Bend Art Diler će u subotu 20. marta održati humanitarni online koncert za pomoć Petri Žurkić, devojčici koja boluje od celebralne paralize. Koncert “Za Petrino bolje sutra” ćete moći da pratite samo online, na zvaničnom Youtube kanalu benda od 19 časova. Pozivamo sve ljude dobre volje da umesto ulaznice za koncert pošalju SMS poruku sa sadržajem : 937 na broj 3030, ili izvrše uplatu na brojeve računa sa slike. Više informacija o Petrinom lečenju možete naći na linku >> “Članovi grupe Art Diler su i ranije učestvovali i organizovali humanitarne događaje i uvek ćemo se odazvati pozivu kada je pomoć potrebna. Koncert je besplatan za sve koji budu želeli da ga prate, ali je jasan cilj da slanjem poruka u toku trajanja koncerta bude uplaćeno što više sredstava za dalje lečenje.” izjavio je Marko Veljković , član benda.
Imajući u vidu trenutne epidemiološke okolnosti i zdravlje publike, gostiju i festivalskog tima koje je na prvom mestu, Odbor FEST-a je doneo odluku da se predstojeće, 49. izdanje Beogradskog Međunarodnog Filmskog Festivala FEST održi u novom terminu, od 7. do 16. maja 2021. godine. Da podsetimo, FEST se priprema i odigraće se pod sloganom „Povratak u budućnost“ sa namerom da kao najveća i najpoznatija filmska manifestacija u zemlji i regionu, doprinese značajnijem povratku publike u bioskope koji su bili i treba da ostanu glavna karika kinematografije. Ovogodišnji program predstaviće više od 70 premijernih filmova najnovije svetske i srpske produkcije u nekoliko programskih celina, koje će publika moći da prati u salama Sava Centra, Kombank dvorane, Doma omladine Beograda i Cineplexx Galerija Belgrade.
Friendly HR tim je vodeći organizator projekta "Na koji ćeš faks?", najvećeg virtuelnog sajma obrazovanja u Srbiji, koji će trajati neprekidno od 12. marta do 1. oktobra 2021. godine.
Svesni smo da su visokoškolske ustanove, zbog trenutnog stanja i nemogućnosti održavanja uobičajenih promotivnih događaja, sprečene da se adekvatno predstave maturantima srednjih škola i njihovim roditeljima, stoga je projekat "Na koji ćeš faks?" nastao kao rešenje tog problema. Cilj projekta je da dopremo do svih učenika i njihovih roditelja, bez obzira na njihovo mesto boravišta. Pristup za sve učesnike je potpuno besplatan i registracija nije neophodna. Vaša pomoć u promociji ovog događaja bila bi od izuzetnog značaja, kako bismo pomogli mladima, da se uprkos vanrednim okolnostima informišu o njihovom daljem školovanju i akademskoj budućnosti. Takođe, s obzirom na to da sama platforma nudi mnogobrojne mogućnosti brendiranja i promocije, ukoliko ste zainteresovani, možete biti medijski pokrovitelji sajma. Na linku koji sledi možete videti preliminarnu verziju našeg sajma. Uzmite u obzir da se još uvek radi na detaljima, dizajnu i greškama, i da sajam neće biti promovisan i dostupan široj javnosti do otvaranja, u petak 12.03. u 18h, te Vas ovom prilikom molimo da ovaj link ne delite ni sa kim do momenta kada sajam bude pokrenut. Link za sajam: ovde
Svetski dan energetske efikasnosti, 5. mart, u vremenu ubrzanih klimatskih promena na našoj planeti podseća na jednu od najvažnijih tema današnjice. Ovaj datum se obeležava širom planete kao sećanje na prvi sastanak na kome su svetski stručnjaci razgovarali o energetskoj efikasnosti, 5. marta 1998. godine, u Velsu, u Austriji. Šta je energetska efikasnost, i u čemu je razlika između uštede energije i energetske efikasnosti? Ušteda podrazumeva jednostavne korake, koji mogu da se usvoje kao način ponašanja, od gašenja svetla nakon izlaska iz prostorije do recikliranja plastične ili aluminijumske ambalaže. Energetska efikasnost je pojam koji se odnosi na upotrebu tehnologije za čiji rad je potrebno manje energije. Poslednjih godina u Srbiji je u porastu svest javnosti za promociju i korišćenje čistijih i energetski efikasnijih tehnologija, kao i obnovljivih izvora energije (OIE), što svakako ide u prilog aktivnijoj adaptaciji na klimatske promene i merama mitigacije koje takođe predstavlja jednu od ključnih komponenti ublažavanja klimatskih promena. U evropskoj bazi podataka moguće je istražiti kako se kretala vrednost u udelu obnovljive energije u bruto finalnoj potrošnji energije za Srbiju i druge evropske zemlje, na sledećem linku >>
Uz opštu konstataciju da bi svaki dan trebalo da bude posvećen ženama, a ne samo 8. mart, u najvećem tržnom centru u region, novosadskoj “Promenadi”, održana je panel diskusija pod nazivom “Šta bi danas rekla Koko Šanel”, u organizaciji “Serbia Fashion Week”-a. Moderator diskusije čiji je podnaslov “Stil VS trend” bila je voditeljka Mara Skendžić, a među panelistima našli su se istaknuti dizajneri: Suzana Perić, Bata Spasojević i Nataša Perkovski Adžić, potom stilistkinja i dizajnerka Kristina Bekvalac, kao i popularne glumice Jelena Gavrilović i Iva Štrljić. Broj onih koji su u “Promenadi”, ali i putem “livestream”-a pratili ovaj panel dovoljno govori koliko je modna publika željna ovakvih konstruktivnih razgovora, kao i modnih događaja uopšte. “Nikada nije dobro da se prepustimo stihiji, nego uvek moramo sami da kreiramo način na koji živimo. Sve to utiče na lični stil odevanja koji je izuzetno važan.
U današnjem svetu sreća je više od prolaznog osećaja. Sreća ima snagu da nas podigne na noge, da nam pomogne da prevladamo životne prepreke i ujedini nas u jedan, zajednički cilj kako bi svet učinila mestom nade. Uz La Vie est Belle Soleil Cristal, Lancôme vas poziva da probudite sreću u sebi i pronađete snagu u izražavanju vaše individualne lepote, i da podelite svetlo radosti sa svima oko vas. Ambasadorka Lancôme-ove kultne parfemske vode, Julia Roberts, predstavlja Blistavu Sreću za La Vie est Belle Soleil Cristal. Kada se ona nasmeši, nasmeši se ceo svet. Zarobljena u trenutku čiste sreće - njena bela haljina ističe njen blistavi ten, čiji blistavi odsjaji odjekuju krilima na bočici. Holografski sjaj pojačava sunčevu svetlost koja naglašava njenu prirodno blistavu lepotu. Nepotrebno je reći da je u ovoj kampanji prožetoj svetlošću prava zvezda sjajna žena čiji je osmeh dovoljan da obasja svet. Širimo sreću zajedno kako bismo stvorili bolje sutra. Obasjajte svet osmehom.
ADA MALL slavi snagu, autentičnost i različitost pripadnica lepšeg pola. U saradnji sa online magazinom BRANA'S DIVINE WORLD, na čijem čelu je influenserka i urednica Branislava Antović Aleksić i bioskopom CINESTAR, ADA MALL organizuje besplatnu filmsku projekciju za štićenice SIGRNE KUĆE sa decom. U nedelju 07.marta od 13 časova biće organizovana specijalno prikazivanje filma „Tom & Jerry“. Iskoristite priliku za uživanje u prolećnoj modnoj uvertiri uz savete domaćih dizajnera, tretmanima za negu. Deo programa biće i izložba art instalacija koje prenose citate poznatih žena. „Jaka žena je ona koja oseća duboko i živi punim plućima. Suze joj teku jednako kao i smeh. Snažna žena je i meka i moćna, ona je i praktična i duhovna. Snažna žena živi, oprašta, odlazi, pušta, pokušava ponovo i istrajava, bez obzira šta joj život donese“. U susret Danu žena posetite izložbu inspirisanu ženama u prizemlju Ada mall-a.
Povodom Dana žena „Serbia Fashion Week“ poklanja fashion talk pod nazivom "Šta bi danas rekla Coco Chanel" svim damama koje vole da uživaju u dobrom šopingu. Ova panel diskusija održaće se 8. marta sa početkom u 18h u TC „Promenada“ u Novom Sadu, a među panelistima biće Suzana Perić, Bata Spasojević, Nataša Perkovski Adžić, Jelena Gavrilović, Iva Štrljić, Kristina Bekvalac… Moderator ovih malih, ali sadržajnih i veoma korisnih ženskih modnih razgovora čiji podnaslov je „Stil VS trend“ biće popularno televizijsko lice Mara Skendžić. Posetioce očekuje i nagradna igra u kojoj mogu osvojiti vredene nagrade. Sve što je potrebno je je da se fotografišete u TC Promenada, stavite #SFWPromenada, zapratite profil TC Promenada i „Serbia Fashion Week“ i uz malo sreće u izvlačenju možete osvojiti platnu karticu TC „Promenada“ u vrednosti od 20.000 dinara i odevni komad najpoznatijih domaćih dizajnera Suzane Perić i Bate Spasojevića.
Od 25.02.2021. godine Armani/Privé je dostupan u Srbiji, u Sephora parfimerijama u Ušću i Galeriji. Visoka moda se temelji na savršenom kroju, umeću kreiranja i kreativnosti. Na isti način nastaju i mirisi Armani/Privé – sve kolekcije sadrže najprobranije sastojke. Svaki miris je uzbudljiva nova etapa na putovanju u Armanijev svet, prožet nadahnućem i senzibilnošću vrhunskog kreatora. Giorgio Armani je prvobitno ove mirise zamislio kao poklon svojim prijateljima i voljenim osobama u znak pažnje. U podlozi je sasvim lična priča prožeta emocijama, nadahnućem, slobodom i intimnošću. Armani/Privé je sa velikim uspehom predstavljen široj javnosti, vremenom se razvio u projekat koji izuzetno verno predstavlja kreatorov mirisni i čulni svet. Kao neprikosnoveni majstor elegancije koji u radu koristi najfinije materijale, Giorgio Armani nesebično deli ono što voli, uz dašak lične snage i jednostavnosti. Mirisi se, poput kolekcija visoke mode Armani/Privé, temelje na jednostavnim linijama, izuzetnim komponentama i neizostavnim detaljima.
Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 1. marta je otvorio vrata druge prodavnice u Beogradu, u tržnom centru Galerija Belgrade. Od otvaranja originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, Kiehl’s je postao svetski poznato ime u industriji nege kože, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Otvaranjem prve prodavnice u junu 2019. godine u tržnom centru Ada Mall, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda, a danas, nakon nepune 2 godine na tržištu, Kiehl's otvara drugu prodavnicu u Galeriji Belgrade. Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl'sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl's je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti.
Da li ste se ikada pitali šta je zajedničko za Tajne vinove loze i Ligu šampiona? Znate li šta spaja najbolje košarkaše današnjice i najkvalitetnije srpske serije? Odgovor na ova pitanja zna skoro milion gledalaca širom Srbije koji svakodnevno prate SuperStar TV i Arena Sport kanale. Početak 2021. godine, sudeći po rezultatima zvaničnog merenja gledanosti koje je sproveo Nielsen Srbija, među korisnicima kablovske televizije u Srbiji protiče u potpunoj dominaciji kanala SuperStar TV i Arena Sport. Trend uspostavljen tokom novogodišnjih praznika i nastavljen u januaru mesecu, dodatno je potvrđen u februaru. SuperStar TV se etablirao kao najgledaniji kablovski kanal u svim ciljnim grupama u 2021. godini, dok je Arena Sport najgledaniji sportski kanal u Srbiji. Skoro milion gledalaca, koji svakodnevno pažnju poklanjaju najboljem domaćem serijskom sadržaju, prepoznalo je SuperStar TV kao mesto najkvalitetnije zabave, a serija Tajne vinove loze, čiji je jedan od producenata Telekom Srbija, najbolja je potvrda toga.
Iznenadni odlazak panonskog mornara pogodio je ljude svih generacija širom regiona. Od Maribora, preko Zagreba, Sarajeva i Beograda, pa sve do Skoplja pevali su se ovih dana vanvremenski hitovi koje nam je Đorđe Balašević ostavio, da uz njih rastu neki novi klinci. Glasno se pevalo i u Novom Sadu, gradu po kome su svuda njegovi neizbrisivi tragovi, od ulice Jovana Cvijića, preko štranda, pa sve do Dositejeve, a od velikog Đoleta oprostila se i poznata novosadska trojka – arhivatori „Državnog posla“. U specijalnoj epizodi emitovanoj pre dva dana na Superstar TV-u, Čvarkov, Torbica i Boškić pokazali su nam da su Đoletove pesme, i kada note utihnu, priče koje nas vode u neke druge svetove. Tako su svi dijalozi glavnih likova, poput kolaža, sastavljeni od stihova čuvenih Balaševićevih pesama. Centralna radnja epizode vrti se oko izvesnog cirkusa o kojem likovi energično diskutuju koristeći se šaljivim i ljubavnim stihovima, dok Đorđe Čvarkov bezupešno iznova i iznova pokušava da izvede trik sa zecom u šeširu i dokaže se kao vrsni mađoničar.
Još članaka...
- GRAND HOTEL u Operi i Teatru Madlenianum
- ApsArt Centar za pozorišna istraživanja - Projekat „Najteža uloga“
- Poklon-akcija u svim Vulkan knjižarama od 22. februara do 8. marta
- Telekom Srbija nagradio najbolje srednjoškolske aplikacije
- 49. Međunarodni filmski festival – FEST
- ANIMIRANA AVANTURA „TOM I DŽERI“ NA PORODIČNOM DANU
- Izložba radova Petra Omčikusa u prostorima ARTE galerije
- „Azbuka našeg života“ Pala zadnja klapa. Emitovanje na jesen
- Najlepše knjige za najmlađe čitaoce uz dodatnih 20% popusta
- NOVI Eucerin®Hyaluron-Filler Skin Refining Serum
- KONTEH - Sajam poslovnih mogućnosti i stručnih praksi 2021.
- Međunarodni bijenale umetničkog dečijeg izraza BUDI raspisao konkurs