Pregled, interpretacija i rekonstrukcija master i doktorskih umetničkih radova studenata scenskog dizajna na Fakultetu tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu, od 2013. do 2022. godine. Otvaranje izložbe: četvrtak, 15. septembar u 19 časova sa izvođenjem rada Đurđine Samardžić Sinestetički registar. Kustosi: Tatjana Dadić Dinulović, Sanja Maljković i Aleksandra Pešterac. Autori: Dragana Baćović, Monika Bilbija, Daniela Dimitrovska, Zoja Erdeljan, Jelena Janev, Aleksandra Rakić, Đurđina Samardžić, Vladimir Savić, Milica Stojšić, Aleksandra Tatić, Maja Vilić, Dragana Vilotić, Jelena Vukmanović i Miroslav Živanov. Prekrajanje je performativna izložba posvećena rekonstrukciji i reinterpretaciji 14 odabranih izvedenih master i doktorskih umetničkih radova iz oblasti scenskog dizajna sa Odseka za umetnost i dizajn Departmana za arhitekturu i urbanizam Fakulteta tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu.
Kompanija Lidl Srbija pokrenula je svoj novi ekološko-humanitarni projekat „Dobro se reciklažom vraća“ koji omogućava potrošačima da vraćanjem na reciklažu PET i ALU ambalaže pića u aparate postavljene u 3 Lidl prodavnice, pored doprinosa očuvanju životne sredine, doniraju sredstva fondaciji „Budi human“. Za svaku vraćenu PET ili ALU Lidl ambalažu ubačenu u aparat, kompanija donira po 5 dinara fondaciji. Dva aparata za vraćenu ambalažu pića postavljena su u Lidl prodavnicama u Novom Sadu, na adresama Bulevar vojvode Stepe 2 i Temerinska 98A, dok je treći postavljen u prodavnici u Nišu u ulici Vizantijski bulevar 47. Ovi aparati prihvataju PET i ALU ambalažu isključivo od proizvoda kupljenih u Lidl prodavnicama, koje sistem registruje pomoću bar koda.
Parfem ARMANI CODE je početak modernog razdoblja u svetu muških mirisa Giorgio Armani. Avangardni duh parfema ARMANI CODE razbija zastarele arhetipove muževnosti i naglašava vrednost izražavanja i autentične poistovećenosti. Parfem ARMANI CODE odraz je srži razvijene i moderne muževnosti zahvaljujući svojoj novoj, inovativnoj bočici koja ostavlja utisak, novom mirisnom sastavu i predanošću održivosti. Parfem ARMANI CODE odražava savremenog muškarca, muškarca koji ispisuje nova pravila muževnosti i neprestano se kreće prema napred. Snažan ali nežan, parfem ARMANI CODE donosi redizajnirani prepoznatljivi miris originalnog mirisa ARMANI CODE.
U sredu 14.septembra u 12 časova Klinici za dermatovenerologiju Univerzitetskog kliničkog centra Srbije biće uručeno 10 ručnih dermoskopa, aparata koji omogućavaju uvid u promene na koži koje se ne mogu videti golim okom. Opremljenost ordinacija dermoskopima doprinosi povećanju broja ranootkrivenih melanoma, najopasnijeg raka kože koji se, ukoliko se otkrije na vreme, veoma uspešno leči jednostavnom hiruškom intervencijom. Pored melanoma, dermoskopi omogućavaju i otkrivanje nemelanomskih kancera kože, kao i prekanceroznih promena kože, te su neophodni u radu dermatoloških ordinacija.
Kažu da je ovo najlepše doba godine, a sada su božićni praznici i službeno proglašeni najboljim periodom za prosidbu. Na prvom mestu najpopularnijih dana u godini za prosidbu sa 32 posto glasova našao se Badnji dan, a Noć veštica je na petom mestu, odmah iza novogodišnje noći, pokazuju rezultati jedne britanske ankete. Istraživanje je takođe pokazalo da je gotovo 17 odsto muškaraca u Velikoj Britaniji već zaprosilo neku ženu, a ima i onih koji su sudbonosno pitanje postavili pet puta ili čak više. Pedeset i jedan posto žena želi da ih partner jednostavno pita "Da li želiš da se udaš za mene?", a 15 posto žena misli da je najbolje iskoristiti moderne tehnologije - 29 odsto žena volelo bi da ih partner zaprosi putem i-mejla. Popularan je i SMS (27 posto), a prosidba preko telefona na poslednjem je mestu. Zanimljivo, 65 posto muškaraca veruje da bi rekli “ne“ kada bi ih zaprosila njihova devojka. Međutim, nije svima Božić vreme dobrote: tri četvrtine Britanaca veruje da je sasvim u redu da se veza prekine u danima nakon Božića, piše MailOnline.
Polovinom septembra u Srbiju dolazi nagrađivana italijanska književnica Rozela Postorino (Rosella Postorino), autorka bestseler romana U vučjoj jazbini (At the Wolf's Table), koji je preveden na 17 jezika. Postorino će boraviti u Beogradu na predstavljanju svoje knjige kao gost izdavačke kuće Vulkan izdavaštvo. Promocija knjige održaće se 18. septembra u 18 sati u knjižari Vulkan (Trg republike broj 5). Postorino će, dan pre toga, 17. septembra, biti gost trećeg po redu događaja Noć književnosti u Novom Sadu. Prethodni romani Rozele Postorino doneli su joj više prestižnih nagrada u Italiji, ali je knjiga U vučjoj jazbini njen prvi roman koji je odmah nakon objavljivanja 2018. godine izazvao svetsku pažnju. U pitanju je priča o običnim ljudima koji zahvaćeni vrtlogom burnih vremena proživljavaju emotivne i moralne uspone i padove u želji da sačuvaju goli život.
U subotu, 10. 09. 2022. godine u 16 časova počinje 4. VREMEPLOV - festival animiranih sećanja koji će se održati u Arhivu Vojvodine,Žarka Vasiljevića 2a, Novi Sad. Glavna ciljna grupa su nam đaci, uzrasta od 7 do 18 godina. Ovogodišnja tema festivala Vremeplov je Dunav, Novi Sad. Vremeplov je portal i festival kulturno-istorijskih i ličnih sećanja na Novi Sad, predstavljenih sa drugačijeg umetničkog i kulturološkog aspekta kroz formu najnovijih medija ali uz upoznavanje i upotrebu zaboravljenih formi. Festival će se održavati svake druge subote u septembru u Novom Sadu u organizaciji i produkciji Udruženja za video umetnost Videomedeja. Vremeplov je namenjen posetiocima svih uzrasta a glavna ciljna grupa su nam deca i mladi. Svako festivalsko izdanje ima specifičnu temu vezanu za Novi Sad. Osnovna ideja je uključivanje što većeg broja građana u kulturne tokove i očuvanje kulturne baštine kroz digitalizaciju i najnovije forme i medije.
Prodaja karata za festival od 1. septembra! - U Beogradu je održana druga redovna konferencija za medije povodom najave 56. izdanja Bitefa, koje će se održati od 23. septembra do 2. oktobra, uz devet predstava iz Nemačke, Belgije, Meksika, Francuske, Srbije, Slovenije i Velike Britanije u glavnom programu. Na konferenciji, održanoj danas u Docker Brewery and Beer Garden, na kojoj su učestvovali direktor Bitefa Miloš Latinović, umetnički direktor Ivan Medenica, šef za informisanje, komunikaciju i medije Delegacije EU u Srbiji Pol-Anri Prese, direktor British Council-a za Srbiju i Zapadni Balkan Piter Braun, direktor Gete instituta Frank Bauman i direktor Francuskog instituta Stanislas Pjere, govorilo se o celokupnom programu festivala i najavljen je početak prodaje karata za 1. septembar.
Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 1. septembra otvorio je svoju četvrtu prodavnicu u Srbiji, a prvu prodavnicu u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada. Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u TC Ada Mall, prodavnice u Galeriji Belgrade, prodavnice u TC Ušće i online prodavnice www.kiehls.rs, Kiehl's je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog brenda za negu kože. Brend nastavlja širenje prodajne mreže, otvaranjem četvrte po redu prodavnice u Srbiji, a prve u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada.
Novi panevropski striming servis premijerno će biti pokrenut 20. septembra u nordijskim zemljama. Sledi uvođenje platforme i u Holandiji, na Pirinejima i u centralnoj i istočnoj Evropi. U ponudi - ekskluzivne televizijske premijere holivudskih filmova i nove serije iz najpoznatijih svetskih filmskih studija. Novi striming servis SkyShowtime danas je objavio datum predstavljanja svoje platforme – sa početkom od 20. septembra 2022. godine. Vrhunska ponuda ekskluzivnog i popularnog zabavnog programa naći će se prvi put u milionima domova širom Evrope. Zajedničko ulaganje kompanija Comcast (NASDAQ: CMCSA) — osnivača NBCUniversal i Sky — i Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA), SkyShowtime će biti dostupan u Danskoj, Finskoj, Norveškoj i Švedskoj od 20.septembra, a tokom 4. kvartala i do kraja godine - i u Holandiji.
Povodom osvežavanja S ljubavlju, domaće asortimana novim artiklima domaćih proizvođača, u periodu od 5. septembra do 5. oktobra kompanija Lidl Srbija doniraće po 1 dinar od svakog prodatog proizvoda ovog Lidl brenda za pomoć Crvenom krstu Srbije. S ljubavlju, domaće linija proizvoda deo je stalnog asortimana Lidla i jedan je od načina na koji kompanija pomaže srpske proizvođače. Lenja pita sa jabukom, urnebes salata, vojvođanske golice, domaća jaja iz slobodnog uzgoja samo su deo novih ukusa iz proširenog asortimana. Povodom uvođenja novih artikala, Lidl je pokrenuo humanitarnu kampanju tokom koje će kupovinom bilo kog od 90 autentičnih proizvoda ovog Lidl brenda do 5. oktobra, Lidl donirati po 1 dinar Crvenom krstu Srbije i time obezbediti sredstva za pomoć ugroženim kategorijama društva.
NORD fest je manifestacija namenjena promovisanju književnosti i kulture nordijskih zemalja u Srbiji. Prvo izdanje festivala biće održano od 8. do 10. septembra 2022. godine u Narodnoj biblioteci Srbije, Karlovačkoj gimnaziji i knjižari Treći Trg & Srebrno drvo (Belgrade Design District), u organizaciji izdavača Treći Trg i Srebrno drvo iz Beograda. Glavna tema festivala je JEDNAKOST, u okviru koje fokus će biti na književnim delima autorki iz Norveške, Danske i Švedske: Ulaug Nilsen, Asta Olivie Nordenhof, Maren Uthaug, Lidije Sandgren i Agnes Lidbek. Gošća festivala biće norveška književnica Ulaug Nilsen, čija dva romana Povest o bolnim vremenima i Daj koliko možeš, uzmi koliko ti treba biće predstavljena publici u Narodnoj biblioteci Srbije u četvrtak 8. septembra, uz učešće autorke, prevoditeljke Jelene Vojinović i urednice Jelene Marinkov, i učenicima Karlovačke gimnazije u petak 9. septembra.
Još članaka...
- Deveruše na venčanju?
- Novo izdanje Weekend Bazzar-a nudi zabavne sadržaje za sve generacije
- Eucerin® BLISTAJTE I U ZRELIM GODINAMA!
- Viber od sada dostupan i u Microsoft i Samsung Galaxy onlajn prodavnicama
- OTVARANJE IZLOŽBE „VORHOL“ portreti
- Emma Watson u kampanji za ženski miris brenda Prada
- 28. SARAJEVO FILM FESTIVAL - NAGRAĐENE SERIJE TELEKOMA SRBIJA
- Pogledajte trejler filma Pozivnica za pakao
- Čuvari istorije - Kosančićev venac kroz digitalnu formu
- Najiščekivaniji triler „Tamo gde rakovi pevaju”
- NOVA ULOGA MLADIH U OSTVARIVANJU CILJEVA ODRŽIVOG RAZVOJA
- Otvaranje izložbe “SMALL REBOOTS BY JAPANESE ARTISTS”