Kompanija Telekom Srbija dobitnik je Virtus nagrade za dugoročno partnerstvo sa neprofitnim sektorom za saradnju sa Nacionalnom dečjom linijom koja pruža telefonske savete deci širom Srbije. Nagrada predstavlja još jednu potvrdu posvećenosti kompanije da kroz partnerstva sa različitim organizacijama da svoj doprinos u cilju rešavanja važnih društvenih problema.
„Telekom Srbija tradicionalno posebnu pažnju posvećuje deci i poštovanju njihovih prava, stoga smo izuzetno ponosni što je još jednom prepoznata opredeljenost naše kompanije ka društveno odgovornom poslovanju. Već 11 godina uspešno sarađujemo sa Nacionalnom dečjom linijom, a nastavićemo i dalje da pružamo značajnu podršku sa istim ciljem – da se glas dece čuje, da adekvatno odgovorimo na njihove potrebe, kao i da podignemo svest javnosti o dečijim pravima“, izjavila je Marija Bošković, direktorka Sektora za PR kompanije Telekom Srbija.
Postojanje i razvoj telefonskih servisa za decu jedan je od modela promocije dečjih prava i zaštite dece od nasilja, zloupotreba i diskriminacije, kao i prava deteta na bezbedno detinjstvo i život u porodici. Nacionalna dečja linija (NADEL), pod brojem 116111, predstavlja telefonsko savetovalište za decu sa ciljem da se zaštite od potencijalnih rizika, kao i da im se obezbedi bolje i sigurnije odrastanje. Svojim angažovanjem, Telekom Srbija je omogućio besplatnu telefonsku podršku 365 dana u godini, 24 časa dnevno, sa svih fiksnih i mobilnih linija.
Pored direktnih donacija, pomoć Telekoma Srbija obuhvata i obezbeđivanje opreme, besplatni telefonski saobraćaj i troškove održavanja linije, besplatnu on-call tehničku podršku u bilo koje doba dana ili noći, kao i medijsku podršku. Dodatno, kompanija je pomogla i osnivanje call centra za Roditeljsku liniju (ROLIN), namenjenog odraslima.
“Ogroman posao koji Telekom Srbija obavlja decenijama u cilju podrške civilnom društvu, kroz razne aktivnosti, jeste ono što može biti uzor svima onima koji žele biti socijalno odgovorni. Kada je reč o našim servisima koje obezbeđujemo za decu, mlade i porodicu, možemo reći da ove usluge možda nikada ne bi ugledale svetlost dana da nije bilo Telekoma Srbija. Ogroman broj poziva koji je opslužen zahvaljujući mogućnosti da deca i roditelji besplatno pozovu naše servise, učinila je da povećamo bezbednost dece, da preveniramo i sprečimo nasilje, mnogo puta do sada. Hvala svima koji su prepoznali koliko je važno imati ovakvog partnera u radu”, izjavila je Željka Burgund, rukovodilac programa NADEL i Roditeljski telefon
Nagrada Virtus za dugoročno partnerstvo između poslovnog i neprofitnog sektora dodeljuje se već deset godina od strane Trag fondacije. Za 2013. godinu ova nagrada je u istoj kategoriji dodeljena kompaniji Telekom Srbija za saradnju sa organizacijom Junior Achievement Serbia (Dostignuća mladih u Srbiji).