Povodom osvežavanja S ljubavlju, domaće asortimana novim artiklima domaćih proizvođača, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra kompanija Lidl Srbija doniraće po 1 dinar od svakog prodatog proizvoda ovog Lidl brenda za pomoć Crvenom krstu Srbije. S ljubavlju, domaće linija proizvoda deo je stalnog asortimana Lidla i jedan je od načina na koji kompanija pomaže srpske proizvođače. Lenja pita sa jabukom, urnebes salata, vojvođanske golice, domaća jaja iz slobodnog uzgoja samo su deo novih ukusa iz proširenog asortimana. Povodom uvođenja novih artikala, Lidl je pokrenuo humanitarnu kampanju tokom koje će kupovinom bilo kog od 90 autentičnih proizvoda ovog Lidl brenda do 5. oktobra, Lidl donirati po 1 dinar Crvenom krstu Srbije i time obezbediti sredstva za pomoć ugroženim kategorijama društva.
„Brend S ljubavlju, domaće rezultat je naše želje da očuvamo ono što je autentično domaće, pa smo ovim donacijama želeli da pomognemo onima koji pomažu Srbiju, vodeći računa o našim sugrađanima. Zahvaljujemo se Crvenom krstu Srbije na svemu što radi za našu zemlju i radujemo se što možemo da pomognemo,“ izjavila je Martina Petrović, Rukovodilac Korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.
Kompanija Lidl Srbija i Crveni krst Srbije već su sproveli nekoliko uspešnih akcija solidarnosti sa ciljem pomoći ugroženom stanovništvu, kojima su se potrošači Lidla vrlo rado odazivali.
„Posebno nam je drago što se kompanija Lidl Srbija odlučila da na još jednom pomogne naš rad, i to kroz akciju koja obuhvata domaće proizvode. I nakon 146 godina postojanja i rada, našoj organizaciji znače ovakve saradnje, jer obezbeđuju i pomoć i vidljivost organizacije, zato se zahvaljujemo Lidlu na podršci radu narodnih kuhinja i naših drugih programa“, izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije.
S ljubavlju, domaće ponudom Lidl osim što odgovara na potrebe potrošača, pomaže razvoju oko 25 srpskih proizvođača iz različitih krajeva Srbije i obezbeđuje im siguran plasman proizvoda u više od 60 prodavnica širom naše zemlje. Visok nivo kvaliteta i specifična svojstva više od 90 proizvoda ove linije doprinose očuvanju naše gastronomske tradicije i kulture. Ovi proizvodi imaju vrlo prepoznatljiv izgled pakovanja i mogu se lako pronaći na istaknutim rafovima tradicionalnih motiva.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa više od 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 61 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.