Zahvaljujući brojnim ugovorima koje ima sa nacionalnim Fashion Week-ovima širom sveta, kao i brojnim modnim asocijacijama, Serbia Fashion Week je uprkos veoma teškim okolnostima zbog koronavirusa, za svoje novembarsko izdanje 2020. uspeo da obezbedi i realizuje program vredan svakog poštovanja. Od 28. do 30. novembra u Kulturnoj stanici Eđšeg u Novom Sadu održane su izložbe, online revije najznačajnijih domaćih dizajnera, a sve je upotpunjeno modnim filmovima kojima su svoje nove kreacije prikazali pedesetak modnih dizajnera iz Kine, Singapura, Indonezije, Bruneja, Mjanmara, Kambodže, Laosa, Malezije, Filipina, Tajlanda, Vijetnama, Kazahstana, Uzbekistana, Kirgistana, Italije, Švedske, Slovenije, Španije, Argentine, SAD, Nigerije Ujedinjenih Arapskih Emirata… Od domaćih dizajnera nove kolekcije prikazali su Bata Spasojević, Bratscher, Milica Tričković, Marija Šabić i Suzana Perić.

Idealna knjiga za najmlađe čitaoce! Pridružite se malom pingvinu u velikoj avanturi i uživajte u prazničnoj čaroliji. Budite i vi deo jedinstvenog putovanja i upoznajte zanimljive drugare. Velika avantura maloga pingvina doneće radost celoj porodici. Tople i nežne ilustracije, kao i jedinstveni dodatak, snežna kugla na prednjoj korici, dodatno će obojiti praznične dane. Otkrijte neverovatne dogodovštine i zajedno sa vašim mališanima upoznajte novu družinu! Mali pingvin po ceo dan cupka na snegu i ledu. Oseća se usamljeno i veoma mu je dosadno, sve dok jednoga dana ne sretne galeba, koji mu predloži da potraži avanturu. Ali mali pingvin je zbunjen – gde da je traži i da li je to baš ono što mu je potrebno?

Posetite novo make-up carstvo u šoping centru Galerija Belgrade! Vodeći italijanski make-up brend KIKO Milano izazvao je pravu pometnju prošle nedelje, otvaranjem prve prodavnice u Ušće shopping centru u Beogradu. Ulazak na srpsko tržište oduševio je ljubitelje vrhunske šminke koji više ne moraju da putuju u neku od evropskih metropola kako bi kupili jedan od proizvoda ovog brenda. Vaše omiljene KIKO Milano klasike od danas možete da pronađete i u najvećem shopping centru u regionu Galerija Belgrade. Intenzivni pigmenti, teksture koje se lako nanose i blendaju te dugo traju i naizgled nepregledna paleta boja samo su neki od razloga zbog kojih su KIKO Milano proizvodi u neseserima make-up insajdera celog sveta.

KIEHL’S predstavlja kremu za obnovu kože - Pure Vitality Skin Renewing

SA 99,6 % SASTOJAKA PRIRODNOG POREKLA* I NOVOM ZAPEČAĆENOM POSUDOM ZA ZAŠTITU ČISTOĆE FORMULE - Hemičari brenda Kiehl’s ponosno predstavljaju kremu za obnovu kože Pure Vitality Skin Renewing Cream, formulu sa 99,6 % sastojaka prirodnog porekla. Ova krema objedinjuje svetski poznati manuka med sa Novog Zelanda i koren korejskog crvenog žen šena kako bi podstakla samoobnovu i poboljšala otpornost kože i tokom vremena joj pružila glađu teksturu i mlađi izgled. Uz prirodne sastojke i učinkovitu formulu, hemičari brenda Kiehl’s su stvorili nežnu kremu lagane teksture prikladnu za sve tipove kože (pa čak i za masnu i osetljivu). Formula dolazi u inovativnom zapečaćenom pakovanju koje pomaže da se zaštite dragoceni sastojci dobijeni prirodnim putem. Oni vašu kožu čine glađom i  pružaju joj mladolik izgled i trenutni sjaj.

SPEKTAKL FIJE MENAR NA 53. BITEFU

Pedeset treće izdanje pozorišnog festivala Bitef, održaće se u Beogradu u periodu između 17. i 26. septembra. U glavnom programu festivala čiji je tematski fokus na pozorištu koje se bavi raspadom zajednice na svim nivoima (od političke do partnerske) i mogućnošću njene obnove, biće izvedeno dvanaest predstava iz Belgije, Brazila, Nemačke, Nigerije, Slovenije, Srbije, Francuske, Hrvatske i Švajcarske. Kao što je javnost već obaveštena, Bitef nastavlja svoju tradiciju izvođenja predstava van pozorišnih prostora, na lokacijama koje obično nisu za to namenjene. Cela druga polovina festivala će se održati u halama Luke Beograd, a jedna od predstava za koje vlada posebno interesovanje je projekat Nemoralne priče – 1. deo: Kuća majka i, u okviru njega, nastup Fije Menar, čuvene francuske konceptualne umetnice i performerke sa iskustvom u cirkusu.

STARI KONAK: ZABORAVLJENI BEOGRADSKI DVOR

Svečаno otvаrаnje: Četvrtаk, 29. аvgust 2019. u 19 sаti u Muzeju primenjene umetnosti - Muzej primenjene umetnosti u Beogrаdu i Muzej grаdа Beogrаdа priređuju, kаo zаjednički projekаt, izložbu Stаri konаk: zаborаvljeni beogrаdski dvor, čiji su аutori MA Dejаn Vukelić, istoričаr umetnosti, mr Jelenа Perаć, kustos-muzejski sаvetnik Muzejа primenjene umetnosti i Vlаdimir Tomić, viši kustos Muzejа grаdа Beogrаdа. Stаri konаk je oko 1840. godine, kаo svoju porodičnu kuću podigаo ustаvobrаnitelj Stojаn Simić. Knez Aleksаnаr Kаrаđorđević je ovo zdаnje 1845. učinio vlаdаrskim rezidencijаlnim objektom, а tu nаmenu ono će zаdržаti i pod vlаdаrimа iz dinаstije Obrenović.

PAŽNJA! BOJA KOJA ĆE BITI TREND OVE JESENI

Kao i svake godine, svet mode sa nestrpljenjem iščekuje da Pantone objavi boju godine, koja će, naravno, biti glavni hit u predstojećoj sezoni. Zbog toga je Springfield pokrenuo svoj predlog za Pantone boju 2020 i ona će biti predstavljena kroz ključne komade u kolekciji jesen/zima ‘19/20. A predlog je? Topla bež.Topla bež – kako je nositi? Osnova bež boje potiče od toplih zemljanih tonova pa se veoma lako kombinuje sa drugim bojama. Čak I kroz total look u ovoj boji, možete učiniti još toplijim svoje outfite u kojima će mantil ili sako dati dašak Pariza urbanim modnim kombinacijama.  Karirane pantalone, suknje i blejzeri će biti must have ove sezone u paru sa teksasom u raznovrsnim teksturama i bojama.  Ovaj dinamični duo će na pravi način dočekati sezonu koja je pred nama.

LEVI’S 502 ili 512 - sužen kroj je osnova dobrog stila

Modeli za jesen 2019 //  U svetu muške jeans mode, izdužena silueta i čiste, prefinjene linije sa suženim nogavicama postali su modni imperativ. Delimična zasluga pripada patikama koje su već nekoliko sezona neizostavan deo svakog outfita. U kombinaciji sa užim krojem farmerki predstavljaju osnovu dobrog stila. Zbog toga Levi’s® za sezonu jesen/zima 2019. donosi prepoznatljive modele sa suženim nogavicama. Ključni komadi u novoj kolekciji su 502™ Taper i 512™ Slim Taper. Dolaze u denim, non-denim i chinos modelima za pravu dozu urbanog stila, pa nije slučajnost što su baš oni stekli najbržu popularnost u Levi’s® istoriji. Zahvaljujući suženoj nogavici i različitim formama, 502™ Taper se odlično kombinuje sa omiljenim parom obuće, od retro Džordanki i klasičnih starki do elegantnih cipela.

Izložba „OBRAZI“ autora Miloša Pantića

U subotu 24. avgusta 2019. godine u Centru lepih umetnosti Gvarnerijus, sa početkom u 20 časova, biće otvorena izložba slika autora Miloša Pantića pod nazivom OBRAZI. Sve slike su napravljene mobilnim telefonom u duhu savremenih tehnologija. Umetnik je iskoristio tehničke mogućnosti i upotrebio ih na najtradicionalnijem mogućem likovnom motivu, ljudskom licu, i na taj način spojio tradicionalno i savremeno. Ovo je pionirski poduhvat u kome su po prvi put slike urađene tehnikom digitalna monotipija. Postavka će trajati do 7. septembra 2019. godine. Miloš Pantić rođen je 1952. godine. Po zanimanju je stilista, a umetnik po vokaciji. Učestvovao je na nekoliko zapaženih kolektivnih izložbi. Ovo mu je drugo samostalno predstavljanje.

Novi film Kventina Tarantina srušio rekord u regionu

Bioskopska publika u Srbiji i regionu sa velikim nestrpljenjem dočekala je deveti film Kventina Tarantina! Proteklog vikenda gledaoci su u velikom broju pohrlili u bioskopske dvorane širom regiona, kako bi videli najnovije ostvarenje kultnog reditelja o kojem svi pričaju. Koliko je publika bila željna novog Tarantina najbolje govori podatak da je film u samo prva 4 dana prikazivanja pogledalo preko 70.000 gledalaca! Bilo jednom u Holivudu već je nakon prva dva dana prikazivanja (četvrtak i petak) postao Tarantinov film sa najvećom zaradom nakon otvaranja u regionu, a kada se tome dodaju rezultati subote i nedelje krajnje brojke još su impresivnije.

METRO XCEL - START-UP PROGRAM ZA UGOSTITELJSTVO
METRO Accelerator za ugostiteljstvo, u partnerstvu sa kompanijom Teachstars, bio je prvi svetski akcelerator u čijem je fokusu bila digitalna revolucija ugostiteljske industrije. Nakon 4 godine uspešne saradnje ovaj program prerasta u nešto više, u samostalni METRO program koji sada ima za cilj da već formiranim startapima u ugostiteljstvu pomogne da napreduju brže i dalje – METRO Xcel. METRO Accelerator osnovan je 2015. godine i od tada je iznedrio sedam programa, od kojih su četiri vezana za oblast ugostiteljstva, a tri za oblast maloprodaje. Od prve klase do najskorije četvrte klase, koja je diplomirala u februaru 2019. godine, neprestano je bio omogućen pristup ključnim kontaktima u industriji, angažovano je nekoliko stotina mentora i pružena podrška za oko 40 kompanija koje su kolektivno prikupile preko 50 miliona dolara.

ALTERNATIVNI PROSTORI NA 53. BITEFU - LUKA BEOGRAD

Bitef se ove godine tradicionalno održava u Beogradu u drugoj polovini septembra. Ovoga puta, po 53. put, festival će trajati od 17. do 26. septembra. Publika će imati priliku da vidi dvanaest ostvarenja iz devet zemalja: Srbije, Hrvatske, Slovenije, Belgije, Švajcarske, Francuske, Nemačke, Brazila i Nigerije. Festival se održava pod sloganom „Počnimo ljubav iz početka“, po čuvenoj pesmi u izvođenju Beti Đorđević. Bitef je oduvek bio prepoznatljiv po izvođenju predstava u institucionalnim pozorištima, ali i izmeštanju produkcija u alternativne prostore koji nisu prvobitno ili primarno predviđeni za pozorišne događaje. Ovoga puta, idemo korak dalje! Cela druga polovina festivala biće smeštena u nekoliko hala Luke Beograd, koja će u periodu od 22. do 26. septembra biti centralno mesto na kome će se izvoditi predstave glavnog, ali i pratećih programa festivala.