Priču o tome koliko je važno da nakon celog dana uklonimo šminku s lica znamo svi. Druga stvar je što smo ponekad lenje i moramo sebe da nateramo da odradimo tu nužnu svakodnevnu higijenu. No, ono što nam ovaj zadatak definitivno olakšava jesu efikasni proizvodi koji znaju šta je našoj koži potrebno. NIVEA vam nudi praktično rešenje uz novu generaciju micelarnih voda koje će zahvaljujući kombinaciji moćnih micela i nežnih amino-kiselina vašoj koži pružiti više od samog čišćenja. Ne samo da uz nekoliko nežnih poteza, bez trljanja, skidaju svaki trag tvrdokorne šminke s očiju i lica, već i čiste, toniraju i istovremeno hidriraju! Jako efikasne, a  ujedno veoma nežne – amino-kiseline su sastavni deo naše kože i upravo zato su njen idealni oslonac koji joj pruža otpornost i pomaže u održavanju njenog zdravlja. Zahvaljujući micelarnoj tehnologiji, deluju kao proizvod za čišćenje lica, tonik i proizvod za uklanjanje šminke. Bilo da želite da uklonite nečistoću nakupljenu tokom dana ili da skinete šminku, NIVEA micelarne vode uvek su spremne da obave svoj zadatak.

Glasovi građana odlučuju koje osnovne škole dobijaju nove informatičke kabinete! Nova školska godina vratila je osnovce u školske klupe, a njihovim roditeljima, nastavnicima, komšijama i starijim sugrađanima donela je još jednu priliku da učestvuju u online glasanju i na taj način pomognu odabir novih 20 škola kojima će Telekom Srbija opremiti informatičke kabinete. Sedmi ciklus projekta „Stvaramo znanje“ koji Telekom Srbija realizuje u saradnji sa Ministarstvom prosvete počeo je 25. septembra objavom aplikacije za glasanje na zvaničnoj Facebook stranici mts Tvoj svet, a svi koji žele da se priključe glasanju to mogu uraditi na linku. U okviru aplikacije, do 4. oktobra građani mogu da daju svoj glas za neku od 40 osnovnih škola koje je predložilo Ministarstvo prosvete, a kojima nedostaje informatička oprema. Na osnovu najvećeg broja glasova biće odabrano 20 škola, po pet iz svake od četiri geografske oblasti, koje će dobiti vrednu donaciju kompanije Telekom Srbija. Škole su podeljene prema geografskim oblastima upravo da bi osnovci u svim krajevima zemlje imali podjednak pristup savremeno opremljenim informatičkim kabinetima.

JP "Beogradska tvrđava" organizuje manifestaciju NOTA I LOPTA , koja je počela u subotu 23. septembra, a nastaviće se u četvrtak 28. septembra i trajaće do nedelje 1. oktobra 2023. U okviru manifestacije u subotu su održane sportske igre za decu i turnir u fudbalu. Posle devet kvalifikacionih turnira širom Srbije, veliko finale održano je na Savskom šetalištu na Beogradskoj tvrđavi. Pored toga održane su i radionice BRAINOBRAIN za decu uzrasta od  4 do 14 godina, a koje uključuju intelektualne radionice - upoznavanje sa abakusom, vežbe za fokus i koncentraciju, zadaci i igre koji jačaju kreativni način razmišljanja, potom radionicu arhitekture - deca kroz slobodnu igru grade kuće, poligone, sojenice, vetrenjače i druge konstrukcije, MENSA radionicu “Čarobno drvo” - čiji je cilj podsticanje kreativnosti i mašte, razvoj motoričkih sposobnosti i saradnja sa vršnjacima. Radionice BRAINOBRAIN biće ponovo organizovane u subotu 30.9. od 16 časova kod Muzičkog paviljona na Kalemegdanu.

Lidl Srbija i Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju uspešno su sproveli projekat pod nazivom „Lupilu radionice ranog razvoja“, tokom kojeg su roditelji u pet gradova imali priliku da uz vođstvo stručnjaka iz oblasti pedijatrije i dečje psihologije potpuno besplatno steknu znanja neophodna za početne faze roditeljstva. Dodatno, u sklopu projekta, Lidl je Fondaciji SOS Dečija sela Srbija donirao iznos od 600.000 dinara, koji će biti namenjeni Programu „Jačanje porodice“. Nakon što je održana u Beogradu, Lupilu radionica se svake subote selila u drugi grad u Srbiji, te je između ostalog, tokom septembra, održana i u Čačku, Zrenjaninu, Novom Pazaru i Vranju. Uz vođstvo patronažne sestre Maje Karanović Kovačić, specijaliste medicinske psihologije Anke Marjanović Radonjić i porodičnog psihoterapeuta Nade Ristović, više desetina učesnica su imale priliku da pohađaju ove besplatne radionice i saznaju kako da pravilno pristupe detetu pri razvoju motoričkih veština, istovremeno osiguravajući sticanje navika i pravilan emotivni razvoj.

Preko 120 mladih iz svih krajeva Srbije učestvovalao je u edukativnim, interaktivnim i festivalskim sadržajima trodnevnog Festivala mladih vizionara u Beogradu koji je održan proteklog  vikenda u Beogradu. Drugog dana Festivala organizovanog na prostoru Dorćol Platz-a, okupljene mlade ljude pozdravila je Anke Konrad, Ambasadorka Savezne Republike Nemačke u Beogradu, a trećeg su im se obratile Ivana Antonijević, pomoćnica Ministra turizma i omladine Republike Srbije i Danijela Funke, direktorka GIZ-a. “Zemlja bez mladih je zemlja bez budućnosti. Zato mi je veliko zadovoljstvo što sam ovde srela veliki broj mladih ljudi koji žele da aktivno oblikuju budućnost. Drago mi je što mogu da kažem da Strategija za mlade u Republici Srbiji za period od 2023. do 2030. godine i prateći Akcioni plan, koji su usvojeni ove godine, proširuju osnove za to opredeljenje,“ rekla je Anke Konrad, Ambasadorka Savezne Republike Nemačke u Beogradu obraćajući se učesnicima i učesnicama Festivala mladih vizionara.

Slavne ličnosti, influenseri i modni entuzijasti, okupili su se sinoć na svečanom otvaranju Kicks Heelz, ekskluzivne prodavnice obuće u Beogradu. Svečano otvaranje ulepšala su neka od najpoznatijih lica u industriji zabave a mi smo iskoristili priliku da saznamo kakve cipele oni vole da nose. Medju prvima su pristigle Nina Jankovic, Jana Milic i Tamara Dragicevic u spoju modernog i klasike. Aleksandra Janković Splića i Vanja Milačić u modernim odevnim kombinacijama savršeno uklopljenim uz patike. Brankica Sebastijanović i Ivana Dudić uz pratnju Ivaninog malog saputnika koga često možemo videti na njenim slikama. Jedna od najuspešnijih i najlepših poslovnih žena u našoj zemlji, Milka Forcan blistala je u pratnji ćerke Jovane. Milka se odlučila za efektne sandale koje su dale pečat celom autfitu dok je Jovana bila u kaubojkama koje su apsolutni hit ove sezone.

Manifestacija „Prijatelji dobre energije“ okupila je veliki broj posetilaca svih uzrasta ove subote na Kalemegdanu, pokazujući da kod Beograđana i stanovnika okolnih mesta postoji veliko interesovanje za brigu o životnoj sredini i očuvanje klime. Ovaj jedinstveni događaj posvećen ulozi održivih izvora energije u zaštiti životne sredine, koji je organizovao Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, u saradnji sa Ambasadom Savezne Republike Nemačke u Beogradu, samo je deo brojnih aktivnosti i događaja koji su upriličeni tokom Klimatske nedelje u Beogradu. Ceo događaj protekao je u znaku održivosti i zaštite životne sredine, a posetioci su imali priliku da se na različite načine upoznaju sa brojnim prednostima koje prelazak na obnovljive izvore energije nosi sa sobom, kao i sa načinima na koje i sami mogu da doprinesu ovom procesu. Pažnju najmlađih posetilaca privukla je predstava „Ko prirodu prlja, ima da nadrlja“, nakon čega su se priključili radionicama na temu energetske efikasnosti, u organizaciji Dečjeg inovacionog centra.

Belgrade Fashion Week je u maju mesecu raspisao konkurs „Fashion Incubator by Perwoll" za mlade dizajnere, diplomce i studente mode iz Srbije i ex-YU regiona. Konkurs je organizovan u okviru Beogradske nedelje mode, a finalisti će imati priliku da predstave svoje radove na predstojećoj reviji u novembru.  Veliki broj kandidata poslao je svoje radove, a najbolji su dobili priliku da rade sa mentorima Sonjom Krstić, Aleksandrom Protić, Ivanom Najdanović, Sonjom Jocić, kao i Nenadom Radujević na projektnom zadatku čija je tema održiva moda. Na događaju povodom proglašenja finalista koji su prošli u drugi krug, direktor Modnog Studija Click i osnivač Beogradske nedelje mode Nenad Radujević, istakao je: „Drago mi je da i ove godine imamo priliku da organizujemo konkurs za studente mode i mlade dizajnere u okviru našeg programa „Fashion Incubator" i da nastavimo proces otkrivanja i podrške talentovanim  kreatorima. Značajno je da imamo dugogodišnju podršku ovako važnog partnera kao što je kompanija Henkel i njihov brend Perwoll, koji nam omogućavaju da kontinuirano radimo na edukaciji mladih ljudi.

Da su putnici prekookeanskih brodova koji su krajem 19.veka malim reketima prebacivali lopticu na palubi znali da su time postali začetnici sporta koji će nekih 130 godina kasnije postati jedan od najpopularnijih na svetu – njihov smeh bi se orio pučinom. Ali – upravo to nam predočava istorija, a za sve savremenike padela u našoj zemlji – sporta sa najbržim rastom na svetu – vesti ne mogu biti bolje! “Padel Belgrade Open BMW Delta Motors” stiže u Srbiju 30.septembra i 1.oktobra, a uz njega i najbolji igrače padela u našoj zemlji i gostujući timovi iz inostranstva. Turnir će biti održan u tri kategorije - Master, Rekreativna i Miks, gde će u najkvalitetnijoj Master kategoriji nastupiti ekipe iz Francuske, Grčke, Italije i Hrvatske - kojima će se pridružiti i dva izabrana  tima iz Srbije. Kvalifikacioni turnir za Rekreativnu kategoriju “Padel Belgrade Open-a” kreće od 25. septembra sa žrebom koji će obuhvatiti 32 takmičarska para – dok će polufinala i finale za koje će se boriti 4 najuspešnija tima iz kvalifikacija biti održana za vikend 30.septembra i 1.oktobra. Program dana finala u Master i Rekreativnim kategorijama će biti upotpunjen mečom i u Miks kategoriji, u kome će nastupiti dva izabrana muško-ženska tima iz selekcije timova tog profila koji su učestvovali na pripremnim turnirima za “Padel Belgrade Open” proteklih nedelja.

U nedelju, 17. septembra u Dečjem pozorištu Subotica, svečanom ceremonijom je otvoreno 30. izdanje Međunarodnog festivala pozorišta za decu Subotica. Ovogodišnje festivalsko izdanje traje do 22. septembra i održava se na nekoliko lokacija u Subotici, a u glavnom programu je na repertoaru 13 predstava ansambala iz Kine, Južne Koreje, Portugala, Rumunije, Estonije, Češke, Slovačke, Mađarske, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Republike Srpske, kao i predstave domaćih pozorišta iz Zrenjanina i Subotice. Ulaz na kompletan program festivala je besplatan. Stevan Bakić, gradonačelnik Subotice, u svom uvodnom obraćanju je istakao: “Ovo je festival koji je, kroz svoje postojanje, prikazao mnoga umetnička dostignuća, dao veliki doprinos razvoju lutkarstva, afirmišući pozorište za decu i pozorišnu umetnost. Festival koji je kroz svoje trajanje izgradio ugled u Evropi i svetu, i ne treba biti skroman već slobodno reći - postao brend kako grada Subotice, tako i države Srbije.

U svetu hotelijerstva, svaki trenutak je prilika da stvorite nezaboravno iskustvo za goste. Ako želite da budete deo ove uzbudljive priče, Hotel Job Fair je pravo mesto za vas. Predstavljamo vam jedinstvenu priliku da upoznate prestižne hotele sa Balkana. Hotel Job Fair će okupiti više od 25 vodećih hotela u regionu, koji će predstaviti preko 200 otvorenih radnih mesta na različitim pozicijama. Bez obzira da li ste iskusni profesionalac ili tek započinjete svoju karijeru, ovde ćete pronaći mogućnosti koje će vas inspirisati. Sajam će biti održan u četiri različite države, čime će omogućiti širokom spektru kandidata da pristupe ovom jedinstvenom događaju. Beograd, Skoplje, Tirana i Podgorica postaće epicentri prilika za karijeru u hotelijerstvu od 23. do 26. novembra. Naravno, ulaz na ovaj prestižni događaj je potpuno besplatan, ali registracija je obavezna kako bismo vam obezbedili najbolje iskustvo. Sve što treba da uradite je da posetite link za registraciju i prijavite se. Neka Hotel Job Fair bude ključ za otvaranje vrata vaše karijere u svetu hotela i gostoprimstva.

Sinoć je u prepunom i prelepom zdanju Ambasade Republike Francuske održana spektakularna modna revija PIERRE CARDIN powered by RENAULT, u organizaciji agencije Fabrike i Ambasade Francuske. Beograd je imao čast, da bude jedna od destinacija u okviru „PIERRE CARDIN  World tour“, zbog čega je kako je Vesna Mandić direktorka Fabrike istakla, sinoć bio centar svetske mode. Na reviji je prikazano 77 modela iz  poslenje kolekcije MARS i desetak modela koji su bili premijerno prikazani, kao deo kolekcije koja će biti na modnoj reviji 25.Septembra, kao završnica Pariskog Fashion week-a. Na početku programa, prisutnima su se obratili Ambasador Francuske, HE Gdin Pjer Košar i direktorka Fabrike, Vesna Mandić. Publika je uživala i gromoglasnim aplauzom ispratila svaki model, a na kraju su sa manekenima izašli dobili ogroman aplauz i kreativni direktor i naslednik Pierre Cardina, Rodrigo Basilicati Cardin i kreator Gian Paolo Giannotti.