BEOGRADSKI FESTIVAL CVEĆA I OVE GODINE MIRIŠE NA DONCAFÉ
Treći beogradski festival cveća ovog vikenda će se održati u parku Manjež, a posetioci će pored uživanja u različitim multimedijalnim sadržajima moći da se prepuste i neodoljivim mirisima i jedinstvenim ukusima Doncafé-a. U jednoj od sedam festivalskih zona, zoni „IzVRTanje“ namenjenoj odmoru za sva čula, svi sugrađani  će imati prilike da se druže i opuste uživajući u Doncafé napicima od kafe, da koriste bežičnu (wi-fi) konekciju na internet ili prelistaju magazine.

LOVE COLLECTION – Najlepše ljubavne pesme!
Sve što znamo o ljubavi jeste da je ljubav sve! – Emili Dikinson, ovom izrekom smo se vodili i odlucili da za vas pripremimo vise od 750 najlepsih ljubavnih pesama uz koje smo se verujemo mnogi od vas smejali, plakali, prvi put poljubili…LOVE COLLECTION – Najlepše ljubavne pesme edicija je od 40 jednostrukih cd-a na kojima se nalaze najpopularnije i najlepše ljubavne pesme od kojih se u prodaji nalazi skoro četrdeset Najljepših ljubavnih pesama.

Mr. Stefan Braun započinje desetu sezonu
 Na dobro poznatom mestu, na devetom spratu u Nemanjinoj 4, u četvrtak 20. septembra startovaće deseta, jubilarna sezona kluba Mr. Stefan Braun, velikom žurkom. Kao što to obično biva, kad Mr. Stefan Braun slavi jubilej goste kluba očekuju brojna iznenađenja tokom cele večeri, a dobra atmosfera uz vrhunske koktele,  šarmante barmene i osoblje kluba biće zagarantovana. Budući da je Mr. Stefan Braun omiljeno mesto poznatih ličnosti, mnogobrojne VIP zvanice već su potvrdile svoje prisustvo.

“Nike Running Srbija” na Twitteru i Fejsbuku
Sutrašnja velika trka "We Run Belgrade" okupiraće društvene mreže. Danas je lansirana aplikacija WeRunBGD koja je osmišljena i napravljena da bi učesnici NIKE beogradske trke  mogli da se na Fejsbuku pohvale svojim učestvovanje na trci i da podele na svom Fejsbuku wall-u rezultat koji su ostvarili. Za ovu trku pripremljen je i najveći TwitterWall ikada postavljen u Srbiji, dimenzija 4×3 metra, koji će stajati uz stazu, a poslužiće da prijatelji bodre učesnike trke. Zvanični haštag trke je WeRunBgd, a tviteraši se okupljaju da bi zajedno trčali i družili se u nedelju popodne http://tweetvite.com/event/WeRunBgd.

BEOGRAĐANI U REKREATIVNOJ BICIKLISTIČKOJ VOŽNJI GRADSKIM ULICAMA
Kao najava obeležavanja Evropske nedelje mobilnosti, u Beogradu je održana velika rekreativna biciklistička vožnja od Skupštine grada, preko Brankovog i Mosta na Adi, do Topčiderskog parka. U vožnji dugoj 10km, koju su organizovali UNDP i Sekretarijat za saobraćaj grada Beograda, učestvovalo je više od hiljadu građana, a na čelu biciklista, pored predstavnika UNDP Srbija, gospodina Vilijama Infantea, bio je i Ambasador Vensan Dežer, šef Delegacije EU u Srbiji, kao i predstavnici diplomatskog kora u Srbiji. Svi učesnici koji su tokom vožnje sakupili dva vaučera na cilju su dobili zanimljive nagrade.

Kompanija Tetra Pak, simbolično će mladom sadnicom darovati sve posetioce trećeg Beogradskog festivala cveća koji do njenog izložbenog prostora donesu pet praznih Tetra Pak pakovanja. Dvodnevni festival, kreiran da pokrene i inspiriše inicijative i ideje za kvalitetniji život u lepšem i zelenijem Beogradu, biće održan u subotu i nedelju, 22. i 23. septembra, sa početkom u 10 časova. Ulaz će, kao i do sada, za sve posetioce biti besplatan, a kako je najavljeno, potrebno je poneti samo pozitivno enegiju i sveže ideje.

„Pečat u crvenom vosku“ na francuskom jeziku
Pančevačka književnica Žaklina Kiš Jocić dobro je poznata čitalačkoj publici. Posebnu pažnju privukao je njen roman „Pečat u crvenom vosku“ objavljen 2010. godine u izdanju Lagune. Knjiga je doživela i svoje drugo izdanje, a sudeći po interesovanju čitalaca, njeni putevi se tek otvaraju. Ovaj uzbudljiv roman privukao je pažnju i slikarke, prevodioca i diplomiranog slaviste (na Univerzitetu u Sorboni) Žaklin Biseron, koja će prevesti knjigu na francuski jezik. Izdavač će biti kuća „Privat“ iz Tuluza, jedna od najpoznatijih u tom delu Francuske.

Najvažniji vikend u godini za fitness i velnes industriju u Srbiji iregionu
WELLFIT je prvi Sajam posvećen fitness i velnes industriji u regionu koji se podrugi put održava u Beogradu, ove godine od 14. do 16. septembra u najmodernijem sajamskom prostoru – Belexpo centru. Ove godine WELLFIT pravi još jedan iskorak unapred i pokušava da zbliži ljude iz fitnes i poslovnog sveta, a isto tako i da približi strukturu fitness poslovanja laicima.

USKORO U JUGOTONU NOVI  ALBUM SREBRNIH KRILA "2012"
Uskoro će se u Jugotonu naći u prodaji novi album kultnog pop rok benda Srebrnih krila jednostavno nazvan "2012". Nakon dva uspešna singla "Noćas sam nesretan" i "Da li je to sve", koje su uživo predstavili i na krcatim koncertima na zagrebačkom Bundeku i u Portorožu, novi album najavljuju singlom "Jesi li ikog' voljela tako".

Poziv na učešće u programu 13. BITEF polifonije
Pozivamo Vas da nam se pridružite za učešće u programu 13. BITEF POLIFONIJE, kao pratećeg programa 46. BITEFA. U okviru programa POLIFONE NARACIJE, biće održana TRODNEVNA RADIONICA 14, 15. I 16. SEPTEMBRA OD 12.00 DO 15:00 u Vračarskoj bašti Centra za likovno obrazovanje – Šumatovačka.

HAIR FAIR u TC Delta City
,,HAIR FAIR’’ će se održati od 18. do 20 septembra od 10:00h do 22:00h u organizaciji Pero Art Centra i Delta City-ja.  Festival ,,Hair fair’’ će se premijerno održati na našim prostorima po ugledu na prestižne međunarodne ,,hair show’’ sajmove. Cilj ovakvog festivala je da javnosti predstave i promovišu saloni za negu kose kao i distributeri nekih od najpoznatijih frizerskih proizvoda. 

Uradi nešto! – početak realizacije pobedničkih projekata
Početak realizacije pobedničkih projekata na konkursu „Uradi nešto!“, koji je organizovala kompanija Telekom Srbija, obeležen je u Kulturnom centru Grad. Devet pobednika konkursa predstavilo je svoje projekte, a osim autora, događaju su prisustvovali i partneri kompanije, kao i predstavnici nevladinih organizacija. Autorima pobedničkih projekata uručene su pločice koje simbolizuju početak radova, dok je za muzičku podršku bio zadužen „Šalterski službenik“, mladi bend iz promotivnog video klipa konkursa koji kompanija na ovaj način nastoji da afirmiše.