Svetski dan energetske efikasnosti, 5. mart, u vremenu ubrzanih klimatskih promena na našoj planeti podseća na jednu od najvažnijih tema današnjice. Ovaj datum se obeležava širom planete kao sećanje na prvi sastanak na kome su svetski stručnjaci razgovarali o energetskoj efikasnosti, 5. marta 1998. godine, u Velsu, u Austriji. Šta je energetska efikasnost, i u čemu je razlika između uštede energije i energetske efikasnosti? Ušteda podrazumeva jednostavne korake, koji mogu da se usvoje kao način ponašanja, od gašenja svetla nakon izlaska iz prostorije do recikliranja plastične ili aluminijumske ambalaže. Energetska efikasnost je pojam koji se odnosi na upotrebu tehnologije za čiji rad je potrebno manje energije. Poslednjih godina u Srbiji je u porastu svest javnosti za promociju i korišćenje čistijih i energetski efikasnijih tehnologija, kao i obnovljivih izvora energije (OIE), što svakako ide u prilog aktivnijoj adaptaciji na klimatske promene i merama mitigacije koje takođe predstavlja jednu od ključnih komponenti ublažavanja klimatskih promena. U evropskoj bazi podataka moguće je istražiti kako se kretala vrednost u udelu obnovljive energije u bruto finalnoj potrošnji energije za Srbiju i druge evropske zemlje, na sledećem linku >>

Uz opštu konstataciju da bi svaki dan trebalo da bude posvećen ženama, a ne samo 8. mart, u najvećem tržnom centru u region, novosadskoj “Promenadi”, održana je panel diskusija pod nazivom “Šta bi danas rekla Koko Šanel”, u organizaciji “Serbia Fashion Week”-a. Moderator diskusije čiji je podnaslov “Stil VS trend” bila je voditeljka Mara Skendžić, a među panelistima našli su se istaknuti dizajneri: Suzana Perić, Bata Spasojević i Nataša Perkovski Adžić, potom stilistkinja i dizajnerka Kristina Bekvalac, kao i popularne glumice Jelena Gavrilović i Iva Štrljić. Broj onih koji su u “Promenadi”, ali i putem “livestream”-a pratili ovaj panel dovoljno govori koliko je modna publika željna ovakvih konstruktivnih razgovora, kao i modnih događaja uopšte. “Nikada nije dobro da se prepustimo stihiji, nego uvek moramo sami da kreiramo način na koji živimo. Sve to utiče na lični stil odevanja koji je izuzetno važan.

U današnjem svetu sreća je više od prolaznog osećaja. Sreća ima snagu da nas podigne na noge, da nam pomogne da prevladamo životne prepreke i ujedini nas u jedan, zajednički cilj kako bi svet učinila mestom nade. Uz La Vie est Belle Soleil Cristal, Lancôme vas poziva da probudite sreću u sebi i pronađete snagu u izražavanju vaše individualne lepote, i da podelite svetlo radosti sa svima oko vas. Ambasadorka Lancôme-ove kultne parfemske vode, Julia Roberts, predstavlja Blistavu Sreću za La Vie est Belle Soleil Cristal. Kada se ona nasmeši, nasmeši se ceo svet. Zarobljena u trenutku čiste sreće - njena bela haljina ističe njen blistavi ten, čiji blistavi odsjaji odjekuju krilima na bočici. Holografski sjaj pojačava sunčevu svetlost koja naglašava njenu prirodno blistavu lepotu. Nepotrebno je reći da je u ovoj kampanji prožetoj svetlošću prava zvezda sjajna žena čiji je osmeh dovoljan da obasja svet. Širimo sreću zajedno kako bismo stvorili bolje sutra. Obasjajte svet osmehom.

ADA MALL slavi snagu, autentičnost i različitost pripadnica lepšeg pola. U saradnji sa online magazinom BRANA'S DIVINE WORLD, na čijem čelu je influenserka i urednica Branislava Antović Aleksić  i bioskopom CINESTAR, ADA MALL organizuje besplatnu filmsku projekciju za štićenice SIGRNE KUĆE sa decom. U nedelju 07.marta od 13 časova biće organizovana specijalno prikazivanje filma „Tom & Jerry“. Iskoristite priliku za uživanje u prolećnoj modnoj uvertiri uz savete domaćih dizajnera, tretmanima za negu. Deo programa biće i izložba art instalacija koje prenose citate poznatih žena. „Jaka žena je ona koja oseća duboko i živi punim plućima. Suze joj teku jednako kao i smeh. Snažna žena je i meka i moćna, ona je i praktična i duhovna. Snažna žena živi, oprašta, odlazi, pušta, pokušava ponovo i istrajava, bez obzira šta joj život donese“. U susret Danu žena posetite izložbu inspirisanu ženama u prizemlju Ada mall-a.

Povodom Dana žena „Serbia Fashion Week“ poklanja fashion talk pod nazivom "Šta bi danas rekla Coco Chanel" svim damama koje vole da uživaju u dobrom šopingu. Ova panel diskusija održaće se 8. marta sa početkom u 18h u TC „Promenada“ u Novom Sadu, a među panelistima biće  Suzana Perić, Bata Spasojević, Nataša Perkovski Adžić, Jelena Gavrilović, Iva Štrljić, Kristina Bekvalac… Moderator ovih malih, ali sadržajnih i veoma korisnih ženskih modnih razgovora čiji podnaslov je „Stil VS trend“ biće popularno televizijsko lice Mara Skendžić. Posetioce očekuje i nagradna igra u kojoj mogu osvojiti vredene nagrade. Sve što je potrebno je je da se fotografišete u TC Promenada, stavite #SFWPromenada, zapratite profil TC Promenada i „Serbia Fashion Week“ i uz malo sreće u izvlačenju možete osvojiti platnu karticu TC „Promenada“ u vrednosti od 20.000 dinara i odevni komad najpoznatijih domaćih dizajnera Suzane Perić i Bate Spasojevića.

Od 25.02.2021. godine Armani/Privé je dostupan u Srbiji, u Sephora parfimerijama u Ušću i Galeriji. Visoka moda se temelji na savršenom kroju, umeću kreiranja i kreativnosti. Na isti način nastaju i mirisi Armani/Privé – sve kolekcije sadrže najprobranije sastojke. Svaki miris je uzbudljiva nova etapa na putovanju u Armanijev svet, prožet nadahnućem i senzibilnošću vrhunskog kreatora. Giorgio Armani  je prvobitno ove mirise zamislio kao poklon svojim prijateljima i voljenim osobama u znak pažnje. U podlozi je sasvim lična priča prožeta emocijama, nadahnućem, slobodom i intimnošću. Armani/Privé je sa velikim uspehom predstavljen široj javnosti, vremenom se razvio u projekat koji izuzetno verno predstavlja kreatorov mirisni i čulni svet. Kao neprikosnoveni majstor elegancije koji u radu koristi najfinije materijale, Giorgio Armani nesebično deli ono što voli, uz dašak lične snage i jednostavnosti. Mirisi se, poput kolekcija visoke mode Armani/Privé, temelje na jednostavnim linijama, izuzetnim komponentama i neizostavnim detaljima.

Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 1. marta je otvorio vrata druge prodavnice u Beogradu, u tržnom centru Galerija Belgrade. Od otvaranja originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, Kiehl’s je postao svetski poznato ime u industriji nege kože, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Otvaranjem prve prodavnice u junu 2019. godine u tržnom centru Ada Mall, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda, a danas, nakon nepune 2 godine na tržištu, Kiehl's otvara drugu prodavnicu u Galeriji Belgrade. Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl'sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl's je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti.

Da li ste se ikada pitali šta je zajedničko za Tajne vinove loze i Ligu šampiona? Znate li šta spaja najbolje košarkaše današnjice i najkvalitetnije srpske serije? Odgovor na ova pitanja zna skoro milion gledalaca širom Srbije koji svakodnevno prate SuperStar TV i Arena Sport kanale. Početak 2021. godine, sudeći po rezultatima zvaničnog merenja gledanosti koje je sproveo Nielsen Srbija, među korisnicima kablovske televizije u Srbiji protiče u potpunoj dominaciji kanala SuperStar TV i Arena Sport. Trend uspostavljen tokom novogodišnjih praznika i nastavljen u januaru mesecu, dodatno je potvrđen u februaru. SuperStar TV se etablirao kao najgledaniji kablovski kanal u svim ciljnim grupama u 2021. godini, dok je Arena Sport najgledaniji sportski kanal u Srbiji. Skoro milion gledalaca, koji svakodnevno pažnju poklanjaju najboljem domaćem serijskom sadržaju, prepoznalo je SuperStar TV kao mesto najkvalitetnije zabave, a serija Tajne vinove loze, čiji je jedan od producenata Telekom Srbija, najbolja je potvrda toga.

Iznenadni odlazak panonskog mornara pogodio je ljude svih generacija širom regiona.  Od Maribora, preko Zagreba, Sarajeva i Beograda, pa sve do Skoplja pevali su se ovih dana vanvremenski hitovi koje nam je Đorđe Balašević ostavio, da uz njih rastu neki novi klinci. Glasno se pevalo i u Novom Sadu, gradu po kome su svuda njegovi neizbrisivi tragovi, od ulice Jovana Cvijića, preko štranda, pa sve do Dositejeve, a od velikog Đoleta oprostila se i poznata novosadska trojka – arhivatori „Državnog posla“. U specijalnoj epizodi emitovanoj pre dva dana na Superstar TV-u, Čvarkov, Torbica i Boškić pokazali su nam da su Đoletove pesme, i kada note utihnu, priče koje nas vode u neke druge svetove. Tako su svi dijalozi glavnih likova, poput kolaža, sastavljeni od stihova čuvenih Balaševićevih pesama. Centralna radnja epizode vrti se oko izvesnog cirkusa o kojem likovi energično diskutuju koristeći se šaljivim i ljubavnim stihovima, dok Đorđe Čvarkov bezupešno iznova i iznova pokušava da izvede trik sa zecom u šeširu i dokaže se kao vrsni mađoničar.

U Operi i teatru Madlenianum priprema se savremeni plesni komad pod naslovom Grand Hotel, koji će svoju premijeru imati na Velikoj sceni u nedelju, 28. marta 2021. od 19 časova, a prva repriza je 1. aprila. Ova nesvakidašnja predstava, u koreografiji Aleksandra Ilića i režiji Aleksandra Nikolića, ne prati ilustrativno istoimeni film, već se bavi vremenom, preispitivanjem likova zatvorenih u prostoru jednog hotela. Situacija koje smo i sami bili svedoci tokom dana izolacije. Šta bi se dogodilo kada bi vreme i prostor mogli da se vrate unazad? Kada bismo propustili neki susret i kada nikada ne bismo sreli najboljeg prijatelja, oca, ljubavnicu? – pita se reditelj predstave Aleksandar Nikolić. Muziku predstave je uradila Ana Krstajić, scenografiju Žorž Draušnik, a kostim Aleksandra Karović. Igraju Mojca Majcen, Branko Mitrović, Jakša Filipovac i Ognjen Vučinić. Vreme je neuhvatljivo, nepovratno, ponekad surovo, konfuzno, tačno i netačno. U Grand Hotelu vreme je zaustavljeno u lepoti, zavodljivosti i erotici likova.

Projekat “Najteža uloga“ je prvi regionalni pozorišni i filmski projekat koji se bavi seksualnim nasiljem nad glumicama. Ovaj projekat, koji za sada ujedinjava organizacije i angažovane kolektive iz Srbije, Bosne i Hercegovine (inicijativa Nisam tražila) i Crne Gore, pokušaće da rasvetli tamnu stranu glumačkog posla i iz senke bačene na karijere mnogih glumica osvetli i prikaže njihove istinite priče. „Najteža uloga“ će se odvijati u tri faze: istraživanje i potraga za istinitim ispovestima glumica, produkcija pozorišne predstave u kojoj će one izvoditi svoje i priče svojih koleginica – a ceo proces postaće materijal za dokumentarni film. Projekat ima i edukativnu dimenziju jer će u jednoj fazi procesa uključiti i studente svih beogradskih akademija, sa dramskih odseka. Projekat je počeo sa pripremama tokom leta 2020. na inicijativu jedne glumice koja je pristupila ApsArt-u sa svojim i prikupljenim ispovestima svojih koleginica. U oktobru smo dobili podršku fondacije Rekonstrukcija ženski fond, koja je prepoznala važnost ove incijative.

U susret prazniku koji slavi žene, njihovu nežnost i odvažnost, Vulkan izdavaštvo i Golden Rose spremili su posebnu akciju! U svim Vulkan knjižarama širom Srbije, kupovinom jedne od tri odabrane knjige dobijate savršen poklon – Golden Rose Smart Lips karmin! Praznična akcija traje od 22. februara do 8. marta. Iskoristite priliku i obradujte damu do koje vam je stalo savršenim poklonom koji će još više istaći lepotu njenog duha i lica! Devojka koja je pronašla svoje srce je priča iz drugog vremena, onog u kom su vukovi sačekivali devojčice u šumama, u kom su zveri tumarale hodnicima ukletih zamkova i veštice vrebale decu iz svojih slatkih kuća sa ušećerenim krovovima. U svetu u kojem devojka može da bude samo dobra, poslušna i pre svega lepa, nema mesta za stvari koje Izabel voli.Kada je Maman primora da odseče prste na stopalima kako bi uspela da navuče cipelicu i uda se za princa, prevara će biti otkrivena i princ će umesto nje izabrati Elu, dobru polusestru, savršenu Pepeljugu iz bajke. Ipak, da li je jedina sudbina zle polusestre da ostane u zapećku, osuđena na nesreću?