11 do 14 sati u Galeriji, najvećoj šoping, gastronomskoj i zabavnoj destinaciji u regionu. Takmičarski program će se odvijati u pet kategorija, a posetioce očekuje sjajna zabava. Pored nadmetanja, svi zainteresovani će imati priliku da udome macu i pronađu svog novog, umiljatog drugara. Najveća maza među mačićima i juniorima poneće titulu „Mlada nada“, maca sa najumiljatijim pogledom osvojiće nagradu „Miss Personality“, dok će najveći dasa među mačorima poneti prestižnu titulu „Mr. Personality“. Pored ovih, svoju macu možete prijaviti i za kategoriju „Najdezen“ u kojoj će se birati maca sa najatraktivnijim kaputićem, a biće proglašeni i „Mis/ Mister gracioznosti“.

Zainteresovanim organizacijama koje žele da se priključe čišćenju Srbije kroz Lidlovu kampanju „Čisto iz ljubavi“, ova kompanija će obezbediti finansijska sredstva za sprovođenje akcija u njihovom kraju - Nakon što je prošle godine uspešno sprovela akciju „Čisto iz ljubavi“, u okviru koje je uklonjeno čak 8 tona otpada, kompanija Lidl Srbija poziva organizacije širom Srbije da se i ovog maja aktiviraju i pomognu prikupljanju otpada rasutog po prirodi i okruženju u kome živimo. Odabranim udruženjima Lidl će dodeliti finansijska sredstva za organizovanje akcija čišćenja sa ciljem uklanjanja otpada iz svog okruženja. Prijave su počele u ponedeljak 4. aprila i trajaće do 24. aprila, a predstavnici lokalnih udruženja se prijavljuju putem sajta: Čisto iz ljubavi - Lidl Srbija.

Festival zdravlja Beograd organizuje u subotu, 9. aprila, od 12 do 17 sati, na trećem spratu Shopping centra „Ada Mall“ (Radnička ulica 9, preko puta Ade Ciganlije), akciju „Karavan zdravlja - Dan za zdravlje“. Zainteresovani građani moći će da dobiju informacije o zdravim stilovima života, kao i da izmere pritisak, nivo šecera u krvi, bodi mas indeks, težinu i količinu masti u organizmu, stanje kože, kvantnu analizu i druge zanimljive preglede. Posetioci će moći da se posavetuju sa kardiologom, endokrinologom, nutricionistima, kozmetologom, specijalistima opšte medicine, kao i da dobiju informacije o tome kako da se oslobode štetnih navika, poput pušenja koje je faktor rizika za pojavu mnogih bolesti. „Već 13 godina organizujemo razne vrste zdravstvenih manifestacija u Srbiji, kao i besplatne programe kontinuirane medicinske edukacije za zdravstvene radnike.

Otvaranje izložbe „Šobajić – TRAG“ slavnog srpskog i evropskog slikara i vajara Miloša Šobajića biće održano u Galeriji Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka (Zaprokul), Rige od Fere br. 4, u Beogradu, u utorak 5. aprila, u 18 časova. Prva u nizu izložbi posvećenih velikanima umetnosti, „Šobajić – TRAG“ svojevrsni podsetnik na bogato i raznovrsno stvaralaštvo Miloša Šobajića koji nas je pre godinu dana prerano napustio. Zaprokul ovom izložbom želi da oda počast jednom od najznačajnijih imena savremene  umetnosti. Publici će biti predstavljene slike u kombinovanoj tehnici i ulja na platnu iz privatnih kolekcija. Izložba obuhvata ranog i poznog Šobajića –  s kraja šezdesetih, onog najupečatljivijeg s kraja osamdesetih i poslednju fazu nakon dvehiljaditih.

U subotu 09. i nedelju 10. Aprila se organizuje konferencija YouthSpeak Forum u hotelu Mona na Dorćolu! U slučaju da ranije niste čuli, reč je o globalnoj konferenciji, koja se i ove godine po šesti put održava u Srbiji i koja se organizuje pod okriljem najveće svetske studentske organizacije AIESEC. AIESEC, za svoj cilj ima da okupi mlade širom sveta i omogući im da razviju svoj liderski potencijal kroz volonterska i stručna iskustva u inostranstvu, članstvo, kao i kroz različite projekte koji se organizuju. Cilj YouthSpeak foruma jeste pre svega uticaj na mlade kroz govornike i kompanije kako bismo ih inspirisali ka promeni konektovali sa trenutnom situacijom i podigli im svest i motivaciju da naprave promenu jer imamo problem. Baš kao što glasi naš moto.

Raspisan Konkurs i otvoren Poziv za volontiranje za 26. Internacionalni umetnički festival novih medija VIDEOMEDEJA. Prijavljivanje se vrši isključivo online, tako da ostajete sigurni, a produktivni. Konkurs je otvoren od 1. aprila i trajaće do 15. juna 2022. godine, a prijave za volontiranje su otvorene do 1. septembra 2022. godine.​ Internacionalni umetnički festival novih medija VIDEOMEDEJA će se održati u periodu od 7. do 9. oktobra 2022. godine u Kulturnoj stanici Svilara, u Novom Sadu. Internacionalni umetnički festival novih medija VIDEOMEDEJA je osnovna aktivnost udruženja VIDEOMEDEJA. Ova u potpunosti neprofitna manifestacija održava se svake godine u trajanju od nekoliko dana. Festival se sastoji od takmičarskog programa i različitih pratećih programa koji se, u zavisnosti od trenutne produkcije i koncepcije, dešavaju u Novom Sadu.

ACADEMY – Unapredi svoje sposobnosti!“ U 2010. godini Udruženje studenata elektrotehnike Evrope - Lokalni komitet Beograd je došlo na ideju da kroz niz interaktivnih treninga omogući studentima da se bolje opreme za uspešnu karijeru. Tokom godina, razni komiteti našeg Udruženja su prepoznali važnost veština koje Soft Skills Academy pruža tako da se danas ovaj seminar održava u 18 evropskih država. Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da se i ove godine organizuje besplatan seminar ličnih i profesionalnih veština ,,Soft Skills Academy“ za sve zainteresovane studente. Seminar se održava u periodu od 13. do 17. aprila 2022. godine.

Eucerin®DermoPURE i Eucerin® linija za zaštitu od sunca sadrže preparate za kompletnu negu i zaštitu od sunca, koji uz umanjenje simptoma masne i problematične kože, obezbeđuju ublažavanje tamnih fleka od akni i sprečavanje njihovog nastanka. Sa problemom akni, koji osim estetskih izaziva i emocionalne probleme poput pada samopouzdanja, suočava se 95% adolescenata i 40% odraslih, a iskustva pokazuju da borba protiv akni, čak i uz podršku dermatologa i adekvatnu negu, dugo traje. Dodatno rezultati te borbe često nisu zadovoljavajući ni kada se problem akni umanji ili nestane, jer na koži nakon toga ostaju tamne fleke koje kvare ujednačenost tena.

Predstavljamo kremu Super Multi- Corrective Cream Eye Zone Treatment. Iako svako od nas ima drugačiji tip, stanje kože i ciljeve koje želi da postigne, krema za područje oko očiju je neizostavni deo rutine nege protiv starenja kože. Možda ćete želeti da nanesete malo svakodnevne hidratantne kreme na područje oko očiju, ali samo hidratantna krema verovatno neće biti dovoljna da efikasno spreči pojavu znakova starenja i korekciju postojećih finih linija i bora. Iako je hidratacija potrebna, neće vam pružiti ciljano dejstvo i negu za područje oko očiju, kao i sprečiti nastanak vidljivih znakova starenja. Zbog toga su za negu područja oko očiju potrebni određeni sastojci ekspertski formulisani za upotrebu na delikatnoj koži oko očiju.

Lidl Srbija pomaže Program narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije - Uspešna humanitarna akcija „Mala dela su velika stvar“, u kojoj su donacijama proizvoda u Lidlu potrošači obezbedili oko 25 tona hrane za korisnike usluga Crvenog krsta Srbije, završava se dodatnom pomoći ovoj organizaciji u vrednosti od milion dinara, koju obezbeđuje Lidl Srbija. Kupovinom  profesionalne opreme za podršku narodnih kuhinja u 8 opština Srbije, Lidl pomaže obezbeđivanju kuvanog obroka za korisnike Crvenog krsta Srbije.

Od 1851. brend Kiehl’s koristi svoje farmaceutsko nasleđe i iskustvo u cilju edukacije klijenata o jedinstvenim problemima u vezi sa kožom i stvaranjem novih formula, tehnika i alata za efikasno rešavanje tih problema. Personalizovane konsultacije u Kiehl’s prodavnicama su deo ove misije. Reč je o iskustvu usko vezanom za apotekarske korene brenda, a danas se godišnje sprovede više od 5 miliona takvih savetovanja širom sveta. Slično poseti specijalizovanim stručnjacima, klijenti u potrazi za tretmanima za različita stanja i potrebe kože dolaze u Kiehl’s iz svih krajeva sveta radi stručne procene, edukacije i personalizovane usluge koju nudimo.