Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji, pokreće Fascikle za prepiske, koje će omogućiti korisnicima da brzo pronađu željene korespodencije i poboljšaju način na koji upravljaju svojom komunikacijom. Kreirane sa ciljem da olakšaju korisnicima, Fascikle za prepiske pojednostavljuju organizaciju četova omogućavajući efikasnu kategorizaciju na osnovu tema, grupa ili pojedinaca. Nova funkcija omogućava korisnicima da kreiraju do pet prilagođenih fascikli, pored odeljka „Sve“ koja automatski uključuje ostale prepiske. Na primer, korisnici mogu da kreiraju fasciklu za posao, prijatelje, porodicu ili favorite. Neka ćaskanja se čak mogu svrstati u više fascikli, bez ograničenja u broju prepiski koji se na ovaj način mogu svrstati. Korisnici takođe mogu preimenovati fascikle ili označiti sve prepiske unutar fascikli kao pročitane, što olakšava kategorizaciju i pojednostavljuje komunikaciju.
Rakuten Viber, globalni lider u razmeni poruka na više platformi i glasovnoj komunikaciji, završio je 2023. godinu sa rekordnim brojem novih funkcija, jačajući svoju posvećenost pružanju usluga korisnicima, pomažući brendovima u postizanju njihovih poslovnih ciljeva i osnažujući svoj ekosistem superaplikacije sledeće generacije. Srbija, sa stopom penetracije pametnih telefona od 97%* i veoma aktivnom bazom korisnika, zadržala je jednu od vodećih pozicija u predstavljanju novih proizvoda kompanije. Tokom protekle godine kompanija je predstavila niz inovativnih proizvoda i usluga koji ispunjavaju različite potrebe svojih korisnika. Viber Plus je debitovao u zemlji kao premijum ponuda kompanije, nudeći korisnicima poboljšane funkcije i mogućnosti prilagođavanja. Upotreba ovog servisa u Srbiji se brzo i konstantno povećava, pokazujući snažnu povezanost sa bazom korisnika u zemlji. Nepokolebljiva posvećenost kompanije privatnosti korisnika u 2023. rezultirala je uvođenjem ID pozivaoca, još jedne funkcije koja korisnicima daje veću kontrolu i osigurava bezbednije iskustvo komunikacije otkrivanjem neželjenih poziva.
Odabir mobilnog telefona ume da bude kompleksan proces koji zahteva mnogo vremena i energije, posebno na mestima koja nude veliki izbor različitih kategorija uređaja. Za kupce koji traže određeni brend sa jasnim perfomansama, po najpovoljnijim cenama na tržištu, otvorena je specijalizovana online prodavnica za mobilne telefone i dodatnu opremu - Fonly. Na Fonly platformi svi korisnici i ljubitelji mobilnih uređaja u Srbiji mogu da pronađu sve što im treba za telefon na jednom mestu, da brzo i efikasno odaberu najpovoljniji i najbolji uređaj za sebe, kao i dodatnu opremu. Vodeći se principom „Telefoni i samo telefoni”, Fonly omogućava kupcima da lako istražuju, biraju telefone i dodatnu opremu po pristupačnim cenama, bez ikakvih ugovornih obaveza, a uz podršku tima stručnjaka sa dugogodišnjim iskustvom u telekomunikacionoj industriji.
Kompanija Lidl Srbija od danas je u svim svojim prodavnicama širom Srbije, umesto dosadašnjih papirnih, prešla na potpuno korišćenje elektronskih cenovnih oznaka. Korišćenje digitalnih cena značajno doprinosi smanjenju grešaka pri njihovom postavljanju, te će potrošači uvek i u svakom trenutku na uvid imati tačne i aktuelne cene. Osim toga, projekat potpunog uvođenja digitalnih cena u svih 70 Lidl prodavnica širom Srbije na još jedan način pokazuje posvećenost kompanije Lidl Srbija društveno odgovornom poslovanju u svim njegovim aspektima, direktno doprinoseći uštedi od oko 21 tone papira koja bi se upotrebila za proizvodnju papirnih cenovnih oznaka na godišnjem nivou. „Posebno nam je zadovoljstvo što smo prvi trgovinski lanac u Srbiji koji je elektronske oznake uveo u sve svoje prodavnice.
Rakuten Viber, globalni lider među platformama za komunikaciju, uključio se u kampanju povodom 16 dana aktivizma protiv nasilja nad ženama, sa ciljem podizanja svesti o ovom problemu. Iz godine u godinu statistika koja svedoči o nasilju nad ženama sve je gora, a na njihovoj zaštiti ne radi se gotovo ništa. Zbog toga je Rakuten Viber, globalni lider među platformama za komunikaciju, rešio da se od 25. novembra, Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama, uključi u kampanju tokom 16 dana aktivizma i pomogne u pozidanju svesti o ovom važnom problemu. U partnerstvu sa organizacijama koje su posvećene osnaživanju žena, Rakuten Viber dopreće do miliona svojih korisnika u Srbiji, kako bi im pomogao da saznaju na koji način mogu postati deo rešenja, ili gde potražiti pomoć, ukoliko je potrebna. Globalna inicijativa 16 dana aktivizma protiv nasilja nad ženama počela je 25. novembra i traje do 10. decembra, kada se obeležava Međunarodni dan ljudskih prava, a cilj joj je podizanje svesti, inspirisanje na akciju i promovisanje dijaloga o gorućem problemu koji pogađa brojne žene širom sveta, a posebno su mu podložne one koje su finansijski zavisne od svog partnera.
U želji da edukuje najširu javnost i ukaže na značaj lične odgovornosti u zaštiti od sajber napada, A1 Srbija otvorila je prvi escape room na temu sajber bezbednosti „Izgubljeni IDentitet“. Escape room će biti otvoren za posetioce od 30. novembra do 31. marta 2024. na drugom spratu tržnog centra Rajićeva. Ovo iskustvo će biti u potpunosti besplatno za sve posetioce, potrebno je jedino da zakažu termin. Samo u Srbiji 60% korisnika interneta je bilo zaraženo virusom ili zlonamernim softverom barem jednom, a 25% ne zna da li se tako nešto dogodilo. Više od 80% sajber napada uključuje ljudski faktor**. Bilo da se radi o ukradenim lozinkama, phishingu ili nesvesnoj i nenamernoj grešci, ljudi igraju veliku ulogu u sajber napadima. Escape Room je interaktivno iskustvo, obično fizički prostor, u kojem grupa ljudi radi zajedno kako bi rešila niz zagonetki i zadataka koji će ih dovesti do finalnog rešenja ili ključa za izlazak iz sobe.
Kompanija Lidl Srbija je od samog početka svog poslovanja posvećena održivom upravljanju resursima u poljoprivredi, a među kojima je i voda, te će upravo iz tog razloga, jedini savremeni diskontni lanac u Srbiji, do februara 2026. godine, stopostotno sertifikovati svoj asortiman voća i povrća poreklom iz visokorizičnih država, uključujući Španiju, Egipat, Grčku i Italiju, prema priznatim standardima o odgovornom korišćenju vode. Očuvanje resursa je jedna od šest fokus tema koje Lidl promoviše kao deo svoje međunarodne CSR strategije „Za bolje sutra". Sve učestalije suše i poplave na globalnom nivou ukazuju na važnost odgovornog korišćenja vode kao jednog od najdragocenijih resursa. Prehrambena industrija je posebno relevantna u ovom kontekstu, budući da je poljoprivreda odgovorna za 70 procenata globalne potrošnje vode.
Treću godinu zaredom, mts je prema benchmark merenjima nemačke kompanije NET CHECK prepoznat po visokokvalitetnoj mobilnoj mreži i sada može da se ponosi titulom najpouzdanije mreže u Srbiji. Nakon što je ova eminentna kompanija, koja se bavi uporednom analizom mobilnih mreža, izvršila opsežna ispitivanja i merenja na terenu, rezultati su još jednom pokazali izuzetan kvalitet mobilnih usluga u mts mreži širom Srbije. Merenje koje je pokazalo da je mts najpouzdanija mobilna mreža u Srbiji fokusira se na govorni i internet saobraćaj, a od ukupno 1000 bodova, mts je osvojio čak 945.94. Kada je u pitanju govorni saobraćaj, od ukupno 350 mts je osvojio 328.92 poena, dok je za internet saobraćaj od mogućih 650 osvojeno 617.02 poena.
Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji od danas je uveo Viber Plus za korisnike aplikacije u Srbiji i Bosni i Hercegovini, mesečnog pretplatnog servisa koji će im ponuditi više premijum funkcionalnosti. Sve ostale standardne i do sada svakodnevno korišćene usluge i funkcionalnosti Viber aplikacije će i dalje biti besplatne za sve korisnike širom sveta. Viber trenutno pruža široki asortiman funkcionalnosti koje obezbeđuju privatnost i zaštitu kroz više razvijenih vidova kontrole po ličnom izboru. Pretplatnički servis Viber Plus će korišćenje Vibera učiniti još prijatnijim time što će korisnicima pružiti mogućnost da se reklame unutar aplikacije ne prikazuju. Za samo $1.99 (jedan američki dolar i devedeset devet centi) mesečno, pretplatnici Viber Plus usluge neće viđati reklame u svojim prepiskama, a moći će da uživaju i u ekskluzivnim uslugama poput mogućnosti čitanja glasovnih poruka, nevidljivog režima, velikog izbora svojih reprezentativnih ikonica, personalizovane tehničke podrške 1-na-1 i neograničenog preuzimanja stikera, uz brojne dodatne funkcionalnosti koje će naknadno biti dostupne.
Kompanija Telekom Srbija pokrenula je 13. ciklus mts app konkursa za izradu aplikacija za mobilne uređaje. U dinamičnom okruženju digitalnih tehnologija i velikog broja aplikacija, srednjoškolci iz specijalizovanih odeljenja za matematiku, informatiku i računarstvo, nastojaće da kreiranjem svoje aplikacije predlože rešenja i društveno korisne odgovore koji bi život u užurbanoj svakodnevici učinili lakšim i jednostavnijim. Učesnicima konkursa, đacima iz 51. srednje škole i gimnazije u Srbiji predstoji da naprave svoje timove, podele uloge prema znanju i sklonostima i do određenog roka prijave temu, a na kraju i gotovu aplikaciju. Za to vreme imaju podršku svojih profesora - mentora, kao i mentorsku podršku zaposlenih u Telekomu Srbija. Pobednike mts app konkursa očekuju vredne nagrade kao i plasman na regionalni nivo takmičenja.
U skladu sa strateškim opredeljenjem da bude pouzdan partner u digitalnom svetu bez granica, mts je svojim korisnicima određene usluge učinio znatno dostupnijim pomoću servisa za digitalnu potvrdu ličnog identiteta, uz izvanredno korisničko iskustvo. Servis Digitalni onboarding i video identifikacija, razvijen u saradnji sa domaćom kompanijom Blinking, od sada je dostupan svim korisnicima putem platformi mts.rs, Selfcare portala i mobilne aplikacije Moj mts. Prve usluge koje će moći da se realizuju na ovaj način jesu Registracija pripejd broja, Deblokada Moj mts naloga i Ažuriranje ličnih podataka korisnika. Za pripejd korisnike ova novina može biti posebno značajna, pošto je najavljeno da će od naredne godine registracija pripejd broja biti obavezna. Tok identifikacije se sastoji iz dva povezana dela - digitalnog onboardinga, u kojem korisnik skenira lični dokument (ličnu kartu ili pasoš), fotografiše lice, unosi podatke o adresi i kontakt podatke, i video identifikacije, odnosno razgovora sa video operaterom kako bi se potvrdio identitet korisnika.
Nikada nije bilo bolje vreme za obrazovanje u inostranstvu – evo kako do pravog univerziteta i stipendije - Ukoliko se dvoumite šta da odaberete za sebe ili svoje dete, kao i na koji način doći do stipendije - Sajam obrazovanja i stipendija u inostranstvu 22. oktobra u beogradskom hotelu Metropol daće odgovore na sva vaša pitanja. U nedelju, 22. oktobra 2023. godine, po sedmi put održava se najveći srpski Sajam obrazovanja i stipendija u inostranstvu, lokacija je ista kao i prethodnih puta – hotel Metropol u Beogradu – a ulaz je besplatan, uz obaveznu registraciju. Na Sajmu će srednje škole, škole jezika i fakulteti iz inostranstva predstaviti svoje obrazovne programe i stipendije. Svako od njih imaće svoj štand, gde ćete direktno od predstavnika ovih obrazovnih ustanova dobiti odgovore na sva pitanja. Stoga, bilo da vas muči to koji je program idealan za vas ili vaše dete, da li je prerano ili se brinete da ste zakasnili, kako dobiti stipendiju – na Study Abroad. Fair 2023 otklonićete sve dileme.
Još članaka...
- Kompanija Levi9 IT najavljuje drugu po redu 9Inspiration tek konferenciju
- JOŠ DVA APARATA ZA RECIKLAŽU AMBALAŽE U LIDLU: DONIRAJ ILI UMANJI SVOJ RAČUN
- Kompanija A1 dovela Erin Brokovič u Beograd
- Viber čini povratak u školu mnogo lakšim
- Kada srce prelazi granice, mts pomaže kroz roming pakete
- Kancelarija za mlade Grada Beograda nastavila sa programom besplatnih putovanja
- Besplatni kursevi engleskog jezika povodom Svetskog dana knjige
- Rakuten Viber predstavio izuzetne nove funkcionalnosti
- KAKO MUZEJE UČINITI PRISTUPAČNIM?
- Viber uvodi Poslovni Inboks i Komercijalne naloge
- Jeste li već odustali od novogodišnjih odluka?
- Nacionalna prestonica kulture 2023. godine - ČAČANSKA RODNA