PAŽNJA! BOJA KOJA ĆE BITI TREND OVE JESENI

Kao i svake godine, svet mode sa nestrpljenjem iščekuje da Pantone objavi boju godine, koja će, naravno, biti glavni hit u predstojećoj sezoni. Zbog toga je Springfield pokrenuo svoj predlog za Pantone boju 2020 i ona će biti predstavljena kroz ključne komade u kolekciji jesen/zima ‘19/20. A predlog je? Topla bež.Topla bež – kako je nositi? Osnova bež boje potiče od toplih zemljanih tonova pa se veoma lako kombinuje sa drugim bojama. Čak I kroz total look u ovoj boji, možete učiniti još toplijim svoje outfite u kojima će mantil ili sako dati dašak Pariza urbanim modnim kombinacijama.  Karirane pantalone, suknje i blejzeri će biti must have ove sezone u paru sa teksasom u raznovrsnim teksturama i bojama.  Ovaj dinamični duo će na pravi način dočekati sezonu koja je pred nama.

LEVI’S 502 ili 512 - sužen kroj je osnova dobrog stila

Modeli za jesen 2019 //  U svetu muške jeans mode, izdužena silueta i čiste, prefinjene linije sa suženim nogavicama postali su modni imperativ. Delimična zasluga pripada patikama koje su već nekoliko sezona neizostavan deo svakog outfita. U kombinaciji sa užim krojem farmerki predstavljaju osnovu dobrog stila. Zbog toga Levi’s® za sezonu jesen/zima 2019. donosi prepoznatljive modele sa suženim nogavicama. Ključni komadi u novoj kolekciji su 502™ Taper i 512™ Slim Taper. Dolaze u denim, non-denim i chinos modelima za pravu dozu urbanog stila, pa nije slučajnost što su baš oni stekli najbržu popularnost u Levi’s® istoriji. Zahvaljujući suženoj nogavici i različitim formama, 502™ Taper se odlično kombinuje sa omiljenim parom obuće, od retro Džordanki i klasičnih starki do elegantnih cipela.

Izložba „OBRAZI“ autora Miloša Pantića

U subotu 24. avgusta 2019. godine u Centru lepih umetnosti Gvarnerijus, sa početkom u 20 časova, biće otvorena izložba slika autora Miloša Pantića pod nazivom OBRAZI. Sve slike su napravljene mobilnim telefonom u duhu savremenih tehnologija. Umetnik je iskoristio tehničke mogućnosti i upotrebio ih na najtradicionalnijem mogućem likovnom motivu, ljudskom licu, i na taj način spojio tradicionalno i savremeno. Ovo je pionirski poduhvat u kome su po prvi put slike urađene tehnikom digitalna monotipija. Postavka će trajati do 7. septembra 2019. godine. Miloš Pantić rođen je 1952. godine. Po zanimanju je stilista, a umetnik po vokaciji. Učestvovao je na nekoliko zapaženih kolektivnih izložbi. Ovo mu je drugo samostalno predstavljanje.

Novi film Kventina Tarantina srušio rekord u regionu

Bioskopska publika u Srbiji i regionu sa velikim nestrpljenjem dočekala je deveti film Kventina Tarantina! Proteklog vikenda gledaoci su u velikom broju pohrlili u bioskopske dvorane širom regiona, kako bi videli najnovije ostvarenje kultnog reditelja o kojem svi pričaju. Koliko je publika bila željna novog Tarantina najbolje govori podatak da je film u samo prva 4 dana prikazivanja pogledalo preko 70.000 gledalaca! Bilo jednom u Holivudu već je nakon prva dva dana prikazivanja (četvrtak i petak) postao Tarantinov film sa najvećom zaradom nakon otvaranja u regionu, a kada se tome dodaju rezultati subote i nedelje krajnje brojke još su impresivnije.

METRO XCEL - START-UP PROGRAM ZA UGOSTITELJSTVO
METRO Accelerator za ugostiteljstvo, u partnerstvu sa kompanijom Teachstars, bio je prvi svetski akcelerator u čijem je fokusu bila digitalna revolucija ugostiteljske industrije. Nakon 4 godine uspešne saradnje ovaj program prerasta u nešto više, u samostalni METRO program koji sada ima za cilj da već formiranim startapima u ugostiteljstvu pomogne da napreduju brže i dalje – METRO Xcel. METRO Accelerator osnovan je 2015. godine i od tada je iznedrio sedam programa, od kojih su četiri vezana za oblast ugostiteljstva, a tri za oblast maloprodaje. Od prve klase do najskorije četvrte klase, koja je diplomirala u februaru 2019. godine, neprestano je bio omogućen pristup ključnim kontaktima u industriji, angažovano je nekoliko stotina mentora i pružena podrška za oko 40 kompanija koje su kolektivno prikupile preko 50 miliona dolara.

ALTERNATIVNI PROSTORI NA 53. BITEFU - LUKA BEOGRAD

Bitef se ove godine tradicionalno održava u Beogradu u drugoj polovini septembra. Ovoga puta, po 53. put, festival će trajati od 17. do 26. septembra. Publika će imati priliku da vidi dvanaest ostvarenja iz devet zemalja: Srbije, Hrvatske, Slovenije, Belgije, Švajcarske, Francuske, Nemačke, Brazila i Nigerije. Festival se održava pod sloganom „Počnimo ljubav iz početka“, po čuvenoj pesmi u izvođenju Beti Đorđević. Bitef je oduvek bio prepoznatljiv po izvođenju predstava u institucionalnim pozorištima, ali i izmeštanju produkcija u alternativne prostore koji nisu prvobitno ili primarno predviđeni za pozorišne događaje. Ovoga puta, idemo korak dalje! Cela druga polovina festivala biće smeštena u nekoliko hala Luke Beograd, koja će u periodu od 22. do 26. septembra biti centralno mesto na kome će se izvoditi predstave glavnog, ali i pratećih programa festivala.

Film Nebeska tema se prikazuje tri meseca svakodnevno u Beogradu!

Dokumentarni film „Nebeska tema“ o velikanu naše muzike Vladi Divljanu prikazuje se u Beogradu svakodnevno već tri meseca! Premijera filma je održana na Vladin rođendan 10. maja u Sava centru, a bioskopsko prikazivanje u Beogradu počelo je 16. maja. „Ponosan sam na činjenicu da film igra svakodnevno u Beogradu već 90 dana. To je još jedan dokaz velike ljubavi Beograđana prema Vladi Divljanu“, izjavio je ovim povodom reditelj i scenarista filma Mladen Matičević. Na samom početku distribucije film je prikazivan u tri beogradska bioskopa: Kombank dvorani, Rodi Cineplex i Cineplexxu Ušće, u međuvremenu se mogao videti i u Dvorani kulturnog centra Beograda, kao i na Dok'n'Ritam festivalu u junu mesecu. Trenutno se, kao i svakodnevno prethodna tri meseca, film može pogledati u Kombank dvorani (Sala 5, 19.30h).

Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas
Lilly Drogerie i brend Gillette vas sa velikim zadovoljstvom pozivaju da u ponedeljak, 19. avgusta u 17 časova u Lilly drogeriji u TC Delta City, prisustvujete događaju povodom početka akcije „Lilly & Gillette Vas 🖤 i misle na Vas“. Na događaju će prisustvovati zaštitno lice brenda Gillette, naš popularni glumac Aleksandar Radojičić od kojeg ćete moći da čujete korisne savete za jednostavno brijanje, koje predstavlja redovni jutarnji ritual za veliki broj muškaraca. Pored toga, očekuju vas brojna iznenađenja, pokloni, kao i zabavni program.

Beogradska premijera filma „Bilo jednom u Holivudu“

Premijera filma „Bilo jednom u Holivudu“, reditelja Kventina Tarantina, održana je sinoć u prepunoj sali bioskopa Cineplexx UŠĆE Shopping Center u Beogradu. Leonardo Dikaprio, Bred Pit i Margo Robi u devetom Tarantinovom filmu na velikom platnu dočarali su na neverovatan način gledaocima seriju događaja iz 1969. godine. Uz Leonarda Dikaprija, Breda Pita i Margo Robi u filmu se pojavljuju i ostala velika holivudska imena kao što su dobitnik nagrade Oskar Al Paćino, Brus Dern, Tim Rot, Timoti Olifant, Kurt Rasel, Dakota Fening, Dejmijan Luis i mnogi drugi. Brojne ličnosti iz kulturnog i javnog života na beogradsku premijeru došle su posebno modno stilizovane za ovu priliku. U garderobi u stilu šezdesetih godina, sa posebnim frizurama i šminkom, među prisutnima su se izdvojile domaće pop ikone Suzana Zlatanović poznatija kao Luna Lu, Duška Jovanić, Lena Bogdanović, glumice Katarina Korša, Marina Ćosić, Isidora Građanin, glumci popularne serije „Vojna Akademija“ Bojan Perić i Đorđe Stojković.

Knjiga inspirisana čuvenom serijom Igra prestola: Pobedi ili umri

U knjizi Pobedi ili umri otkrijte tajne uspeha i liderstva pozivajući se na primere iz čuvene serije Igra prestola. Ukoliko ste i vi ljubitelji serije koja je osvojila svet i volite da čitate naslove iz oblasti menadžmenta i popularne psihologije, uz knjigu Brusa Krejvena ispisaćete sopstvene priče o uspehu. Gledajući Igru prestola, verovatno ste razmišljali koju strategiju biste primenili u tom surovom, prevrtljivom svetu. Svaki pravi vođa zna da i ovaj naš, stvarni svet može da bude podjednako nemilosrdan. Svakodnevno se susrećemo s izazovima i moramo da odlučimo kojim putem da krenemo, koje rizike da preduzmemo, kada da odbijemo ponudu, a kada da prihvatimo poziv na avanturu.

NOVI JESENJI READY-TO-WEAR TRENDOVI ZA NJEGA
Unesimo dašak svežine u svoje garderobere uz samo nekoliko trendova koje ćemo vrlo lako kombinovati: od američki inspirisanog vintage kroja, pa sve do majica sa printovima inspirisanim omiljenim bendovima i filmovima. 1. NOVI VINTAGE STIL -Novi američki vintage stil u ovu sezonu stiže u obliku somotnih pantalona i teksas košulja! Antilop bomber jakne, parke kaki boje i jakne od ovčje kože biće neizostavni komadi u jesenjoj sezoni i kombinovaće se nijasne plave i zelene sa kontrastnim narandžastim i crvenim tonovima. Ovaj trend je idealan za sve one koji preferiraju da postignu opušteniji lizgled koji ne ističe figuru.

LIU JO #GLAMOURIZING – CVEĆE KAO SIMBOL NEŽNOSTI I SOFISTICIRANOSTI
Treće poglavlje govori o moći putovanja koje je oličenje Liu Jo identiteta i evolucije brenda. Reč je #Glamourizing konceptu koji je Liu Jo odabrao za početak nove priče i stvaranje novog imidža za sezonu jesen/zima 2019. Zapravo, ženstvenost i glamur su, ponovo, glavni fokusi sezone i predstavljeni su izvrsnim performansama koje na savršen način predstavlja zvezda Anna Ewers, a za snimanje su zaduženi harizmatični fotografi Mert&Marcus, koji umeju da predstave duh brenda bolje od bilo kog drugog umetnika. Evolucija započeta prošlogodišnjom sezonom jesen/zima je u potpunosti ostvarena, a danas je #Glamourizing mnogo više od koncepta, on zapravo poziva na lojalnost ka najautentičnijim modnim porukama brenda koje stvaraju odličan vizuelni identitet i ostvaruju povezanost sa kreativnim timom koji konstantno unosi novu energiju i predloge u nove kolekcije.