Kompanija Lidl Srbija pokrenula je svoj novi ekološko-humanitarni projekat „Dobro se reciklažom vraća“ koji omogućava potrošačima da vraćanjem na reciklažu PET i ALU ambalaže pića u aparate postavljene u 3 Lidl prodavnice, pored doprinosa očuvanju životne sredine, doniraju sredstva fondaciji „Budi human“.  Za svaku vraćenu PET ili ALU Lidl ambalažu ubačenu u aparat, kompanija donira po 5 dinara fondaciji. Dva aparata za vraćenu ambalažu pića postavljena su u Lidl prodavnicama u Novom Sadu, na adresama Bulevar vojvode Stepe 2 i Temerinska 98A, dok je treći postavljen u prodavnici u Nišu u ulici Vizantijski bulevar 47. Ovi aparati prihvataju PET i ALU ambalažu isključivo od proizvoda kupljenih u Lidl prodavnicama, koje sistem registruje pomoću bar koda.

„Na ovaj način želimo da motivišemo građane da se aktivno uključe u ekološke inicijative, obzirom da reciklažom čuvamo resusrse, energiju i uopšteno, našu planetu. Sistem povrata ambalaže u Lidlu je jednostavan, pa potrošači pri svakom odlasku u kupovinu mogu da od nečeg što je ranije bio otpad, naprave dobro delo za prirodu i društvo“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.

Projekat „Dobro se reciklažom vraća“ je nastao sa ciljem da se podigne svest o ekološkim izazovima današnjice, a izrastao je iz Lidlove globalne strategije „REset Plastic“, koja nastoji da kroz različite inicijative uključi i edukuje potrošače o odgovornom odnosu prema plastici. Ovaj put, potrošačima je obezbeđena i dodatna motivacija – donacija od 5 dinara za pomoć osobama sa zdravstvenim problemima fondacije „Budi human“.

Humanitarna fondacija „Budi human“ je organizacija koja pruža podršku pojedincima kojima je neophodna pomoć za lečenje. Ona omogućava da svi korisnici pomoći na jednostavan način dođu do potrebnih sredstava uplatama putem SMS poruka.

 „Humanitarna fondacija Budi human izražava zahvalnost kompaniji Lidl Srbija koja je, kao društveno odgovorna kompanija, odabrala da podrži naš rad i dobrovoljno se opredelila da bude organizator prikupljanja donacija za podršku našim humanitarnim akcijama i to kroz sprovođenje projekta prikupljanja ambalažnog otpada od potrošača. Verujemo da će ovaj projekat dati veliki doprinos zajednici na dva načina: humanitarno, donacijom za pomoć korisnicima fondacije Budi human, kao i ekološki, kroz podsticanje reciklaže i brige za životnu sredinu“, rekli su iz Humanitarne fondacije „Budi human“.

Svaki potrošač koji želi da reciklira i donira može da ubaci PET ambalažu zapremine od 0,5l do 3l i limenke od alkoholnog i bezalkoholnog pića kupljene u Lidl prodavnicama. Kako bi ambalaža bila prihvaćena, pored toga što mora da ima vidljivi bar kod, neophodno je da bude prazna i bez oštećenja. Ambalaže od kartona, stakla, mleka i nealuminijumske limenke neće biti prihvaćene. Lidl će fondaciji „Budi human“ za svaki komad donirati po 5 dinara.

Više detalja o projektu: Dobro se reciklažom vraća - Lidl Srbija

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa više od 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.