ITAcademy, ustanova koja je više od 15 godina lider u profesionalnoj edukaciji i sertifikaciji u oblasti informacionih tehnologija, povodom Svetskog dana knjige, koji se obeležava 23. aprila,organizuje besplatne online kurseve engleskog jezika za čitaoce našeg portala. Ovom inicijativom želie da obraduju pet čitalaca koji se jave na email Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. i ostave svoje podatke. U ovoj akciji kompanije LINKgroup i ITAcademy su se tradicionalno udružile kako bi obezbedile besplatne online kurseve engleskog jezika. Kursevi obuhvataju sve nivoe znanja, od A1 do C2. Pre početka kursa, svaki polaznik će uraditi ulazni test kako bi se utvrdo njihov nivo znanja i dodelili im odgovarajući kurs. Kursevi se sastoje od vežbi i materijala koji pokrivaju pisanu komunikaciju, gramatiku i vokabular, i kojima polaznici mogu pristupiti sa bilo kog uređaja i u bilo koje vreme tokom 6 meseci. Takođe, polaznici na platformi za učenje na daljinu imaju i mogućnost da slušaju i vežbaju pravilan izgovor reči, što im omogućava da unaprede i svoje veštine verbalne komunikacije na engleskom jeziku.

Viber uvodi Poslovni inboks i Komercijalne naloge kako bi unapredio korisničko iskustvo i povećao prisustvo brendova na platformi, ali i dalje zaštitio svoje korisnike od prevaranata. Rakuten Viber, globalni lider u domenu privatne i bezbedne razmene poruka, najavljuje uvođenje dve važne globalne inovacije kao deo nove faze evolucije u interakciji između brendova i korisnika unutar svoje aplikacije. Nova ponuda će sadržati Poslovni inboks i pretražive Komercijalne naloge kao narednu fazu u realizaciji Viberove dugoročne strategije prerastanja u super-aplikaciju. Iz podataka dostupnih istraživanja, saznaje se da 71% korisnika očekuju od kompanija da im pruže mogućnost za personalizovane interakcije, dok 82% kompanija planiraju da implementiraju strategiju koja pruža veću vrednost korisnicima kroz ponudu ciljnih usluga. Kada se u vidu imaju i korisnici i kompanije – Viberove nove funkcionalnosti predstavljaju važan korak napred u pružanju unapređenog korisničkog iskustva i interakcije sa brendovima.

Predstavljanje istraživanja Zaprokula od nacionalnog značaja i još jedna u nizu kreativnih radionica koje sprovodimo širom Srbije „Kultura pristupačnosti“ održana je na međunarodnoj konferenciji MUZEJI I INKLUZIJA, u Galeriji Matice srpske u Novom Sadu. Konferenciju su muzičkim programom otvorili mladi umetnici, učenici Škole za učenike oštećenog vida ,,Veljko Ramadonović“, a pozdravnu reč, uputila je dr Tijana Palkovljević Bugarski, upravnica Galerije MS, čestitajući Zaprokulu na sveobuhvatnom i značajnom istraživanju, koje će pomoći da se muzeji i galerije suoče sa problemom pristupačnosti. U cilju unapređenja kulturnih prava i dobrobiti zajednicem, ali i prevazilaženja prepreka, istraživačice Zaprokula Marijana Milankov i Bogdana Opačić, u nastavku su održale radionicu u vidu „pab-kviza“ na kojoj je publika mogla da se upozna sa trenutnim stanjem u muzejima i galerijama, ali i da čuje značajne predloge za unapređenje i razvoj.

Rakuten Viber, globalni lider u domenu privatne i bezbedne razmene poruka, najavljuje uvođenje dve važne globalne inovacije kao deo nove faze evolucije u interakciji između brendova i korisnika unutar svoje aplikacije. Nova ponuda će sadržati Poslovni inboks i pretražive Komercijalne naloge kao narednu fazu u realizaciji Viberove dugoročne strategije prerastanja u super-aplikaciju. Iz podataka dostupnih istraživanja, saznaje se da 71% korisnika očekuju od kompanija da im pruže mogućnost za personalizovane interakcije, dok 82% kompanija planiraju da implementiraju strategiju koja pruža veću vrednost korisnicima kroz ponudu ciljnih usluga. Kada se u vidu imaju i korisnici i kompanije – Viberove nove funkcionalnosti predstavljaju važan korak napred u pružanju unapređenog korisničkog iskustva i interakcije sa brendovima. Sa ciljem da se unapredi komunikacija između brendova i korisnika, Viber uvodi Poslovni inboks na globalnom nivou – poseban prostor na platformi posvećen interakciji između brendova i korisnika, direktno dostupan u ekranu za ćaskanja svakog korisnika.

Viber može da vam pomogne da ih se pridržavate tokom cele godine - Verovatno smo, kao i svakog januara, nedavno svi doneli novogodišnje odluke da u predstojećih 12 meseci postanemo najbolja verzija sebe. Međutim, neki od nas već su gotovo i zaboravili na te odluke. Ići ka zacrtanim ciljevima tokom dužeg vremenskog perioda prilično je teško – zapravo, jedini način da ne prekršite svoje novogodišnje odluke jeste da ih uopšte ni ne donosite. Ipak, ukoliko ste odlučni u tome da napravite pozitivne promene u svom životu, znajte da je Viber je vaš verni saveznik. U vezi sa tim, na Viberu ćete pronaći četiri stuba koji će vam pomoći da ostanete dosledni i učiniti vas zdravijim i srećnijim:

„Čačanska Rodna“ slogan je grada Čačka koji je proglašen  Nacionalnom prestonicom kulture 2023. godine.  Predstavljanje najznačajnihih delova programa 2023. godine, koji uključuju novu infrastrukturu i gradske kulturne celine, održano je 12. decembra 2022. u Kulturnom centru Čačka uz prisustvo brojnih predstavnika medija i ličnosti iz kulturnog života Srbije. Okupljenima su se obratili Maja Gojković, potpredsednica vlade i ministarka kulture u Vladi Srbije i Milun Todorović, gradonačelnik Čačka. „Titula prve nacionalne prestonice kulture istovremeno je priznanje, koje podstiče i jedinstvena prilika za Čačak da entuzijazmom, vizijom i ozbiljnim ulaganjima, napravi suštinski iskorak i bude prepoznat kao nacionalni centar razvoja kulture“, naglasila je ministarka kulture. „Grad pod Jelicom, koji su proslavili Nadežda Petrović, Vladislav Petković Dis, Branko V. Radičević, ali i muzičari Bora Đorđević i Radomir Mihailović Točak, glumica Sonja Savić i mnogi drugi, mesto je u kome se prepliću tradicionalno i moderno. On je i grad košarke, koji je oduvek bio svoj i poseban, i pre svega otvoren prema svima.

Koristeći snagu svoje maloprodajne mreže u Evropi, Lidl Srbija je izvezla domaćih proizvoda u vrednosti od 10 miliona evra, čime je podstakla privredu i direktno doprinela BDP-u Srbije. U isto vreme, Lidl je značajno uvećao i udeo domaćih artikala u asortimanu svojih prodavnica u Srbiji. Srpski proizvodi u vidu Lidl brendova našli su se na policama Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije, Poljske i Slovačke. „Sirovinu, poput pšenice ili šećera, je lako izvesti, jer je velika potražnja za njima. Međutim, naš cilj je da iskoristimo snagu naše maloprodajne mreže i izvezemo finalni proizvod, čija je vrednost veća jer uključuje rad više povezanih industrija u Srbiji. Na taj način se doprinosi srpskom BDP-u“, istakao je Nikola Balaban, izvršni direktor nabavke kompanije Lidl Srbija. Balaban dodaje da je srpska hrana sve traženija van granica naše zemlje, ali samo pod uslovom ako je iznad prosečnog i konstantnog kvaliteta, od prve do poslednje palete.

Pred nastupajuće praznike, prevare u digitalnoj sferi komunikacija sve su učestalije u Srbiji. One su svakako nepoželjna pojava u savremenom svetu i dobu razvijenih komunikacijskih tehnologija. Spam poruke i izvedene prevare neretko bivaju uspešne jer se prevaranti stalno usavršavaju i koriste novu tehnologiju, proizvode i usluge kako bi kreirali privid verodostojnih platformi za pružanje raznih usluga koje od korisnika zahtevaju da im daju pristup ličnim podacima. Rakuten Viber polaže posebnu pažnju na privatnost podataka i bezbednu komunkaciju svojih korisnika. Uz spomenutu sveobuhvatnu enkripciju, Viber aplikacija za razmenu poruka pruža i dodatne bezbednosne funkcije. Blokiranjem telefonskog broja, korisnici skreću pažnju Viberovom anti-spam sistemu da sa tog broja potiče Spam. Raportiranje određene poruke je još direktniji način da se Viber upozori da broj sa kojeg ona potiče pripada osobi koja se bavi spamovanjem. T

Povodom obeležavanja 3. decembra, Međunarodnog dana osoba sa invaliditetom, na večernjoj sceni Malog pozorišta „Duško Radović“, sa početkom u 20 časova, premijerno će biti izveden program pod nazivom „Beograd kroz vekove“. Originalni scenario i režiju potpisuje Đorđe Makarević. Program realizuje NVO Maska pod pokroviteljstvom Gradskog sekretarijata za socijalnu zaštitu. Već nekoliko godina unazad u saradnji sa Malim pozorištem „Duško Radović“, mladi i talentovani umetnici sa različitim smetnjama u razvoju imaju priliku da nam pokažu svoj talenat i kreativnost kroz različite pozorišne žanrove sa različitim temama. Ovoga puta tema je istorija Beograda. Autor ilustracije za program i plakat je momak sa autizmom. U predstavi učestvuje 12 osoba sa različitim smetnjama u razvoju, 8 profesionalnih igrača koji su podrška na sceni. Ovaj projekat ima za cilj da kroz umetnost kao univerzalno sredstvo komunikacije napravi most izneđu osetljivih grupa i šire društvene zajednice.

Podrži srpske Orlove pomoću zvaničnog Viber objektiva Fudbalskog saveza Srbije! Srpski “Orlovi” nikada nisu izgledali bolje na terenu, ali sada odlično izgledaju i u digitalnom svetu! Sada će svi pravi fanovi moći da pokažu svoju strastvenu podršku timu pomoću specijalno kreiranog zvaničnog FSS Viber objektiva “Idemooo Srbija”, koji je od danas dostupan svim Viber korisnicima! Obucite dres reprezentacije Srbije, zauzmite navijačku pozu, podelite ovaj jedinstveni objektiv sa prijateljima i porodicom, da i njih zahvati fudbalska groznica. Kako pronaći objektiv i napraviti svoje fotografije ili snimke pomoću njega? Lako - idite na aplikaciju za kameru u Viberu, odaberite ga među ponuđenim objektivima u donjem delu ekrana, zauzmite pozu u dresu reprezentacije Srbije – i podelite sa prijateljima da ih impresionirate, te ih pozovite da naprave sopstvene slike. Ili kliknite na ovaj link >> (samo za mobilni) i otići ćete direktno na FSS objektiv.

Viber slavi najveći događaj u fudbalu uvođenjem svojih korisnika u takmičarske vode – kroz zabavno i interaktivno prognoziranje koje pruža priliku za osvajanje vrednih nagrada! LUKSEMBURG, 17.novembar 2022. - Rakuten Viber, vodeća svetska aplikacija za privatnu i bezbednu razmenu poruka i glasovnu komunikaciju najavljuje pokretanje interaktivnih i gejmifikovanih funkcionalnosti vezanih za fudbal na svojoj platformi. Najatraktivnija i najzabavnija od njih svakako je igra prognoziranja koja ima za cilj da podstakne prijateljski duh takmičenja unutar privatnih ili grupnih razgovora. Pored toga što će pratiti njihove omiljene timove, korisničke prognoze će moći da se postave i na globalnu tabelu – sa koje će najboljima sledovati vredne nagrade. Fudbal je bez premca najpopularniji sport na svetu, uz milijarde obožavatelja koji ga prate u preko 200 zemalja. U slavu sporta i mogućnost da se kroz njega spajaju narodi i nacije iz svih delova sveta, Viber kroz ovu kampanju omogućava svojim korisnicima da pomno prate svaku utakmicu i ostvare zanimljivu međusobnu interakciju.

17. novembra 2022, u luksuznom ambijentu restorana Langouste u Beogradu, održano je intimno žensko Armani beauty druženje. Veče je bilo posvećeno najvažnijoj Armani beauty franšizi, Luminous Silk. Poseban gost ove večeri, Raja Daniel, internacionalni Armani beauty Face designer iz Pariza, je sa prisutnim damama podelio svoje znanje i trikove za postizanje čuvenog ˝Armani sjaja˝. Dobro poznata svim ljubiteljima elegancije i sofisticiranosti brenda Giorgio Armani, Armani beauty šminka je još jednom u fokus stavila prirodnu lepotu i jedinstvenost svake žene, a Raja Daniel je svojim dragocenim savetima i znanjem stečenim u Armani backstageu pokazao kako se svaka žena vrlo lako može ulepšati, a ostati verna sebi i svom prirodnom izgledu. Događaju su prisustvovale istinske zaljubljenice u makeup i prijatelji brenda, poput pevačice Aleksandre Radović, glumice Tamare Dragičević, modela Mine Milutinović Nedović i Danijele Dimitrovske, kao i naši poznati šminkeri, Nena Ilić, Brana Kostić, Ena Jović i drugi.