Nakon uspešnog lansiranja onlajn destinacije za „Generaciju C“ u Poljskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumuniji i Nemačkoj, NOIZZ sada ulazi na mađarsko tržište - Dana 3. maja 2017, kompanija Ringier Axel Springer Mađarska pokrenula je sajt Noizz.hu, a ciljna grupa ove nove usluge je povezana „Generacija C“. NOIZZ već pokriva trendove urbanog načina života u Poljskoj, Slovačkoj, Srbiji, Rumuniji i Nemačkoj.

Kompanija Ringier Axel Springer Poljska je prva predstavila brend NOIZZ u novembru 2015. godine, gde otada isti funkcioniše uspešno, nakon čega su usledile Srbija i Slovačka 2016. godine. U januaru 2017, takođe je pokrenut na nemačkom tržištu u saradnji sa BILD-om, najvećim dnevnim listom u Evropi.

Jovan Protić, Direktor odeljenja za digitalno izdavaštvo kompanije Ringier Axel Springer Media AG: „Noizz.hu tačno određuje ciljnu grupu koja je stalno povezana i želi da bude obaveštena pre svih ostalih o najnovijim trendovima urbanog načina života. Kreirali smo i pokrenuli ovaj brend posebno za Generaciju C.“

Martin Szokol (24), koji je ranije radio za kompaniju Ringier Axel Springer Mađarska na projektima za vodeći dnevni list Blikk i za sajt glamour.hu, predvodiće urednički tim.

Imre Gerentsér, Direktor digitalnih sistema kompanije Ringier Axel Springer Mađarska: „Ova nova usluga digitalnih medija za mladu, urbanu generaciju je jedinstvena u Mađarskoj. Martin Szokol i njegov tim će pokrivati priče i trendove kad god se dogode. Bliski su svojoj ciljnog grupi i pričaće priče iz njene perspektive. Istovremeno, takođe nudimo nove prilike za oglašivače da dopru do mlađe generacije pomoću kreativnih formata reklama.“