Ko kreči, kuću leči! Zahavljujući novoj akciji koju sprovodi Roma Company stanari 18 stambenih jedinica u Beogradu će uz pomoć svojih upravnika zgrada moći da udahnu nov život u svoje zgrade. Roma Company će subvencionisati sa 50% nabavku materijala potrebnog za krečenje ulaza i hodnika 18 stambenih zajednica na teritoriji Grada Beograda. Uz slogan „Ko kreči, kuću leči“ počinje sređivanje hodnika i ulaza stambenih zajednica, čiji će stanari moći da uživaju u sređenim i prijatnim ulazima. „Ovim projektom želimo da podignemo svest o potrebi odgovornog ponašanja prema okruženju u kojem živimo. Nadam se da će ovaj naš mali doprinos, u vidu subvencionisanja polovine neophodnog materijala, podstaći stambene zajednice da se lakše odluče da renoviraju svoje zajedničke hodnike i ulaze,“ izjavio je Slobodan Koković iz Roma Company.
Renoviranje nekoliko vrtića u okviru Predškolske ustanove „Dečji dani“ biće završeno do kraja 2018. godine, zahvaljujući saradnji sa Roma Company. Kako bi boravak u vrtiću učinili još prijatnijim i lepšim za veliki broj mališana, radnici zaposleni u Roma Company, zaposleni u vrtiću, kao i roditelji mališana koji pohađaju vrtić „Leptirić“, organizovali su svojevrsnu radnu akciju u kojoj su dvorište, ograde i mobilijar vrtića dobili novi, osvežen izgled. „Obnavljanje vrtića Leptirić, usrećilo je i nas odrasle, jer nam je pružilo priliku da se odmaknemo od brojki i svakodnevnih poslova i zavirimo u dečji svet. Opredeljenje kompanije je da kroz svoje poslovanje pomognemo tamo gde je to neophodno, a donacijom materijla za sređivanje vrtića i našim radom želimo da popravimo uslove u kojima svakodnevno borave deca, kako bi njihovo detinjstvo bilo bezbrižnije i lepše“, izjavio je Slobodan Koković, zaposlen u Roma Company.
Nakon izuzetne popularnosti prethodna dva paketa, 34 novih festivalskih stikera će očarati preko milijardu korisnika Vibera širom sveta. Za svoj 18. rođendan – koji se tradicionalno obeležava 29. juna – Exit poklanja svojim obožavaocima širom sveta treći po redu besplatni paket Viber stikera – kroz ekskluzivnu saradnju sa omiljenom aplikacijom za razmenu poruka našeg regiona! Exit je svojevremeno bio prvi muzički festival koji je globalno lansirao svoje Viber stikere, a danas se diči sa čak 1.1 miliona pratilaca na svom javnom četu – brojkom koja se može porediti sa najvećim međunarodnim brendovima – poput FK Barselone ili Koka-Kole. Na Balkanu, Exitov javni čet je daleko ispred brojnih popularnih i uspešnih brendova i organizacija poput sportskih klubova, telekom kompanija i omiljenih proizvoda široke potrošnje…
,,Grafička škola" sa sedištem u Beogradu u septembru prošle godine otpočela je saradnju sa ,,Predškolskom ustanovom Čukarica", čime je inicijativom direktora, profesora i učenika načinjen konkretan korak ka uspostavlјanju dualnog obrazovanja, o kome se tokom prethodnih godina veoma često govori. Veliki doprinos pri dobijanju ovako značajnog posla dao je i ,,Sekretarijat za obrazovanje i dečiju zaštitu", na čelu sa sekretarom Slavkom Gakom. ,,U septembru prethodne godine smo potpisali ugovor sa ,,Predškolskom ustanovom Čukarica", koji se odnosio na praksu koju smo u proteklom periodu vršili unutar 21 objekta koji pripada ovoj ustanovi. Učenici su, zajedno sa svojim profesorima, fotografisali decu u vrtićima uoči Novogodišnjih praznika, kao i tokom prethodnog meseca, povodom završetka godine.
Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, Fudbalski savez Srbije i vodeća informatička grupacija kompanija jugoistoka Evrope – Comtrade – danas su predstavili jedinstveni paket besplatnih Viber Stikera "Orlovi", istoimenu Viber Zajednicu i prateći čet – bot uoči početka Mundijala u Rusiji, sa ciljem da fudbalska javnost u Srbiji i na ovaj način izrazi podršku učešću naše reprezentacije na najvećoj svetskoj smotri fudbala – ali istovremeno i pruži svim korisnicima Vibera priliku da dožive jedinstveno iskustvo u praćenju svih važnijih fudbalskih zbivanja u Rusiji.
Viber, jedna od vodećih svetskih aplikacija za razmenu poruka, najavila je uvođenje novih i naprednih Chat Extensions dodataka, time pružajući milijardi svojih korisnika uzbudljive načine da se izraze i lako upravljaju svojim razgovorima. Predstavljene prvi put u decembru 2016, Čet ekstenzije na Viberu obogaćuju razgovore između korisnika bez napuštanja tekuće razmene poruka – iz samog Viber ekrana korisnici mogu da pretražuju i dele GIF-ove i YouTube video klipove, šalju pesme sa Spotify-a, preporučene restorane preko Yelp-a i više.
Mračni ulazi i hodnici u zgradama postaće prošlost za stanare u Beogradu. Zahavljujući novoj akciji koju sprovodi Roma Company stanari 10 stambenih jedinica u Beogradu će uz pomoć svojih upravnika zgrada moći da udahnu nov život u svoje zgrade.Roma Company će subvencionisati sa 50% nabavku materijala potrebnog za krečenje ulaza i hodnika 10 stambenih zajednica na teritoriji Grada Beograda. Uz slogan „Ko kreči, kuću leči“, od 1. avgusta počinje sređivanje hodnika i ulaza stambenih zajednica, čiji će stanari moći da uživaju u sređenim i prijatnim ulazima. „Ovim projektom želimo da podignemo svest o potrebi odgovornog ponašanja prema okruženju u kojem živimo. Nadam se da će ovaj naš mali doprinos, u vidu poklanjaja polovine neophodnog materijala, podstaći stambene zajednice da se lakše odluče da renoviraju svoje zajedničke hodnike i ulaze,“ izjavio je Slobodan Koković iz Roma Company.
Sinoć u prostoru Dorćol Platz, modna agencija Fabrika, organizovala je tradicionalni, uskršnji kulturno modni događaj za decu Prihvatilišta, a pod pokroviteljstvom AD Veselinovic. Modna revija »Srpske modne kuće za decu Prihvatilišta« - PANTER, TIFFANY, ZEKSTRA, AMC, BILICZKI, MONA i obuća ŠAFRAN, sa modelima koji će biti poklonjeni deci Prihvatilišta. Nastupala je: Jela Čelo i Tamara Aleksić. Prethodnih 7 godina, Fabrika je skoro sve dogadjaje i revije posvećivala deci Prihvatilišta i prikupljali smo pored novčanih sredtstava i većinu proizvoda u kojima deca oskudevaju.
Kako bi se najmlađim pacijentima olakšao boravak u bolnici, kompanije Knjaz Miloš i Bambi donirale su „X box“ konzole za igrice i LCD televizore dečjim odeljenjima zdravstvenih ustanova širom zemlje. „Ovakve inicijative društveno odgovornih kompanija upotpunjuju bolničke sadržaje i pomažu da naši najmlađi pacijenti kvalitetno ispune vreme, razonode se i skrenu misli, kroz igru i druženje. Kada se deci omogući da se bave uobičajenim aktivnostima, boravak u bolnici postaje ugodniji, a mi kao medicinsko osoblje zahvalni smo na tome“, rekla je Dragana Palalić, glavna sestra bolnice za pedijatriju “Dr Olga Popović – Dedijer“, koja je u sastavu KBC Zvezdara.
Obradujte sebe parom džinsa po poslednjim trendovima i iskoristite pogodnosti specijalne akcije VIKEND JEANSOMANIA u prodavnicama Fashion Company. Samo za vikend od 23. do 25. marta ostvarite 20% popusta na sav džins iz kolekcije proleće/leto 2018. Posebna poslastica prolećne akcije JEANSOMANIA biće atraktivne poklon majice. Kupovinom jeansa u beogradskim radnjama FASHION&FRIENDS dobijate mogućnost da u prodavnici DENIMLAB u šoping molu DELTA CITY preuzmete svoju poklon majicu do kraja marta. Pažnja – akcija važi dok traju zalihe. Sve što je potrebno jeste da ponesete svoj fiskalni račun kako biste dokazali kupovinu jeansa od 23. do 25. marta. Spisak prodavnica koje učestvuju u akciji JEANSOMANIA možete naći ovde
Spasili su nebrojeno mnogo života, nisu pitali za sneg, led, paklene vrućine niti promile alkohola u krvi, oni su GRADSKI VOZAČI. Služba koja na teritoriji Beograda funkcioniše godinama unazad, pre svega društveno je odgovorna kompanija koja je spasila života skoro isto koliko i služba Hitne pomoći. Kako svedoče zaposleni, i korisnici njihovih usluga, upravo ovoj činjenici u prilog govore brojne nagrade, plakete i zahvalnice građana kojima su pritekli u pomoć kada im je ista bila neophodna. Neretko se dešavalo da su vozačima kojima je u toku vožnje pozlilo, pritekli u pomoć upravo oni, ali bitno je napomenuti da vam se Gradski vozači stavljaju na raspolaganje i u momentu kada želite da se opustite, uživate u provodu, popijete i "koju više" ne misleći o tome kako ćete u svom vozilu bezbedno stići kući.
Osećate da će 2018 biti vaša srećna godina? Možda ste nešto slično čuli i pre – ali je nikada do sada niste proslavili putem Viberovog prazničnog bota – kreiranog u čast minulih Božićnih i Novogodišnjih praznika! Predstavljena milionima korisnika na početku omiljenog prazničnog perioda – ova zabavna inovacija iz oblasti dvosmerne digitalne komunikacije na Viberu zabeležila je rekordne rezultate po broju korisnika koji su ostvarili interakciju sa njom – a zatim uključili i svoje najbliže.
Još članaka...
- 7. mts app konkurs - Proglašeni pobednici nacionalnog takmičenja!
- Dubioza kolektiv Viber stikeri
- Carlsberg i Dunđerski fondacija raspisuje konkurs za četvrtu generaciju svojih stipendista
- ZAŠTO ODABRATI FRANCUSKU ZA NASTAVAK STUDIJA?
- iStyle Apple Premium Reseller otvara treću po redu prodavnicu u samom srcu Beograda
- Viber predstavlja izdvojene poruke i grupne odgovore, dodaje objavne liste
- Viber obeležava drugu godišnjicu od uvođenja funkcije “Obriši poruku”
- Barselona pokreće zvanični Viber čet bot, uvodi izbor najboljeg igrača meča
- Startuj na pravi način uz m:tel Austriju!
- Sajam socijalnih usluga
- Pokrenuta Inicijativa Digitalna Srbija
- USKORO POČINJE SAJAM ZA PENZIONERE