Nakon što je, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra, za svaki kupljeni proizvod iz asortimana S ljubavlju, domaće, kompanija Lidl Srbija izdvajala po 1 dinar, sakupljeno je 1.800.000 dinara i donirano Crvenom krstu Srbije. Povodom proširenja stalne ponude S ljubavlju, domaće proizvoda, koja sada obuhvata nove artikle domaće proizvodnje poput lenje pite sa jabukom, urnebes salate, vojvođanskih golica i domaćih jaja iz slobodnog uzgoja, još jedna Lidlova humanitarna kampanja naišla je na pozitivan odziv kod njenih potrošača. Tokom ove akcije, najprodavaniji su bili mlečni proizvodi, od kojih se istakao šumadijski jogurt sa 4% mm. Lidlov S ljubavlju, domaće brend, koji se sastoji od 90 proizvoda isključivo domaćih proizvođača, za cilj ima da sačuva gastronomski identitet Srbije, podrži proizvode vrhunskog kvaliteta i pomogne domaćim preduzetnicima da plasiraju svoje proizvode i ponude ih potrošačima u 35 gradova širom zemlje.
„Zahvalni smo svim potrošačima koji su se odazvali akciji i prepoznali njen značaj. Ovom humanitarnom akcijom uspeli smo da pomognemo domaćem preduzetništvu, što je uvek važan deo našeg poslovanja, dok smo istovremeno čak 1.800.000 dinara donirali u dobrotvorne svrhe partneru koji svakodnevno brine o našim sugrađanima“, izjavila je Aleksandra Mirić, CSR specijalista u sektoru Korporativne komunikacije kompanije Lidl Srbija.
Sredstva donirana Crvenom krstu Srbije će biti iskorišćena za osnivanje Nacionalnog trening centra u kojem će se vršiti obuka za pružanje prve pomoći u slučaju srčanog zastoja, budući da podaci govore da je sve više ljudi boluje od koronarnih i povezanih bolesti.
„Veoma smo zahvalni kompaniji Lidl, našem tradicionalnom partneru, koja je i ovog puta prepoznala naše zalaganje da ukažemo na rastući zdravstveni problem i učinimo sve kako bismo ga rešili. Važno je imati što više edukovanog stanovništva koji mogu da pomognu prilikom neželjenih, ali životnih i realnih situacija. Poznavanje tehnika prve pomoći dovodi do toga da se ljudi manje plaše da pristupe oživljavanju i pomognu drugima“, izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije.
Podsećanja radi, Lidl Srbija i Crveni krst Srbije su u prošlosti zajedničkim snagama uspešno sproveli nekoliko akcija solidarnosti sa ciljem pomoći ugroženom stanovništvu.