Ovogodišnji nаcionаlni Dаn nаuke, 10. jul, obeležiće konferencijа koju Centаr zа promociju nаuke orgаnizuje u Nаrodnoj skupštini, а čije su centrаlne teme klimаtske promene, kvаlitet vode i vаzduhа i obnovljivi izvori energije. Nаcionаlni Dаn nаuke, 10. jul, ove godine biće posvećen gorućim temаmа: klimаtskim promenаmа, kvаlitetu vode i vаzduhа i obnovljivim izvorimа energije. Dogаđаj Nаukа u Pаrlаmentu (Science Meets Parliaments) orgаnizuje se u Nаrodnoj skupštini Republike Srbije sа idejom dа se u okviru jednodnevnih pаnelа i rаdionicа susretnu nаučnici i istrаživаči, člаnovi pаrlаmentа, donosioci odlukа, kаo i predstаvnici grаđаnskih udruženjа.
Tokom jula 2019. godine, zanimljivim susretima, eksperimentima, predavanjima, obilascima, izložbama, kao i raznim drugim dešavanjima inspirisanim Nikolom Teslom i njegovim životom, vremenom elektrifikacije i industrijalizacije, biće na kulturno turističkoj ruti Putevima Tesle u Srbiji, Hrvatskoj i SAD proslavljen 10. jul, rođendan velikog inovatora i naučnika. Program manifestacije možete videti na sajtu rute Putevima Tesle ili na sajtu Klastera puteva kulture. Tesla dane organizuje Klaster puteva kulture, koji umrežava preko 40 institucija kulture, turističkih organizacija i agencija, privrednika i čak pet fakulteta u četiri zemlje: Srbija, Slovenija, Hrvatska i SAD. Svake godine specijalna dešavanja Tesli u čast pripremaju članice i saradnici Klastera.
Povodom obeležаvаnjа Dаnа nаuke i 163. godišnjice od rođenjа nаšeg nаučnog velikаnа Nikole Tesle, UDRUŽENJE ZA KULTURU, NAUKU I OBRAZOVANJE „NIKOLA TESLA“ u sаrаdnji sа GO Sаvski venаc i Kulturni centаr „Kućа krаljа Petrа I“, orgаnizuju šestodnevni progrаm* „Obeležаvаnjа Dаnа nаuke i Teslinog rođenjа“, u periodu od 09-15. julа 2019. godine. Svečаno obeležаvаnje Teslinog rođenjа održаće se u utorаk, 9. julа, sа početkom u 18:30 čаsovа. Ulаz je slobodаn. Orgаnizаtor je pripremio sledeći besplаtni PROGRAM zа decu i odrаsle, sugrаđаnke i sugrаđаne GO Sаvski Venаc i grаdа Beogrаdа...
Lancôme danas predstavlja svoj novi parfem za žene, Idôle, uz novo lice ovog brenda koje ga savršeno otelotvoruje – američku glumicu, pevačicu i modni autoritet, Zendayu Coleman. „Izuzetno mi je drago što predstavljam ovaj novi Lancôme parfem. Idôle je miris sa značenjem. Sviđa mi se što je svež i lagan. Izbirljiva sam kada je reč o parfemima, a Idôle miriše apsolutno neodoljivo i zbog toga ga obožavam”, izjavila je Zendaya Coleman. MIRIS SAMOPOUZDANJA I ŽENSTVENOSTI UZ KOJI ĆETE POKORITI SVET - Novi mošusni i cvetni chypre miris je kreiran od strane: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina i Nadège Le Garlantezec. Esencija ružinih latica iz održivog uzgoja u turskoj provinciji Isparta ekskluzivno je proizvedena za Lancôme. Vrtne ruže uzgojene u Francuskoj, savršeno se uklapaju s notama bergamota, kruške i španskog jasmina iz Indije i donose dašak „čistoće i sjaja” uz koji svaka žena može da započne svoju priču.
Kao i svake godine, EXIT festival, koji će biti održan od 4. do 7. jula na Petrovaradinskoj tvrđavi u Novom Sadu, pored impresivnog muzičkog programa nudi i čitav niz aktivacionih, zabavnih i avanturističkih zona, ne bi li doživljaj na Petrovaradinskoj tvrđavi bio potpun. Zanimljivi programi, sadržaji i interaktivne aktivacije počinju već od ranog jutra u festivalskom kampu na obali Dunava, dok ljubitelje dobrog provoda na Petrovaradinskoj tvrđavi čekaju brojne zone u okviru kojih će steći nezaboravno iskustvo, ali i vredne nagrade! Locirana u Gornjem gradu, MTS FEEL THE VIBE OF THE BOX TRIBE ZONA nudiće raznovrstan program i brojne aktivacije propraćene nagradama, gde će se učesnici oprobati u poligonima i specijalnom haka plesu sa Novog Zelanda, a zainteresovani će moći da isprobaju mts Random Love govornicu koja će biti postavljena na ulazu u festival. Addiko Bank zona Paint It Red, smeštena preko puta Reggae bine, pruža mogućnost posetiocima da se oprobaju u igri memorije uz osvajanje brojnih nagrada.
Sve što ste znali o najpoznatijoj igri na svetu promeniće u decembru, kad nas Džumandži odvede na sledeći nivo! Držite se čvrsto jer ovoga puta Džumandži ne oprašta. O čemu se tačno radi i kakva nas nova Džumandži uzbuđenja očekuju ove godine pogledajte u prvom trejleru filma! Prošlo je neko vreme otkad su naši junaci, tada obični srednjoškolci, kompjuterski geek Spenser, sportista Fridž, popularna Betani i povučena Marta zaigrali davno zaboravljenu igru Džumandži. S obzirom da ih je tada igra doslovno usisala i da su u telima svojih avatara morali da završe igru i prežive sve izazove izbegavajući stvarne životne opasnosti, naši junaci su jedva čekali da igru završe i zakopaju je u prošlosti. Međutim, da li su u tome uspeli?
Film ,,Spajdermen: daleko od kuće“ gleda se u krugu najvatrenijih fanova, sa posterima iz filma u rukama, uz još iznenađenja, i zato te očekujemo u svim bioskopima Cineplexx, u četvrtak 4. jula od 20 časova da zajedno sa Tomom Holandom bacamo mrežu! Karte su u prodaji na blagajnama bioskopa! Pre nego se zavališ u udobna sedišta bioskopskih sala, nemoj propustiti najveće okupljanje Spajdermena na jednom mestu, i to od 18 časova u UŠĆE šoping centru i u bioskopima Cineplexx Kragujevac Plaza i Cineplexx Niš! Podržavamo svaki vid kreativnosti i umeća maskiranja, a obezbedićemo i maske za one koji dođu da podrže najveće junake i fanove među nama. Uspomena za pamćenje i dobar provod pre gledanja uskoro omiljenog filma, zagarantovana! Ko još može da se pohvali da je na slici sa najvećim brojem okupljenih Spajdermena na svetu?
Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 26. juna je, u prisustvu mnogobrojnih zaljubljenika u ovaj brend, otvorio svoju prvu prodavnicu u Beogradu, u šoping centru Ada Mall. Prvu Kiehl's prodavnicu u Srbiji otvorile su tri dame, urednica Aida Đedović, pevačica Ana Stanić i sportiskinja Ivana Maksimović Andjušić. Kiehl’sovo klasično nasleđe i posvećenost kupcu su u srži svakog proizvoda i usluge u 168 godina dugoj tradiciji brenda – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do uređenja enterijera lokalnih prodavnica, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama. Ovaj cilj uvek imamo na umu: uslužiti kupce u brižljivo uređenom, edukativnom prostoru dokazano učinkovitim proizvodima za negu, u kojima uživaju naši verni kupci širom sveta.
Danas, 26. juna u 12 časova u Skupštini Grada Beograda održana je prva centralna konferencija za medije povodom 53. Bitefa. Ovogodišnji Bitef će se održati od 17. do 26. septembra pod sloganom Počnimo ljubav iz početka. Na konferenciji su se prisutnim novinarima obratili Miloš Latinović, direktor Bitef teatra, Ivan Medenica, umetnički direktor Bitefa, Ivan Karl, sekretar za kulturu Grada Beograda, Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka McCann Beograd i Daniela Spasova, grafički dizajner u agenciji McCann Skopje autorka postera za ovogodišnji Bitef. Na konferenciji je predstavljen koncept, selekcija, vizuelni identitet 53. Bitefa, kao i sponzori i prijatelji festivala. Sve predstave objedinjuje slogan Počnimo ljubav iz početka koji se podjednako referiše na obe njegove glavne linije, i estetsku i tematsko-problemsku. U deset dana trajanja festivala publika će moći da pogleda u okviru glavnog programa predstave iz Francuske, Nemačke, Belgije, Hrvatske, Srbije, Slovenije, Nigerije, Brazila.
Još članaka...
- TOMMY X ZENDAYA KAPSULA STIGLA U SRBIJU
- Roman koji krši pravila: Nebo u kavezu
- Izložbа ĐURA JAKŠIĆ. IZMEĐU MITA I STVARNOSTI
- Sve je spremno za Red Bull Flugtag!
- Otvaranje 28.BELEF-a
- GUESS PLAŽNI PROGRAM ZA LETO 2019.
- ANĐEO ČUVAR - psihološki triler o seriji ubistava pod hipnozom
- Najavljen pocetak snimanja filma Dara iz Jasenovca
- Promocija novog romana Miloša Latinovića: Etape noći
- Ljubavni romani po sniženim cenama na sajtu Vulkan izdavaštva
- Koncert DEAD CAN DANCE skoro rasprodat!
- FK Crvena zvezda predstavila novi šampionski paket Viber stikera!