Zainteresovanim organizacijama koje žele da se priključe čišćenju Srbije kroz Lidlovu kampanju „Čisto iz ljubavi“, ova kompanija će obezbediti finansijska sredstva za sprovođenje akcija u njihovom kraju - Nakon što je prošle godine uspešno sprovela akciju „Čisto iz ljubavi“, u okviru koje je uklonjeno čak 8 tona otpada, kompanija Lidl Srbija poziva organizacije širom Srbije da se i ovog maja aktiviraju i pomognu prikupljanju otpada rasutog po prirodi i okruženju u kome živimo. Odabranim udruženjima Lidl će dodeliti finansijska sredstva za organizovanje akcija čišćenja sa ciljem uklanjanja otpada iz svog okruženja. Prijave su počele u ponedeljak 4. aprila i trajaće do 24. aprila, a predstavnici lokalnih udruženja se prijavljuju putem sajta: Čisto iz ljubavi - Lidl Srbija.
Tu se ujedno mogu pronaći i više informacija o načinu konkurisanja. Lidl će partnerske organizacije birati na način da se obezbedi ravnomerna geografska rasprostranjenost lokacija za čišćenje, a fokus će biti na zbrinjavanju prikupljenog otpada tokom akcija održanih u maju.
„Verujemo da se ljubav prema zemlji ogleda kroz brigu o njoj i zato radimo na podizanju svesti o ekološkim temama. Prošle godine smo imali preko 500 volontera i sarađivali smo sa preko 10 lokalnih udruženja, pa ovim putem pozivamo sve zainteresovane da se prijave i zajedno sa nama doprinesu uklanjanju još veće količine otpada“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.
Ova akcija Lidla, proistekla je iz strategije Švarc grupe (Schwarz Gruppe) „REset Plastic“, za odgovorno upravljanje plastikom, koja je usmerena na pet oblasti delovanja: od izbegavanja upotrebe plastike, čemu je najbolji primer kompanijsko povlačenje potrošačkih plastičnih kesa i dodatnih poklopaca na mlečnim proizvodima, recikliranja, uklanjanja plastike iz prirode, što se odnosi i na akciju „Čisto iz ljubavi“, do podsticanja ekoloških inovacija i edukacije u ovoj oblasti.
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 58 prodavnica u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.