Vrhunski kvalitet proizvoda i zadovoljstvo potrošača oduvek su bili glavni cilj poslovanja kompanije Imlek. Strateški pristup društveno odgovornom poslovanju, koji podrazumeva odgovornost prema lokalnoj zajednici, životnoj sredini, zaposlenima i klijentima, a pre svega potrošačima učinio je da kompanija Imlek zauzme mesto regionanog lidera mlekarske industrije. Sa tradicijom dužom od 60 godina, Imlek je sinonim potvrđenog kvaliteta u oblasti prerade mleka i mlečnih proizvoda. Danas je to holding koji posluje na teritorijama Srbije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.
Pored visokoodgovornih standarda kompanije, velika pažnja se posvećuje i modernizaciji pogona i kontroli kvaliteta finalnih proizvoda. Konstantna ulaganja u proizvodne linije doprinela su lakšoj i efikasnijoj preradi sirovog mleka, stvaranju novih vrsta mlečnih prerađevina ali i podizanju kvaliteta samih proizvoda. Kontrola kvaliteta obavlja se u više faza: kontrolom dobavljenog mleka, u fazi prerade, i na kraju uzorkovanjem gotovih mlečnih proizvoda, što čini kompaniju Imlek sinonimom kvaliteta. Dokaz tome su i brojne naučne studije sprovedene radi postizanja najvišeg nivoa kvaliteta proizvoda.
„Imlek je kompanija poznata po mnogobrojnim društveno odgovornim aktivnostima. Pored aktivnosti na polju očuvanja zaštite životne sredine i učešća u humanitarnim akcijama od nacionalnog inetresa, kompanija Imlek je poznata i po raznovrsnim i učestalim donacijama dečijim institucijama, po preporuci Grada Beograda.Posebno smo ponosni na učešće u humantarnoj akciji koju je pokrenuo dnevni list Blic „Srce za decu“. Tom akcijom obuhvaćena su brojna ugrožena deca i porodice iz Srbije, a Imlek je donirao veliku količinu proizvoda, prvenstveno mleka, najvažnijeg sastojka za pravilan rast i razvoj dece,“ naglasila je Svetlana Glumac, CORA direktor Danube Foods Grupe.
Sastavni deo poslovne strategije bavi se i rešavanjem problema društva, razvijanjem kolektivne svesti i ulaganjem u projekte od nacionalnog društvenog značaja. Dugogodišnja uspešna saradnja sa medjunarodnom humanitarnom organizacijom Unicef predstavlja dokaz strategijske opredeljenosti kompanije Imlek da deluje u interesu građana i celokupne društvene zajednice u kojoj posluje.